manga_preview
Boruto TBV 09

Který film, seriál nebo anime vás zaujaly?

Zaujal vás nějaký starý, nový nebo připravovaný film, seriál či anime?



Podělte se s ostatními nejen o název a o své pocity při jejich sledování.
Napište na to ostatním recenzi.
Doporučte nebo odraďte od sledování.



Zde můžete k danému tématu řešit vše, co nebude porušovat Pravidla smeťáku.
Pokud budete chtít toto téma jakkoli upravit, napište svůj názor SEM. V případě, že s tím bude souhlasit více uživatelů se téma příslušně upraví.
Spam pište SEM.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, Ne, 2013-10-06 14:34 | Ninja už: 5490 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

A jaký je tvůj názor na nadcházející spin-off?

http://www.doctorwho.cz/novinka/synove-gallifrey-spin-off-na-obzoru

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Čt, 2013-09-26 16:23 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Včera večer som si pozrel 1.diel Agents of S.H.I.E.L.D a musím povedať, že som nebol sklamaný, ale na druhú stranu to nebolo výborné. Taký lepší priemer. Snáď časom to bude lepšie a hlavná zápletka bude na celú sériu, aj viac, a nie na pár dielov. Hlavne by ma potešilo, ak by sa pár postáv objavilo vo filme, ale naopak, pár z filmu v seriáli.

Len tak pre zaujímavosť, okrem kín už začínajú komixy sa dostávať do telvízie. Okrem tohto a Arrow, sú plánované aj ďalšie seriály podľa komixu, či už Agent Carter(nepotvrdené), Flash a Gotham(bez Batmana)

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, So, 2013-09-14 16:34 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Riddick: Trošku škoda, že film je robený pre fanúšikov série, nie všetkých. Príliš veľká podobnosť s jednotkou. Sám na planéte, niekto tam priletí a musia sa ubrániť všelijakým príšerám(teraz len jedného druhu). Celkovo však to bolo dobré, avšak viac sa mi páčila časť pokiaľ tam nepriletela prvá skupina žoldnierov. Následne, ako som spomínal, príliš veľká podobnosť s prvým dielom. Dúfam v pokračovanie Laughing out loud

Prednedávnom som dopozeral 1.sériu Arrow. Slabší rozbeh, ale postupne to bolo lepšie a lepšie a finále bolo to jedno z lepších aké som kedy videl v hocijakých iných seriálov. Dejová linka zo súčasnosti, aj keď je hlavná, je slabšia(aspoň v mojich očiach) ako tá z minulosti z ostrova. Čo sa týka mňa, zaraďujem to medzi najlepšie 3 seriály, čo som videl.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, Ne, 2013-09-08 17:33 | Ninja už: 6102 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

To catch a predator.

~Jalapenos

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, St, 2013-09-04 17:22 | Ninja už: 6307 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

The Wolverine: Už jsme se o tom bavili na advíku s Ironem, ale podíval jsem se nyní na o něco lepší kvalitu, a neuteklo mi pár detailů.

Nejenom že jsem si myslel, že zasazení do Japonska bude propadák, což mě mile vyvedlo z omylu, ale když jsem v polovině filmu celý nadšený zjišťoval, kolik ještě zbývá do konce, byl jsem mile překvapen podruhé, protože zbývala ještě celá hodina. Ano, za ty dvě hodiny se film nemusí vůbec stydět, protože jsou perfektní.

Hugh Jackman v jednom rozhovoru sám popisuje, jak po Bídnících nabíral zpět svou postavu Wolverina, stejně jako popisoval, že si dělal před akční scénou kliky, aby vypadal pořádně napumpovaně, aby měl naběhlé všechny žíly, a aby byl řádně udýchaný. Laughing out loud Což se mu povedlo.

Ale pár chyb se našlo i zde, kterých jsem si všiml.

A ještě drobný a nepodstatný dodatek k filmu Fast and Furious 6: V jednom záběru jsem si všiml, že má Vin Diesel v podpaží strie. Asi taky kvůli filmu hodně rychle nabral na svalech, což se podepsalo na popraskané kůži. (Aneb filmy ve fullHD prozrazují více, než by se zdálo. Laughing out loud )

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele kurama1
Vložil kurama1, Po, 2013-09-02 17:16 | Ninja už: 3897 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

NRUTO

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, Po, 2013-09-02 20:10 | Ninja už: 5490 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

Hmm.. Ale jo, Naruto ještě ušel.. Shippuden už je na tom hůř.

