Sasukeho záchranná misia
Vložil Balážka, Pá, 2015-05-01 10:13 | Ninja už: 3540 dní, Příspěvků: 177
Nie je to nič moc aj keď som sa naozaj snažila. Manga je z dielu, keď sa Shikamarova skupina vydala zachrániť Sasukeho. Hádam sa bude páčiť.
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 3
Kage-sama moc ďakujem, teší ma,že sa ti to páči .
Pointa...
Bohužiaľ nič iné ma nevedelo napadnúť.
FF, ktorá sa oplatí pozrieť < 3 :3: http://konoha.fjfi.cvut.cz/?q=node/103779
A víš ty co? Mně se to líbí.
No ja som síce všetko vedel prečítať aj bez zväčšenia, ale pointu som nepochytil ...
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Alebo urobím viac fotiek a zlepim to v počítači. Uvidím čo bude lepšie.
FF, ktorá sa oplatí pozrieť < 3 :3: http://konoha.fjfi.cvut.cz/?q=node/103779
Ďakejem. Prelepiť obrázky na rovnaký podklad sa mi už asi dať nebude. Ešte dnes sa to pokúsim znovu poslať v lepšej kvalite.
FF, ktorá sa oplatí pozrieť < 3 :3: http://konoha.fjfi.cvut.cz/?q=node/103779
Pokud bude problém s přečtením, klidně bubliny v Pc vygumuj a napiš to tam nějakým textovým editorem, v malování to zvládneš levou zadní
~ Má chlouba, můj malý splněný sen ~
To je úžasný nápad, diki
FF, ktorá sa oplatí pozrieť < 3 :3: http://konoha.fjfi.cvut.cz/?q=node/103779
Nakreslené je to moc hezky Vážně ses neměla čeho bát, z hlediska samotné kresby bych ti to uznala s radostí Ale nemohla bys to vyfotit s větším rozlišením? Protože na těch prvních obrázcích se to vážně skoro nedá přečíst, i přesto, že jsi to napsala velmi úhledně... Taky by bylo lepší, kdyby byl podklad pod obrázky celý jednou barvou.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Ďakujem, hádam to prejde. ☺☺☺
Snáď ano, len treba dostať nápad.
FF, ktorá sa oplatí pozrieť < 3 :3: http://konoha.fjfi.cvut.cz/?q=node/103779
políčka máš skvele zaplnené len problem je zas to zahustenie bubliny písmom ..1,2,3 idu ťažko prečítať ešte ktomu vrhnutý tieň z vrchuto trocha zhoršil...ale ako celkovo tvoja krezba je dobrá snád pridáš nejaký ten FA v blizkej dobe :)
SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D
Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.
[/URL]