manga_preview
Boruto TBV 09

Onsen

Onsen

Tak jsem to přeci jen seskupila. A doplnila o text podle své představy.
To je neskutečné množství blbostí, co ze mě za těch pár let vypadly Laughing out loud, ech...
PS: nevím si úplně rady s kvalitou. Systém povoluje 3 MB, tohle má 2,58 a při 2,69 už to půl stránky nenačte Sad. Přitom kvalita jde s každým pixelem rapidně dolů, a to až tak, že to skoro není k přečtení. Může to být programem, ve kterém to zmenšuji(Manager Oficce 2010)? Nebo to nemůže být lepší při těch detailech a velikosti? Nějak to nedovedu posoudit...hm, pokud na to nepřijdu, tak to smažu Sad.

Výsledek

++++++++++
Skóre: 10.0, Hlasů: 12

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Jiraiyafilka Sharika-chan
Vložil Jiraiyafilka Sh..., Pá, 2018-06-15 21:05 | Ninja už: 4950 dní, Příspěvků: 161 | Autor je: Recepční v lázních

Shocked to je DO-KO-NA-LÝ!!!! asi jsem tvůj fanda Laughing out loud

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, So, 2018-06-16 20:03 | Ninja už: 3880 dní, Příspěvků: 7446 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Těch není nikdy dost Laughing out loud, dík!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Pá, 2017-12-01 22:31 | Ninja už: 4189 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Tato série se ti vážně zdařila. Inu, je vidět, že kreslení je pro tebe denním chlebem.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Pá, 2017-12-01 22:34 | Ninja už: 3880 dní, Příspěvků: 7446 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Nebýt Konohy, tak tomu tak zdaleka není Bad.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Lightning_Blade
Vložil Lightning_Blade, Čt, 2017-11-09 11:23 | Ninja už: 5818 dní, Příspěvků: 492 | Autor je: Konohamarova chůva

Bozi!!!! Neskutecne jsi mi zlepsila den a naladu. Po fyzioterapii je to na prd vzdycky, v praci nuda a navic to pocasi venku... Ovsem ted je mi lepe. Tlemim se tu jako idiot na monitor, z oci mi tesou slzy a ostatni kolem na me cumi soucitne. Je mi to ale fuk. Je mi diky tobe a tomuto dilku fajn a svet dostava duhove barvy. Diky Noledko, diky moc.

"Run! Try it and run away, if you think you can. Don't forget that you are my prey... Here and now!"



Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2017-11-09 11:30 | Ninja už: 3880 dní, Příspěvků: 7446 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Jump!, rádo se stalo, i já mám hned lepší den Smiling!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele kocourOggy
Vložil kocourOggy, Po, 2017-11-06 22:54 | Ninja už: 3445 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Super kresba i příběh! Tvůj styl se mi moc líbí a už z miniatury poznám, že je to od noledy a dílko si musím prohlédnout. Nicméně zabloudila tam pravopisná chybička na druhém obrázku "sakrYš". Jestli se můžu pokusit poradit ohledně velikosti obrázku. Nevím jak moc se orientuješ v grafických formátech...

BMP je bezztrátový formát. Jakmile uložíš obrázek ve formátu BMP, víš, že se z obrázku "neztratí informace" o žádném pixelu. V takovém formátu mohou mít obrázky klidně 30 MB.

JPEG je ztrátový formát, hodí se zejména na fotografie. Dokáže výrazně srazit velikost obrázku (procentuelně si můžu kvalitu obrázku škálovat, což je praktické) nicméně při velké kompresi (zmenšení velikosti) se u obrázku může zobrazit "zrnění".

PNG je bezztrátový formát, který se od BMP odlišuje například tím, že redukuje množství barev v obrazu. Fotografie ukládané v PNG jsou obvykle větší než při použití JPEGu, který dovoluje obrázek zmenšit výrazně více (ale za cenu horší kvality). PNG je vhodný zejména na ukládání obrázků obsahující text, tudíž bych řekl, že bude vhodnější i na ukládání kreseb, protože nevytváří zrní jako JPEG. Nevýhodou budiž že nedokáže tolik srazit velikost obrázku jako právě JPEG (zejména u fotografií). Nicméně text a lajny by v něm měli být ostřejší.

Můj postup bývá většinou ten, že když skenuju kresbu do počítače zvolím formát BMP. Vím, že to, co oskenuju se mi cestou do počítače neztratí, ani jediný pixel (formát BMP je bezeztrátový). Teprve tenhle soubor ve formátu BMP začnu redukovat. Nějaké místo na zmenšení obrázku můžeš získat tím, že barvy redukuješ pouze na odstíny šedi (u svého grafického editoru to mám jako efekt Black and White). Pro představu... při skenování jednobarevné kresby (rozlišení 3507x2550) měl můj obrázek v BMP 25.5 MB. Po převedení na odstíny šedi měl ten samý obrázek už "jen" 8 MB, přitom jsem neměnil rozlišení ani formát! Při snížení rozlišení o 25% (rozlišení 2630x1913) byla velikost 4.8 MB (tady už o nějaké pixely přicházím). Při posledním uložení obrázku tentokrát do formátu PNG ( (s redukcí barev na 8 bitů = obrázek bude rozeznávat jen 2^8 = 256 barev, což by u kresby nemělo být znát) jsem se dostal na 2.41 MB.