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Pá, 2013-08-30 18:20 | Ninja už: 5924 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Sharknado.

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele biges
Vložil biges, Pá, 2013-08-30 18:29 | Ninja už: 5958 dní, Příspěvků: 294 | Autor je: Prostý občan

lol.. s motorovkou do ulic?Smiling

Diskutovat s id**tem nemá smysl, stáhne vás na svoji úroveň a přemůže zkušenostmi.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Pá, 2013-08-30 18:34 | Ninja už: 5924 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

A barovou stoličkou. Smiling

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, Pá, 2013-08-30 14:21 | Ninja už: 6102 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Tak pozerám časti Hercule Poirot na BS.playeri a zrazu mi prehrávač vybafne, či nechcem titulky na Holocaust Porno.

~Jalapenos

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Pá, 2013-08-30 18:10 | Ninja už: 6013 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Organism
Vložil Organism, Čt, 2013-08-29 13:20 | Ninja už: 4174 dní, Příspěvků: 192 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Fast & Furious 6... Vin Diesel v obtáhlém tílku vrhající svůdné pohledy na Dwaynea Johnsona (rovněž v extrémně obtáhlém tričku). Agrese. Tělo na tělo. Stroj na stroj. Tolik (ne)podprahového homoerotického napětí jsem naposledy viděl snad jen ve Zkrocené hoře. Sedmička tedy zřejmě plynule přejde v regulérní hardcore gay porno. Proč ne, proti gustu... Každopádně jako vypatlaný letní blockbuster to skvěle funguje a drží se svého žánru na jedničku Smiling

Kon-Tiki
http://www.csfd.cz/film/295964-kon-tiki/

Trošku melodramatické (někteří Norové jsou spíše divadelní herci), ale jinak úžasné zpracování úžasnější knihy založené na ještě úžasnější reálné události. Žádné zbytečné dokreslování charakterů, žádná vata, jen syrové 'dokument-like' podání.

Hobbit - tragédie, lapálie, mizérie. Trapná napodobenina LOTRa. Nestojí ani za koment. Pro mě (fanouška Tolkienovic díla) obrovské zklamání.

Obrázek uživatele biges
Vložil biges, Pá, 2013-08-30 18:28 | Ninja už: 5958 dní, Příspěvků: 294 | Autor je: Prostý občan

Ehm.. trapna napodobenina lotra? A jak by sis to predstavoval?Laughing out loud
Zrovna z pohledu "fanouska" se zrovna tenhle film dost drzi predlohy.

Diskutovat s id**tem nemá smysl, stáhne vás na svoji úroveň a přemůže zkušenostmi.

Obrázek uživatele Organism
Vložil Organism, So, 2013-08-31 12:31 | Ninja už: 4174 dní, Příspěvků: 192 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Stupidní jízda na králících (WTF), jacísi stone giants v Mlžných Horách (big WTF) a hlavně archetyp hlavního ultrazáporáka (Azoga, nepletu-li se), který musí být zřejmě dle Jacksona všude, kde to trošku připomíná fantasy (ultimate WTF). Jízda na Orlech... ehm. Ta mi stačila v PP a to neměla asi 5 minut. Vážně se drží předlohy?

Nehledě na to, že tam úplně směšně patlá dohromady dodatky, které se nesou v duchu Pána Prstenů (například dobývání Dol Gurudu apod.) a které jsou neslučitelné s pohádkovou výpravou Hobbita. Zbytečné.

Taky nechápu, proč jednu knihu (která nedosahuje rozsahu ani jednoho LOTRa) roztáhl na 3 filmy. Resp. chápu - prachy.

O komerčnosti (+ zbytečnosti 3D provedení) snad tedy ani psát nemusím.

Jackson dělal LOTRa jako fanoušek. Hobbita jako producent.

AD chlapík níž, který mne nařkl z toho, že jsem čekal LOTRa 4 a že vůbec nerozumím Tolkienovskému universu: Jackson sám chtěl vytvořit zdání, že natočil LOTRa 4. Proč? Do zcela jiného příběhu aplikoval prvky, které možná fungovaly v LOTRovi, ale v pohádkovém Hobbitu fungovat prostě nemůžou. A tuto tezi potvrzuje, kdykoliv v Hobbitovi použije klasickou LOTRovskou znělku a snaží se navodit dojem oněch patetických scén, na které jsme byli v LOTRovi tak zvyklí. Vykrádá sám sebe a rýžuje na slávě svého největšího díla, místo aby natočil zcela nové. Jeho mínus (rozhodně ne na kontě).

