manga_preview
Boruto TBV 15

Co vás nejvíce naštvalo na příběhu Naruta nebo i na postavách z Naruta???

Nazdar lidi, tak jsem tak přemýšlela o všem, co bych udělala jinak než Kishimoto a také, co mě kdy nejvíc naštvalo na příbehu Naruta. Moc by mě zajímaly vaše názory a jak by jste vše popřípadě změnili k obrazu svému?


Tak a co vy? Podělte se s ostatními s vašimi nespokojenostmi!
Dodám ale, že i když Naruto má pár věcí, které se mi nelíbí, přesto se mi toto Anime líbí a Kishimotovi jsem vděčná! :D


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, So, 2020-11-07 21:47 | Ninja už: 1475 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

Narutov Talk No Jutsu.

Obrázek uživatele Neko-san
Vložil Neko-san, St, 2018-03-14 22:54 | Ninja už: 4128 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Pěstitel rýže

Nevím jestli vyloženě štvalo jako spíš mrzelo-
1, vím, že se to jmenuje po něm a je to celé o něm, ale Naruto byl nebezpečně všudypřítomný, po něm vztah se Sasukem, nadále Sakuřiny "pocity" a Kakashiho depkaření (někdy). Proč to píšu- protože Kishimoto na samém začátku vymyslel plno skvělých postav nebo postavy, které měly potenciál být skvělé. Ale nějak zapadly. Jako například Kankuro, Kiba, Shino, Tenten, více méně Temari, Morino Ibiki a i samotný Iruka, který se v ději mihl tak- pětkrát?
2, a vím, že si asi tady plno lidí naštvu, ale asi to byla Itachiho genocida vlastního klanu. Tedy ne, že zabil svoje rodiče, strejdy, tety, bratránky a sestřenky, ale spíš to, že v příběhu nechybělo volumko, kde by se to tak desetkrát nepřipomnělo. Masakr v příběhu má být od toho, aby šokoval, děsil, máchal emocemi. Ale kdykoliv padlo někde jméno Itachi/ Uchiha/ Sasuke, okamžitě následoval sled flashbackových políček o jejich úžasném dětství, které skončilo tak příšerně. Důležitý milník to byl, ale tenhle prostor mohl být zčásti věnován i jiným postavám.
Ale to je jen osobní názor Smiling

Asi se může zdát, že na Naruťáka tak trochu nadávám. Ale to spíš na ten konec mangy. To na začátku a to uprostřed si stále nosím v srdci.

Jo, a můžete mrknout i sem, občas tu něco o Naruťákovi i písnu: http://naoki-keiko.blog.cz/

Obrázek uživatele Neko-san
Vložil Neko-san, St, 2018-03-14 23:13 | Ninja už: 4128 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Pěstitel rýže

Toho "Uchihování" tam bylo zkrátka moc Eye-wink

Asi se může zdát, že na Naruťáka tak trochu nadávám. Ale to spíš na ten konec mangy. To na začátku a to uprostřed si stále nosím v srdci.

Jo, a můžete mrknout i sem, občas tu něco o Naruťákovi i písnu: http://naoki-keiko.blog.cz/

Obrázek uživatele Sasukeho strážná víla
Vložil Sasukeho strážn..., Čt, 2016-12-29 16:40 | Ninja už: 4023 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Konohamarova chůva

