Vložil Michiko Karasu, So, 2009-02-28 19:45 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 428
Nazdar lidi, tak jsem tak přemýšlela o všem, co bych udělala jinak než Kishimoto a také, co mě kdy nejvíc naštvalo na příbehu Naruta. Moc by mě zajímaly vaše názory a jak by jste vše popřípadě změnili k obrazu svému?
Tak a co vy? Podělte se s ostatními s vašimi nespokojenostmi!
Dodám ale, že i když Naruto má pár věcí, které se mi nelíbí, přesto se mi toto Anime líbí a Kishimotovi jsem vděčná! :D
Vložil Sill, Ne, 2011-08-21 21:29 | Ninja už: 4951 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Horší než odpad
V podstatě s tebou skoro se vším souhlasím ale s tou Sakurou to bylo dřív strašný jak si psal pořád Sasuke SAsuke a ješte jednou Sasuke ale těd mi přijde jako dobrá psotava nevím proč ji nikdo nemá rád.....Změny charakteru ano to máš taky pravdu mě se zdá že Kishi i z hlavních zloduchů co tam jsou chce nakoec před smrtí udělat dobré lidi a zakončit to s nimi Happy endem i když zemřou....k Orochovi bych přidal ješte Kisameho....Mě ted těd taky hlavně štve těd ta válka prostě jak bych to nazval,prostě Kishi nám umožnil schlédnout ty postavy které již zemřeli,ale také nám umožnil schlédnout jak ty postayv rychle umřou vlasně s kýmkoliv a jejich pobyt v seríalu po oživení o5 nebyl dlouhý neříkam že by měli žít ale ty souboje by měli víc natahovat jako třeba nevím Darui bojobal s Kin-Gin a kishi to mohl víc natáhnout a stáhnout je a aby se pak objevili třeba za 10 epizod v souboji pač to jsou přeci jenom legen.zloduchové oblačné se zbranemi Rikuda tak ješte tak trapnou smrt jim dopřát bylo moc hlavně to osvobození DAruie to sem brečel,ale to sem nepatrí...Taky je v tom na nic že byli oživeni silní a obávání ninjove co byli a tyhle SILNÉ a obáváné ninji drtí zatím každý druhý ninja na kterého se potká a to je moc Aliance neměla žadné ztraáte co se týče hlavních postav aliance (nemyslím jen třeba Raikageho,Tsunade Naruita atd třeba Daruie atd) a to je veliká převeliká chyba a Nagata snad ani zminovat nemusím mohl tam tak být ješte chvíly a ne aby umřel hned při prvním souboji třeba jako Itachi to z něj kishi mohl udělat nemyslím jako aby sev ymanil z techniky,ale aby mu udělal ješte nějaké pokračováni...A co se týče ITachiho KONEČNĚ je nějaká postava z oživených ET která ješte chvíly pobude a zaplete se do příběhu...díky bohu že je to ITach
Vložil ---Itachi---, Ne, 2011-08-21 21:46 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan
začnu válkou....ano taky me štve, že stále vidíme jen zapečetí toho a pak toho a zase toho, ale co viděli jsme zapečetění Zabuzu a najednou, jakoby zmizeli všichni šermýři, se ztrátami absolutní souhlas prostě v jedné manze je napsáno, že každý stratil polovinu, kdežto my jsme viděli jen Zetsu-vulkán, zapečetění Haka a Zabuzy a Kin-Gin, zbytek zloduchů nic a že bylo zabit 40 000 ze SAS a mi z toho měli kulový je taky chyba a taky, ikdyž to nerad říkám mohli bychom vrátit na bojiště, protože jsme se od něj dostali v tu nejméně vhodnout chvilku a taky je špatné, že jsem se zatím skoro nic nedověděli o Jintonu a o ostatních Kage, ale tou nejvetší chybou je, že jsme skoro neviděli spoustu legendárních NINJŮ...
k Sakuře....prostě každej má jinej vkus, mě prostě připádá zvlaštní(teď budu nevím koho citovat ), že se rozhoduje mezi Narutem a někým kdo jí měl celej život v prde*i
Vložil Sill, Ne, 2011-08-21 22:28 | Ninja už: 4951 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Horší než odpad
No však Kishi to chce dotánhout co nejdřív ke konci nebo prostě k těm hlavním soubojům který bud hodlá hodně protahovat bo náš ještě čeká hodně dílu proto to urychluje '' ty vedlější souboje'' a to mě mrzí abych řekl pravdu když vemu v potaz Nagata..ostatně naávrat Itachiho to hodně nabil a dodal jak se říká štávu, čekám kdy se střetne s Madarou pač on bude podle mě ten kdo jim dodá informace pač si myslím že o něm ví něco víc...k Sakuře no vkus co se táče tohodle tak to mi připádá taky jako blbka,ale doufám že si to uvědomila ...