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Po, 2013-09-02 20:34 | Ninja už: 4958 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

To jsou názory, které už jsem v téměř stejném znění četla tolikrát, že přemýšlím, kdo je takhle zformuloval první Laughing out loud ale v některých bodech s nimi souhlasím. Například v tom, že je to fakt zbytečně dlouhé, a to z velké části kvůli scénám, kam se Jackson snažil pro mě nesmyslně narvat epičnost - viz obři v horách. Azog má u mě hlavní mínus v tom, že mi připomíná Franze, což bylo v době těsně před prezidentskými volbami, kdy jsem Hobita viděla poprvé, poněkud otravné. Laughing out loud Souhlasím s bigesem, že nějaká akční akcelerační linka tam být musí.. přesto mi přijde, jako by se Jackson snažil trochu z Hobita udělat něco, co není. Pohádková cesta za pokladem se vytrácí a místo ní tu jsou dvě linky, z nichž jedna - ta s Azogem - mě neuvěřitelně irituje, zatímco druhá - ta se zdůrazněním kořenů a návratu domů, podbarvená hodně povedenou trpasličí písní - se mi líbí a zapadá mi do kontextu, přestože dělá z pohádky něco hlubšího. Fakt ale je, že LoTR se co do příběhu držel předlohy mnohem míň, a ve výsledku je pro mě bezkonkurenčně lepším filmem než Hobit. Shrnuto podtrženo, LoTR na mě prostě působil věrohodněji, byl to příběh, kterému jsem věřila stejně jako knížkám. S Hobitem je to horší. Ne o moc, ale je. Možná i proto, že je ještě digitálnější..

Mimochodem by mě moc zajímalo, jak by si s Hobitem poradil Jiří Trnka, který ho měl v plánu jako svůj poslední velký projekt.. věčná škoda, že to nestihl.

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele biges
Vložil biges, So, 2013-08-31 15:28 | Ninja už: 5958 dní, Příspěvků: 294 | Autor je: Prostý občan

Pohadkova vyprava knihy != film musi byt pohadka. A i tak je to celkem zvlastni vytka, prootze Hobit jako film je mohem hravejsi nez vsechny filmy Pana prstenu dohromady.

Kralici jsou OK - stezujes si ze to neni pohadkove, tohle je jak vystrizene z pohadky.

Obri v horach se nelibili ani mne, ale v knihach je zminene, ze tak ty hory vznikali, nemyslim, ze by to tam muselo byt, povazuju to za nejhorsi a nejzbytecnejsi cast filmu, ale porad je to v ramci toho universa.

Azog me sral, ale to je filmova dramaturgie. Hobit jako film by bez nejakeho "nebezpeci" a neceho, co postavy nuti se pohybovat rychleji, aby dej odsejpal, proste nefungoval (uz takhle si vetsina lidi stezuje, ze to bylo pomale). Navic je to priprava pro finalni stret v bitve 5 armad ve 3. dile - v knize totiz tohle vypraveni funguje jinak nez ve filmu, v knize se autor pred jejich stretem muze par stranek zabivat duvody, proc se vlastne chtej zabit, ve filmu by 10 minutovy flashback totalne zlikvidoval napeti = musi to byt vysvetleno v prubehu.

Let na orlech je v knize (a mnohem delsi oproti screentimu, ktery se mu dostane ve filmu) a dokonce si pak s tema orlama jeste par stranek povidaj. Nemyslim, ze by si na tohle slo "v ramci dodrzeni predlohy" stezovat.

Filmy to meli byt 2, coz je idealni na knihu o cca 300 strankach. Na jeden film vydaji 100 strankove povidky. Navic o trech filmech bylo rozhodnuto v zaveru nataceni, protoze bylo proste moc materialu a do dvou filmu by se zdaleka nevesel (coz je taky duvod, proc treti film vyjde pul roku po druhem a ne standardni rok).

Lol, komercnost. Chtel bys z toho art film nebo co? kdyz se ve filmu utopi 250M dolaru, musi na sebe vydelat. Ty lidi to zivi. Neni to jen pro radost.

Patlani dodatku. Je to rozsireni pribehu, aby postavy nahodne nemizeli a neobjevovali se jako v knize. Gandalf je v knize jedna velka deus ex machina. Film ho zasazuje dospelejsim vypraveni do sveta tak, jak to udelal sam Tolkien v pozdejsich knihach.

