manga_preview
Boruto TBV 08

o nejhorší postavu v Narutu

Napište mi nejhorší postavu v Narutu.Já nejvíce nesnáším zvučnou čtyřku,protože jsou hodně nadržený a myslí si,že jsou nejlepší.

Restart topicu. Ironhide


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ryu97
Vložil Ryu97, So, 2012-06-09 16:34 | Ninja už: 4777 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

No tak nech zabije tých dvoch a bude pokoj! A tým, že chce zabít ľudí s konohy, ktorý o tej operácii nevedeli, sa jeho pomsta začína vymikat kontrole! Koho si zobere na mušku nabuduce? Celý svet?

Kolik lidí zařvalo v Černobylu?
dva. první:"VYPNI TO!!!" a druhej:"NEJDE TO!!!"

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Ne, 2012-06-03 21:46 | Ninja už: 4704 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Napsal jsi to za mě.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Deidara O_o
Vložil Deidara O_o, Ne, 2012-06-03 21:25 | Ninja už: 5478 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

nejhorší je bezpochyby Sasuke a Sakura!!!!!

ItDeiHid--Itachi, DEIDARA, Hidan :)aneb máme rádi sprosté lidi :DD

- Deidara is the best!!!

UMĚNÍ JE VÝBUCH!!! KATSU!¤

Mým úkolem je pomoct další generaci a dát jim dobrý příklad. Pro ně klidně s úsměvem položím život..." Jiraiya

"Nestojíš ani za to abych tě zabil. Bláznivý bráško." -Itachi

"Jako ninjové musíme jít za ideály listové a chránit je!" -Neji

"Jestli mě chceš zabít, opovrhuj mnou, nenáviď mě a žij si špatně... Uteč a opatruj svůj život. A jednou, až budeš mít stejné oči jako já, přijď za mnou." -Itach

"Ninjové, kteří porušují pravidla a předpisy jsou nazýváni špína, ale ti, kteří se nestarají o své společníky jsou mnohem horší než špína."-Uchiha Obito

"Tam kam odešel ho nemůžu následovat. Ne, je to jiné místo kam každý z nás jde. Nevím o vhodnějším osudu pro zlého ninju. "-Zabuza

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, Ne, 2012-06-03 20:50 | Ninja už: 5477 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

Zajímavé jak všichni píšou že odjakživa nesnáší Kabuta Laughing out loud. Podle mě ho před Shippudenem nikdo ani moc nevnímal, natož aby ho nesnášel Sticking out tongue.

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, St, 2012-06-06 21:19 | Ninja už: 4929 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Taky myslím. Pro mě byl vždycky jeden z Orochimarových poskoků, nepodstatný špeh. Teď je mi ho ale spíš líto.

Obrázek uživatele -Hinata-
Vložil -Hinata-, Po, 2012-06-04 20:20 | Ninja už: 4393 dní, Příspěvků: 296 | Autor je: Prostý občan

mě kbuto nevadí
jen kono-prcek
jinak to de Smiling

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Ne, 2012-06-03 21:16 | Ninja už: 4545 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Mě je teda celkem Kabuto jedno Laughing out loud Nějak jsem ho nezbožňovala, ale ani nenáviděla Laughing out loud... Škoda, že místo něho tam nezůstal Oro Laughing out loud

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Ne, 2012-06-03 21:14 | Ninja už: 4408 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ono jim vadí, že to neni typickej typ "Zařvu co nejvíc, zanadávám a vrhnu se za šílenejch světelnejch efektů do boje". Navíc je schopnej se chovat slušně a třeba i mít k někomu respekt, nedej bože to předstírat, aby si někoho naklonil na svojí stranu! Ten slizoun, jak si to sakra dovoluje? Laughing out loud A představte si, on zabíjí a špehuje lidi! To přeci ninja nedělá! Laughing out loud

A pak pošle za sebe bojovat Edo zombíky, podívejte se na něj, to je srabárna, co? Sticking out tongue Téda, že se nestydí. Autor řekl, že je to strašně zlá technika, takže je jasný, že je to strašný. Normálně totiž každej správnej ninja zařve a sebevražedně naběhne do davu nepřátel. A vyplázl jazyk! Kamenujte ho za to, to se přeci nedělá. A šupiny! Lidi v dnešní době fakt ještě stále věřej, že hadi jsou slizký. Děti! To si pletete s rybama!