Vložil Hatake Miaki, Ne, 2011-08-21 19:51 | Ninja už: 4858 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan
Mě štve, že TenTen do příběhu nikdy pořádně nezasahuje a není pořádně ukázáno, jaký je charakter Přitom výborně používá zbraně Udělala bych díl o týmu Gai, o některé z jejich misí. Taky by mohl být souboj TenTen vs Pein A rozhodně souhlasím, že Kakashiho smrt byla úplně špatná! Chtělo by to pořádný souboj, při kterém by kakashi ukázal spoustu svých technik.
Vložil Ero, Pá, 2011-08-26 21:00 | Ninja už: 5579 dní, Příspěvků: 312 | Autor je: Prostý občan
To s tou TenTen je pravda ... vlastně TenTen je jediná postava o které nevíme vůbec nic. Jako u jediné nebyla ukázána její minulost a to je řekl bych celkem škoda
Vložil Mezaigakure, Ne, 2011-08-21 19:14 | Ninja už: 5601 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Pěstitel rýže
Mě osobně vadí Konohamaru, nepovedená napodobenina Naruta, která tam nemá co dělat, totálně zbytečná postava, z každé scénky s ním je mi špatně!... To by byl bod jedna a za druhé mi vadí zastavení vývoje vedlejších postav ( Neji, Lee, Tenten, Shino atd... ) Pochybuju, že by se za ty roky od začátku seriálu NIC nenaučili... a co celé ty roky dělali ? Jen plnili mise a nic víc ? To je blbost.... No to bude asi tak všechno, jako vadí mi víc věcí ale to jsou jen maličkosti.
Vložil Itachi Sharinga..., Čt, 2011-09-08 14:33 | Ninja už: 4898 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan
stve me ze zemrel Itachi a jeste jak naruto porad omlouva sasukeho! prvni vsechni kteri jsou v akatsuki nesnasi ale jakmile prijde do akatsuki sasuke tak podle toho co naruto rika to vypada jak kdyby k tomu byl sasuke donucen a pritom to udelal dobrovolne. podle mne by bylo lepsi kdyby si naruto uvedomil ze sasuke je ztraceny ninja a taky se podle toho zachoval...
Vložil Akane, Po, 2011-04-18 12:33 | Ninja už: 5478 dní, Příspěvků: 290 | Autor je: Pěstitel rýže
Já osobně se vztekám dost často. Vadí mi i úplný blbosti, ale ty mě většinou do týdne přejdou.
Do dneška jsem nerozdýchala to, že Itachi už není, Asuma už není a Orouš ještě furt je. (Nečtu mangu, tak nevím jestli se to změnilo)
Danzou mě štve, Sakura svým způsobem taky, ale na druhou stranu si myslím, že kdyby na tomhle anime nebyly chyby, přestalo by mě bavit.
Vložil Sawoi-sama, Pá, 2011-08-26 20:55 | Ninja už: 5714 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan
Orochimaru predsa už nieje snáď nespoilujem ale keďže si napísala že Itachi už je mŕtvy tak tam už je aj Oro mŕtvy
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away
"I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry."
"When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us."
Vložil Elandriel, Po, 2011-04-18 12:06 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 103 | Autor je: Prostý občan
Jednoznacne ozivovani. V pripade Gary jsem to jeste vsakl, ale oziveni KONOHY Nagatem bylo uz fakt moc. Mno a tet nam tu beha spusta mrtvejch shinoby. V mensi mire by to bylo zajimave, bohuzel Kabuto ozivil snad pulku sveta coz je dost otravne.
Hodne me vadi pojeti valky Kisimotem. Celou dobu ji popisoval jako obrovske utrpeni a velkou bolest. Pritom tet je to jak nejaka rozsahlejsi mise pri ktere se nikomu nic nestane.
PS: At uz skape Sakura(jediny charakter ktery me vylozene v NARUTOVI vadi)
Vložil Yagurak, Po, 2011-04-18 11:43 | Ninja už: 5240 dní, Příspěvků: 349 | Autor je: Prostý občan
štve mně že chcípli Hashirama a Tobirama Senju že jsou mrtví a zapečetění.a taky to že je madara mrtvej. tito 3 jsou bestovní týpci své doby (možná i dnešní) žádná bu*** jako je TOBI!!!!! nemá právo se za něj vydávat! taky mně nasralo že Sasuke zabil Deidary a Danzoua ... proč? ušetřil práci konoze aby náhodou nepřišla o dobrý vojáky konoha fuuuuj!!!! dislike krom Uchihů a některých senju.
