manga_preview
Boruto TBV 08

Seznamte se, prosím!

Všem se nám už určitě stalo, že jsme se nějakým tím Konožčanem pokoušeli seznámit, že ano. Někdy to šlo, jindy ne. Je vskutku těžké navázat rozhovor na úrovni se spoluobčanem, který o vás nejeví zájem. A od toho je tu nová "hra"!
Chcete se seznámit s někým novým, kdo bude mít o vás stejný zájem jako vy o něj? Skvěle! Pak se na tuto "hru" skvěle hodíte.
Do komentáře pod článek stačí napsat, koho hledáte, kolik vám je a něco málo o sobě (skutečně jen pár nejdůležitějších věcí). Pak už stačí jen čekat, zda se někdo ozve nebo ne, ale nemusíte jen lenit! Sami se poohlédněte po někom ve vámi vyhovujícím věkovém rozmezí, neostýchejte a napište.
Nedá se to nazvat hrou, ale je zajímavé poznávat nové lidi. Takže se zapojte, online přátel není NIKDY dost.
Já se sama také zapojuji do hry a udám příklad správného komentáře:

Chtěla bych najít kamaráda/kamarádku ve věku od 0 - 15. Pohlaví je mi ukradeno. Bude mi čtrnáct. Snad se najde někdo se stejným zalíbením v Akatsuki. Zn: Jsem šílenec a dá se se mnou pobavit.

Takže pište, pište, pište! Skvělá příležitost najít nového kamaráda. ^^
-Jikyua


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Pá, 2019-08-02 09:38 | Ninja už: 4183 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Vzpomněla jsem si, že jsem se tu chtěla zeptat na jednu věc - před pár měsíci jsem dostala na FB žádost o přátelství od jisté T.P. Protože mi nebyla ničím povědomá a nedalo se jí napsat zprávu s dotazem, odkud se známe, odložila jsem to jako omyl. Ale pokud jsi z Konohy (protože podle profilu máš ráda Naruta a to bylo jediné vodítko, jak bychom se mohly znát), ozvi se tu. P.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele NeznamyNinja
Vložil NeznamyNinja, Ne, 2019-07-28 21:57 | Ninja už: 4879 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ahoj, říkám si že tohle by sem mohlo patřit - hledá se parťák/parťačka na cestování po severu Honshu a Hokkaidu. Pravděpodobně to bude obnášet nocování u místních a když bude možnost rád bych se tam také potkal se známými z předchozích cest.
Počítejte s tím, že to není úplně levný výlet (60 000+) a také je na výletě se mnou třeba očekávat neočekávatelné, např. posledně jsem zůstal trčet na Amami když zrušili let a nikdo na letišti nemluvil ani slovo anglicky... ale mojí "Japonštinou" se mi povedlo z nich dostat ubytko i letenku na další den zdarma... taky jsem se na Okinavě potkal se žralokem nebo bloudil junglí cestou k Jomonsugi... jediná cedule na rozcestí byla psaná kanji Laughing out loud
nuda určitě nebude, tak se někdo ozvěte, sice už na konohu bežně nechodím, ale pokusím se čas od času zkontrolovat zprávy.

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Ne, 2018-04-15 02:34 | Ninja už: 4112 dní, Příspěvků: 1083 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Počas doby čo som vyrastal som si myslel že som ako Naruto nejaké podobné črty povahy a osudu ale ako plynul čas videl som sa ako aj Sasuke a Lee. Neskôr som začal sympatizovať s Orochimarom. Nakoniec som zistil že najviac charakteristický som s Obitom.

Chceš vedieť viac ? Tak mi ukáž lásku a dozvieš sa. Zavolaj na číslo 09xx xxx xxx a dohodneme sa.

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Út, 2018-04-17 12:50 | Ninja už: 4673 dní, Příspěvků: 991 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Vazne nejsi Dzigolo? Dam ti padesat eur, ale musis dojst s borutovou maskou na hlave.

Kšá.

