Valentýn s tebou
Vložil Avárt, St, 2021-02-10 21:17 | Ninja už: 5857 dní, Příspěvků: 785
Brzo bude Valentýn a jelikož nikdo nezadal žádnou tématickou misi, napadlo mě, že to sem hodím už teď.
Politicky nekorektní komiks aneb Valentin alejkum
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 6
Troufám si myslet, že je to asi poprvé, kdy se mi podařilo rozpoznat všechny narážky, dokonce i písničku dobře znám . Skvělý to je! Základna by měla taky jednou dostat nějaký obalový kabátek a nějakou netradiční pěknou vazbu, zasloužila by si to. Škoda, že už to ZuzikXXX okomentovala v rámci mise, protože toto mě skutečně moc pobavilo !
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Hmm, nechci si to přiznat, ale idea tisku začíná být lákavá. No, ještě tak pár komiksů a už z toho bude.... brožura.
FF
OMG tak tohle mě dostalo, jsem si říkala, že se Gaara chce vyznat a ono nakonec ne, i když to skončilo přesně tak, jak jsem si od začátku myslela Naruto má prostě smůlu na tyhle nechtěný pusy.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Orochimarova základňa je top
Tak Naruto teraz rieši rasové "konflikty" a iné veci a Gaarovo priznanie hmm...
Podarilo sa
Mise CVP
Jako já bych byla radši, kdyby Gaara vyznal Narutovi lásku, ale nevadí. Aaspoň, že se na konci políbili, pokud by se o tom polibku dozvěděl Sasuke. Pravděpodobně by byl Kazekage zanedlouho prohlášen za pohřešovaného. (Jeho tělo by se ale nikdy nenašlo... ).
To jsi vytvořila za střízliva...? Nevím, co moudřejšího a podnětnějšího bych k tomu mohla napsat, ale celá ta absurdita mě tak nádherně pobavila, že musím poděkovat za zpříjemnění večera (který se dosud nevyvíjel moc vesele, tak se vzpruha hodí).
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Ráda dělám lidi šťastné!
FF
Valentin alejkum i tobě. Moc jsem se nasmála, už jsem si opravdu myslela, že Gaara má nějaké vážné milostné sdělení pro Naruta. Proč mu to musel říkat na Valentýna a při romantické večeři sice nechápu, ale třeba to má nějamý význam pro muslimy. Spíš bych Naruta pozvala do nějaké tématické restaurace s jídly co jedí muslimové? (...Co jedí???...)
Gaara je muslim, takže mu křesťanské svátky nic neříkají, pravděpodobně o tom nevěděl A pravda, Konoha by určitě potřebovala krapet diverzity a nějaký kebab.
FF
Tak ramen s bravčovým mäsom asi určite nie. To Gaarovo šampanské bolo zrejme nealko.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...