Jedna z mnoha
Kobylka je totiž toho názoru, že v dobách, kdy byl Kakashi ANBU, tak nebyl zdaleka proslulej jen jako „Kopírovací ninja“…Myslím, že do teď v okolí konohy spousta žen, dívek, dam a vůbec, nechává otevřené okno, kdyby nááhodou Kakashi někde poblíž dokončoval svou misi a měl chvilku čas, než ho povinnost zavolá zpátky do Konohy…
Doporučuju rozkliknout pro plnou velikost
No jen si to představte, nerušeně spíte a v tom se k vám skloní Kakashi…aaáá *jde otevřít okno, kdyby náhodou XD*
Prostě se mi hrozně líbí představa Kakashiho jako záletníka, co má v každý vesničce svůj pelech
Jinak to neberte moc vážně, jen jsem se potřebovala odreagovat, páč mám teď trochu hektický období…(Hektičtější než obvykle XD) A tohle je pro mě takovej způsob jak to vybít.
Výsledek
Skóre: 9.1, Hlasů: 93
Pri hľadaní úplne iného obrázka som narazil na tento tvoj starší výtvor. Nápad je fajn, Kakashi je teda taký konožský incubus , no škoda toho kontrastu medzi jednotlivými časťami. Zatiaľ čo samotný Kakashi je úplne že V Y Ň U Ň A N Ý , slečna má hlavu niekde trocha inde, než by mala mať a prsník ako keby visel niekam dole, zatiaľ čo ruku má cca v rovine (že ty si jej to spravila zo závisti?). Na dôvažok trocha odbytejšie pozadie budí dojem, ako keby spala na poschodovej posteli. Ale celkovo je to rozhodne obrázok, ktorý upúta.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Hmmm... dala bych si říct...
Proč dokáže shinobi být shinobi?
Protože má ohnivou vůli...
I my ji můžeme získat,
jen nevíme jak...
nojo Kakashi
Xbox 360 nieje len obyčajá biela a čierna konzola. Je to centrum multimediálnej zábavy s množstvom kvalitných hier. Ak si o Xboxe 360 myslíš to isté, daj si toto do podpisu.
IL VERO MILANISTA!!! FORZA MILAN!!!
Naruto has changed my life.
*okamžitě otevřela okna dokořán a totálně si poslintala klávesnici* ... tohle je opravdu skvost, krása !!
víc takových
*jde otevřít okno*
Tak jak -Sasan- uctívá Sasana, jak Mandarina uctívá Konan a Jashina, já uctívám Konoha team za jejich úžasnou práci a vytrvalost. ^_^
Stará láska nerezaví. I přes všechny naše neshody, problémy, hádky... Miluji tě, D.
"Kakashi. Hatake Kakashi. OO1"
Snažím se v teoriích vyhnout spoilerům...
1. Nakonci bude chakra bijuu-s největším počtem ocasů vrácena do dimenze, odkud jí Rikudou sennin sebral. Naruta budou všichni uznávat jako Hokageho a budou žít šťastně po dobu míru až do smrti, než přijde k moci další baka a vyhlásí válku.
2. Sasuke slíbil Itachimu, že Madaru zabije. Věřím, že to dodrží.
3. Hidana nikdo nevyhrabe.
4. V té skryté místnosti, kde Uchihové uchovávali desku, kterou lze přečíst pouze sharinganem, MS a rinneganem se podle mého názoru psalo, že sharingan sloužil k přivádění chakry z jiné dimenze do naší, kde se tady zhmotnila do podoby bijuu. Rinnegan měl schopnost jí zde udržet a sharingan ovládat. (Nagato při boji s Narutem nikterak nevyužil svůj rinnegan k ovládnutí, ale pouze k chycení. Na to, že to byl vlastník rinneganu, mi to přijde divné. Madara jistě takové zábrany mít nebude, když už kdysi v pohodě ovládal Mizukageho.)
5. Kabuto přežije až do konce děje.
6. Je na řadě, aby zemřela kladná postava. V žádném případě to nebude nikdo z těch, co už byli mrtví a znovu je oživili.
7. Madara má tělo Shisui, nebo aspoň jeho sharingan.
8. Černý Zetsu je nesmrtelný.
9. Madara byl po boji s Prvním Hokagem "oživen" Zetsem.
10. Nakonec Naruto skončí se Sakurou.
ja sem nemoh jak v jednom dile (narutuv trenink rasen shuriken) jak sel a
Kakashi: naruto zacinam te mit rad
A naruto zdrhal xD
Uctívám víru v Jashin. Pokud se chceš taky stát nesmrtelný a mít tu čest uctívat Jashina dej si tohle do podpisu!What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
What Ninja Technique Fits You Best?Hosted By theOtaku.com: Anime
Tu žensku si spravila podla seba? XD Oh my Orochimaru-mama ale je to super =D Suprovo spravené a zaujímavé xD ...ale mne by sa viacej páčila predstava Kakashiho prichádzajúceho komínom xD
Kdo povie krivé slovo na toho roztomilého nemca, toho uškvarím zaživa!
ta zenska ma desnej krk
u kakashiho se me zda ze ho ma moc dlouhej(krk) ale to dela ta maska
zensky prso ma tvar jako kdyby vyselo dolu a pritom lezi na postely..
jinak zajimavej napad 7
cuteeeeeeee! kdyby takhle přišel ke mě v noci ách to by bylo .... !!!! kobyl ty jsi vážně bohyně FAček ^^ tohle je nádhernost nejvííííííc!
jéžiš další zvrhlík?!
NA CODE GEASS, NARUTO NEMÁ!!!
Pěkný sice mě pobavili názory typu "perverzák" ale fajn ono přeci milovat se je v téhle době bez manželství zakázané a nemístné že
hmmmm....kobylka ma aj tak najlepsie obrazky....hehe....
