Promiň Naruto
Vložil Kuramaa, Út, 2017-02-07 22:47 | Ninja už: 2919 dní, Příspěvků: 11
Vždycky jsem přemýšlel, jestli se Kurama cítí alespoň trochu provinile, co udělal Narutovi, i když byl pod vlivem genjutsu Avšak už jsou přátelé a už na to asi nemyslí
Výsledek
Skóre: 9.5, Hlasů: 6
Myšlenka je to zajímavá. A jemné citlivé zpracování se k ní hodí. Možná bych jenom trochu zdůraznila horní obrys Kuramovy hlavy, když je v popředí. Chválím a těším se na další obrázky
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Líbí se mi, že jsi zachytil myšlenku a příběh. Obrázek se mi moc líbí, ty jemné linie a světlé stínování jsou zajímavé.
Obrázek i myšlenka jsou moc hezké, jednoduché provedení se mi vážně moc líbí.
Hmmm, díky za pozitivní komentář a tvoje pojetí je taky zajímavé Souhlasím s tím, že bijuu se změnili až po vypuknutí válek atd. Předtím zřejmě byli, jak říkáš nevinná stvoření
Hmmm... zaujímavá úvaha ale bude to problematickejšie. Žiaľ pre Kuramu tak pri tomto už dávno nebol pod vplyvom Tobiho. Minato, prerušil to genjutsu a aj akékoľvek iné ovládanie počas jeho súboja s Tobim. Stačí mrknúť mangu 503.
Na toto sa nejako kapánek ku koncu zabúda v Narutovi keď sa stávajú z nich priatelia. Neviem či je tak moc reálne aby niekto kto zabil toľko ľudí v konohe a potom aj tvojich rodičov mohol byť odrazu tvoj naj kámoš.
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Přesně - proto mi tahle celá linie, kdy se z bijuu stávají velcí kamarádi, přišla na hlavu. U Beeho, dokud byl výjimka, to mohlo fungovat a bylo to zajímavé, ale tvrdit, že všichni démoni zabili tolik lidí jen proto, že byli vlastně nepochopení chudáci, mi přišlo přehnané.
Nicméně konkrétně vztah kyuubiho a Naruta mě takhle nikdy nenapadlo promýšlet. Díky za to, Kuramoo, obrázek je zajímavý.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
nebylo to proto, že byli nepochopení, ale proto, že byli po staletí zneužívání jako zdroj čakry, po staletí uvězňování od Jinchurikiho k Jinchurikimu, to je v podstatě týrání, vůbec se nedivím, že zabíjeli lidi.
Jo, ale to mi právě přijde vykonstruované. Myslím, že je lidé pečetili hlavně také proto, že se jich báli, což muselo být také z toho důvodu, že byli nebezpeční. Hlavně mi ovšem přijde úplná kravina, že mají osobnosti, smysluplné mi přišlo, když to byla v podstatě chytrá zvířata (s výjimkou Hachibiho, který byl ochoten spolupracovat s Beem, protože se díky tomu mohl projevovat). A to že zabíjíš lidi, když tě týrají, je pochopitelné právě jen u zvířete. U člověka (nebo bytosti na jeho duševní úrovni) už by to byl problém.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
ani ne když tě 100let vězní a výš, že jakmile Jinchuuriki zemře, tak tě znovu zapečetí a uvězní na dalších 50 a let a tak pořád dokola.
Lidé je pečetili né protože se jich báli, kdyby se jich báli prostě by nelezli do jejich teritoria, lidé je pečetili, protože se báli, že je sebere někdo jiný s zneužije je proti nim.
Osobně si myslím, že být nesmrtelný a být znovu a znovu uvězňován nějakým nanicovatým krátkověkým člověkem a ještě takovýmhle způsobem uvězněn tak se neznám.
Proč se držet zpátky kvůli hloupému tvoru člověku, kterej bude stejně brzo zabit někde v boji.
Kurama není člověk nevím proč by se měl držet zpět, jen aby se člověk cítil lépe?
Absolutně ocasé démony chápu a souhlasím s tím jak jsou utvořeny.
Kdyby to byly prostě jen čakrová monstra ovládáne instinky, chodící po zemi a působila pohromu, tak ok, ale od začátku bylo jasné, že jsou to tvorové s inteligencí a osobností.
Ale to je právě ten problém. Kde vzaly osobnost a inteligenci, když jsou to čakrová monstra? Představa, že rozdělením jedné obludy na devět mi vznikne devět rozdílných a specifických osobností, je prostě absurdní.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Osobnosť je dôsledok existencie. Akonáhle si nejaká bytosť začne uvedomovať samu seba, na základe interakcie so svojim okolím sa jej začína formovať určitá osobnosť. Inteligencia - teda schopnosť uvedomiť si samých seba (teda fakticky duša) - im bola pridelená samotným Rikkudom. Zjavne to pomáha tomu nesmiernemu množstvu čakry udržiavať si stanovenú formu.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Díky za vyjádření názorů, zapomněl jsem, že Kurama již nebyl pod vlivem genjutsu a tím je to horší, ale zase v té době byl stvořen samou nenávistí a až pomocí Naruta se změnil k lepšímu (ale trvalo mu to). Zase, Naruto s Kuramou vyrůstal od dětství a možná to byl hlavní důvod. Taky to, že Kuramu nebylo možné potrestat, už byl zapečetěn do Naruta a on za to nemohl.
Proč by měl být Kurama hodný na lidi kteří, ho věčně jen věznili po staletí poutali, týrali. Ve vnitřním světě Jinchuriky, to byl jejich svět a Narutova klec byl snad nejméně agresivní způsob poutání, vzpomeň si jak byl připoután když Kushina byla jinchuuriki
a navíc pochybuji, že Kushina nebo Minato Kuramovi vůbec vyčítali to, že je zabil. Tak proč by to měl Naruto vyčítat Kuramovi, to to měl spíš vyčítat Obitovi