manga_preview
Boruto TBV 09

Co vás nejvíce naštvalo na příběhu Naruta nebo i na postavách z Naruta???

Nazdar lidi, tak jsem tak přemýšlela o všem, co bych udělala jinak než Kishimoto a také, co mě kdy nejvíc naštvalo na příbehu Naruta. Moc by mě zajímaly vaše názory a jak by jste vše popřípadě změnili k obrazu svému?


Tak a co vy? Podělte se s ostatními s vašimi nespokojenostmi!
Dodám ale, že i když Naruto má pár věcí, které se mi nelíbí, přesto se mi toto Anime líbí a Kishimotovi jsem vděčná! :D


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Leon. S. Uchiha
Vložil Leon. S. Uchiha, Čt, 2012-12-06 14:33 | Ninja už: 4195 dní, Příspěvků: 1297 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

mam rad killer beeho ale ma naštvalo že zabil Kisameho

Obrázek uživatele Bagr
Vložil Bagr, St, 2012-03-28 15:50 | Ninja už: 5479 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

Úplně souhlasím !! Laughing out loud Smrt Jiraiy a Asumy ! Tak teď ti nevím... a všechno , co je tu napsané o Kakashim.

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, Út, 2011-10-11 19:42 | Ninja už: 5261 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Hmm... co mě naštvalo? No, tak manga to střídá jak ponožky, někdy super a někdy hrůza Laughing out loud O Anime mluvit nebudu, to jsem dropnul dokud neskončí Fillery. Ale co se týče mangy, tak mi v podstatě tak nevadí, sice mi vadí, že si Kabuto vyvolal XY vyvolanců (ne technika jako taková, ale tolik... ten počet) ale to sem překous. Jen mě opravdu štve v posledních mangách, že tam je pouze Naruto. Ano, to Anime se jmenuje Naruto a má být o Narutovi, ale bez vedlejších postav by Naruto nebyl ani zdaleka tak dobrý jako je/byl. Mě by zajímal víc do podrobna třeba příběh Nejiho, nebo například Shina, vztah mezi Hiashim a Hizashim ještě za života a takový věci... Krom toho mě u Naruta štvou jeho poslední techniky Laughing out loud Opravdu v posledních mangách nedělá nic než jen Rasen- a něco Laughing out loud Chápu, že to je jeho nejmocnější technika, tak ať si ji používá, ale proboha proč tolik variací? xD Když všechny dělaj v podstatě to stejný, kdyby měl naruto 20 technik, tak 10 jsou deriváty Rasenganu, 5 deriváty Kage Bunshinů a zbytek něco jinýho (techniky akademie Laughing out loud). Na druhou stranu, v posledních mangách už to tak hrozný není a naruto už není hlavní na každý stránce. Kishimoto nám ukázal Gaaru, Mizukageho... a teď Muua (konečně někdo, kdo přežil Rasen-něco). Můj názor je takovej, že manga není špatná, ale něco by tam mohlo být jinak.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Út, 2011-10-11 18:30 | Ninja už: 4717 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Podle mě a jak jsem četla tak i podle dalších, by měla určitě Hinata a obecně kunoichi (kromě Sakury) dostat více prostoru. Mě, čtenáři mangy, ale nejvíc vadí, že posledních dílech už je Naruto tak silný, že to až pěkné není, zkrátka si neumím představit jak chce Kishimoto vylepšit Narutovi nepřátele, ale především mě Naruto prostě přestal bavit. Je to o ničem, Naruto hodí Rasenshuriken, netrefí, tak si ho na dálku přitáhne zpátky ad.... No, zkrátka závěr mangy mě rozladil.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, So, 2013-01-19 13:23 | Ninja už: 4717 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Tak už vím, jak chce Kishimoto vylepšit jeho nepřátele. Narutovo op odpuštěno, Kishi. Laughing out loud

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele téars
Vložil téars, Pá, 2011-10-14 17:43 | Ninja už: 4955 dní, Příspěvků: 414 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Taky to mám stejně asi. Když ze začátku byl Naruto takovej "blbec", za kterýho ho všetci měli, myslím že za ten jeden den toho udělal nějak moc.
V té manze už je to pro mě maličko přehnané, opravdu. Podlě mě manga se zajímá více o průběh války, a né o Naruta jako OSOBU... Nevím, někdo může říct že to je blbost. Ale prodle mě na tom něco pravdy bude.
Já osobně od Naruta neodejdu nikdy, ikdyby byl sememíň zajímavý. Bylo to moje první anime, a je a bude moje nejoblíbenější. Už jen kvůli Narutovi, se kterým mám hodně společného.