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele Gliamerder
Vložil Gliamerder, Čt, 2012-06-07 11:10 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 1290 | Autor je: Prostý občan

V Shounenech jsou typy "zařvu co nejvíc" docela častý. Jinač myslím si že řvat na někoho to je spíš upozornění "jsem tady a jsem debil"

Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke

Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM

Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, Ne, 2012-06-03 21:21 | Ninja už: 5477 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

Díky za rozesmátí, tvůj komentář mě fakt potěšil Laughing out loud. Jinak souhlasím s tím, že se všichni až moc nechají ovlivňovat tím, jak to pan Kishimoto podá a co říkají rádoby klaďasové.

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2012-06-06 08:39 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

já teda nevím, ale nemyslím si, že by autor chtěl, aby diváci viděli v Kabutovi toho nejhoršího a "slizkého" a vypočítavého a zbabělého ninju, který se nevydá ani na bojiště.
Kabuto je v podstatě už od začátku povahou analytik a vědec (medik...) a myslím si, že nikdy nebyl ani nic jiného. Jasně, několikrát změnil (nebo zdánlivě změnil) strany, ale myslím, že z příběhu jasně vyplývá a to už od začátku, že sleduje jakési své, nejasné, ale reálné cíle. S Orochimarem byl proto, že se s ním tomu cíli přibližoval. Samozřejmě těžko říct, jestli Orochimara skutečně neobdivoval, ale to mohlo být hlavně proto, že se jejich plány a cíle dokonale schodovaly atd...

Pro mě je Kabuto mnohem zajímavější postava než Tobi. I když teda připouštím, že jsem měl Orochimara radši a stále tak trochu doufám, že se ještě v nějaké formě vrátí.

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, St, 2012-06-06 16:43 | Ninja už: 5477 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

Nejde jen o Kabuta. Kishimoto ukáže Sasukeho ve špatném světle a většina oveček ho hned zavrhne, protože upřednostnil rodinu před cizími lidmi. Nebo Itachi... Kishimoto ukáže že to udělal pro vesnici a hned ho všichni milují, bo přece vyvraždil svou rodinu pro "dobrou" věc. Danzou? To samé, jen naopak. Všichni ho nenávidí proto, že Kishimoto napsal že chtěl post 3. místo starého Sarutobiho, i když vyšlo jasně najevo, že to nedělal pro sebe, ale pro Konohu...

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele Gliamerder
Vložil Gliamerder, St, 2012-06-06 20:04 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 1290 | Autor je: Prostý občan

Jak to vzemeš já po té pravdě začal Itachiho nesnášet, ne protože povraždil svůj klan pro Konohu, ale protože z něj Kishi udělal tragického hrdiny a já doufal v dobrého záporáka.

To že Kabuta skoro každý nenavidí to mně nepřekvapuje , když koukam na to kolik lidí fandí třeba vztahům protože jsou jasně daný už od začátku tak mně to štve, to že Kabuto je poněkud nevyzpitatelný se měn líbí bohužel většině jak se zdá ne.

Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke

Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM

Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2012-06-06 19:31 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

já teda nevím, ale já bych Kishimota takhle neobviňoval. Když to vezmu podle sebe, tak já jsem všechny ty tři věci, o kterých píšeš, čekal, nebo alespoň tušil a sice si nemůžu být jistý, ale skoro bych řekl, že to autor tak udělal schválně, abychom už od začátku tušili, že není vše takové, jak se zdá...

Danzou: Nikdy jsem ho nijak neodsuzoval, možná jen chvíli, když před ním Jirayia varoval Tsunade a potom ještě jednou, když se před Peinem schoval (i když jsem na to časem změnil názor, protože to bylo nutné pro to, aby se stal hokagem). Myslím, že u něho už bylo od začátku zřejmé, že vše dělá pro vesnici. Navíc jeho metody jsou podle mě naprosto reálné a lidstvo se jimi řídí i dnes. A taková maličkost, že si myslel, že jedině on dokáže Konohu ochránit a zajistit jí bezpečí, mi vůbec nevadí, nakonec on byl jeden z nejsilnějších ninjů ve vesnici několik desetiletí.

