manga_preview
Boruto TBV 15

Chyby v Anime

Tak,toto je diskusia o malých nelogických veciach.

Trebárs:Keď v boji Zabuza vs. Kakashi (tuším7-8diel)Kakashi spadme dovody a Zabuza ho
uväzní,pri páde si zmočí vlasy,a potom keď Zabuza použije techniku vodného väzenia má už vlasy suché,pritom ubehne ani nie minúta.

Ďalšie postrehy píšte.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele GGGGG
Vložil GGGGG, St, 2009-04-08 22:38 | Ninja už: 5957 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

Nerikal nahodou kakashi ze jouin umi pouzivat vetsiou min. 2 elementy??
A taky pochybuji ze sharingan moze skopirovat aj elementy.
Nikdy som totiz nevidel pouzit kakashiho vetrny element takze podle me teorie je proste super ninja a umi ovladat nejake 4 elementy.

Obrázek uživatele nejakyfaganmiukradolmeno
Vložil nejakyfaganmiuk..., So, 2009-06-06 13:59 | Ninja už: 5700 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

a co rasengan????

Join *** - Your #1 Online Multiplayer Naruto Game !

Feed Me!Adopted from Valenth

Obrázek uživatele Dawe
Vložil Dawe, Po, 2009-03-09 20:59 | Ninja už: 6201 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Prostý občan

K těm živlům, normální jounin ovládá 2, to že Kakashi je speciální a ovládá 4 je dáno genetickou linií ne sharinganem, teprve spojení sharinganu a 4 živlů (a jeho chytrost) z něj udělalo ninju kterej umí okopíroval tisíc technik. Sharingan akorát přesně zjistí co dný člověk dělá, ale to je všechno shinobi musí být schopen tot jutsu se výcvikem naučit.

Obrázek uživatele Ithorak
Vložil Ithorak, Ne, 2009-05-24 15:08 | Ninja už: 5793 dní, Příspěvků: 341 | Autor je: Prostý občan

Ale Kakashi říkal že ninja umí vytvořit jaký koliv element(né dědičný)bez ohledu na to jaký má k němu vztah.

Žádné příběhy, které si o mně lidé vyprávějí,
nemohou změnit to, kým jsem doopravdy.
- Luke Skywalker

kulturistika a fitness |
Sportovní výživa, posilovací stroje

Obrázek uživatele Nikdo jiný než já
Vložil Nikdo jiný než já, Út, 2009-03-10 15:48 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 218 | Autor je: Prostý občan

kakashi ovlada vech pet zivlu, protoze ma sharingan a techniky bez problemu kopiruje, bez kekkei genkai nebo neceho takoveho se neda ovladat vic nez tri primarni elementy a tri primarni elementy (nepocita se do toho mokuton) umel ovladat jenom prvni hokage

.

Obrázek uživatele Dawe
Vložil Dawe, Út, 2009-03-10 19:41 | Ninja už: 6201 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Prostý občan

Naprosto s tebou nesouhlasím.
Za 1) nikdy sem nevidel použít Kakashiho použít vítr.
Za 2)(co si vzpomenu ted bez hledání) boj proti Kisame. Okopírování vodního jutsu. Kisame se vyjádřil něco v tom smyslu že je ohromen jak Kakashi ovládá vodní techniky (je s Itachim dost dlouho aby věděl jak sharingan funguje)
Za 3) Učení wind čakry Kakashi říká Narutovi že vítr dává Narutovi výhodu proti blesku ale ne když Sasuke použije druhý svůj element oheň.(o tom že by Sasuke mohl okopírovat všechny elementy není ani zmínka)
za 4 Jiraya vypráví o Nagatovi že je to jediný ninja který ovládl všech 5 elementů(btw poznali jsme ještě Kakuza ale to je opravdu mimo.)
O tom že by Uchihové ovládali všech 5 elementů nebyla nikde ani zmínka. Z toho jsem si odvodil (dalo by se říci vycucal z prstu) že Kakashi ovládá 4 elementy díky své bloodline.

Obrázek uživatele nejakyfaganmiukradolmeno
Vložil nejakyfaganmiuk..., So, 2009-06-06 14:02 | Ninja už: 5700 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

ale ved ked bojoval kakashi proti kakuzovi tak ked tam nabehli yamato a naruto naruto povedal Fuuton:Rasengan. Takze rasengan je veterna technika a kakashi ovlada rasengan.

Join *** - Your #1 Online Multiplayer Naruto Game !