SEM SPAMER A NESTYDÍM SE ZA TO
Jashin-sama vše vidí, a potrestá všechny bezvěrce
Rayzo = Horazon a nikdo mě k opaku nepřinutí
Vložil Buggyra, Po, 2011-04-18 11:29 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan
Konkrétne to, ako tento pánzomrel. Odkedy som ho videl prvý krát mi pripadal naozaj štýlovo, a odporne. A to sa mi na ňom páčilo, bol fajný... ale to ako zomrel. Poslúžil na jeden boj... v podstate len na predstavenie techniky, čo bolo od Kishimota úbohé. S Danzom sa dalo pracovať do omnoho lepšej miery, tam kde Kishimoto skončil sa ešte dalo pokojne pokračovať
No čo... škoda, Danzou patrí k postavám, ktoré mám z celého Naruta najradšej a to ako skončil si u mňa Kishimoto nikdy neopraví...
Vložil Sora 15, Po, 2011-04-18 08:07 | Ninja už: 5015 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan
Mě někdy pěkně naštval Sasuke Uchiha a to proto, že se někdy chová dost arogantně.A když mu třeba Naruto chce pomoci tak Sasuke kolikrát dá Narutovi najevo že opomoc nestojí.
Vložil -Sasuke Uchiha-, Po, 2011-04-18 07:33 | Ninja už: 5067 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže
Mi vadí Konoha. Vesnice hlavního hrdiny (Naruto), která je podle mě největší špínou (aspoň se tak teď jeví) z celého světa shinobi. A kdo to nevidí, tak má růžové brýle. Všichni Hokagové - jeden šmejd vedle druhýho:
Shodai - zmetek co se nejdřív dohodne jako rovný s rovným s Uchihy a pak z nich udělá blbce a nedá jim nic z toho co slíbí
Nidaime - vynálezce temné techniky Edo-Tensei, to musel být taky pěknej spratek
Sandaime - Orochimaru, Danzo+rada, masakr Uchihů - s prominutím šmejd ze všech největší a ještě vypadá jak kladná postava, z něj mi je na blití
Yondaime - nebyl ani schopný přes žábu vzkázat ostatním, že Kyuubiho někdo ovládal a že to byl dost možná Madara, fakt břídil
Godaime - neschopná nula zamilovaná furt do Orochimara no comment
Rokudaime (Danzo) - no comment, normální zločinec a vrah, špína špín
Rada Konohy - no tak to snad nemá ani cenu zmiňovat, pěkně vypečený páreček
Konoha je normální zločinecká organizace ovládáná od začátku jedním šmejdem vedle druhého. Tak odporná díra, která je navíc líčena Kishimotem skoro jako ideální místo k životu, připomínající nejhorší totalitní stát (Hokage + rada = diktátoři, Ohnivá vůle = brainwashing a totalitní ideologie atd...) co svět kdy spatřil. Vážně by bylo fajn, kdyby Konohu jako instituci někdo zničil jednou pro vždy, protože jak jsem si v 1-220 myslel, že nejhorší je Suna (kvůli věcem kolem Gaary a spojenectvím s Orochimarem), tak v Shippudennu zcela jednoznačně vede Konoha. Hnus velebnosti... a to, že jsou to šmejdi ještě není tak hrozné, jako to, že jsou líčeni jako klaďasové...
Vložil Leo Arkan, Po, 2011-04-18 11:29 | Ninja už: 5051 dní, Příspěvků: 554 | Autor je: Prostý občan
Myslím že si až moc tvrdí na 4. a 5. Vieš nie všetko z konohy je skazené atď a oní sú toho dôkazom.Veď aj ti si dávnejšie uznal schopnosti 4.
Ale čo sa tíka 1. 2. 3. máš pravdu.
1.Absolutne zlyhanie vo vedení Konohy čo viedlo neskôr k vzbure a následne vyvraždenie elitného klanu Uchiha (neuznanie Uchiha klanu a následne cielene oslabovaniu klanu.
2.Aj keď založil políciu atď tak naďalej pokračoval v šlapajách svojho predchodcu.A čo sa tíka toho jutsu-hmm sú to predsa Ninjovia(vojaci)ktorých cieľom je zneškodniť protivníka za pomoci akejkoľvek zbrane.
