Boruto 153
Holčičí Tým 15 má sice za členku samurajku Tsubaki, ale ani to není záruka, že bude na misích lepší než Tým 5. A to je těžké přenést přes hrdé srdce nindži/samuraje.
Překlad je hotový.
Holčičí Tým 15 má sice za členku samurajku Tsubaki, ale ani to není záruka, že bude na misích lepší než Tým 5. A to je těžké přenést přes hrdé srdce nindži/samuraje.
Překlad je hotový.
Díky!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Stači si cracnut MCP-HC program a budete pozerat naruta v 1080p a v 60fps ale ja mam 144hz monitor tak mi to bezi na 144 fps
:DDD u sure about that?
Yes.....why not?
Já jsem nenáročná a tak jsem spokojená aspoň s tím, co je.
Děkuji moc za překlad.
Po několika letech tichého navštěvování Konohy jsem do ní nakonec doopravdy vstoupila. Tak mě tu máte!
Když už je tu řeč o tom 720p/1080p, zvažte i jiný uložiště. Používat Ulož.to, který si pořád v roce 2020 staví na systému kreditů a omezený rychlosti stahování je velký špatný.
Použijte např. nějakou variantu, co nemá omezení a ještě vám dá x GB prostoru zdarma. Např. Mega.nz nebo Google disk.
Si prostě počkej 10 minut něž se ti to stáhne To není takovej problém ne ?
Nepřemýšleli jste nad přechodem výhradně na 1080p? Přece je už rok 2020 a popravdě je 720p už celkem out. Je škoda, že po 36 dílu už nebyli žádné 1080p díly (anebo možno jo, no ještě tam nejsem). Taky si nemyslím, že by to byl problém s internetem, v dnešní době to tady nejednou letí i gigabit nahoru/dolů.
Někdo může argumentovat abychom si stahovali jenom titulky a dívali se na jiný 1080p release (takové jako HorribuSubs mají perfektní množství detailů), no popravdě vaše hardsubs jsou geniální, ditchl jsem kvalitnější 1080p HS už při Shippudenu jenom kvůli jedinečnému zakomponování překladů (mluvené slovo dole, vysvětlivky hore a taky někdy embeddovaný překlad v obraze jako při cedulích --to všechno na jednou, při obyčejných titulcích tomu chybí ta dynamičnost).
Co myslíte?
S tim samozrejme souhlasim, ze 720p je uz trochu pravek, prechod na 1080p uz tu padnul vicekrat. Nicmene hlavni duvod je/byl, ze na serveru zase nemame neomezene mista a 720p je pro online streamovani este celkem v pohode. A vyrabet vic verzi 720/1080 proste zabira dost casu navic (encod, upload, ...). Dalo by se to vyresit bud tim, ze by se 1) nasel nejaky dobrovolnik, co by nam s encodem pomahal nebo ze by 2) encody ve vyssi kvalite vychazely o nekolik dni pozdeji. To by bylo asi schudne... Jeste to promyslim...
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
Ono kdyby to byla čistě 1080p verze, tak by se také šetřilo (čas i uložiště), aspoň by tak nebyla 720p i 1080p verze, no jenom jedna.
Jinak, to s tou pomocí s enkódováním, ja bych možná měl zájem. Kdyby něco, dej vědět do správy.
Jako mne to zas tak nevadí. Skorej by ste mohli pomoct Broook s prekladem Solo Levelling...ked už neco.
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
Proč by mi měli pomáhat s překladem? Nehledě na to, že víc lidí na jeden překlad je největší zlo...
https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita
Nemáte niekto link na stiahnutie Naruto Shippuden všetkych časti ale vo FullHD ? Viem že bol vo 1080p ale nikde ho neviem nájsť a to čo je na webe je asi iba 480p.
zkus tento torrent
https://nyaa.si/view/923347
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
Arigato
Arigato ! < 3
https://www.instagram.com/ahojtadyhanka/
https://www.youtube.com/channel/UCBj94hUPGHxEB5jvjQtyUCA
Párada, Arigato
Jen mi to firefox vyhazuje jako mallware
Díky moc konoho
Vďaka
Vďaka! ... ale náhľad máte z b151
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
chybicka se vloudila, toto se stava maximalne jednou za
1008 dílů„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55