Itachi: Už od začátku se mi nezdálo to vyvraždění klanu a jedině Sasukeho ne, tím spíš bezdůvodně. Bylo to tak hloupé vysvětlení, že jsem tomu prostě nemohl věřit. Když potom Itachi přišel do Konohy pro Naruta, tak mě hned trklo, že i přes jeho schopnosti nikoho nezabil. V ten moment jsem si uvědomil, že Itachi klan vyvraždil kvůli vesnici, sice nebylo jasné proč, ale od té doby jsem byl přesvědčený, že Itachi není tak záporná postava, jak by se na začátku mohlo zdát. Přiznávám, že to finální vysvětlení jeho činu mě úplně vzalo dech, ale tušil jsem to už hodně dlouho.

Sasuke: Neměl jsem ho nikdy rád, už od začátku se mi protivil a dost dlouho jsem nechápal, proč je na něj Naruto tak upnutý. Snad jediný světlý bod, kdy mi připadal docela dobrý, byl když se blížil konec části o Zabuzovi a Haku a na to navazující začátek chuuninské zkoušky. Ale od boje s Orochimarem se mi už definitivně zprotivil. Byl jsem vážně rád, že po útoku na Listovou přišla část, kdy jdou pro Tsunade a Sasuke se dost dlouho neukázal. Takže mě Sasuke nikdy nijak nebral, spíš jsem ho neměl rád a postupem času nemohl vystát. Jeho další počínání přesně odpovídá tomu, jak byl ukazován už od začátku: sobectví, povýšenost, pomsta, musí být za každou cenu nejsilnější, s druhým místem se nesrovná... Nevím, co se změnilo, vždycky byl takový, takže nevím, co koho přimělo změnit na něj názor... Mimochodem to upřednostnění rodiny před cizími lidmi. To je sice správný úhel pohledu, ale na druhou stranu, jeho rodina je mrtvá a ti, kdo za tím vražděním stáli jsou nad hrobem. Takže komu se vlastně chce mstít? Hlavně obyčejným lidem, kteří o ničem ani nevěděli, jen se podle jeho slov těšili z míru vykoupeného smrtí jeho rodiny. A co by teda býval chtěl raději? Kdyby to neudělal Itachi, udělal by to někdo jiný. A kdyby to neudělal nikdo, tak by došlo k občanské válce, kterou by žádný Uchiha nepřežil. O tom jsem přesvědčený. Protivníci Uchihovské koalice (předpokládám, že by se k nim spoustu ninjů nebo spíš klanů z Listové přidalo) by speciálně chtěli zabít Uchihy. Kdyby Uchihovská větev prohrála, tak by byli Uchihové určitě naprosto vyhlazeni. A kdyby jejich větev vyhrála, tak by jich nezbylo moc a navíc bych věřil, že by oslabenou Konohu napadla jiná vesnice a v tom případě bych se skoro vsadil, že by přednostně vyhladili původce té občanské války. Přece by si taková vítězná vesnice nenechala na dobytém území tak nebezpečný klan, který způsobil zkázu vlastní vesnice. To by zbytečně riskovali, že se to bude opakovat.
Takže já si myslím, že Uchihové by byli vyhlazeni tak jako tak. Jen tím, že to udělal Itachi, bylo uchráněno před smrtí a válkou tisíce a desetitisíce dalších lidí. A věřím, že z příběhu vyplývá, že si tohle Itachi uvědomoval a právě proto se k tomu taky propůjčil a obětoval. A taky je skoro jisté, že by Itachi chtěl, aby si to uvědomil i Sasuke, ale ten to zatím ještě nepochopil. Otázka je, jestli to do konce celého příběhu pochopí....