3.Nemal sa stať Hokage.Zlyhal pri zastavení Orochimara čo malo za následok skoro zničenie konohy.A k tomu ani nedokázal zabrániť vzbure atd.No proste LOL.
Ps:Myslím že jak v našom svete tak aj tom Naruto svete si treba položiť otázku.Je možné robiť slušnú a čestnú politiku v tak špinavom svete?
Vložil Takeru, Po, 2011-04-18 11:34 | Ninja už: 5468 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže
No, minimálně v jednom s tebou musím souhlasit. Ať už chce mít Kishimoto Naruta (Jako seriál, nikoliv charakter) jakýhokoliv, tak se to pomalu ale jistě začíná měnit ze světa "Všechno změním, to je moje Nindo!" a ze světa "Všichni chceme mír" na svět "Každá vesnice má nějáký temný tajemství, co ostatní neměj vědět" a taky "Musíme vymyslet co nejvíc S-rank technik, aby jsme mohli pokosit ostatní" xD
Opravdu, v tomhle "prohnilém" světě Shinobi se najde vsktku pouze pár Shinobi, který za něco stojej
Vložil Takeru, Po, 2011-04-18 11:13 | Ninja už: 5468 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže
No, takže popořadě xD
To s tím prvním, moc jsem situaci o který píšeš nepostřehl v manze, ale vim, že tam něco takovýho bylo řečeno, takže teoreticky máš možná i pravdu...
Co se týče druhýho, tak nechápu jak můžeš něco takovýho napsat xD Jen proto, že vymyslel Edo Tensei je špatnej jo? xD A jak můžeš vědět, kvůli čemu to vymyslel? Tohle je dost nepodložený a celkem hloupý smyšlení, samozřejmě, ikdyž vidíš Hokage jako "špíny" tak v Narutovi to tak vypadat nemá, takže je jasný, že Nidami neudělal tu techniku, aby mohl kosit všechny okolo a oživovat si koho chce. To bys stejně mohl nenávidět Naruta, protože má FRS co zničí všechno, Sasukeho, co má Kirin co taky smete všechno, nebo Peina co má Rinnegan xD
Sandaime, co se týče Orochimara, tk to netuším o čem mluvíš, asi jsem tuhle část už zapomněl. Celej Sandaime, jak si ho rozebral je blbost xD Uchihové si o to řekli sami, snažili se ve vesnici udělat převrat a vzít nad ní vládu, což je sice mínus i pro Hokage, protože se to dalo určitě vyřešit i jinak než zabitím celýho klanu, ale i přes to, Uchihové udělali první akci, následná reakce Rady byla sice přehnaná, ale kdyby nechtěli ten převrat, tak by nebyla.
Yondaime, nuž... Yondaime byl nejlepší Hokage ze všech nejspíš, detail, že neinformoval Konohu je blbost rozebírat a kvůli tomu ho nesnášet, to stejný jako s Nidaime-m. V některých věcech o Hokage máš pravdu, ale tam, kde si žádnou "špínu" nenašel se snažíš už vykopat totální blbosti xD Že neposlal žábu, kvůli tomu je fakt břídil, Yondaime byl považován za Génia své doby xD
Godaime xD No, Tsunade... v tom máš pravdu, až moc se nechává unést svejma citama, ikdyž mám pocit, že v pozdějších dílech už s**e na Ora a pochopí, že má ráda Jiraiyu, myslím ten díl předtím, než Jiraiya odejde z Konohy to je, kde mu dá -i když nepřesně- najevo, co k němu cítí.
Rokudaime No comment xD Jak si napsal, tohle se Kishimotovi opravdu nepovedlo xD Nejdřív nám ho vylíčí jako totální badasse, nejzlejšího nejkrutější schopnýho zabít člověka jen tak pro radost a potom se to snaží na poslední chvíli obrátit tak, že to vlastně byl dobrej člověk xD Jo... to sem mu nepovedlo...
Rada Konohy - V tom s tebou plnně souhlasím, největší zmrdi pod sluncem Hodit je Kyubimu ty starý páprdy, fakt, že jo xD V podstatě oni dali reflex k zabití Uchihů, oni chtěli Naruta uvěznit v jeho vlastní vesnici, aby nepřišli o svou "zbraň"
A co se týče Konohy jako celku? Někteří Hokage byli dobří, někteří ne tak dobří, ale rozhodně to není tak, že by všichni Hokage byli totálně vymaštění deb*lové... Některý jejich akce sice nebyli zrovna... no, neprojevovali ty známky "Ohnivá Vůle, nikdy se nevzdám a jsem ten nejvíc spravedlivej na světě", ale hold se to tak Kishimu hodilo do příběhu a tak to udělal no xD
Vložil -Sasuke Uchiha-, Po, 2011-04-18 11:20 | Ninja už: 5067 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže
Já Konohu nenávidím jak jen to lze. Jsem svou nenávistí ke Konoze natolik posedlý a jsem jí natolik zaslepený, že všechno co se mi hodí do krámu proti ní otočím. Je to špína špín a Hokagové šmejdi šmejdů. Já jsem Sasuke Uchiha a všechny je povraždím. MUHAHAHAHAHAHA!