Feed Me!Adopted from Valenth

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Pá, 2010-01-08 18:22 | Ninja už: 6134 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

neni to fuuton-rasengan ale fuuton-rasen shuriken. rasengan sám o sobě nemá podstatu (jako třeba kawarimi), je to jenom čistá chakra. až přidáním větrné podstaty chakry vznikl fuuton-rasen shuriken

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele Ithorak
Vložil Ithorak, Ne, 2009-05-24 15:12 | Ninja už: 5793 dní, Příspěvků: 341 | Autor je: Prostý občan

Naprosto s tebou souhlasím. Ale i tak si myslím že Sharingan umí okopírovat živelná jutsu. Třeba v boji proti Zabuzovi zkopíroval jeho techniku a ještě ho tím zasáhl dřív než on.

Žádné příběhy, které si o mně lidé vyprávějí,
nemohou změnit to, kým jsem doopravdy.
- Luke Skywalker

kulturistika a fitness |
Sportovní výživa, posilovací stroje

Obrázek uživatele Nikdo jiný než já
Vložil Nikdo jiný než já, Po, 2009-03-23 19:20 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 218 | Autor je: Prostý občan

nektera jutsu kakshi nemuze pouzit, protoze ma strasne malo chakry a to, ze nebyl ukazanej fuuton neznamena, ze ho neumi, proste to nestihli ukazat

.

Obrázek uživatele Yelaflash
Vložil Yelaflash, Út, 2010-11-23 14:37 | Ninja už: 5835 dní, Příspěvků: 1084 | Autor je: Pěstitel rýže

keby že ovláda aj fuuton tak by ho už dávno ukázal! A to by mal 4 podstaty a to je moc už aj na Kakashiho Eye-wink

Obrázek uživatele Eldoras
Vložil Eldoras, Po, 2009-03-23 20:47 | Ninja už: 5745 dní, Příspěvků: 74 | Autor je: Prostý občan

Strašně málo?... Dá si 2x chidori... Je to ovládání podstaty blesku.

Obrázek uživatele HonZeek-Sama™
Vložil HonZeek-Sama™, St, 2009-04-22 20:25 | Ninja už: 5809 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

Jo strašně málo.

Obrázek uživatele Eldoras
Vložil Eldoras, Út, 2009-03-10 06:09 | Ninja už: 5745 dní, Příspěvků: 74 | Autor je: Prostý občan

Ty tvrdíš že kdyby kakashi neměl sharingan tak umí ovládat 4 živly?...
Blbost^^ Cucáš si odpovědi s prstu.

Obrázek uživatele adfsavtrdgdfgb
Vložil adfsavtrdgdfgb, Út, 2009-03-10 10:08 | Ninja už: 5751 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

Takže.... Naruto sa naučil ovládať vietor za pár dní preto lebo použil kage bushin. Čiže keď sa učilo ovládať vietor napr. 50 Narutov naraz tak sa to naučil 50x rýchlejšie. Inak by sa učil ovládať vietor omnoho dlhšie.

A teraz ku sharinganu. Kakashi vravel že človek môže ovládať len ten element, akú má Chakrovú podstatu (u Naruta je to vietor). A keď chce ovládnuť iný element tak na to treba dlhé roky tréningu. A pochybujem že by napr. Obito (to je len príklad) vedel okopírovať napr. Fuuton: Rasen-Shruiken (dúfam že som to dobre napísal) len preto lebo videl ako to používa Naruto.

Teraz k Sasukemu. Je to vec názoru ale ja si myslím že Sasuke je na úrovni Joinina. (bol najlepší v akadémii, porazil Naruta a Naruto porazil Nejiho, (a Neji je Joinin) čiže musí byť silnejší ako Neji.

Takže teraz k rebelom. Mne sa zdá že to nebol filter ale normálny dej a tá rebelka mala 5 elementov preto, lebo cucala chakru z iných ľudí.

P.S.: Našiel som si chybu. Chyio nezabil jed ale to, že oživila Gaaru.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Pá, 2010-01-08 18:26 | Ninja už: 6134 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

obito by nedokázal okopírovat frs. díky sharinganu můžeš přečíst pečetě a pochopíš, jak technika funguje, jenže na frs potřebuješ větrnou delikátní ovládání chakry a dlouhý výcvik kombinace chakry a její podstaty. to neni něco co by sharingan zvládal