Co tak kokam, vadi ti, ze Hobit neni vylozene pohadka. Takovy uz ale existuje... a neni ani moc komerecni. Muzes se podivat na ten, ale rozhodne to neni lepsi film nez ten od Jacksona.

Diskutovat s id**tem nemá smysl, stáhne vás na svoji úroveň a přemůže zkušenostmi.

Obrázek uživatele Jardeer
Vložil Jardeer, St, 2013-10-30 02:18 | Ninja už: 5797 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Pěstitel rýže

Souhlasím. Není to tak hrozné, ale neodpustím si jedinou poznámku: Králíci nejsou OK.
To je políček samotnému universu, protože Radagast nebyl možná nejinteligentnější z čarodějů a vždycky trošku samorost (a to známe jen z literárních drobtů, které jsou v knihách poskrovnu roztroušeny).
Ale stále to je bytost Gandalfovy úrovně a to je ve středozemi něco jako polobůh. Vlastně přesně jako polobůh.
Nezlobte se na mě, ale králíci nejsou OK :-X

Ale jinak se mi Hobit docela líbil! ;oD
Jsem zvědavej i na Dol Guldur, tam budou mít filmaři hodně volnou ruku.

Obrázek uživatele Jon Snow
Vložil Jon Snow, Pá, 2013-08-30 21:01 | Ninja už: 4241 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Prostý občan

To bude tým, že si ľudia predstavovali Hobbita ako 4. časť Pána prsteňov. A nevedia pochopiť, že tam sú spoločné iba postavy a svet.
Žánrovo to má od seba na sto honov ďaleko... Problémom je neznalosť "literatúry" ako vyučovacieho predmetu.
Nemierim tu teraz na nikoho, píšem vo všeobecnosti. Nečítanie povinnej četby, lajdáctvo, neporozumenie knihám. Zhltnúť dej, ale nehľadať tam žiadne myšlienky.
Sa len smejem, keď počujem tieto názory Laughing out loud

Valar morghulis

Obrázek uživatele biges
Vložil biges, Pá, 2013-08-30 23:06 | Ninja už: 5958 dní, Příspěvků: 294 | Autor je: Prostý občan

Jisteze je Hobit predevsim pohadka. Neni to prilis filmove akcni (ve filmu kvuli tomu je par rozsireni, ktera se mi take nelibila) a ve srovnani s Lotr to ma naprosto odlisne tempo vypraveni. Na druhou stranu prave to, ze je to ve stejnem svete, je dost dobry duvod nechat stejne kulisy a pouzit stejne postavy/herce = zasadit to do stejneho sveta.
Hobit by podle me byl mnohem lepsi jako kratka serie nez jako film(y) - duvod: kniha je napsana na znatelne kapitoly (vydani se na cestu, boj s troly, pruchod horami, zastaveni se u pana lesa, pruchod lesem, utek od elfu atd.) vsechno hezky pripravene na dily serialu. To co se nam ale dostalo v tomhle filmu je asi to nejlepsi v co muzeme doufat. Je to dost dobry kompromis mezi knizni predlohou (+ rozsireni o veci zminene v nedokoncenych pribezich a silmarilionu) a filmovou dramaturgii.
A filmovy format bohuzel to napeti a neco co cloveka nuti se nezvednout a neodejit pryc potrebuje. Proto je tam te akce vic, proto to je podobnejsi dospelejsimu Lotru a proto je resen spis dej nez jazykove hratky.
Celkove si mylsim, ze je to hodne podareny film. Co bych vytkl jsou nove technologie, ktere film delaji az moc ostry (takze je chvilemi dost znat CGI) a mozna az prilisna akcnost. Shrnout to jako "tragédie, lapálie, mizérie" mi prijde smesne Eye-wink

Diskutovat s id**tem nemá smysl, stáhne vás na svoji úroveň a přemůže zkušenostmi.

Obrázek uživatele Jon Snow
Vložil Jon Snow, Po, 2013-09-02 17:03 | Ninja už: 4241 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Prostý občan

Sám by som to lepšie nenapsal. Avšak, kvůli těmto všetkým veciam a rozdielom sa nájdu ludia, ktorím sa Hobbit nepaci. Pretože čekají rovnaky žánr a on to není.

Valar morghulis

Obrázek uživatele Shoney
Vložil Shoney, St, 2013-08-28 17:21 | Ninja už: 3914 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Norské dřevo (Norwegian wood) má psanou i zfilmovanou formu. Autorem knihy je slavný japonský spisovatel Haruki Murakami a svým příběhem dokázal vtáhnout do děje miliony lidí.