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
mas uplnu pravdu. vo všetkom čo si napisal.
Myskím si uplně to samé
V podstatě s tebou skoro se vším souhlasím ale s tou Sakurou to bylo dřív strašný jak si psal pořád Sasuke SAsuke a ješte jednou Sasuke ale těd mi přijde jako dobrá psotava nevím proč ji nikdo nemá rád.....Změny charakteru ano to máš taky pravdu mě se zdá že Kishi i z hlavních zloduchů co tam jsou chce nakoec před smrtí udělat dobré lidi a zakončit to s nimi Happy endem i když zemřou....k Orochovi bych přidal ješte Kisameho....Mě ted těd taky hlavně štve těd ta válka prostě jak bych to nazval,prostě Kishi nám umožnil schlédnout ty postavy které již zemřeli,ale také nám umožnil schlédnout jak ty postayv rychle umřou vlasně s kýmkoliv a jejich pobyt v seríalu po oživení o5 nebyl dlouhý neříkam že by měli žít ale ty souboje by měli víc natahovat jako třeba nevím Darui bojobal s Kin-Gin a kishi to mohl víc natáhnout a stáhnout je a aby se pak objevili třeba za 10 epizod v souboji pač to jsou přeci jenom legen.zloduchové oblačné se zbranemi Rikuda tak ješte tak trapnou smrt jim dopřát bylo moc hlavně to osvobození DAruie to sem brečel,ale to sem nepatrí...Taky je v tom na nic že byli oživeni silní a obávání ninjove co byli a tyhle SILNÉ a obáváné ninji drtí zatím každý druhý ninja na kterého se potká a to je moc Aliance neměla žadné ztraáte co se týče hlavních postav aliance (nemyslím jen třeba Raikageho,Tsunade Naruita atd třeba Daruie atd) a to je veliká převeliká chyba a Nagata snad ani zminovat nemusím mohl tam tak být ješte chvíly a ne aby umřel hned při prvním souboji třeba jako Itachi to z něj kishi mohl udělat nemyslím jako aby sev ymanil z techniky,ale aby mu udělal ješte nějaké pokračováni...A co se týče ITachiho KONEČNĚ je nějaká postava z oživených ET která ješte chvíly pobude a zaplete se do příběhu...díky bohu že je to ITach
začnu válkou....ano taky me štve, že stále vidíme jen zapečetí toho a pak toho a zase toho, ale co viděli jsme zapečetění Zabuzu a najednou, jakoby zmizeli všichni šermýři, se ztrátami absolutní souhlas prostě v jedné manze je napsáno, že každý stratil polovinu, kdežto my jsme viděli jen Zetsu-vulkán, zapečetění Haka a Zabuzy a Kin-Gin, zbytek zloduchů nic a že bylo zabit 40 000 ze SAS a mi z toho měli kulový je taky chyba a taky, ikdyž to nerad říkám mohli bychom vrátit na bojiště, protože jsme se od něj dostali v tu nejméně vhodnout chvilku a taky je špatné, že jsem se zatím skoro nic nedověděli o Jintonu a o ostatních Kage, ale tou nejvetší chybou je, že jsme skoro neviděli spoustu legendárních NINJŮ...
k Sakuře....prostě každej má jinej vkus, mě prostě připádá zvlaštní(teď budu nevím koho citovat ), že se rozhoduje mezi Narutem a někým kdo jí měl celej život v prde*i
No však Kishi to chce dotánhout co nejdřív ke konci nebo prostě k těm hlavním soubojům který bud hodlá hodně protahovat bo náš ještě čeká hodně dílu proto to urychluje '' ty vedlější souboje'' a to mě mrzí abych řekl pravdu když vemu v potaz Nagata..ostatně naávrat Itachiho to hodně nabil a dodal jak se říká štávu, čekám kdy se střetne s Madarou pač on bude podle mě ten kdo jim dodá informace pač si myslím že o něm ví něco víc...k Sakuře no vkus co se táče tohodle tak to mi připádá taky jako blbka,ale doufám že si to uvědomila ...