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele wohooo
Vložil wohooo, Po, 2009-03-23 19:44 | Ninja už: 5884 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

takže se dothoohle zapojím..ano..s bushinama máš pravdu..souhlasím

Obito by v životě nedokázal okopírovat FRS z pár důvodů.. jeden z nich je ten..že FRS je unikátní technika,kterou nedokáže okopírovat ani Sasuke,ani Kakashi..takže Obito je ze hry venku..pak bylo ukázané že Kakashi víceméně ,,umí" Rasengan,...ikdyž to je vlastně jen t že tu čakru zhmotní do podstaty a tvaru,takže o rasenganu jako takovém není vůbec řeč..

dál si tu napsal,...že Sasuke byl v době,Chunninských skoušek,na urovni Jounina,to samé u Nejiho,...že ten je taky Jounin,..[ ano ten je jounin,ale tím se stal až dlouho po chun.skouškách,..až na záčátku Shippudenu což je rok a půl po chun.skoušce..a to je podle mě dost dlouhá doba..]..no tedy teď se vracím k tomu Sasukemu..nemyslím sii že v době chun.skoušek by dokázal Sasuke porazit Naruta..takže to že je jounin asi těžko..

a konečně sme nakonci,u těch rebelů...toto byl filler
v manze to nebylo..takže je to jednoznačný filler,..a říkej si co chceš,..prostě filfer jako vyšitej..borka která má vlasy,a díky ním umí všecky podstaty čakry? toto je směšné..takže..toto můj názor...

s pozdravem wohooo ...Eye-wink

Obrázek uživatele radob
Vložil radob, Ne, 2009-03-15 15:42 | Ninja už: 5809 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

F.Rasen Shuriken by nemohol okopírovať sharinganom. Sharingan okopíruje len techniky používajúce pečate.

Obrázek uživatele dave16
Vložil dave16, Po, 2009-07-13 09:28 | Ninja už: 5891 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

A na rasengan jsou potřeba pečete ?

Obrázek uživatele Eldoras
Vložil Eldoras, Út, 2009-03-10 12:33 | Ninja už: 5745 dní, Příspěvků: 74 | Autor je: Prostý občan

Tenhle rozhovor se mi začíná líbit:) ...
Dobře, příklad s narutem byla chyba ale!...

Co sasuke?... Naučil se oheň ovládat už jako malý je to tak?... A za, tuším že to byli tři dny (Na přesnosti moc nesejde byli to 2-4 dny) se naučil ovládat Blesk...

Další věc... Ani kakashi nemůže zkopírovat narutův shuriken... Je to spojení hrubé podstaty chakry a elementu... Je to to samé jako se dřevem. Voda - Kakashi umí kopírovat. Zem - Kakashi umí kopírovat. Voda + Zem = Dřevo - Kakashi neumí kopírovat dřevo... (Píšu to vše v češtině protože se nechci pachtit s přesnými výrazi a aspoň si lépe rozumíme)
Jeho sharingan může okopírovat jednotlivé elementy ale zkloubit je už nedokáže.

Kdybych to měl říct jednou větou... Sasuke, se naučil ovládat druhý element za pár dní ... ne za roky jak to říkal kakashi a proč? protože má sharingan;)
Kakashi říkal něco o tom že kdyby od něj jeho chidori neodsledoval, tak by mu to trvalo několik let. A všimni si... Oheň může používat bez sharinganu (Díl kde se bojovalo o rolničky) ale blesk už bez sharinganu neovládne.

Eldoras:)

Obrázek uživatele adfsavtrdgdfgb
Vložil adfsavtrdgdfgb, Út, 2009-03-10 14:57 | Ninja už: 5751 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

No dobre dostal si ma Laughing out loud. Ale keby mal Kakashi viac chakry, dokázal by skopírovať rasen-shruiken, je to úplne iné ako z drevom:drevo je kekei genkai čiže tým že 1 hokage spojil vodu a zem vzniklo drevo, ale keby to skúsil niekto iný tak by sa mu to nepodarilo,(teda keby náhodou nemal v sebe DNA 1. hokage) ale teoreticky by to zvládla aj Tsunade. Ale Naruto spojil rasengan s vetrom a tým vytvoril svoju techniku. Takže by to dokázal každý kto vie ovládať vietor, má slušnú zásobu chakry a vie urobiť rasengan Laughing out loud

a posledný odpor: Sasuke sa učil ovládať blesk mesiac a nie 4 dni. A sharingan používa pri childori preto, lebo by nedokázal vidieť (bolo to v Kakashi gaiden)

Obrázek uživatele Eldoras
Vložil Eldoras, Út, 2009-03-10 19:39 | Ninja už: 5745 dní, Příspěvků: 74 | Autor je: Prostý občan

Dobře, nevěděl jsme že dřevo je kekei-gekai... asi jsem se měl více zamyslet a došlo by mi to^^... Nesouhlasím s tím že by Tsunade zvládla narutův shuriken. Jedině za předpokladu kdyby disponovala větrným elementem. A jak Kakashi říkal: "Tento element je vzácný"^^
A ještě by tu byl jeden důvod. Nedokázal to ani čtvrtý a to je jeden z nejsilších postav v narutu (Podle Kishiho^^)

Dobře! další moje chyba... Rád jsem se poučil^^... Máš pravdu byl to měsíc spletl jsem se zdřejmě s narutovým větrem^

Doufám že takové "dialogy" budeme vést častěji^^.

