O Šikíčkovi pacholíčkovi a Jašínkách
Tuhle pohádku určitě všichni znáte. Ale víte, jak to bylo doopravdy? To takhle jednou, byl nebyl, jeden uličník Šikíček. Protože byl pořád zavřený v chaloupce a musel se svými opatrovníky pořád baštit jen seno, stále naříkal, jak by si dal něco pořádného k snědku. To uslyšely nedaleko žijící, nenasytné, a ne moc k světu vypadající Jašínky. Jednou Šikíčkovi napovídaly, že ho vezmou k sobě do jeskyňky, tam že mají velikou spoustu dobrého jídla a když s nimi zůstane, dobře se o něho postarají. Inu tedy po chvilce přemýšlení s nimi Šikíček vyrazil do jejich doupěte. A opravdu, jídla byla plná jeskyně, kam jen oči ve tmě dohlédly. Tak se tam krmil a vykrmoval až z toho i Jašínky dostaly hlad ale že ony pojídají jen čerstvé lidské maso, už chystaly na Šikíčka kotlík nad ohněm. Jenže co šesterák nechtěl, Šikíček byl hlava přemýšlivá a už od začátku to moc dobře věděl, znal příběhy o Jašínkách a tušil, co ho čeká. Hned jak byly Jašínky zabrané do přidávání všelijakého koření a přitápění pod kotlíkem, naládoval si kapsy jídlem a z plných plic volal své senodárce jeleny. Ti, jakožto stvoření jednoduchá, urputně chránící svoje stádo, ihned přiběhli, už zdatně vykrmený a zakulacený Šikíček jelenu zlatorožkovi s velikými problémy naskočil na hřbet a upalovali zpátky do jejich chaloupky. Nu a protože Jašínky také nejsou zrovna přemýšlivá stvoření, zanedlouho si Šikíčka vyzvedly znovu a tak se pacholíček krmil a krmil stále dokola, a pokud ještě bylí u vysoké, krmí se dodnes.
...
Ponaučení zní, neotvírejte cizím lidem, pokud nemáte vymyšlený dobrý plán!
Hezký nový rok všem!
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 22
No jo, když se Tsunaděnka tolik líbila, tak mi to nedalo a nápady se hrnuly a nešlo mi odolat. Jsem rád, že obrázek pobavil a ber to jako poděkování a třeba i motivaci na vymýšlení dalších kouzelných misí.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Hromisi, ty máš teda nápady... Ještě Šikamaru jako Smolíček, to bych čekala, ale udělat z Jezinek takto nehorázně vtipně vypadající Jašínky, to je tedy originální Technické zpracoování parádní jako vždy
Šťastný nový rok i tobě
P.S. Na tu zprávu jednou odpovím, věř mi
P.P.S. Mimochodem jedna z možností, kterou jsem sama pro svou účast v misi zvažovala a i částečně načrtla, byla Sasanka a sedmero krkavců Myslíme na podobné vlně...
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Tak to je brutální. Jashinky mě dostaly, vypadají naprosto dobře a vtipně zároveň.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Nádherný!!!
Fakt paráda mohla bych vypsat, co všechno mě uchvacuje, no kombinace všeho je vážně úžasná, asi nejvíc mě zaujal rám (pravděpodobně tvořený jeleními otisky) samotná kresba a výrazy
Je to vážně úžasný
PS - Jašinky mi připomínají troly z Frozen :3 možná náhoda, možná ne, no u mě to obrázku přidalo na kráse
Kakashi&Kami
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru
Práca znova vymakaná, ale zrovna na Shikamara mi tvoj chubby style veľmi nepasuje ...
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Chubby style? Co si pod tím představit? Však to nemá být Shikamaru jako takový, vážný, otrávený. Prostě mě napadla spojitost se jmény, s pohádkou, trochu jsem ji poupravil a prostě jsem neodolal. Víc v tom není, jen tajtrlíkovina pro pobavení, hlubší smysl bych v tom nehledal.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
že je taký telnatejší
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Ahá! To je jen kvůli té pohádce, jak je pod tím vysvětleno. Vykrmoval se u těch Jašínek, tak proto.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Jashinky mi připomínaí tasmánské čerty , dokonale se ti povedlo vystihnout jejich charakter ! Koukám, že tě pohádky zaujaly . Jelen na nás parádně vyskakuje z papíru a celkově si držíš laťku tradičně velmi vysoko - precizně namalované, vtipný příběh, toš jasně za deset ...
P.S.: veřejně nechápu, kam chodíš pro inspiraci na ty masky, ornamenty, dekory , moc se těším, na tvé opravdové ilustrace .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Dík. Zaujaly, přeci jen, pohádky jsou moje modla a pomalu začínám chápat, kde bral Kishimoto inspiraci! Další by mohl být "Itači a sedmero krkavců", vymýšlet blbiny, to by mi šlo, ale už mám pastelek plný brejle, teď zas budu patlat něco mimonarutovské pokud s Poštolkou nevymyslíte zas nějakou neodolatelnou misi. Na nápady chodím do lesa, jak jsem už někde psal, jinak nevím, prostě hodně barviček, kontrastu, naivní dětinská jednoduchost s pokusem o vtip... Ale že se ještě divíš...
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
No ty masky/ksichtíky mě dostaly, fakt, jako když vyskočí někde z Austrálie z buše . I já se budu opakovat, mohl bys na mě poslat třeba všechny Joshinky a nevymyslela bych to, fakt ne . Tak ok, mise v plánu jsou, ale čekací doby jsou dlouhé a nechám je patrně na Poštolce, má fakt dobré nápady .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
to je dokonalé
všechno, to pozadí, ty postavy a ten rám. Žasnu, já nemám slov. Fakt nemám
Člověk nemůže jít kupředu ke své budoucnosti, pokud plně nezná svou minulost.
No, k dokonalosti to má ještě na míle daleko přes sedmero hor, sedmero řek a sedmero probdělých nocí ale jsem rád, že se líbí. Snad i pobavilo, pak to splní svůj účel.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!