Akimichi Chou-Chou
Posledne som mal reklamáciu na zúbkovatosť výsledného obrázka na bielom podklade, takže som sa tentoraz rozhodol pre zmenšovanie z menšieho rozlíšenia ... hádam to splnilo účel.
Chou-chou bola od začiatku jedna z postáv, ktoré som do misie chcel nakresliť preto, lebo som predpokladal, že inak by ich nikto nenakreslil - nie je proste príliš obľúbená. Len bola otázka na čo sa zamerať. Na pažravosť alebo romantiku? Nakoniec som sa rozhodol pre bojový postoj a tiež som skúsil v rámci svojich možností a schopností aj o vyjadrenie pohybu/úderu rukou. Hádam som to tým príliš nezvrzal ...
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 3
Hoj Pale! Netradiční efekt pohybu jsi zvolil u té ruky. Má to vyjadřovat pohyb letící pěsti, nebo si to vykládám zle? Každopádně jsem tě chtěla poprosit, jestli by ses ještě nepodíval na tu nebohou pěst ruky . Velikost ok, celkový tvar ok, ale to zkroucení prstů dovnitř je hodně podivné. Myslím, že ti tam úplně chybějí některé podstatné rýhy, které se zákonitě utvoří, když dáš ruku v pěst. Zkus si dát svou ruku do té pozice a podívej se na ni, jde to . Podle mě, když jsou takhle hezky vidět všechny čtyři hřbety prstů, tak poslední článek ukazováčku už je hodně z úhlu a vidět téměř není, stáčí se dovnitř. Určitě by i pomohlo, kdybys ten střed ruky se stočeným ukazováčkem zastínil. A co se týká toho efektu - spíš to na mě dělá dojem, že ta ruka mizí, než že se hýbe. Ale to už nechám na tobě jako na autorovi ...
Jinak vypadá obrázek moc pěkně a efektně by se na pozadí vyjímal.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Ten efekt vznikol tak, že na mieste každej "šmuhy" by mali dve čiary, čo sa mi zdalo príliš pracné. Ale premyslím si, čo by sa s tým ešte dalo. Ruku ešte dotieňovať môžem, aj malíček trocha zmenšiť.
Každopádne skôr som si myslel, že bude vytknuté trocha krkolomné prepojenie medzi plecom a predlaktím.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Předně - díky moc za snahu to opravit Myslím, že jak jsi celkově zesílil obvodovou linii té dlaně a trochu ten efekt použil i na předloktí, tak to tomu výrazně pomohlo. Stále je to takové zvláštní, protože výtvarně se bije rozostřenost (typické pro věci, které jsou od diváka vzdálené) s nadsázkou ruky (typické pro věci, které chceme zdůraznit, že jsou důležité a jsou blízko, navíc je tam použitá i prostorová zkratka celé ruky, takže je o hodně blíž k divákovi a měla by být megaostrá, jasná, kontrastní). A tím, že jsme navíc zvyklí z mangy vyjadřovat pohyb pomocnými čarami jinak, tak to prostě vypadá tak nějak podivně . Ale už bych to nechala být, tím, že jsi tu linii hodně zesílil, tak to nepůsobí už tak divně.
Zkoušel jsi něco udělat s tím ukazováčkem? Ještě by to chtělo ten poslední článek trochu víc schovat v dlani a hodit na něj stín...
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Tiene už na pästi robiť nebudem, lebo tie pruhy ich fakticky suplujú, ale zajtra spojím niekoľko čiar a tým ho skrátim. A to nie je nadsádzka ruky ale Baika no jutsu. Reálne je tá päsť ešte stále nepatrne vzdialenejšia od diváka, ako jej hlava.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
A není Baika no jutsu vlastně nadsázka ruky ? Myslím, že nikdo ji nebude vnímat jako vzdálenější .
Ok, nechám výsledek na tobě, to vše jsou jen postřehy a doporučení .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
ChouChou je jednou z mála postáv z Boruta, o ktorých viem, a ktoré mám rada a preto ma teší, že si sa na ňu vrhol. Takisto dúfam, že ju tu budeme vídať v záhlaví Krásne farby a linky, ruka v pohybe je úplne skvelá, dobre si sa s tým vynašiel nemôžem inak ako 10/10
Talking to myself
Crying out loud
Only I can hear me
I'm stuck inside a cloud
ikonku mám od https://doodlingleluke.tumblr.com
Palantire, v této misi opravdu válíš! Všem kunoiči to sluší, každá je osobitá a akční a každá je taky sexy, což se zrovna tobě speciálně nějak daří zařídit. Uznávám potřetí a děkuji za příspěvky!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.