Pracující Iruka
Když jsem našla předlohu, rozhodla jsem se obrázek nakreslit. Původně jsem jej chtěla stínovat tužkou, pak jsem se ale přistihla, že jsem centropenem začernila některá místa. Bylo mi jasné, že s tužkou by se to tlouklo, tak jsem to zkusila celé udělat centropenem. A toto jest výsledek.
Výsledek
Skóre: 8.6, Hlasů: 17
téééda to ti vážně muselo dát práci!
super!!!
já též kreslím centropenem... teda obtahuju
toto je krásný!!!
a promakaný!
--->TOTO<---
Nejnovější FA
DEVIANTART
Krásný! Opravdu mooc! Jsi fakt dobrá!
tak toto je fakt good pekne vystinovany:)
je to az neuveritelne dobre nakreslene (az sa mi nechce verit,ze takto moze niekto kreslit) myslim ze by sa tam hodil aj nejaky ten podpis (len pre pripad,zeby niekto spochybnoval ze si to kreslila) ale inac jasna desina
ten centropen byl dobrej tah fakt je to moc pěkný
Můj DeviantArt
Ahoj...nechci nejak prudit ci tak neco...ale proste nejak neverim ze si to delala Ty mohla bys tam dodelat treba podpis nebo tak neco? protoze kdyz si to ulozim tak je tam nazev: Clipboard03 - muzes mi rict proc si tomu dala takovej nazev? Fakt Te nechci prudit, rozcilovat nebo tak neco...jenom si chci overit ze tu jsou poctivi uzivatele ale jestli jsi to delala Ty tak fakt gomenasai, je to krasny !
Clipboard03 je to proto, že jsem to do PC dostala přes webcameru na notebooku. Jinak jsem to opravdu dělala já. Měla jsem tam i podpis, ale pak to nevycházelo s oříznutím, aby nebyla vidět stěna obýváku. Pokud jsi z Prahy, můžeme se sejít a ráda ti to ukážu na život. Tam je i vidět chyba, protože oko je přebělítkovaný.
Nemůžu si pomoct, sis s tím neskutečně vyhrála.
fiiiha tak toto je bezvadne urobene
opravdu povedené
So... You thought it was the start of something beautiful? Well, think again.
Pěkná piplačka co ? jinak fakt povedený obrázek za 10