manga_preview
Boruto TBV 08

Šípková Růženka a lá Konoha

Šípková Růženka a lá Konoha

Jednoho dne se v klanu Hyuuga narodila dlouho očekávaná dcera, Hinata. Byla velmi oslavovaná a lidé jí chodili přát do budoucna úspěchy, štěstí a lásku. Avšak, když k její postýlce přistoupil 3. Hokage, Sarutobi, tak předpověděl „Když bude Hinatě 15 let, píchne se shurikenem do ruky a usne na 100 let “. Hlavní představitel klanu byl náležitě zděšen, proto členům rodiny zakázal nosit shurikeny kdekoliv, kde by mohla pobývat Hinata. Když Hinata byla starší, nedokázala pochopit, proč nemůže chodit do akademie pro ninji, tak, jako její vrstevníci. „Myslí si snad, že bych to nezvládla ?“ přemýšlí Hinata. Jde kolem stromu a co nevidí - shuriken zapíchnutý v kmeni stromu. Chvíli uvažuje, jestli si ho má vzít - rodiče jí přece zakázali na něj sahat. Nakonec zvítězí její ďábelské já a ona se pro něj natáhne. Ale co čert nechtěl, když šla ke stromu, zakopla o kámen a při snaze nespadnout na zeM se pořezala(píchla) o shuriken. A tehdy se to stalo - Hinata se sesunula na zem - usnula. Ve vesnici z toho byl velký poprask. Hinatin otec vypsal plakáty, že ten, kdo Hinatu probudí, bude náležitě odměněn. Desítky ninjů z Listové i dalekého okolí se pokoušeli Hinatu vzbudit, ale marně. Až jednoho dne zkusil štěstí „hlučný ninja z Listové“, Naruto Uzumaki. I on zkusil všechny možné i nemožné způsoby, ale žádný nepomáhal. Nakonec se rozhodl - zkusí Hinatu políbit, když to nevyjde, vzdá to. Naklonil se, a sotva se jejich rty dotkly, Hinata otevřela oči. Naruto se stal oslavovaným ninjou, který si odnesl nejen velkou peněžní odměnu, slávu a uznání klanu Hyuuga, ale objevil také city, o kterých ani nevěděl, že k Hinatě chová ...

Konec

Ehm ... obrázek zobrazuje Naruta, jak se snaží probudit Hinatu.

Výsledek

++++++++--
Skóre: 8.3, Hlasů: 3

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Luciana.Kushina
Vložil Luciana.Kushina, Pá, 2015-01-09 11:51 | Ninja už: 3487 dní, Příspěvků: 38 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Zřejmě je to meč. Eye-wink Moc se mi líbil i popis. Laughing out loud

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Čt, 2015-01-08 22:55 | Ninja už: 4184 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Roztomilý obrázek, moc se mi líbí ta oprýskaná zeď s růžemi a Naruto má vtipný výraz Laughing out loud Bodíky letí k tobě Smiling

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2015-01-08 18:05 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 6230 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Tak sme sa nakoniec nedozvedeli, na čo má Naruto ten pilník ... Sad

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...