...
jaaaj byt tak na jej mieste
Komu nešibe s nami,šibe proti nám!xD
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
som chibifil a moc xD a ešte som deidarofil, druhý najväčší deidarofil pod slnkom xD
Klub gazdovské parenice je hrdým podporovatelem a spřízněncem Kultu pána Pomela, aneb NAJLEPŠÍ PRODUKT A NAJLEPĎIE OVOCIE SA OFICIÁLNE UZNALI A SPRIAZNILI!!!NECH ŽIJE PARENICA A POMELO!!!
ja by som bol radsi na kashiho miesteXD
Krasne jako vzdy jen jsem nevedel ze Kakashi si tak uziva
Prosím klikejte ma obrovský HLAD!<
Ať pošlou Kakashiho na misi do Prahy!! Otvřu všechny okna v bytě. Teda snad vyšplhá do pátého patra.
Neboj, to pro něj není žádný problém...ale k obrázku xD je kawaiiiii
~Kuroshitsuji~
~Even so, I will search for that one true, love~
~Fandím~Melonade/Yumi/hAnko~My FF~ Novej stajl Sasukeho Uchihy...
~Deidarovo dětství Requiem za sen
~Jsem hrdá yaoistka!~
Nikola Marečková | Vytvořte si svou vlastní vizitku
Blood is a liquid, which brings us feelings-thoughts. Then remain in our minds and we can not get rid of them because you will be responsible for them, because it is for us to deal with them. If the nation's nightmares, or dreams, which brings us pleasure and calm. But even those who unwittingly collect and thus hurt not only themselves but also others in their surroundings. However the longer control, will remain in our hearts ...forever.
Art is an explosion! However, we have betrayed their own plans, or active, can be in the hearts of anyone who sound incredibly famous, however this is not even.. Maybe not so wise, but also because of my certain loveliness and not only its spirit, but also character. It is simply a master of me.
"People can not gain anything without previously has not something equivalent value. This is the first law of alchemy-
Law equivalent exchange. Once upon a time we believed that this
is the only truth about the world."
Depressing love between father and daughter, but hated as the others in this world. Read everything and learn it is what is on the existence of this self-important. The book, as he is ... as he loves the people spout, but the reader does not love random in it?
"You just envy that I have a cake with whipped cream and not you."
"If you were not so stupid, maybe you could give chocolate without you fatten up."
"Do not think that they offer ..."
"Bank!"
Why I love him? Perhaps it is just as sweet as this delicious cake with whipped cream and a little red strawberry up.
Nakrm mě! Adoptuj si dráčka
Tatsu si pořídila dráčka...klikni...nenech ho umřít.
Sugoooii Sugoooii Mno Kobylko mooc pekne jako vzdy :3
Takže.. Raito chystá Comeback pokud se teda donutim nakreslit něco pořádnýho
1.Anara-chan- Pomohla mi v začátcích kdy jsem si nevěřil že vubec něco nakreslím a za to jí moc děkuji...
2.Chiisai- no byla na mě hodná a ne jako ostatní u kerejch sem psal kritiky... Arigato..
taky perverzak jde videt ceho je schopen
KOby?jestlis e ti libi predstava Kakashiho jako zaletnika tak by sis mela precist Chut lasky od Lartena...je to prepis a je to fakt moc pekny...a presne k tvymo obrazku...!! je to kawai
Naprosto dokonalé! Z tvých obrázků už opravdu nemůžu! Dokonalé_a o to okýnko asi fakt nechám otevřený ..kdyby náhodou
K-Kobyl! jako tohle je vrchol šmarjá... tohle už fakt je zákeřný co mám dělat, sakra co mám dělat? teleportovat se neumim, tak si budu muset hodně, ale doopravdy hodně, řikat, že ta holka jsem já hnědý vlasy... jo, to by sedělo Kobyl, tohle je nádhernej obrázek... PŘEKRÁSNEJ! hned putuje do oblíbenejch abych ho měla vždycky po ruce takže, teď půjdu spát a hned vim co dělat bohužel, okno otevřít nemůžu, ale to Kakashiho neodradí, že takže, tohle je snad (URČITĚ!) ten nejhezčí obrázek, kterej tu teď je (nejhezčí byl Toushirou od flee, ale toho jste vymazali (viz podpis))
PS: Kakashi čekám!
2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)
omj . . . ja som chalan ale mohol by aj kumne len tak v noci zavýtať . . . isto este vzivote nepil absint XD . . . a isto by mu chutil. . . potom by ma mohol neco dobreho naucit. . . nejake to sustredenie cakry. . . ked uz . . .
obrazok je perfektny a je to originalne to sa mi lubi. . .
Join *** - Your #1 Online Multiplayer Naruto Game !
Join *** - Your #1 Online Multiplayer Naruto Game !
Opravdu moc pekne jako vzdy plny pocet
...
Takže dneska budem veeeeeeeeela vetrať..xD Myslím,že ak by to bola pravda,oplatilo by sa
Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.
no toto je uzastne,
zasnem,
kobylka ma prekvapuje,
este viac ako obvykle
hehe..prý okýnko...Jsem dnes sama doma, nechám otevřené dveře (přece ho nenechám se soukat malým okýnkem), co kdyby chtěl dorazit a áááááách....*slint, slint* to zas bude švagrová nadávat, že má mokrou klávesnici Dávám 10
heh tak ten obrazek se me libi... a je u toho dobry popis:D davam za 10:)
*Uteká otvoriť okno* Týjo XD Tak toto je úžasné, tak ako všetky tvoje obrázky Mhmm.. Kakashi a záletník.. mne to sedí xD