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, St, 2011-09-28 09:51 | Ninja už: 4662 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

Mna dost štve ze Kishimoto to tak natahuje. nech ich vsetkych pozabija a koniec. bodka. Už mi je vlastne jedno ako naruto skonči, Kishimoto ho tak doničil že už nema zmysel sa na to divat.

Obrázek uživatele Scorcher
Vložil Scorcher, St, 2011-09-28 09:54 | Ninja už: 5421 dní, Příspěvků: 353 | Autor je: Prostý občan

To já zase chci vědět, už jen proto, aby ten čas, co sem u Naruta strávil, nepadl nazmar.
Ehm, dívat...Kishimoto je zodpovědný jen za mangu, tudíž číst Eye-wink


Obrázek uživatele téars
Vložil téars, St, 2011-09-28 10:53 | Ninja už: 4955 dní, Příspěvků: 414 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Súhlasím .. U Naruta som strávila dosť svojho času, takže by som rada vedela koniec.
U mňa nedodívání Naruta nepripadá do úvahy, To by bol zločin! ^^

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, St, 2011-09-28 12:02 | Ninja už: 4662 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

ve ano. ja sa nan stale divam, no citam ale to iba prebehnem ocami elbo sa nikdy nedeje nic zaujimave, stale iba to iste!!!

Obrázek uživatele ---Itachi---
Vložil ---Itachi---, So, 2011-10-01 12:12 | Ninja už: 5448 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

řeknu to narovinu(pro hnidopichy/pišky jinak to už napsat nejde)....tak Naruta dropni, když se ti to nelíbí Eye-wink trošku logiky to chce Laughing out loud Laughing out loud

EDIT: já nechápu lidi, kteří píšou jak je Naruto nanic, ale furt se na něj dívaj/čtou ho, tak lidi zamyslete se nad sebou trošku Eye-wink

Obrázek uživatele Akane
Vložil Akane, Út, 2011-10-11 19:23 | Ninja už: 5271 dní, Příspěvků: 290 | Autor je: Pěstitel rýže

Souhlas.

userbarz.com

userbarz.com

Free userbars


Akane podpis

Obrázek uživatele Senju Tobirama
Vložil Senju Tobirama, So, 2011-10-01 19:58 | Ninja už: 4617 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

přesně

Obrázek uživatele Scorcher
Vložil Scorcher, So, 2011-10-01 17:00 | Ninja už: 5421 dní, Příspěvků: 353 | Autor je: Prostý občan

Taky že už ho spousta lidí dropla kvůli těm otravným fillerům, které natahují už částečně natahovaný děj.
Já hodnotím mangu celkem pozitivně, ale o anime to prostě říct nemůžu.


Obrázek uživatele Bagr
Vložil Bagr, St, 2012-03-28 15:52 | Ninja už: 5479 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

Jenže na fillery se přece nikdo dívat nemusí !

Obrázek uživatele ---Itachi---
Vložil ---Itachi---, So, 2011-10-01 17:05 | Ninja už: 5448 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

až nato, že ona si stěžuje na mangu a v tom s ní zásadně nesouhlasím

Obrázek uživatele Scorcher
Vložil Scorcher, So, 2011-10-01 17:23 | Ninja už: 5421 dní, Příspěvků: 353 | Autor je: Prostý občan

a já si stěžuju na anime. Smiling
Né, tak je pravda, že koukat/číst na něco, jen kvůli tomu, aby to člověk mohl zkritizovat je blbost. Zas na druhou stranu přehlížet "chyby" taky není dobré.


Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Út, 2011-10-11 18:47 | Ninja už: 6013 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Přesně tak. Ale od toho je tady ten topic.