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, St, 2018-04-18 22:49 | Ninja už: 4112 dní, Příspěvků: 1083 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ne díky Miesič. Mám len tri masky. Anonymous, ďábel a rozpoltená osobnost -(psycho).

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele Someone367478
Vložil Someone367478, Út, 2018-04-10 21:07 | Ninja už: 2800 dní, Příspěvků: 200 | Autor je: Anime tým, Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Nějakou dobu to tady nějak stojí ne? Tak co takhle přihodit nějaký koment? Sticking out tongue
Ať je sranda Tee-hee
Hledám někoho, celkem jedno koho. Klidně to nemusí být ani člověk, taková mimozemšťanka by byla super. Sticking out tongue Nejlepší by bylo kdyby byla neko, ale to bych toho asi už očekával moc. XD Jo, akorát mám jednu podmínku, musí to být rozumný tvor, s žádným blbcem se bavit nechci!!!!!
Je mi... nebo spíše jinak... bude mi 16 Chcíp (to zní lépe). Zajímám se i o jiná anime než Naruta / Boruta. Ale o mangy se nezajímám!! Děsný vopruz totiž něco číst a nebo i psát (moment, proč tedy semka vlastně píšu když je to vopruz? Chcíp ). Zajímám se také o počítače. Baví mě programování (nejvíce Delphi / Lazarus, pak i PHP, C#, kdyby tady byl nějaký znalec Teeth Na MCU potom C/C++), hraju si s mikroprocesory (Arduino, ESP pro znalce Sticking out tongue ) a prostě... LINUX JE BEST!!!!!!!! Chcíp Nechci si tady nějak honit triko, ale to že tady začali přibývat smajlíci je moje zásluha Laughing out loud Buď jsem je vytvořil já a nebo jsem někoho požádal Sticking out tongue A ty 4 tlačítka s výběrem smajlíku je taky moje zásluha. ^-^ Sám jsme naprogramoval Nevím, co jsem si dal, ale bylo to vážně silné! (Možná určitě jistě to vypadá jako chlubení, ale chlubení to není. Někde přece musím prodat to co umím ne a udělal jsem? Angel ) Ale nebojte se, dokážu si pokecat i o jiných věcech než o kompech Sticking out tongue Třeba o anime, vesmír, jak děsná je škola XD Prostě cokoliv, stačí jenom když má i ten druhý touhu odpovídat něco rozumného a přiměřeného, ne pořád jenom jednořádkové odpovědi, nedej bohu jednoslovné... Bad (typická ukázka takových odpovědní "Aha no" "Nevím" "ok" "njn" " Laughing out loud " - za toho smajlíka bych i zabíjet! A to myslím vážně!!!! )
Jo a jsem z Jihlavy, kdyby se někdo ptal. Sticking out tongue

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Ne, 2018-04-15 01:45 | Ninja už: 4112 dní, Příspěvků: 1083 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Rande na slepo...to by mohlo fungovať. LUL!! Aj tu vznikli nejaké páry ? No prihláste sa ! Cookie 2
A já sem zabijak detí. Cookie 1

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Út, 2018-04-17 02:30 | Ninja už: 2804 dní, Příspěvků: 330 | Autor je: Recepční v lázních

Páry? No věřil bych tomu, že pár lidí se tu určitě skamarádilo, ale páry? To asi ne LUL!!

Obrázek uživatele NedokázalJsemSePřihlásitProtožeJsemSiNepamatovalAktu...
Vložil NedokázalJsemSe..., St, 2018-04-18 13:48 | Ninja už: 5601 dní, Příspěvků: 912 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

A co párky? Babišovy?

Requiescat in pace...

Volunteer @ Akicon & Natsucon & Animefest
Autor Animefestí mobilní appky

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Út, 2018-04-17 02:33 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Desítky párů. Minimálně.

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, St, 2018-04-18 23:11 | Ninja už: 2804 dní, Příspěvků: 330 | Autor je: Recepční v lázních

Seznámení přes Konohu? To už musela být sakra náhoda, že se zrovna potkali 2 z jedné lokality a ani 1 nevadilo se seznámit...

