Boruto 124
Urashiki mladé ninji dožene, ale Shinki ho na chvíli zastaví svou pečetící technikou. Ta ovšem moc dlouho nevydrží, a tak, aby se vyhnuli Urashikiho Byakuganu, vezmou to oklikou přes dům Borutových přátel. Ti jim prozradí, že do Listové nevede jen jedna cesta, jak si před tím mysleli, ale Shinki dodá, že Urashiki už nejspíš bude znát obě. Proto se rozhodnou, že každý půjde na jednu, přičemž Boruto bude dělat návnadu a Shinki ponese opravdového Shukakua. Pro Boruta to ovšem může znamenat smrt.
Překlad je hotový, a to ještě není dřívě oznámené pondělí. Nakonec nám dodal sílu Tsuki no Usagi (měsíční králík), který tam tluče rýži na mochi (rýžové koláčky), když už byl včera ten úplněk. Tentokrát ji náš tým opravdu potřeboval.
Dík!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Arigato
Díky moc, jste super
Programátor se slabostí pro anime. Nyní zejména sleduji i čtu Boruta. Rád vyhledávám detaily, které nejsou na první pohled zřejmé a vymýšlím teorie.
Díky
díky moc konoho
Vďaka!
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
To ste nemohli dať o 00:00? Inač, nechápem čom si zo železného piesku nepostavia most skrz rieku...
Myseľ objektov sa bude zúfalo snažiť vytvoriť spomienky tam, kde nikdy neexistovali...
Mě by spíš zajímalo, proč tu řeku nepřejdou, kdysi dávno se bojovalo na jezerech a mořích úplně bez problému, skáčou desítky né-li stovky metrů a největší problém je malá říčka.
Co nejde silou, jde větší silou.
Ještě jsem ten díl neviděl, ale napadlo mě, že třeba nemusí mít dostatek chakry.
Arigato