Mě štve, že TenTen do příběhu nikdy pořádně nezasahuje a není pořádně ukázáno, jaký je charakter Přitom výborně používá zbraně Udělala bych díl o týmu Gai, o některé z jejich misí. Taky by mohl být souboj TenTen vs Pein A rozhodně souhlasím, že Kakashiho smrt byla úplně špatná! Chtělo by to pořádný souboj, při kterém by kakashi ukázal spoustu svých technik.
To s tou TenTen je pravda ... vlastně TenTen je jediná postava o které nevíme vůbec nic. Jako u jediné nebyla ukázána její minulost a to je řekl bych celkem škoda
Nesouhlasím co Shino nebo Hanabi?
Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke
Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM
Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.
Tak myslím si že Kakashi v boji s Peinom predviedol peknú šou s MS.
Život Akatsuki: http://147.32.8.168/?q=node/80953
"The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do." Steve Jobs
"The world changes, and all that once was strong now proves unsure." J. R. R. Tolkien
Mě osobně vadí Konohamaru, nepovedená napodobenina Naruta, která tam nemá co dělat, totálně zbytečná postava, z každé scénky s ním je mi špatně!... To by byl bod jedna a za druhé mi vadí zastavení vývoje vedlejších postav ( Neji, Lee, Tenten, Shino atd... ) Pochybuju, že by se za ty roky od začátku seriálu NIC nenaučili... a co celé ty roky dělali ? Jen plnili mise a nic víc ? To je blbost.... No to bude asi tak všechno, jako vadí mi víc věcí ale to jsou jen maličkosti.
stve me ze zemrel Itachi a jeste jak naruto porad omlouva sasukeho! prvni vsechni kteri jsou v akatsuki nesnasi ale jakmile prijde do akatsuki sasuke tak podle toho co naruto rika to vypada jak kdyby k tomu byl sasuke donucen a pritom to udelal dobrovolne. podle mne by bylo lepsi kdyby si naruto uvedomil ze sasuke je ztraceny ninja a taky se podle toho zachoval...
Já osobně se vztekám dost často. Vadí mi i úplný blbosti, ale ty mě většinou do týdne přejdou.
Do dneška jsem nerozdýchala to, že Itachi už není, Asuma už není a Orouš ještě furt je. (Nečtu mangu, tak nevím jestli se to změnilo)
Danzou mě štve, Sakura svým způsobem taky, ale na druhou stranu si myslím, že kdyby na tomhle anime nebyly chyby, přestalo by mě bavit.
Orochimaru predsa už nieje snáď nespoilujem ale keďže si napísala že Itachi už je mŕtvy tak tam už je aj Oro mŕtvy
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away
"I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry."
"When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us."
yup, súhlasím to oživovanie je dosť otravne a aj mňa ta kakashiho smrť dosť naštvala mohol sa viac snažiť
Scio me nihil scire - Viem, že nič neviem. (Sokrates)
Ad impossibilia nemo tenetur - Nikto nemože byť nútený k nemožnému.
Proč by se měl snažit, když měl jistý "respawn". X-DDD
Jednoznacne ozivovani. V pripade Gary jsem to jeste vsakl, ale oziveni KONOHY Nagatem bylo uz fakt moc. Mno a tet nam tu beha spusta mrtvejch shinoby. V mensi mire by to bylo zajimave, bohuzel Kabuto ozivil snad pulku sveta coz je dost otravne.
Hodne me vadi pojeti valky Kisimotem. Celou dobu ji popisoval jako obrovske utrpeni a velkou bolest. Pritom tet je to jak nejaka rozsahlejsi mise pri ktere se nikomu nic nestane.
PS: At uz skape Sakura(jediny charakter ktery me vylozene v NARUTOVI vadi)
štve mně že chcípli Hashirama a Tobirama Senju že jsou mrtví a zapečetění.a taky to že je madara mrtvej. tito 3 jsou bestovní týpci své doby (možná i dnešní) žádná bu*** jako je TOBI!!!!! nemá právo se za něj vydávat! taky mně nasralo že Sasuke zabil Deidary a Danzoua ... proč? ušetřil práci konoze aby náhodou nepřišla o dobrý vojáky konoha fuuuuj!!!! dislike krom Uchihů a některých senju.
