manga_preview
Boruto TBV 09

o nejhorší postavu v Narutu

Napište mi nejhorší postavu v Narutu.Já nejvíce nesnáším zvučnou čtyřku,protože jsou hodně nadržený a myslí si,že jsou nejlepší.

Restart topicu. Ironhide


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Ne, 2012-06-03 19:46 | Ninja už: 4860 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

III. Hokage byl hnusák a šmejd, dostal co zasloužil řekl bych. Smiling

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Ne, 2012-06-03 19:58 | Ninja už: 4589 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

v tom ti musím odporovat 3.Hokage byl borec fakt dost dobrá postava a málem jsem brečela když zemřel je ho veliká škoda

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Ne, 2012-06-03 16:26 | Ninja už: 4589 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

mě to zase příjde roztomilí (ale brouky v těle bych mít nechtěla) ale jemu to očividně nevadí

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Ne, 2012-06-03 15:52 | Ninja už: 4589 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

souhlasím s tebou

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Ne, 2012-06-03 15:54 | Ninja už: 5012 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

jo, ani vždyť ani Lee není nejhorší, když si odmyslím styl oblíkání a účesu, je super
Kabuto, fajn, beru, je to divná náhražka náhražky něčeho, co připomíná člověka (podle mě), ale tyhle dva?


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Ne, 2012-06-03 15:57 | Ninja už: 4589 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

mě vadí na Leem je ten účes jinak ho velmi obdivuji

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Kikuška
Vložil Kikuška, So, 2012-05-19 19:29 | Ninja už: 4431 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

já mám ráda všechny

Obrázek uživatele RSceron
Vložil RSceron, So, 2012-05-19 19:20 | Ninja už: 4887 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Prostý občan

Sasuke - neda se to rict slusne, pokud ho itachi nepresvedci tak ho budu nesnaset (sasukeho myslim, itachi me nevadi)
Hinata-uplne zbytecna postava, rozmazlena, jak rikal neji kdyz s ni bojoval kdyz byly mali
Sakura - ta uz me tak nevadi akorat me furt vadi ta jeji zavislost na sasukem i kdyz malem zabil naruta(v dilech kdy jim bylo 13/14 )
Orochimaru a Kabuto = neco skoro jako Smithers a Burns ze simpsonu, a kabuto (na Smitherse sedi dokonce mi pride ze je taky na kluky ale to je jen muj nazor a taky uz mel byt davno mrtvej kdyz dostal ten rasengan protoze neni 1. hokage ani tsunade tak proc se umi tak lecit ?? to je nedomysleny)
Zvucni - Nadrzenci arogantni, jeden vetsi blbec jak druhej jedinej kdo je z nich takovej normalni az na tu zavislost na orochimarovi je kimimaro

Obrázek uživatele Heliak
Vložil Heliak, So, 2012-05-19 19:08 | Ninja už: 4368 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

Nesnáším Saie a celou Konohamarovu partu, jsou vážně iritující... a moc nemusím ani Kibu, jinak to jde.

Obrázek uživatele comablack
Vložil comablack, Ne, 2012-06-03 13:07 | Ninja už: 4461 dní, Příspěvků: 168 | Autor je: Prostý občan

Jo, na toho bych málem zapomněla, Saie taky nesnáším!

comablack podpis

Obrázek uživatele suzzana 17
Vložil suzzana 17, So, 2012-05-19 13:52 | Ninja už: 4396 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

1.hinata -neznasam ju uz od malicka stale iba otravuje atd....
2.kabuto -pre mna je to postava ktora v narutovi uz nema davno co robit
3.sasuke - furt musli iba na pomstu a stale ublizuje narutovi a ostatnim ,uz by mohol konecne zomriet

Obrázek uživatele Naomi-chan..
Vložil Naomi-chan.., So, 2012-05-19 12:15 | Ninja už: 4488 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

1. Naruto - nepýtajte sa prečo.. proste ho neznášam
2. Sakura - zabila mi jednu z mojich naj postáv, slabá, proste hnus
3. Konohamaru a ostatný krpci - moc mi pripomína Naruta, neznášam deti..
4. Kisame - hnusí sa mi
5. Orochimaru - no coment.
6. Kabuto - úbohý a strašná vtierka
7. Ino - ukecaná, slabá proste nič moc.
Asi tak všetko... :)Veľa postáv mám skôr radšej.. ale tieto vyslovene neznášam..