Film natočen podle této knihy začíná u trojice mladých lidí. Toru, hlavní postava příběhu, jeho nejlepší přítel Kizuki a jeho děvče Naoko. Avšak smrt je všechny rozdělila. Kizuki se v jisté části svého života rozhodl odejít.
Po jeho smrti se Toru odstěhuje do Tokia, aby zde nastoupil na internátní školu a Naoko zařadil mezi ten druh lidí, kteří se nenávratně vytratí z vašeho života a zbude už jen ta vzpomínka. Čáru přes rozpočet mu udělá nečekané setkání s Midori, energickou mladou dívkou a ještě větší šok představuje znovu setkání s Naoko.Ovšem, ačkoliv ke staré přítelkyni pociťuje lásku, osud to chce jinak a Naoko musí kvůli své psychické nemoci odejít do sanatoria. Láska k Naoko a touha k Midori devatenáctiletému Japonci okoření život.

Příběh se odehrává v 60. letech minulého století v Japonsku a Torua představuje (určitě nám všem známý) Ken'ichi Matsuyama (Death Note), přes kterého jsem se k filmu dopracovala. Co ale musím říct je, že filmové zpracování dosahuje sotva poloviční kvality psaného románu. Kniha Norské dřevo obsahuje mnohem více emocí, příběhů vedlejších postav a celkový dojem z knihy je nepopsatelný. Nebudete ji chtít odložit.

Příběh je plný zvratů, milostných útvarů a tragicky končících životů. Sebevražda Kizukiho nebyla poslední a já miluji Murakamiho schopnost popisovat odchod na onen svět. Dokáže vás připoutat ke všem postavám, z nichž každý má svůj osobitý příběh. Kniha není nijak tlustá, nemusíte se bát obsáhlé bichle o tisíci stranách, což je ale bohužel škoda, protože i ti, kteří si nelibují ve čtení by zaručeně nepohrdli o pár set stran delším vydáním. Smiling Vřele doporučuji a můžu se za knihu zaručit. Film jsem viděla až po knížce a musím říct, že mě zklamal, nicméně kdybych sama knihu nečetla, film by byl nad má očekávání.

it's only cannibalism if we're equals

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2013-08-28 19:30 | Ninja už: 4560 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

souhlasím a taky doporučuji, tedy knihu.

sebevraždy v knize udělány výborně, možná překvapivě podané...? Napínavé. Ocenil bych ještě navíc to, jak působí Toru, ve filmu jsem si na něho nemohl zvyknout, nějak mi to nesedělo.

Obrázek uživatele Shoney
Vložil Shoney, St, 2013-08-28 19:59 | Ninja už: 3914 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Přesně, a navíc, pokud si dobře pamatuji, ve filmu vůbec nebyl ukázán příběh Reiko, což mě naštvalo, protože byl působivý. Navíc jsem si nemohla pomoct a v Toruovi ve filmu viděla pořád Ryuzakiho, což kazilo dojem.

A k těm sebevraždám... byly nejlépe zpracovány ze všech, které jsem už četla. H. Murakami je skutečný spisovatel.

it's only cannibalism if we're equals

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2013-08-28 20:41 | Ninja už: 4560 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

ano, ono všechny vedlejší postavy byly tak nějak zanedbané, přitom každá sebou nesla jiný pohled na svět...

Já jsem to ani nevěděl, že je to ten stejný herec. Asi si toho moc nevšímám Smiling Nicméně si myslím, že to mohl zahrát lépe, i když si uvědonuju, že hlavní vinu nese režisér... Ono je vždycky těžké nacpat knihu do nějakých dvou hodin filmu. Málokterý film byl lepší než kniha. Je tu sice několik filmů, které se psané předloze velmi blížily, ale to je minimum. Třeba Přelet nad kukaččím hnízdem resp. Vyhoďme ho z kola ven. Nebo Spalovač mrtvol, jsou pro mě filmy, které si s knihou nezadají. Ale to je prostě potřeba obsadit geniálního herce a mít geniálního režiséra... A hlavně se nesnažit si předlohu upravovat tak, aby to bylo "vtipné", aby to byl "doják", nebo aby tam bylo spoustu triků a speciálních efektů. To vše působí vždycky lacině a filmu to uškodí. Ono, každý režisér nebo spíš producent, by si měli uvědomit, že to kniha je geniální, ta je skvěle napsaná, propracovaná a hlavně mnohdy ověřena časem a/nebo miliony čtenářů. A i když film asi uvidí lidí víc, tak to neznamená, že musí být lepší než byla ta kniha...