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Naruko-chan
Vložil Naruko-chan, So, 2011-10-01 12:15 | Ninja už: 4792 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

naprostej souhlas..


Vím co nechci a nevím co chci..

Obrázek uživatele Deam
Vložil Deam, Út, 2011-09-27 23:33 | Ninja už: 5248 dní, Příspěvků: 339 | Autor je: Prostý občan

Že v peinově invazi kishi nazabil Hinatu Laughing out loud Fakt, víc nepoužitelná postava kromě Orihime snad není Laughing out loud

"My dear friend .. They were good days... Yes, They have been good days."

Obrázek uživatele Gliamerder
Vložil Gliamerder, St, 2011-09-28 11:28 | Ninja už: 5913 dní, Příspěvků: 1290 | Autor je: Prostý občan

To je jak Orihime s Bleach nebo Shiemi s AnE postavy o ničem a jsou tam proto aby se zachraňovali (v případě Orihime vícekrát) opravdu se divím že ty postavy jsou tvořený vždy když mají hodně prostoru tak jsou dost často otravný. Taková Orihime je důkazem toho co se stane když takovýhle postavy dostanou moc prostoru nebo Shiemi (I když ta je aspoň v manze chvílama užitečná)

Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke

Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM

Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.

Obrázek uživatele Hyuuga Mikomi
Vložil Hyuuga Mikomi, St, 2011-09-28 10:26 | Ninja už: 4800 dní, Příspěvků: 297 | Autor je: Pěstitel rýže

Podle mě tam Hinata má svůj smysl. Jsem ráda že i v drsném světě shinobi se najde citlivá duše jako je ona. Líbí se mi, že měla Naruta jako jediná ráda celou dobu a vůbec nedala na kecy ostatních. Není hrdinství nemít strach, ale naučit se ho překonávat. Ať už v boji, nebo v osobním životě. Kdo tu pořád argumentuje růžovkou, která zabila Sasoriho, na těch lankách by Hinata jako taijutsu typ obstála úplně v pohodě. A navíc by jí byakugan hodně napověděl, kam mířit, ušetřila by si práci s nekonečným rozbíjením té zatracené loutky xD

Řeknu to tak, že místo "emo" flashbacků a sond do duší Sak***y a Sasukeho bych uvítala více prostoru pro libovolnou vedlejší postavu. Naruto je ten poslední kdo se mi zatím nezprotivil a popravdě se začínám děsit, kdy to přijde. Za tu dlouhou dobu co tenhle seriál funguje by se už pomalu dalo říct, že tu není vedlejších postav.

I když jsem fanda Hinaty, pokud to má skončit tak, že její vyznání vyšumí do ztracena, pak bych byla radši, kdyby při útoku Peina opravdu zemřela. Příběhu by to dodalo jiný nádech, takhle z ní děla Kishimoto blbečka. Takže čekám kapitolku věnovanou jen a jen Hinatě, kde se nám předvede Sticking out tongue



This is the best fight ever...
https://www.youtube.com/watch?v=haCW1Tu5cv8

Trolling the monsters...
http://www.youtube.com/watch?v=7Cz7idYv5nA

Jalapenos FanClub

Obrázek uživatele téars
Vložil téars, St, 2011-09-28 11:01 | Ninja už: 4955 dní, Příspěvků: 414 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Súhlasím s druhým a tretím odsekom!
Presne, stále sem hádžu to, že Sakura zabila Sasoriho. (Ehm, čo bolo snáď jej prvý zabitie, nie? -.-)
Presne! Hinata v deji nemá vôbec priestor. Keby bola viac v deji zazařená, myslím, že by bola lepšia kunoichi ako Sakura, .. (aj keď každý si myslí, že Sakura s jej "brutálnou silou" vie všetko ...)
Nehovorím, že by jej predčila vo všetkom. Byakugan a Hinatin Juuken sú v určitých smeroch a bojoch "k ničomu". Ale myslím si, že vo väčšine by sa viac uplatnili ako Sakurka a jej brutálna sila! Sticking out tongue

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, St, 2011-09-28 12:08 | Ninja už: 4662 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

aj podla mna by mala dostat hin viac priestoru. kishi ju poste neukazuje z viacerych uhlov ale ine trapne postavy ako sakura tak tu tam dava kazdy diel. keby sme robili konkurz na najtrapnejsiu postavu 100% by to vyhrala sakura!!!