SEM SPAMER A NESTYDÍM SE ZA TO
Jashin-sama vše vidí, a potrestá všechny bezvěrce
Rayzo = Horazon a nikdo mě k opaku nepřinutí
No nazdar... xDDD
Tobi rulezz
This is the best fight ever...
https://www.youtube.com/watch?v=haCW1Tu5cv8
Trolling the monsters...
http://www.youtube.com/watch?v=7Cz7idYv5nA
Jalapenos FanClub
Madara mrtvy ? Nevim jestli ctem stejnou mangu xD
čtete xD Jen on má trošku zkreslenej pohled podle jedný jeho teorie xD Kterou v podstatě napůl podporuju, ale napůl ne xD
No dobre, nemuzu rict ze TOBI=Madara na 100% ale tak na 80% ano.
Konkrétne to, ako tento pán zomrel. Odkedy som ho videl prvý krát mi pripadal naozaj štýlovo, a odporne. A to sa mi na ňom páčilo, bol fajný... ale to ako zomrel. Poslúžil na jeden boj... v podstate len na predstavenie techniky, čo bolo od Kishimota úbohé. S Danzom sa dalo pracovať do omnoho lepšej miery, tam kde Kishimoto skončil sa ešte dalo pokojne pokračovať
No čo... škoda, Danzou patrí k postavám, ktoré mám z celého Naruta najradšej a to ako skončil si u mňa Kishimoto nikdy neopraví...
Mě někdy pěkně naštval Sasuke Uchiha a to proto, že se někdy chová dost arogantně.A když mu třeba Naruto chce pomoci tak Sasuke kolikrát dá Narutovi najevo že opomoc nestojí.
Mi vadí Konoha. Vesnice hlavního hrdiny (Naruto), která je podle mě největší špínou (aspoň se tak teď jeví) z celého světa shinobi. A kdo to nevidí, tak má růžové brýle. Všichni Hokagové - jeden šmejd vedle druhýho:
Shodai - zmetek co se nejdřív dohodne jako rovný s rovným s Uchihy a pak z nich udělá blbce a nedá jim nic z toho co slíbí
Nidaime - vynálezce temné techniky Edo-Tensei, to musel být taky pěknej spratek
Sandaime - Orochimaru, Danzo+rada, masakr Uchihů - s prominutím šmejd ze všech největší a ještě vypadá jak kladná postava, z něj mi je na blití
Yondaime - nebyl ani schopný přes žábu vzkázat ostatním, že Kyuubiho někdo ovládal a že to byl dost možná Madara, fakt břídil
Godaime - neschopná nula zamilovaná furt do Orochimara no comment
Rokudaime (Danzo) - no comment, normální zločinec a vrah, špína špín
Rada Konohy - no tak to snad nemá ani cenu zmiňovat, pěkně vypečený páreček
Konoha je normální zločinecká organizace ovládáná od začátku jedním šmejdem vedle druhého. Tak odporná díra, která je navíc líčena Kishimotem skoro jako ideální místo k životu, připomínající nejhorší totalitní stát (Hokage + rada = diktátoři, Ohnivá vůle = brainwashing a totalitní ideologie atd...) co svět kdy spatřil. Vážně by bylo fajn, kdyby Konohu jako instituci někdo zničil jednou pro vždy, protože jak jsem si v 1-220 myslel, že nejhorší je Suna (kvůli věcem kolem Gaary a spojenectvím s Orochimarem), tak v Shippudennu zcela jednoznačně vede Konoha. Hnus velebnosti... a to, že jsou to šmejdi ještě není tak hrozné, jako to, že jsou líčeni jako klaďasové...
Myslím že si až moc tvrdí na 4. a 5. Vieš nie všetko z konohy je skazené atď a oní sú toho dôkazom.Veď aj ti si dávnejšie uznal schopnosti 4.
Ale čo sa tíka 1. 2. 3. máš pravdu.
1.Absolutne zlyhanie vo vedení Konohy čo viedlo neskôr k vzbure a následne vyvraždenie elitného klanu Uchiha (neuznanie Uchiha klanu a následne cielene oslabovaniu klanu.
2.Aj keď založil políciu atď tak naďalej pokračoval v šlapajách svojho predchodcu.A čo sa tíka toho jutsu-hmm sú to predsa Ninjovia(vojaci)ktorých cieľom je zneškodniť protivníka za pomoci akejkoľvek zbrane.
3.Nemal sa stať Hokage.Zlyhal pri zastavení Orochimara čo malo za následok skoro zničenie konohy.A k tomu ani nedokázal zabrániť vzbure atd.No proste LOL.
Ps:Myslím že jak v našom svete tak aj tom Naruto svete si treba položiť otázku.Je možné robiť slušnú a čestnú politiku v tak špinavom svete?