Obrázek uživatele comablack
Vložil comablack, So, 2012-05-19 12:02 | Ninja už: 4461 dní, Příspěvků: 168 | Autor je: Prostý občan

1. Hinata - uknikana chudinka a protekcni fracek, vetsinou na obtiz
2. Ino - opak Hinaty, ale stejne mi leze krkem pro zmenu svou hlucnosti a tim, ze nic moc neumi, proste slepice
3. Kabuto - trapny vlezdop***lka, zakerny
4. Sasuke - sobecky a arogantni, chladny a depresivni, ale v hloubi duse ho chapu:-)
5. Sizune - proste urvana trapka, nesympaticka
6. Gai - snazilek, porad si potrebuje neco dokazovat:-D, ale aspon s nim je sranda
7. Konohamaru - asi no comment spolu s celou tou svou partickou
8. fakt uz me nikdo nenapada, daleko vice postav mam spise oblibenych, je to tezke... Mne vylozene nesympatickych postav je tam pomerne malo.

comablack podpis

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, So, 2012-05-19 13:08 | Ninja už: 5163 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

No všetkých chápem, ale u Gaia to nevyzerá tak jednoznačné...
Takže neviem či ho neznášaš(resp. ho považuješ za najhoršiu), alebo naopak... kedže si napísala raz tak a hneď na to inak. Laughing out loud
Dúfam, že chápeš ako to myslím? Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele comablack
Vložil comablack, So, 2012-05-19 13:46 | Ninja už: 4461 dní, Příspěvků: 168 | Autor je: Prostý občan

No, to ze si potrebuje neustale neco dokazovat u neho beru jako minus. Takove mega ambiciozni lidi moc nemusim... Ale je s nim sranda, o tom zadna. Napriklad to, jak se porad popichujou s Kakashim, je docela vtipne Smiling Ale celkove vzato mi tahle postava neni zrovna sympaticka. Uz chapes:-)?

comablack podpis

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, So, 2012-05-19 11:47 | Ninja už: 4860 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

TOP TEN nejhorších postav dle mě:

1/ Uchiha Itachi - krvezrádce, senju pejsek
2/ Sarutobi Konohamaru - ehrm... no comment
3/ Tobi (neplést s Uchihou Madarou) - muž s maskou a napoleonským komplexem
4/ Uzumaki Naruto - blbééééc!
5/ Shimura Danzo - naprostý zvrácenec od A do Z bažící jen po VLASTNÍ moci
6/ Sarutobi Hiruzen - jako hlava vesnice zodpovědný za Orochimara a masakr Uchihů
7/ Senju Tobirama - vynálezce ET
8/ Senju Hashirama - vynálezce Will of Fire (brainwashing)
9/ Uzumaki Nagato - nutriční průšvih (anorektik, trapák, ubožák)
10/ Haruno Sakura - Haruno Sakura... no comment

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Ne, 2012-06-03 19:44 | Ninja už: 4717 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Zajímalo by mě, jestli ti Konohamaru vadil už od prvního dílu nebo až od chvíle, kdy svým super rasenganem alá jsem-nejlepší-z-Konohy-hned-po-Narutovi zabil Peina. (V prvním případě by tě totiž potěšilo, jak si ho Kankurou podal před Chuuninskou. Smiling )
Jinak ve většině případů souhlasím. Jen mě udivují ti kagové. (Ani mi doteď nepřipadlo, že by Hashirama mohl být vynálezce firewillu, připadal mi jako drsňák, teda aspoň podle toho, co o něm říkal Madara. A hlavně byl silnej, takže u něj by to ještě tak katastrofální nebylo. (Jako to je třeba u Tsunade))

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, Ne, 2012-06-03 15:43 | Ninja už: 4486 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

Promin, ale nějak s tebou nemohu snad skoro v ničem souhlasit. Itachi-krvezrádce, senju pejsek? (od kdy zrádce? Když se musel rozhodnout tak se rozhodl)
Senju Tobirama - vynálezce ET (to je tak špatné, že něco vynalezl?)
Uzumaki Naruto - blbééééc! (ok, je trošku natvrdlej, ale co je na něm špatného, když se snaží...)