Obrázek uživatele Lorraine
Vložil Lorraine, So, 2011-10-01 19:26 | Ninja už: 4716 dní, Příspěvků: 522 | Autor je: Prostý občan

mne sa Sakura paci.U mna tuto sutaz vyhrava Hinata

Moje FF Smiling


Dango, dango, dango, dango, dango, dango daikazoku

Obrázek uživatele neechan27
Vložil neechan27, So, 2011-10-01 15:45 | Ninja už: 5626 dní, Příspěvků: 88 | Autor je: Prostý občan

AK by dostala Hinata viac priestoru, už by nešlo o vedľajšiu postavu. Príbeh sa týka najmä teamu 7, a najmä postáv, ktoré sú Narutovi najbližšie. To, že Hinata na Naruta nemá až taký vplyv však neznamená, že v budúcnosti sa k nemu nedostane bližšie. Momentálne je však dejová línia postavená takto, čiže hádky či je Hinata, či Sakura v deji zbytočná, nie sú na mieste. Každá postava ktorú autor stvoril vytvára mozaiku Naruto, či už je zastúpenie časté, či skôr ojedinelé.
Dalšia vec...Sakura a Sasori... prečo niekomu vobec napadlo, že tam mala stáť Hinata, ktorej by to šlo lepšie? To ako viete? Laughing out loud predsa, ak by Kishimoto chcel, tak by jej to nemuselo ísť lepšie...a mohla by s kunaiom v ruke zakopnúť a prepichnúť sa ... ( prehnané, ale chcela som poukázať na nezmyselnosť takýchto dohadov) ...

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Út, 2013-01-22 18:37 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

Ak smiem zapojím sa do debaty, verím, že si má každý nájsť v Narutovi postavu, ktorá mu je blízka. Hinata je jediné jemné tiché príjemné dievča, ktoré úprimne miluje. Neviem, či ste niekedy ako ona niečo také cítili a báli sa to povedať no ano takto sa to prejavuje. A keby skončí Naruto so Sakurou tak by to bolo fiasko, lebo Hinatin život by bol zbytočný a potom naozaj neviem, prečo ju vymyslel, no v Narutovi by malo vyhrať predsa dobro nad zlom a každý kladný hrdina, ktorý pre svoje šťastie niečo obetoval, by mal dostať, čo si zaslúži. Takže Hinata je pre ľudí, ktorí milujú skutočnú a úprimnú lásku, veľmi dôležitá.

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2011-09-28 09:31 | Ninja už: 4860 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Hinata mě taky dost otravuje. Je trapná až to bolí, to její "Naruto-kun" to je prostě tragédie a její "postavení se Peinovi", které tam dal Kishimoto jen proto, aby proměnil Naruta na Kyuubiho bylo snad ještě směšnější než chabý pokus Sakury o zabití Sasukeho. Hinata je naprosto zabitá postava, hůř už je na tom snad jedině Tenten, kterou Kishimoto "zacpal" úplně. Jediným pozitivem na Hinatě je její vzhled, není tak zoufale plochá jako Sakura.

Obrázek uživatele téars
Vložil téars, Út, 2011-10-11 17:55 | Ninja už: 4955 dní, Příspěvků: 414 | Autor je: Utírač Udonova nosu

V tomhle případě je trapná Sakura i Hinata.
Hinata má své "Naruto-kun" a Sakura zase své "Sasuke-kun"..
takže v tomhle mě zase ani tolik nevadí, protože si v tomto jsou rovné obě. ^w^

Obrázek uživatele Scorcher
Vložil Scorcher, St, 2011-09-28 09:59 | Ninja už: 5421 dní, Příspěvků: 353 | Autor je: Prostý občan

To je otázka osobního vkusu, mě zas otravuje jistá postava, co furt brebentí a fňuká o pomstě. To, co tobě připadá jako zabitá postava, já považuju za velice dobře stvárněný laskavý charakter.