Obrázek uživatele konohamaru4444
Vložil konohamaru4444, Ne, 2018-04-29 03:24 | Ninja už: 5978 dní, Příspěvků: 371 | Autor je: Pěstitel rýže

No ja som svojho času od toho nemal daleko Laughing out loud toto bola jediná zoznamka pre otaku tej doby Laughing out loud

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, St, 2018-04-18 23:36 | Ninja už: 4112 dní, Příspěvků: 1083 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Chlapácka tlapko never všetkému čo ti povie druhý. Poviedkár má akurát tak dedukciu ale žiadny dôkaz.

Partnerský vzťah pre mňa nad 50-60 km nevznikne alebo skoro stroskotá. A kamarátsky vzťah resp. navštíviť budúcu kamošku / real kamošku a nie cez net ako ostatní môžem navštíviť do 90-100 km už dál ne. Možno viac , ale pochybujem. Najlepšie východisko je keby dotyčné dievča prešlo polovinu cesty a aj ja a stretli by sme sa v dohodnutom strednom bode. Táto tretia možnosť a zároveň najlepšia v skutočnosti neexistuje. TO SA MI EŠTE NESTALO.

Prvá možnosť navštívim ju ja. Druhá možnosť navštívi ona mňa.
Kilometre tak všeobecne som počítal do poznámky daj osobné auto. Haha. V pohode to tam je. Hromadnou dopravou sa to môže líšiť.

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Čt, 2018-04-19 00:23 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Mno, mám osobní zkušenosti a dost známých z Konohy.

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Pá, 2018-04-20 00:51 | Ninja už: 4112 dní, Příspěvků: 1083 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Vy ste tu taká rodinka koukám. Hmm ,ale to aj celkom fajn môžete sa baviť o rôznych anime. Ja si v okolí nemám s kým porozprávať o anime. Tak našiel by sa jeden , ale celkom je to aj divné.

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2018-04-17 11:44 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Některé šťastně sezdané.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele NedokázalJsemSePřihlásitProtožeJsemSiNepamatovalAktu...
Vložil NedokázalJsemSe..., St, 2018-04-18 13:49 | Ninja už: 5601 dní, Příspěvků: 912 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

PoDH

Requiescat in pace...

Volunteer @ Akicon & Natsucon & Animefest
Autor Animefestí mobilní appky

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Út, 2018-04-10 22:23 | Ninja už: 2804 dní, Příspěvků: 330 | Autor je: Recepční v lázních

LUL!!

Obrázek uživatele Tes-chan
Vložil Tes-chan, Pá, 2017-08-11 11:25 | Ninja už: 2443 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Zdravím všechny Smiling
po asi pěti letech jsem se vrátila zpátky k Narutovi a k anime a zjistila jsem, že většina mých známých ze srazů, které se dříve pořádaly v Praze se nějak vytratila, tak jsem si říkala, že by nemuselo být špatné se zkusit nějak znovu začlenit Smiling
Takže jsem Tereza a miluju Naruta Laughing out loud Laughing out loud
P.S. Tenhle účet je nový protože k tomu staerému jsem zapomněla heslo i jaký jsem si dávala email Laughing out loud

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, So, 2017-08-12 20:20 | Ninja už: 4112 dní, Příspěvků: 1083 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

oh oh teší ma asi Smiling Ja som Andrej , koľko že to máš rokov ? Smiling

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele Tes-chan
Vložil Tes-chan, Čt, 2017-08-17 10:45 | Ninja už: 2443 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

skutečně nebo mentálně Laughing out loud ?