Uzumaki Nagato - nutriční průšvih (anorektik, trapák, ubožák).. (nechápu chtěl dosáhnout míru vlastní cestou...)
/ Tobi (neplést s Uchihou Madarou) - muž s maskou a napoleonským komplexem (co je na něm špatného???)
Jaksi jsem nepochopila, proč tihle lidé ti tak moc vadí...

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Ne, 2012-06-03 19:31 | Ninja už: 4717 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Itachi-krvezrádce, senju pejsek (A ne snad? Rozhodl se pro vesnici (senju) namísto své rodiny, tudíž ano, je to krvezrádce a senju pejsek. Mohl se rozhodnout jinak, takže není pravda, že musel.)
Uzumaki Naruto - blbééééc! (Je to ultra blbec, o to hůř, že většinu Shippuudenu se chová relativně inteligentně, ale místy se chová jako ještě větší idiot než v Narutovi, což působí více než divně.)
Uzumaki Nagato - nutriční průšvih (anorektik, trapák, ubožák)
(Chtěl dosáhnout míru vlastní cestou? He? S tím se dá ospravedlnit skoro cokoli. Nagato válčil a zabíjel lidi a nakonec to vypadá, že za nic nemůže, že jen chtěl mír? To je jakoby Hitler na konci války prohlásil, že chtěl jenom mír. -SUovi- se nelíbí, že se záporná postava zkonce stane jakoby záhadně jakousi napůl kladnou, to je totiž konkrétně v případě Nagata opravdu nejhorší klišé. Chtěl dosáhnout míru vlastní cestou, tak že je nechal pocítit bolest ze ztráty svých blízkých. Líbilo by se ti, kdyby to praktikoval na tobě? Myslím že ne.)

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Brinth
Vložil Brinth, Ne, 2012-06-03 16:12 | Ninja už: 4400 dní, Příspěvků: 131 | Autor je: Prostý občan

Senju Tobirama - vynálezca ET. Ako vieme ET potrebuje ľudskú obeť, pravtepodbne aj robil experimenty. Prečo by mal byť dobrý? aha pretože je Hokage, teda je automaticky dobrý.
Uzumaki Naruto - trošku natvrdlý ? podľa mna je to úplne natvrdlý, naivný blbý.
Uzumaki Nagato - to zo -SU- nesúhlasím. samozrejme tá scéna keď Naruto-mesíaš Nagata presvedčil ako sa mýlil bola extrémne trápna, ale keď si to odmýslím, myslím že to bola fajn postava.
Tobi - Kebyže vieš kto bol Napoleón a čo boli jeho ambície, tak to pochopíš. Tobi sa snaží o dokonalejší svet, presne tak ako sa snažil Naopleón. Snaží sa však ostatných presvedčiť násilým. Napoleón chcel zjednotiť Európu, chcel mier.

Itachiho komentovať nebudem. Ako postavu som si ho oblúbil ako chladnokrvného vraha, a to čo sneho spravil Kishimoto - je to o ničom.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Ne, 2012-06-03 18:59 | Ninja už: 5163 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Ja neviem ako môže niekto odsúdiť niekoho podľa techniky. Vieš dôvody prečo ta technika vznikla?
Ochrana dediny ako takej. Vieme, že to bola doba vojen a Tobirama sa mohol snažiť vymyslieť techniku, ktorá by mohla Konohu ochráňovať.
Tá simbolika, že by ich ochraňovali pozostali, ktorý padli v boji tam je. Faktom je, že Konoha ako taká bola v strede, takže musela čeliť ohrozeniu s každej strany a ako jedina bola najviac skúšaná či už vojnou, alebo útokmi. Však sa stačí pozrieť len na to čo sa udialo za posledných 17 rokov, takže celkovo Konoha dosť strácala, čo sa týka vojenskej sili.

Ale dôvodov môže byť hneď niekoľko. Aj taký Kakashi vytvoril techniku na zabíjanie(Raikiri - Chidori) no ešte preto to nieje zlí človek.
Uznávam asi to nebol až taký dobrý príklad, ale tiež tu ide len o princíp.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2012-06-03 16:15 | Ninja už: 5924 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no a že edo tensei potřebuje lidskou oběť? ve válce se zabíjejí lidé po stovkách, po tisících, ale jedna lidská oběť tě vykolejí? místo, aby zabili někoho z nepřátelského tábora, použili ho na edo tensei. jakej je rozdíl?

