Rudá posedlost
Píše se rok 1969 a kosmonauti Madarij Učichin a Obitin Tobiněnko byli Sovětským svazem vysláni na přísně tajnou misi "Krasnaja Luna" s tunami plechovek rudé barvy. Jejich úkol zní jasně... "Amerika nesmí vyhrát! Měsíc bude náš, za každou cenu!"
...
Jeden svět jim holt nestačil a protože v tom našem žádné ninjutsu ani genjutsu nefunguje, Tobi vymyslel geniální plán který se velice zalíbil jedné tehdejší velmoci, která se nenechala dlouho přesvědčovat a vyslala tyhle dva podivínské hrdiny obratem do kosmu!
...
Madara moc poznat není ale Tobito snad ano. Je to A3 a akryl. Děkuju za misi a poprosím o nepřidávání bodů, prodavač v květinářství mi naprosto vyhovuje.
Výsledek
Skóre: 9.9, Hlasů: 45
Lol, ta jména mě naprosto položila xDDD Ale geniální dílo!
Ach ten sentiment...
Geniální! =D
Vsadím se, že tentokrát za tím opravdu stojí LSD Ten nápad se mi nehorázně líbí a provedení je mňamózní jako vždy Madarij s Obitinem vypadají jako rozjívené děti při hře Jen se obávám, že natřít celou polovinu měsíce by vážně nezvládli, ač to jsou borci
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
nemám slov, tohle je naprosto perfektní *_* nápad, provedení i Tobi, který se tam perfektní hodí jednoduše desítka jak vyšitá
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Juchůůů , napjatě jsem čekala, co vymyslíš, ale tohle...to mě odrovnalo . Dokonce koketuji s myšlenkou vrhnout se taky na barvy, což je známka naprostého okouzlení. K nápadu nemám slov a zpracování suprové, jak je u tebe zvykem. Madarij Učichin mě dostal do kolen . Skvělé. Lituji, že jsem vypsala misi jako Céčko, ty jsi tu hravě překonal A, a celkově mi děláte velkou radost, kvalitativně je to na vysoké úrovni. Paráda Hromisi, jsem moc ráda, že tě tvořivost neopouští a těšíš Konožáky čím dál lepšími a zajímavějšími díly (promiň, kritika tentokrát nebude). Splněno a uznáno s radosí a velkým díkem!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
To je mi radosti! Potěšení je na mé straně. Tak na barvičky se ti zachtělo? To abych tě začal okouzlovat častěji, jestli to takhle funguje! Vůbec jim nedáváš tolik prostoru, kolik by si zasloužily! A to se s tebou tak kamarádí.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Nelechtej, nelechtej, nedovedu to jako ty . Uvidíme, zatím teprve zraje nápad...
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Mistrovské dílo! Hodně zajìmavá jména Sovětských astronautů, nápad, prostě nádhera! Méně než deset nejde
víc než deset taky nejde což je škoda kdyby šlo dal bych hodnocení ve tvaru 10 krát deset na desátou
moje skromná první série http://147.32.8.168/?q=node/113044
oblíbení autoři:
Alalka
Baruto
SakuraAngel95
Camelia
Mystia
Kondrakar
Gohan35
Gagar
NekdoKohoNeznas
Vlkoberan
Lefthandedpower
"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan… and yet you are nothing. In the end, you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
―Darth Malak to Revan
"The Dark Lord Revan is dead. I am a servant of the light now."
Hromis ohromil! Páni, je to fakt brutálně dobrý! Moc se mi líbí zpracování a Madaru, tedy jeho oči, jsem viděla až po rozkliknutí do plné velikosti. Škoda, že hodnocení má jen 10 bodů, ty si zasloužíš i víc.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Ha, to sa ti podarilo.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Tobimu jedna maska nestačí? aj mne napadol nápad s astronautským (pardon kozmonautským) motívom, len by na Mesiaci bol Nagato a bolo by to na ... Zemi veď rinneganisti si vedia spraviť Mesiac vlastný.
Inak obrázok dokonalý, hlavne obdivujem ako si dosiahol priestorovosť (vidieť to lepšie po zväčšení.) 10
Dzn dzn dzn
No Hromisi, dovolím si říct, že tohle už prostě není normální! Je to vážně nádhera! Ty hvězdy, ta planeta Země, ten Obito, ten Madara..no prostě všechno je tam fakt nádherný!! Musela jsem se rozesmát nad jejich jménama a to jsem teprve vstala
Vážně mě svými nápady a svým zpracováním nepřestáváš udivovat! Noleda bude mít na stopro radost
''Člověk, který porušuje pravidla, je považován za odpad, ale člověk,
který opustí své přátele, je mnohem horší než odpad.''
(Obito Uchiha)
To je úžasné! Opět mé oblíbené hvězdy, ač na obrázku s jednoocasým se mi líbí víc díky tomu mysterickému nádechu, ale sem by se nehodil.
Tady mě nejvíc okouzlila zeměkoule, nádherně jsi ji znázornil. Vlastně celý ten nápad a provedení je na velmi vysoké úrovni a nejspíš, kdybys chtěl, mohl by ses svými malbami i živit.
No, to asi vše. Chválila bych ti to dál, ale čeho moc, toho příliš a myslím, že tímhle jsem se vyjádřila jasně. Opět dechvyrážející dílo.
We live alone, we die alone. Everything else is just an illusion. (Orson Welles)