manga_preview
Boruto TBV 08

Hokageho palác

Hokageho palác

Spatlala jsem něco co měl být Hokage nevimcotoje Laughing out loud bohužel já jsem typ člověka co nakreslí cokoliv jenom stavbu ne! Laughing out loud není to nic moc Smiling

Výsledek

++++++----
Skóre: 6.1, Hlasů: 8

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Ne, 2016-08-07 22:19 | Ninja už: 4187 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Rozmýšlela jsem se, jestli nakonec nebudu hodná, ale ne. Misi bych ti s radostí uznala, kdybys to pozadí namalovala stejně kvalitně, jako palác. A klidně i kdyby to bylo jednoduché přírodní pozadí, i když myslím, že v okolí paláce jsou kromě nějaké té zeleně další domy, na zemi je dlažba a kousek za ním už by měla být skála s hlavami. Ale nemusí to být úplně přesně, takže bych brala i pozadí s hlínou a keři, jen kdyby bylo nakreslené pečlivě. Nicméně tohle působí prostě umazaně.
Takže je mi líto, ale jako výsledek béčkové mise to nemůžu uznat.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Ne, 2016-08-07 13:00 | Ninja už: 3878 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Máš pravdu, není to nic moc. A víš proč? Protože to sama říkáš. Přitom malovat ti jde moc pěkně. Co vlastně od toho sama očekáváš? Mám pocit, že jen body za misi. Ok, pak mlčím a jsem zvědavá, jestli je dostaneš. Mise mají totiž úplně jiný cíl. Sdílet společný zájem a užít si. A mám pocit z toho, co píšeš, že ty sis to moc neužila, že jsi to udělala narychlo, nezamýšlela jsi se nad tématem. Palantir to dobře vystihl - vypadá to jako kulisa, jako něco vytrženého z kontextu, z prostředí, o které tu jde především. Máme si užít krajinu, atmosféru z nějakého prostředí, kde tušíme nějaký příběh. A co si užijeme ze stavby, u které vůbec nevíme, kde je, proč tam je, jen vnímáme, že se podobá na budovu Hokage? Na Béčkovou misi to je málo, nezlob se. A neplatí to jenom pro tebe v této misi.
No a potom jsi domalovala pozadí, což tě šlechtí, že jsi se pokusila, ale moc jsi tomu nepomohla. Samo pozadí je docela hezky nahozené, ale nějak mi neladí s hlavní státní budovou, která je určitě velmi lukrativním místem, kde chce mít adresu každý Laughing out loud, takže bych předpokládala, že na ní budou další domy namačkané, až to hezké nebude. Ale to může být jen můj pocit. Hned by to bylo živější a odpovídalo víc skutečnosti. Takhle to působí podivně tísnivě a chybí tomu jasnější kresba země, ta budova pořád trochu poletuje, místo aby seděla pěkně pevně na zemi.
Snaž se, když už něco děláš, tak to dělej pořádně. Přemýšlej o tom a zkus zachytit taky trochu, jak to na tebe působí, a pak nebudeš muset dopředu říkat, že je to nic moc Eye-wink.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2016-08-05 17:52 | Ninja už: 5188 dní, Příspěvků: 6231 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Podľa pozadia súdim, že ide o repliku, ktorú si postavil Orochimaru, aby na nej Zvučňáci nacvičovali útok. Eye-wink

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2016-08-02 20:29 | Ninja už: 4187 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Palác se ti povedl, ale přesto misi zatím neuznávám. Podle pravidla č. 2 by měl být obrázek vymalovaný po celé ploše. Možná je to napsané trochu kostrbatě, ale myslela jsem to tak, že by se na obrázku neměla vznášet stavba ve vzduchoprázdnu. Takže misi uznám až když domaluješ zemi, nebe a okolí.
(Až to budeš mít, tak novou fotku nahraj pomocí tlačítka „upravit“ nad obrázkem.)

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Mayuki
Vložil Mayuki, Út, 2016-08-02 20:55 | Ninja už: 2973 dní, Příspěvků: 38 | Autor je: Recepční v lázních

dobře okusím se o to Laughing out loud