No, minimálně v jednom s tebou musím souhlasit. Ať už chce mít Kishimoto Naruta (Jako seriál, nikoliv charakter) jakýhokoliv, tak se to pomalu ale jistě začíná měnit ze světa "Všechno změním, to je moje Nindo!" a ze světa "Všichni chceme mír" na svět "Každá vesnice má nějáký temný tajemství, co ostatní neměj vědět" a taky "Musíme vymyslet co nejvíc S-rank technik, aby jsme mohli pokosit ostatní" xD
Opravdu, v tomhle "prohnilém" světě Shinobi se najde vsktku pouze pár Shinobi, který za něco stojej
No, takže popořadě xD
To s tím prvním, moc jsem situaci o který píšeš nepostřehl v manze, ale vim, že tam něco takovýho bylo řečeno, takže teoreticky máš možná i pravdu...
Co se týče druhýho, tak nechápu jak můžeš něco takovýho napsat xD Jen proto, že vymyslel Edo Tensei je špatnej jo? xD A jak můžeš vědět, kvůli čemu to vymyslel? Tohle je dost nepodložený a celkem hloupý smyšlení, samozřejmě, ikdyž vidíš Hokage jako "špíny" tak v Narutovi to tak vypadat nemá, takže je jasný, že Nidami neudělal tu techniku, aby mohl kosit všechny okolo a oživovat si koho chce. To bys stejně mohl nenávidět Naruta, protože má FRS co zničí všechno, Sasukeho, co má Kirin co taky smete všechno, nebo Peina co má Rinnegan xD
Sandaime, co se týče Orochimara, tk to netuším o čem mluvíš, asi jsem tuhle část už zapomněl. Celej Sandaime, jak si ho rozebral je blbost xD Uchihové si o to řekli sami, snažili se ve vesnici udělat převrat a vzít nad ní vládu, což je sice mínus i pro Hokage, protože se to dalo určitě vyřešit i jinak než zabitím celýho klanu, ale i přes to, Uchihové udělali první akci, následná reakce Rady byla sice přehnaná, ale kdyby nechtěli ten převrat, tak by nebyla.
Yondaime, nuž... Yondaime byl nejlepší Hokage ze všech nejspíš, detail, že neinformoval Konohu je blbost rozebírat a kvůli tomu ho nesnášet, to stejný jako s Nidaime-m. V některých věcech o Hokage máš pravdu, ale tam, kde si žádnou "špínu" nenašel se snažíš už vykopat totální blbosti xD Že neposlal žábu, kvůli tomu je fakt břídil, Yondaime byl považován za Génia své doby xD
Godaime xD No, Tsunade... v tom máš pravdu, až moc se nechává unést svejma citama, ikdyž mám pocit, že v pozdějších dílech už s**e na Ora a pochopí, že má ráda Jiraiyu, myslím ten díl předtím, než Jiraiya odejde z Konohy to je, kde mu dá -i když nepřesně- najevo, co k němu cítí.
Rokudaime No comment xD Jak si napsal, tohle se Kishimotovi opravdu nepovedlo xD Nejdřív nám ho vylíčí jako totální badasse, nejzlejšího nejkrutější schopnýho zabít člověka jen tak pro radost a potom se to snaží na poslední chvíli obrátit tak, že to vlastně byl dobrej člověk xD Jo... to sem mu nepovedlo...
Rada Konohy - V tom s tebou plnně souhlasím, největší zmrdi pod sluncem Hodit je Kyubimu ty starý páprdy, fakt, že jo xD V podstatě oni dali reflex k zabití Uchihů, oni chtěli Naruta uvěznit v jeho vlastní vesnici, aby nepřišli o svou "zbraň"
A co se týče Konohy jako celku? Někteří Hokage byli dobří, někteří ne tak dobří, ale rozhodně to není tak, že by všichni Hokage byli totálně vymaštění deb*lové... Některý jejich akce sice nebyli zrovna... no, neprojevovali ty známky "Ohnivá Vůle, nikdy se nevzdám a jsem ten nejvíc spravedlivej na světě", ale hold se to tak Kishimu hodilo do příběhu a tak to udělal no xD
Já můžu jen souhlasit. Bránila bych Yondaimeho sama, kdyby to tady už nebylo napsaný.
Já Konohu nenávidím jak jen to lze. Jsem svou nenávistí ke Konoze natolik posedlý a jsem jí natolik zaslepený, že všechno co se mi hodí do krámu proti ní otočím. Je to špína špín a Hokagové šmejdi šmejdů. Já jsem Sasuke Uchiha a všechny je povraždím. MUHAHAHAHAHAHA!
(Toliko asi k rozumné argumentaci z mé strany. )
Ale ináč si pohode?