Eldoras

Obrázek uživatele také to škvrnité
Vložil také to škvrnité, So, 2009-03-07 12:57 | Ninja už: 5999 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

Mna najviac štve, už tu spomínaný problém s nesmrtelnostou... hlavne v boji NejiNaruto. Ale to už opisoval Prasatko-sama v plusoch a mínusoch Eye-wink ináč chyby nesledujem...ináč by som si nevedela užívať dej Smiling

Cheetah2 sa premenovala na "Také to škvrnité"

Živtoné motto: Či už leješ mlieko do sita, alebo do pohára, výsledok je ten istý- ROZLEJEŠ! Tak sa s tým neser a napi sa z krabičky Eye-wink Laughing out loud


Neuznávam Jashina, uznávam Pomelo
Hrdá členka ZUUACFL xD
Som totálne sivo/bielo-vlaso filná: Kakashi-filná, Chika-filná, Toushiro-filná, Hidano-filná, Black Star a Soul Eater-filná, Zero-filná...

Obrázek uživatele SaKuRa_love
Vložil SaKuRa_love, St, 2009-03-04 13:07 | Ninja už: 5984 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Prostý občan

je tam dosť veľa tých nezhôd napríklad teda to že v jednu chvíľu maju alebo robia niečo a potom to už nemajú alebo robia niečo iné.. chápete nie? Laughing out loud a potom samozrejme take veci , že prežije neviem koľko zranení a všetko a odrazu ho odrovná nejaká úplná chobotina Laughing out loud a samozrejme kuchyose no jutsu.... Laughing out loud žiadne jazvy ani krv Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele timky
Vložil timky, St, 2009-02-18 18:53 | Ninja už: 6004 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Prostý občan

napr. prva cast ked naruto sa nauci zakazane jutsu kage bunshin a nakonec ho vie cela konoha (DOKONCA AJ KONOHAMARU)tak co je na tom zakazane?

Obrázek uživatele Myia Hatake
Vložil Myia Hatake, So, 2009-03-07 13:22 | Ninja už: 5878 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

já bych řekla, že Kage Bushin neni zakázaný, ale bylo na tom Svitku pečetí, kde byly všechny jutsu, který se tam schromažďovaly a nesměly se dostat z vesnice nebo být jinak zneužitý, aby se je nemohl jen tak někdo naučit, ne... doslova zakázaný to fakt neni Smiling samozdřejmě že se můžu plést, tak mě když tak opravte Eye-wink

Anime závislost je Nana ^^ Ta, co chytne a jen tak nepustí.

Obrázek uživatele Jozzynko
Vložil Jozzynko, Út, 2009-03-10 15:24 | Ninja už: 5850 dní, Příspěvků: 223 | Autor je: Prostý občan

na tom svitku je Kage Bunshin ne protože je zakázaný ale protože ho můžou používat lidi z konohy na tom svitku je jen jedno zákázané Jutsu=Shiki Fuujin

ok snad ste to pochopili je to prostě stejná jako u klanu Yamanaka,Akimichi atd.

Obrázek uživatele Nikdo jiný než já
Vložil Nikdo jiný než já, Út, 2009-03-10 15:51 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 218 | Autor je: Prostý občan

kage bunsin podle mne na tom svitku vube cnebyl, byl tam ten milti kage bunshin, kage unsin je univerzalni jutsu a umi ho i ninjove z jinejch vesnic

.

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, So, 2009-03-07 20:28 | Ninja už: 6103 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

ne, Kage Bushin zakázaný není vzhledem k tomu, že ho používá i Kakashi, ale ten svitek ano, nebo jako přímo ten svitek ne, ale jistě mě chápete Smiling

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele Nikdo jiný než já
Vložil Nikdo jiný než já, Po, 2009-03-23 19:18 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 218 | Autor je: Prostý občan

kage bunshin prece pouziva kazdy

.