Mě na NARUTOVI s**e HODNĚ VĚCÍ. Dříve mi to přišlo trochu víc propracovanější a zajímavější. Tak co mě opravdu s**e jsou ty nemožně dlouhý fillery tam. Mám fillery ráda, mnohdy jsou zajímavé a troufnu si říct že i důležité, ale opravdu poslední dobou bylo přefillerováno.Když už tam bylo tolik fillerů, bylo fajn, že tam byli Uchihové, Sakura, Naruto ale pak i uplně jiný zbytečný postavy, mohli tam třeba dát do těch fillerů Kibu, Shina a tak.. Jestli tam ale byli, tak se omlouvám.. Pak mě celkem naštvalo, že zemřeli takoví ti hlavní záporáci jako Orochimaru, Akatsuki ..Ted' mě možná spoustu lidí ukamenuje..ale Laughing out loud . .Naštval mě Sasuke, že se jen tak vrátil pak do Konohy. PO tom všem bych se tam osobně já nevrátila. S ním jsem v celku vždycky souhlasila ! Nevím, jestli to byl jen můj pocit nebo tak, moc jsem pak jednu dobu neměla čas koukat a tak dokoukávám, ale štvalo mě taky, že ninjové nějácí byli uplně na dně a to takoví ti, co měli x zkušeností a pak najednou přišel Naruto "bum bum bum prásk" a hotovo, vyhrál. Já chápu, že je to hlavní silná postavva, ale přeci jen se mi dříve líbilo, když i Naruto byl tak trochu v p*** a nevěděl si rady, prohrával, ale to se pak jaksi zlepšilo zase. A pak taky nechápu kombinaci Naruto+Hinata = Z lásky kde se sakra tahle láska vyloupla ? Nemluvná Hinata a uřvaný Naruto, nějak extra spolu zase nebyli si myslím.. Mohli taky trochu promyslet. To Sasuke a Sakura mi příjde logičtější. Pak nvm jestli se to zdálo jen mě, nebo ne, ale kam zmizel Sai ? Po tom co se vrátil Sasuke.. ? A Karin a Suigetsi a Jugo, kde jsou ? Ale to je možný, že jsem neviděla zase. Je toho moc, co jsem proti, ale zároven dost, co jsem pro... Smiling Tohle je jen zlomek Laughing out loud

Sasukeho strážná víla

Obrázek uživatele OtakuRonin
Vložil OtakuRonin, Čt, 2016-12-15 21:41 | Ninja už: 3529 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Prostý občan

Co jsem si hned vybavil po přečtení názvu vlákna--jak se vytratila taktizace z fightů. To mě totiž vždycky bavilo, sledovat, čím soupeř odpoví na útok, všechno to přechytračování, radost pohledět. Pak se to zvrtlo v zápasy bohů, kteří po sobě hází atomovky. To už prostě zdaleka nebylo ono. Byl bych daleko radši, kdyby boje zůstaly komorní a taktické.

Obrázek uživatele MadaraUchiha1997
Vložil MadaraUchiha1997, Ne, 2016-01-31 19:48 | Ninja už: 4152 dní, Příspěvků: 190 | Autor je: Prostý občan

http://www.zerochan.net/1872825#full
So sad ;(

Obrázek uživatele SashaCZE
Vložil SashaCZE, Út, 2015-12-01 20:20 | Ninja už: 3312 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Pěstitel rýže

<-----originalita lvl. Já

Obrázek uživatele MadaraUchiha1997
Vložil MadaraUchiha1997, Út, 2015-12-01 18:56 | Ninja už: 4152 dní, Příspěvků: 190 | Autor je: Prostý občan

Já to zkrátím, protože je hodně snadné kritizovat, ale myslím si, že kdybych měl ten koncept takový jako Kishimoto, tak bych udělal jen tyto změny
1. Madaru bych nechal zmizet s ostatními Edo Tensei jako cool borce a dál bych ho tam nedával
2. Obita bych nechal sejmout Kaguyou a tu pak nechal porazit hlavním duem, to by bylo všechno, tyhle dvě změny by stačily k tomu, aby eliminovaly 90% bullshitů, které jsme v Narutovi zažili.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Čt, 2015-12-03 15:56 | Ninja už: 4763 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

do určité míry souhlasím, ale ještě je tu Kabuto.
Jeho porážka pomocí Izanami je to nejhorší, co autor udělal, tedy kromě prolomení Shiki fuujin a oživení Orochimara takovým způsobem.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Čt, 2015-12-03 16:51 | Ninja už: 4920 dní, Příspěvků: 2385 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

+1

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Ne, 2015-11-29 16:56 | Ninja už: 5540 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Overpower stuff...

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Kimiimaro
Vložil Kimiimaro, Ne, 2015-11-29 18:27 | Ninja už: 3558 dní, Příspěvků: 622 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

+1

Obrázek uživatele Agelos
Vložil Agelos, So, 2015-11-28 22:35 | Ninja už: 5045 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

Co mě nejvíc naštvalo? Konec, posledních 200-300? kapitol. To už bylo jako kvílení zabíjeného prasete Bad