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Brinth
Vložil Brinth, Ne, 2012-06-03 17:09 | Ninja už: 4400 dní, Příspěvků: 131 | Autor je: Prostý občan

Tu ide o princíp. Orochimaru a Kabuto sú kvôli tomu braný ako zločinci a nejaký 2. Hokage je v pohode, a prečo ? pretože je Hokage. Kishimoto sa v tomto správa ako pokrytec. Odpúštanie zločinov v Narute je nanajvýš hanebné. Nagato viedol organizáciu zločnincov ktovie koľko ľudí zabil, ale všetko mu odpustime pretože chcel len mier ....

Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, Ne, 2012-06-03 17:23 | Ninja už: 4486 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

Právě že chtěl mír už od začátku... Jen chtěl ho získat jinou cestou, myslel si o tom své. Navíc on se snažil dělat vše pro dobro a pak ho nějakej Hanzo, z důvodu bezepčnosti donutí, aby zabil Yahaki( jeho nejlepšího přítele...) Umře před jeho nohama a ještě dobrovolně... Vždyt měl svůj cíl, jen jinou cestu. Ano Orochimaru a Kabuto zločinci, protože dělali to co neměli, nebyla žádná dohoda, že si Orochimaru bude dělat z lidí králíky. Kishimoto se v tom zprává jako pokrytec??? Vždyť ve válce umře tolik lidí... Byl to Hokage tak co, navíc třeba nedělal králíky z lidí z vesnice, ale z nějakejch už skoro mrtvých zločinců... Orochimaru své pokusy dělal snad na každým kdo se mu hejbnul pod rukama.
Ještě k Nagatovi, vedl ji až později po smrti Yahika, vymyslel si vlastní plán, jak toho dosáhnout. Navíc ještě do toho všeho byl zamíchán Madara tak co.
Jo a dodávám to vše pro splnění Yahikova přání. Když bude mír je mi jedno jak ho získám!

Obrázek uživatele Brinth
Vložil Brinth, Ne, 2012-06-03 17:30 | Ninja už: 4400 dní, Příspěvků: 131 | Autor je: Prostý občan

Ako ti to mám vysvetliť ? A čo že chcel mier ?! zabíjal pri tom ľudí ! V tvojom ponímaní by bol dobrý aj Napoleón. A čo, že rozpútal vojnu po celej európe, ublížil nespočetnému množstvu ľudí, veľa ľudí pripravil o blízkych ? všetko mu to odpustime pretože chcel mier ! Chápeš na čo narážam? Každý verí svojej ideológii ale ideológiou a zámerom sa nedajú ospravedlňovať činy. Je jedno o čo mu šlo, tým ľuďom čo zabil to život nevráti. A toto je Kishimotovo pokrytectvo.

A Hanzo chcel tiež len mier v dažďovej, prečo je on zlý a Nagato dobrý ?

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Ne, 2012-06-03 19:38 | Ninja už: 4717 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

+1
V tomhle souhlasím do posledního slova.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2012-06-03 17:12 | Ninja už: 5924 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

ve válce je dovoleno vše. ani nevíš, za jakým účelem to tobirama vyvinul. co když bylo potřeba přepečetit kyuubiho. zvládl by to jenom hashirama. nabídl se dobrovolník, provedlo se edo tensei, hashirama přepečetil kyuubiho a zachránil tím vesnici. přijde ti to hanebné a pokrytecké?

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Sime Aishitaka
Vložil Sime Aishitaka, So, 2012-05-19 11:19 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

No, tak já celkem nemusím Ino-prasečino a Hinátku Smiling a hlavně se mě nesnažte přesvědčovat, jak je skvělá, co všechno pro Naruta udělala a tak Eye-wink já to všechno vím Eye-wink ale nemám ji ráda Laughing out loud

Obrázek uživatele -Hinata-
Vložil -Hinata-, So, 2012-05-19 08:08 | Ninja už: 4406 dní, Příspěvků: 296 | Autor je: Prostý občan

ne ne ne nejhorší postava je kono-fracek a pak asi danzou a ještě arogantní pitomci jsou všichni ze zvučné 5

Obrázek uživatele DeathNessie
Vložil DeathNessie, So, 2012-05-19 08:05 | Ninja už: 4407 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

nejhorší je sakura a rock lee a gai a sauke taky