Ještě jedna věc pokud budeš opakovaně provádět změny a ukládat v BMP, kvalita by se měla zhoršovat/zlepšovat jen podle toho jaké změny v editoru ty sama na obrázku uděláš.
Pokud budeš opakovaně provádět změny a ukládat je v JPEGU/PNG, kvalita se bude zhoršovat na základě počtu uložení. I když nebudu s obrázkem nic provádět ale v editoru ho 50 x uložím (tlačítkem ctrl+s), kvalita obrázku půjde dolů (JPEG je ztrátový). Pokud bys to samé dělala v BMP kvalita by měla zůstat stejná. Proto bývá formát BMP vhodnější na úpravu fotek/obrázků a až ve finále použít nějaký úsporný, kompresní formát (viz JPEG, PNG). Taky je lepší zmenšit rozlišení obrázku najednou a ne postupně. Tudíž když snížím rozlišení o 15% a furt je to málo, je vhodnější vrátit se k originálnímu obrázku a ten zmenšit znovu tentokrát víc, než se pokoušet zmenšovat již zmenšený.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2017-11-07 01:12 | Ninja už: 3880 dní, Příspěvků: 7446 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Suuupeeer! Díky!!! No já to už rovnou skenovala do JPG, protože jsem nemohla najít v nastavení jinou možnost. Teď jsem to prošla znovu důkladněji a konečně jsem objevila celou nabídku. Bylo mi to divné, protože to je nová barevná laserovka, že by to neuměla Smiling. Takže BMT už nebude problém. Další úpravy - kresbu pak většinou ořezávám a zesvětluji v Manager Office 2010, který toho moc neumí, uznávám, ale je šikovný a jednoduchý na ovládání. Dál přichází na řadu Photoshop, tam to otevřu a uložím tak třikrát, než jsem spokojená a vychytám mouchy. A v tomhle případě jsem to pak ještě poskládala v Corelu a naeditovala textem. Až sem to mělo kvalitu pohledově obstojnou. Ale jak říkáš, pak to šlo rapidně dolů s trojím uložením při zmenšování velikosti. Takže to zkusím aspoň teď z toho Corelu uložit a zkomprimovat dle vašeho návodu, snad to pomůže. A když ne, tak vím, jak na to příště Eye-wink. Díky ještě jednou za pochvalu i za cenné informace. Patrně to dlouho neudržím, ale zkusím to postupně nějak zapracovat do běžné praxe, bojovala jsem s tím od začátku a bude se mi to hodit i pracovně Eye-wink.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Po, 2017-11-06 23:56 | Ninja už: 4189 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele kocourOggy
Vložil kocourOggy, Út, 2017-11-07 00:49 | Ninja už: 3445 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Děkuju za opravy a upřesnění. S PNG jsem si nebyl jistý kvůli jeho kompresím. Měl jsem si to zjistit, když už se tu pokouším radit. Omlouvám se!

Obrázek uživatele kocourOggy
Vložil kocourOggy, Po, 2017-11-06 22:56 | Ninja už: 3445 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Jinak pro úpravu obrázků používám editor paint.net
https://www.getpaint.net/download.html#download

Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Po, 2017-11-06 21:37 | Ninja už: 4215 dní, Příspěvků: 2120 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

Fakt paráďový text Laughing out loud Kakashi to tam dobře válí.

Obrázek uživatele Someone367478
Vložil Someone367478, Po, 2017-11-06 17:12 | Ninja už: 2806 dní, Příspěvků: 200 | Autor je: Anime tým, Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

LOL Chcíp No tedy Noledo, ty se nezdáš Laughing out loud Ten Konohamaru to vážně vyřešil fajnově Nevím, co jsem si dal, ale bylo to vážně silné! Jakože mít potápěcí brýle a šnorchl, tak bych se asi choval stejně ^-^ Já se tady jenom potápím Angel Je prostě totál best Teeth Ale to je i Jiraiya, ty ruce nad vodou XD A pak jenom prostě "Kdo mi v tom případě hrabe na zadek?!" A tam takový Naruto z díry, kterou vykopal, aby mohl volně proplouvat mezi těmi bazénky Chcíp A ten Kakashi XD Má asi co dělat, aby se v něm neprobudil zvrhlík co? Sticking out tongue Jump!

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Ne, 2017-11-05 16:23 | Ninja už: 5164 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Laughing out loud Laughing out loud megačarovné takto pokope Laughing out loud Nol, ty si už S-rank ninja, keď misiu zvládneš tak, že z toho ešte urobíš aj komix Laughing out loud

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2017-11-04 19:38 | Ninja už: 5191 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Konohamaru má teda nervy - že "Zdravíčko!" Nevím, co jsem si dal, ale bylo to vážně silné! A prekvapivo dobre znáša teplo. Cool

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, So, 2017-11-04 21:19 | Ninja už: 3880 dní, Příspěvků: 7446 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Však mu to Kakashi říkal, že to je nebezpečné Laughing out loud. Ale vážně, nevím, kolik má voda v onsenech stupňů, ale když tam ponoříš tělo, proč bys neponořil i hlavu?

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2017-11-04 21:43 | Ninja už: 5191 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

No, vychádzam z drámy začiatku Narutovho učenia sa chôdzi po vode, ako aj iných momentov anime.
Každopádne, keď si to vyhľadám na nete, tak sa uvádza teplota 37-42 stupňov celzia a vraj sa neodporúča stráviť v nej viac ako 20 minút.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, So, 2017-11-04 22:51 | Ninja už: 3880 dní, Příspěvků: 7446 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Bombáá! Hned tam jedu, a i s hlavou, a aspoň na hodinku Laughing out loud!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2017-11-04 23:12 | Ninja už: 5191 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

No, to by sa každý čudoval, keby si tam išla bez hlavy. Evil Bol by z toho pekný poprask a strašidelná story. Laughing out loud

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...