Obrázek uživatele Kimiimaro
Vložil Kimiimaro, Ne, 2015-11-29 11:15 | Ninja už: 3558 dní, Příspěvků: 622 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Přeskočím základního Naruta a vrhnu se na to, co mě naštvalo v Shippuuudenu.
- Sasori nezabil Sakuru.
- Naruto a spol. na poslední chvíli zachrání Kakashiho, Ino a Choujiho.
- Z Kakuza se stal pokusný králík na FRS.
- Naruto přesvědčí Nagata řečičkama, které nemají žádnou váhu.
- Rinne Tensei na Konohu.
- Arch se Saiem a Yamatem (Nuda).
- Sai nezabil Sasukeho.
- Deidara nezabil Sasukeho.
- Bee nezabil Sasukeho.
- Danzou nezabil Sasukeho.
- Edo Tensei jsou neúčinně využíváni (Kakuzu, Sasori, Deidara...)
- Nevyužívané postavy (Shino, Tenten, Temari...)
- Fillery.
- Stokrát viděné flashbacky.
- Sakura, Sasuke a Naruto (celou hlavní trojku nenávidím).
- Konohamaru a jeho gang (úplně zbytečné a pitomé postavy)
- Jak Naruto brečel před Raikagem v zemi železa.
- Kinkaku a Ginkaku (Z prstu vycucané legendy, které vlastní jakési z prstu vycucané zbraně, kteří tam jsou jen proto, aby mohl vzniknout Juubi.)
- Nelogičnost (Kisame nechytí Beeho, aby mohl provést infiltraci a nechat tak Naruta pod Beeho výcvikem ovládnout Kuramu, Tobi oznámí válku, aby se národy mohly připravit, mohl je napadnout nepřipravené)
- Talk no Jutsu (Obzvlášť na Kuramu a již zmíněného Nagata)
Tak, to bych měl asi to, co mě naštvalo nejvíc.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Út, 2015-12-01 17:46 | Ninja už: 4763 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Pod některé věci bych se podepsal, pod některé ne.

Třeba Sakura a Chiyo vs Sasori byl jeden z nejlepších soubojů v Narutu vůbec a to od začátku do konce. Bylo to logické, mělo to gradaci, nebylo to zase tak OP.

Musím vyzdvihnout linku s Kakuzu a Hidanem a vše okolo. To bylo uděláno precizně, logicky. Sice si Naruto mohl odpustit ty své řeči, ale jinak super.

Vůbec mi nevadí, že byl Nagato obrácen Narutovou řečí. Bylo to uděláno dobře a dovětek před/po smrti Konan uzavřel jednu z nejlepších linek celého příběhu. Samozřejmě hlavně kvůli Jirayovi, ale ta trojice měla také hodně co nabídnout. Škoda, že to bylo zkaženo oživením vesničanů. To byl začátek konce celého příběhu a jakékoliv umírněnosti technik a síly.

Ze soubojů mi vadí jen to, že Kisame a Zetsu nezajali Beeho. Byl v bezvědomí. Mohli mu čerpat chakru, takže by se neprobudil. Na odnesení jeho těla bylo času dost. A hlavně celá ta Kisameho infiltrace byla naprosto k smíchu. Nebyl k ní důvod, tím spíš ne, že by Beeho měli už chyceného.

A nejhorší ze všeho válka. Nebyl k ní důvod. Neměla smysl a nakonec stejně došlo k tomu, že spolu bojují ti nejsilnější. A zbytek je jen křoví. Kdyby tam nebyla armáda Zetsu, ET a spojenců, co by se vlastně na celém tom souboji s Madarou a Obitem změnilo? Já tvrdím, že nic.
S tím souvisí OP Kabuta a množství ET, s kterými si autor evidentně nevěděl vůbec rady.
Oživení Madary tím nejhloupějším způsobem.
Obrácení Obita.
Zničení Shiki fuujin a přivolání ET hokagů.
Existence Juubiho. To bylo naprosto směšné od začátku do konce. Navíc ten blábol se světovým stromem.
Prostě jedna chyba za druhou. Možná to udrželo dynamiku příběhu, ale za jakou cenu.

Obrázek uživatele Kimiimaro
Vložil Kimiimaro, Čt, 2015-12-03 15:55 | Ninja už: 3558 dní, Příspěvků: 622 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Však netvrdím, že Sakura a Chiyo vs. Sasori byl špatný fight, to vůbec ne. Vlastně je můj druhý nejoblíbenější. Ale Sakuru nemůžu vystát, takže si myslím, že ji mohl zabít. Bylo by to jen dobře. Ale to mi vadí nejmíň.

