Metalovy Bruce Lee
Metal Lee po druhe. A to sa ocakavalo, ze si tuto postavu nikto nevyberie. Pocas mojej armadnej kariery ma strasne bral Bruce Lee, takze tato misia bola nakoniec aj spomienkova. Plus sa ospravedlnujem, nedalo sa mi tomu venovat viac ako pol hodinu. Casova logistika nepusti.
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 9
Toto vyzerá luxusne akoby to kreslil autor mangy(aj keď nie ten ktorý kreslí Boruta ). Páči sa mi to tieňovanie aj póza a ten drak na pozadí super
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
Tak to je okouzlující chlap! Líbí se mi, že se ti povedlo vystihnout krásu postavy, která v příběhu opravdu není za krasavce.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Nádhera! Máme od tebe už nějakou kartičku v pexese z minulých misí, nebo ne?
Moc se mi líbí styl i propracovanost. Pokud bych měla něco vytknout, tak tu kompozici draka, který mohl být mnohem víc roztažen do stran, aby líp vyplňoval pozadí a tolik se nekryl s hlavní postavou. Misi uznám, ale potřebuji, aby to byl přesný čtverec, a taky se přimlouvám o posunutí podpisu trochu výš od kraje .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Digitálne technológie umožnili požadovanú zmenu, takže snáď je to ok.
Dííky, nádhera, mnohem lepší, to je super kartička! Mise uznána.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Paradzina, ďakujem.
Je fajn vidieť, že Metala neopustí elán ani keď už bude na dôchodku.
Každopádne mám pocit, že ti noleda vytkne nevýrazný podpis na nesprávnom mieste.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...