manga_preview
Boruto TBV 07

Pořád je co se učit v2

Pořád je co se učit v2

Zdravím Smiling Po hrozne dlhej dobe, som konečne dokončil coloring obrázku od Noledy Smiling


Celé pozadie som si navrhol a vymyslel a vyšpekuloval sám. Taktiež, som sa pokúsil nejak napraviť tú nešťastnú ruku. I keď to bol dosť boj. No, popri práci, je hrozne ťažké venovať sa tak náročnému projektu ako bol tento. Aspoň pre mňa to bolo naozaj náročné. Každý obrázok výzva. Už si ani nepamätám, keby som nakreslil niečo jednoduché. No, dúfam..že sa bude páčiť.
A ďakujem Nolede, za ďalšiu spoluprácu. Už je to taká tradícia Laughing out loud Smiling

Výsledek

++++++++++
Skóre: 10.0, Hlasů: 8

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Боривітер
Vložil Боривітер, Po, 2018-10-22 11:30 | Ninja už: 4162 dní, Příspěvků: 5832 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných ninjů

Opět skvělý coloring (na skvělou předlohu, která díky tobě prokoukla a stala se opravdovým obrazem). Musím pochválit například pleťovou barvu. Na mnohých starších obrázcích jsi tónoval stíny do výrazné růžové, ale tady vypadá barva velmi přirozeně. Textura keřů vepředu, trávy, vody - vše je „jako živé“. Alespoň ve zmenšeném měřítku. Po rozkliknutí je nápadnější, že se jedná jen o texturu, ale zmenšené to působí přirozeným dojmem. Jediné, co ti možná trochu uteklo, je směr světla (např. Itačiho vlasy jsou osvícené z jiné strany, než obličej, což bude asi tím, že obličeje jsi stínoval podle sebe, ale u vlasů tě ovlivnila předloha).
A ještě se mi líbí myšička mezi kameny. Takové nenápadné detaily mám u obrázků hrozně moc ráda. Stejně jako, že jsi řešil i úplně nejzadnější části obrázku - vodopád, skálu, větve nejposlednějších stromků včetně toho, že jeden jsi „pokácel“. Možná by tomu prospělo oříznout kousek spodního okraje, který je oproti hornímu příliš prázdný. Ale každopádně je to nádherné propracované dílo a můžu jen tleskat.
Ino ti gratuluje!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
 
Pardon za (pro některé možná lehce matoucí) změnu přezdívky, je dočasná. Ale hrozně se mi líbí ukrajinský název poštolky. Tedy srbská ветрушка taky není špatná.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Po, 2018-10-15 23:46 | Ninja už: 3853 dní, Příspěvků: 7435 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Jééééééé (vydechla) Smiling. Na víc se teď asi nezmůžu, jsem vyčerpaná, až to hezký není, ale tohle jsem musela okomentovat hned. Nádherně jsi to celé oživil. Vypadá to, jako by fakt někde pozorovali lovnou zvěř na palouku. Byla by to krásná ilustrace k nějakému příběhu. Děkuju, suikene! Ani nevíš, jaké to je pro mě povbzbuzení v těchto náročných dnech, kdy se hatí, co jen může...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Út, 2018-10-16 18:26 | Ninja už: 3918 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Tak, ja som rád, že sa ti to páči a nesklamal som ťa. Pretože, som mal čo robiť, aby som to vôbec dokončil. Ono sa to nezdá, ale bolo to dosť náročné. HLavne to pozadie no. Too.....bola fakt výzva..aspoň s mojimi omedzenými schopnosťami Smiling Tak, snáď ďalší rok, sa nám zase pošťastí.

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Po, 2018-10-15 21:14 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 2346 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Už původní obrázek dojímá, protože krásně zachycení Uchihové a tak vzácné rodinné chvilky (a já na něj přišla teprv teď -.-), ale tohle je luxus! Smiling Pořád musím koukat na tu pěknou vodu.

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Út, 2018-10-16 18:28 | Ninja už: 3918 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

som rád, že sa páči Smiling Voda no. Ono to tak už býva, že tie veci pri ktorých sa človek snaží najmenej, vyniknú nakoniec Laughing out loud