Arch Hidan a Kakuzu byl fakt dobrý, s tím opravdu souhlasím. Můj nejoblíbenější arch. Oba fighty těch dvou byly super. To, že se tam na poslední chvíli objeví záchranný tým a vše zastaví zbrusu novým kombem, to by mi zas tak nevadilo. Horší je pro mě to, že Naruto, který nedokázal pochopit, že oheň je silnější než vítr přelstí pravděpodobně nejzkušenějšího člena Akatsuki, který počítal s tím, že Shikamaru něco vytáhne (začátek fightu) nebo taky odhalil, jak funguje kombo Kotetsua a Izuma. Navíc s Kakuzem měli Kakashi a spol. takové potíže ho dát a Naruto si ho sfoukl jako svíčku.

To, že ho Naruto přesvědčí řečičkama, by mi tolik nevadilo, kdyby ty argumenty byly smyslné. Přesvědčit Nagata, který pro svůj cíl tolik obětoval, argumentem já se prostě nezměním, prolomím prokletí nenávisti a mistr Jiraiya mi věří, to se mi moc nelíbilo. I když je to uvěřitelné, protože Nagato mi přišel celkem lehce zmanipulovatelný. Jinak oživení byla jednoznačně hloupost, tehdy se příběh mění na jakousi pohádku a smrt přestává být definitivní. U Gaary se to ještě dalo, ale Konoha už ne.

S Kisame vs. Bee s tebou souhlasím do puntíku. Nechat se porazit jen proto, aby se mohla provést ta infiltrace. Kdyby Beeho chytili, šlo by to hodně v Tobiho prospěch... Naruto by se pravděpodobně nenaučil ovládat Kuramu, byl by snazším cílem, vznikl by Juubi a vyhrál by tím velmi pravděpodobně válku.

Ano, celá válka má totálně nesmyslný průběh a je plná chyb. S tvými důvody souhlasím. Jen přidám, že většina ET vyvolanců bylo poraženo prakticky bezproblémově. Buď v nich vyvolají emoce (Sasori, Saiův bratr) nebo je porazí a zapečetí jakoby nic (Kakuzu, několik šermířů z mlžné) a nebo tam přiskáče Naruto/Jeho klon a ten ho dodělá nějakou mutací Rasenganu. Jinak vyvolání Orochimara prokletou pečetí a z prstu vycucaný způsob, jak prolomit SF a vyvolat Hokagy, to mi taky nejde do hlavy.

Obrázek uživatele halelujah
Vložil halelujah, Po, 2016-12-05 23:42 | Ninja už: 3194 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Súhlasim že sakura mala umrieť ale nie proti panákovy ale proste nejak sama bezradná násilnou a emotívnou smrťou proti ninjom ktorý ju prepadli. chuninskej skúške sa mi páčila lebo priznajte sa kto by v takej situacii nespanikáril ? Nie každý je ako naruto že sa bez strachu rozbehnú proti nepriateľom v tom bol ten arc iný že sa aj sasuke aj sakura báli a bojovali so strachom nie ako naruto .

Čistá pravda , naruto tam bol iba umelo pridaný a bolo mi z toho zle . Ten pocit keď niekto graduje dej a shikamaru tam všetko premýšla a ino aj chouji sa chcú pomstiť keď priletí naruto . P*čovina

Mne vadí aj to presvedčovanie rečičkama . Ak by niekto vyhladil celú konohu tak by príbeh konečne dostal smer a zmysel. Btw oživenie gaary bolo tiež zbytočné jeho smrť by príbehu pridala dôležitosť akatsuki , neskôr bol i tak nanič.

Ja som tomu súboju nechápal , kisame z neho odišiel ako najviac op týpek ktorý existuje .

Vo všetkom máš pravdu .

Obrázek uživatele BlackRose
Vložil BlackRose, Ne, 2015-11-29 11:22 | Ninja už: 4859 dní, Příspěvků: 282 | Autor je: Prostý občan

Takže prakticky skoro celý Naruto... Smiling


Člověk nemůže jít kupředu ke své budoucnosti, pokud plně nezná svou minulost.