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Čt, 2017-08-17 17:14 | Ninja už: 4112 dní, Příspěvků: 1083 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Napíš oboje pre adminov na prekontrolovanie. Laughing out loud

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele Tes-chan
Vložil Tes-chan, Ne, 2017-08-20 20:13 | Ninja už: 2443 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

tak mentálně mi je tak max 15 klidně míň a skutečně no Laughing out loud nejsem tu zrejmě nejmladší Laughing out loud

Obrázek uživatele NedokázalJsemSePřihlásitProtožeJsemSiNepamatovalAktu...
Vložil NedokázalJsemSe..., Ne, 2017-08-13 01:17 | Ninja už: 5601 dní, Příspěvků: 912 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Více než ty, očividně.

Requiescat in pace...

Volunteer @ Akicon & Natsucon & Animefest
Autor Animefestí mobilní appky

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Ne, 2017-08-13 19:38 | Ninja už: 4112 dní, Příspěvků: 1083 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Aj teba mám rád.

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele Sasukeho strážná víla
Vložil Sasukeho strážn..., St, 2017-05-31 18:35 | Ninja už: 3806 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Konohamarova chůva

Čau lidi Laughing out loud Dost se nudím a našla jsem tohle zajímavý téma. Laughing out loud Někdo na pokec ? Laughing out loud Je mi 18 (skoro 19, příjdu si stará:D) let. Baví mě anime, včetně Naruta. Moje nej postava z Naruta je Sasuke(ten je prostě u mě top) a Itachi -jejich příběh a Akatsuki a Orochimaru:D. U Anime mám ráda drama,detektivky, špatný konce, zvraty, smrti, boje apod. Nevím co tu dál psát. Co se týče hudby, poslouchám převážně metal, rock a občas něco málo z rapu a horrorcore. Mimo anime sleduju i normální seriály-hlavně kriminálky, veřte nevěřte, občas sitcomy. A taky mám ráda horory a drama a krimi filmy-mysteriozní asi nejvíc.Ráda hraju Isketch:D jediná hra online co znám a baví mě:D. Ráda kreslím:D

Sasukeho strážná víla

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Čt, 2017-06-01 02:37 | Ninja už: 2804 dní, Příspěvků: 330 | Autor je: Recepční v lázních

A jaké máš vlasy?

Jinak k podpisu. Anime ti nedoporučím, ale znám jednu mangu, která je žánrově dost podobná Tokyo Ghoul. Více informací když tak w/me.

Obrázek uživatele NedokázalJsemSePřihlásitProtožeJsemSiNepamatovalAktu...
Vložil NedokázalJsemSe..., Čt, 2017-06-01 15:02 | Ninja už: 5601 dní, Příspěvků: 912 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Už sám Werich říkával: "Vlasy dělaj člověka."

Requiescat in pace...

Volunteer @ Akicon & Natsucon & Animefest
Autor Animefestí mobilní appky

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Čt, 2017-06-01 18:34 | Ninja už: 2804 dní, Příspěvků: 330 | Autor je: Recepční v lázních

A ono na tom i něco bude. Smiling

Obrázek uživatele MORGANG
Vložil MORGANG, Po, 2017-05-08 15:04 | Ninja už: 2562 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Pěstitel rýže

Zdravím,
je mi 18 let, jsem z těch nejvýchodnějších končin ČR. Jsem takový typ kluka, co víceméně jen sedí doma, hraje na počítači nebo kouká na anime. Taky jsem hodně líný a dost stydlivý. Co se týče sportu, tak hraji rekreačně šachy (ano, šachy jsou sport Laughing out loud).
Co se týče hraní, tak hrávám především League of Legends.
Na anime jsem začal koukat teprve asi před 1 rokem. Moje nejoblíbenější anime je One Piece, potom asi Naruto. Nejoblíbenější postava z Naruta bude asi Itachi.
Ačkoliv jsem spíše introvert , rád si s někým zagamesím/ pokecám Eye-wink.
Na věku a pohlaví nezáleží. Nejvíce si asi pokecám o LoLku, případně jiných hrách a anime (jelikož toho o moc víc nedělám QQ). Pokusím se odpovědět na všechny případné otázky, nebojte se na cokoliv zeptat Eye-wink.