Obrázek uživatele Shoney
Vložil Shoney, St, 2013-08-28 22:49 | Ninja už: 3914 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Já zase v herci problém nevidím. Ken'ichi to podle mého zahrál skvěle jako vždy, ale problém je vážně v režisérovi. Upravují si to podle svého a ano, máš pravdu, a nejvíc mě dráždí ty drobné úpravy třeba v místě, kde se s Naoko Toru potkal. Já nechápu, proč něco takového mění, co z toho proboha mají? A takové drobné úpravy jsou pro mě nejhorší a o těch větších už ani nemluvím. Knížka pro mě vždycky bude numero uno, navíc jsem z ní měla naprosto skvělý pocit. Předtím, než jsem se do ní dala, jsem si četla recenze a po přečtení mě zarazilo, že někteří považují Norské dřevo za nudnou knihu nebo snad depresivní. Ano, jistě, je tam spousta úmrtí a tragédií, ale na mě nikdy nepůsobila depresivně.

Tahle knížka je pro mě na prvním místě. Nic se mi nečetlo tak snadno a tak rychle. :)

it's only cannibalism if we're equals

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2013-11-20 22:37 | Ninja už: 4560 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

taky to nechápu, proč měnit detaily, které nijak příběh nemohou ovlivnit. Každopádně výběr herců je také zásadní....

Ty smrti tam mají své místo, připravují půdu pro vyústění celého příběhu.

Obrázek uživatele Aki Kira
Vložil Aki Kira, St, 2013-08-28 12:51 | Ninja už: 4247 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Recepční v lázních

Tak se taky podelim o zazitky Smiling
pokud to tu uz je, tak se omlouvam Bad
takze anime film: Ookami na kodomo no Ame to Yuki neboli Vlci deti
Uzasnej film o detech, co jsou napul lidi na pul vlci. Pribeh jejich matky a deti samotnych. Libilo se mi predevsim proto, ze to neskoncilo typickym a nudnym happyendem. Silne to zasahlo moje srdce Smiling kdyz se na to koukate a jste slabsi povahy, zacnete i brecet. Je to velmi hlubokomyslny, nadherny, dost realisticky a skvele propracovany film Smiling vrele doporucuji Smiling
hrany film: Osamely jezdec
Westernovy film, jakasi tragikomedie Smiling pribeh pojednava o tom, jak americane vyhlazovali indiany, aby se dostali ke stribru. Libilo se mi to predevsim proto, ze zde americani nebyli zobrazeni v nejlepsim svetle, tak jak to v americkych filmech byva. Indiana, jako jednoho ze dvou hlavnich postav hral Johny Depp, ktery tomu filmu dal kouzlo Laughing out loud vtipne, ale zaroven i misty tragicke kouzlo, take vrele doporucuji
A na zaver hrany film: Intouchibles
Ten je o postizenem bohatem muzi, ktery hleda vtipneho spolecnika, ktery se o nej bude moci starat. Taky velmi promysleny, originalni a realisticky, pravdomluvny film Smiling ten take moc doporucuji, moc!
jinak abych to uz s tema filmama neprehanela, napisu jen, co jeste doporucuji:
Koralina, Alenka v risi divu, Percy Jackson, Mrtva nevesta
Tot vse, snad jsem pomohla Smiling

When your favourite manga becomes your favourite shit
\(^w^)/

Obrázek uživatele Jon Snow
Vložil Jon Snow, Pá, 2013-08-30 21:03 | Ninja už: 4241 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Prostý občan

"Nedotknuteľní" sa stal mojím numero uno minulého roku.

Valar morghulis

Obrázek uživatele Witch King of Angmar
Vložil Witch King of Angmar, St, 2013-08-28 16:28 | Ninja už: 5640 dní, Příspěvků: 657 | Autor je: Pěstitel rýže

Percy Jackson srsly? Takova zhovadilost.

My rig:
CPU: i7 4790k @ 4.00 GHz
GPU: MSI GTX 970 GAMING 4G
PSU: EVGA 500B, 80+ bronze, 500W
RAM: RUCIAL Ballistix Tactical 8GB (2x4GB) DDR3 1600 LP
MB: Asus H81M-E
SSD: Kingston SSDNow V300 - 120GB
HDD: 2x WD Caviar Black EX - 500GB
Headset: STEELSeries Siberia v2 Heat Orange
Mouse: A4tech Bloody Gamming V8, CORE 2
Keyboard: Razer DeathStalker