Obrázek uživatele MadaraUchiha1997
Vložil MadaraUchiha1997, Pá, 2016-01-08 21:18 | Ninja už: 4152 dní, Příspěvků: 190 | Autor je: Prostý občan

Horší druhá polovina Laughing out loud

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Ne, 2014-11-16 22:51 | Ninja už: 4890 dní, Příspěvků: 993 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Kakuzu a Hidan, mohli byť byť dlhšie zainteresovaný v príbehu no bavilo ma ich sledovať a rozhodne je to pre mňa najlepšie duo s akatsuki.

Kšá.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, So, 2014-11-15 23:11 | Ninja už: 4920 dní, Příspěvků: 2385 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Konec.
Kam zmizel Sasuke? Promiň, Kishi, ale prostě nevěřím, že člověk, který pár dní předtím "popravil" člověka, který mu několikrát zachránil život a to přestože mohl vyhrát klidně i jinak, se najednou změní v míliuse, když ho do té doby nic nepřimělo. Nevěřím.
Sasuke je mrtvej, pohřbenej někde na bojišti, možná až na cestě do Konohy, ale dál to nepřežil.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, So, 2014-11-15 23:21 | Ninja už: 4890 dní, Příspěvků: 993 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Sasukeho ako postavu Kishi domrvil tak ako len mohol, podľa môjho názoru mal Sasuke zostať záporakom a držať sa plánu zničenia Konohy.

Kšá.

Obrázek uživatele Oříšek Akiko
Vložil Oříšek Akiko, Po, 2014-11-17 11:00 | Ninja už: 5354 dní, Příspěvků: 1086 | Autor je: Pěstitel rýže

A já myslela, že jste si už zvykli na Talk no jutsu, které bylo celou dobu hl. jutsu celé mangy. Smiling

Obrázek uživatele aytee
Vložil aytee, St, 2014-11-05 21:10 | Ninja už: 3743 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

Obrázek uživatele citronek
Vložil citronek, St, 2014-11-05 12:44 | Ninja už: 5884 dní, Příspěvků: 840 | Autor je: Prostý občan

flash-backy u Sakury.
neuvěřitelně mě štve, jak Kishimoto kdykoliv, kdy Sakura zasahuje do příběhu, nebo do boje, hnedka ke všemu přidá panely s tím, že už nechce koukat na jejich záda, ale že je čas aby oni koukali na ty její. Sakura je skvělej charakter, ale tohle mě akorát utvrzuje v tom, že je potlačená. Naprosto. Prostě ji nech bojovat, Kishimoto. Ať všechny roztříská na cucky, protože to umí a je v tom skvělá. Žádný flash-backy prosim.

citronek v říši FF, aneb moje pisálkovské hokusy a pokusy

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Čt, 2014-11-06 20:11 | Ninja už: 4920 dní, Příspěvků: 2385 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Já myslím, že by ji naopak neměl nechat bojovat vůbec. Proč dělat něco v čem nejsi nejlepší? V léčení je jedna z nejlepších na světě, v boji je daleko za mnoha ninji, o Sasukem a Narutovi si může nechat jen zdát. Sakura umí bojovat, když je to třeba, ale to nebyl cíl jejího výcviku. Tak ji nechte dělat to, co vážně umí.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Sa Ruki
Vložil Sa Ruki, Út, 2014-09-02 10:32 | Ninja už: 4227 dní, Příspěvků: 105 | Autor je: Prostý občan

všetci umierajú -.- už ma to nebaví... pozabíjal všetky dobré postavy.

FOREVER SIXTH GUN

Obrázek uživatele shunshinnoshisui
Vložil shunshinnoshisui, St, 2014-11-05 18:20 | Ninja už: 4372 dní, Příspěvků: 296 | Autor je: Recepční v lázních

jestli v narutovi umřelo hodně postav tak si přečti homestuck





http://www.youtube.com/channel/UCleOsjmIVd5qAB8E8ec4
https://www.facebook.com/smaxiking.steelflame

Obrázek uživatele Leon. S. Uchiha
Vložil Leon. S. Uchiha, Út, 2014-09-02 16:38 | Ninja už: 4398 dní, Příspěvků: 1297 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

práveže je tam málo smrtí, mali by zomierať vieceré hlavné postavy Laughing out loud

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, St, 2014-09-03 06:27 | Ninja už: 4890 dní, Příspěvků: 993 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Uvedomujete si že keby tam zomrelo viacej postáv tak by naruto dostal ďalší psichopatický záchvat penilo by mu z huby a začal by besnieť.

Kšá.