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, St, 2012-06-06 21:12 | Ninja už: 5477 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

Pořád nejste schopni se vžít do Sasukeho situace. Osmileté děcko přijde o všechny své blízké a může za to jeho vlastní bratr. Samozřejmě že ho bude chtít zabít tím nejkrutějším způsobem. Udělá cokoliv aby si ten zm*d užil svoje. Opustit vesnici? Klidně, stejně ho tam nic nepoutá, akorát se na něj furt věší 1 blbeček a nějaké krávy. Chce zesílit, tak trénuje s pedofilním slizounem (a podotýkám že při tréningu nezabíjel!). Tréning hotov, dostane z cesty slizouna a v doprovodu pubertálního hněvu a pár pomocníčků si jde konečně schladit žáhu. Vytrhne si trn z paty, ale co se nestane, byl obelhán. Vesnice, kde 13 žil mu zmanipulovala bratra, který kvůli tomu hrozně trpěl, a nechala pozabíjet všechny ostatní z jejich klanu. A 5 let dělali jakoby nic a jen tak ho hlídali a potichu se mu smáli. Co má udělat? Vrátit se tam jakoby nic? Je mu ku*va 16 a má takový vztek, že chce zničit vše, co má jakoukoliv souvislost s tím vším, co se mu stalo.
A že by Uchihové poumírali i tak? To je dost možné, ale když ti někdo třeba přejede psa, tak si neřekneš "Stejně by chcípl"...
Ještě mě překvapuje jak všichni píšou že je Sasuke sobec, ale kdo není? Že jde po síle? Ano, ale dělá to proto, aby mohl trestat provinilé, ne pro sebe.

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2012-06-06 22:14 | Ninja už: 4547 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Já neříkám, že nemáš taky pravdu a se spoustou věcí souhlasím.

Rozhodně neříkám, že se Sasuke měl chovat nějak výrazně jinak, nebo přinejmenším měl na své chování právo. Proto to tak taky Kishimoto napsal. Já jen říkám, že ho nemám rád a že mi je od začátku nepříjemný. Nechci ho nijak moc porovnávat s Narutem, ale nabízí se to.
Sasuke měl právo nenávidět bratra, ale proč opovrhovat i vesnicí, tehdy přece nikoho jiného neměl než jen těch pár spolužáků a známých ve vesnici. Myslím, že za nějakých pět let by si tak malé dítě i přes ten hrůzný zážitek, našlo někoho komu věřit. Tady byl ideálním kandidátem Naruto. Ale nemyslím, že by i přese všechno zůstal úplně sám. I kdyby nic jiného, tak by měl mít nějaký vztah k vesnici, v které žije.
Pokud jde o jeho vlastnosti, tak si myslím, že třeba Narutovi záviděl jeho sílu naprosto otevřeně. Taky jím pohrdal, myslel si, že je lepší. Dokonce si myslel, že je lepší než kdokoliv z jeho třídy (on sice byl v těch technikách a cvičení lepší, ale rozhodně ne ve společenském životě, chování atd....). Tzn. namyšlený, záviděl sílu, sobecký, protože chtěl tu sílu pro sebe.
Ještě by šlo pochopit jeho chování až do smrti Itachiho. Ale potom, co se dozvěděl pravdu, tak už jeho chování není tak úplně logické, jak jsem psal výš.

Myslím, že s tím psem to není dobré srovnání. Protože tady šlo o to, že ta občanská válka byla naprosto nevyhnutelná. Spíš by se hodil příměr: můj pes je nemocný, lze mu ještě prodloužit život, tím, že půjde na operaci, složitou, z které se bude dost dlouho zotavovat, když tedy dobře dopadne... Ale je mu už 15 let. Pro co se člověk rozhodne, pošle ho na operaci, nebo ho nechá utratit? Nechá ho poměrně dlouho trpět (několik měsíců a to ještě s nejistým výsledkem), s tím, že stejně déle než tak rok žít už nebude. Já osobně v tomhle ohledu preferuji postoj, aby se pes netrápil a nechal bych ho utratit.
Vím, že tohle je posunuto na lidi a co víc i na vlastní rodinu, ale zase jsme ve světě anime, takže bych v tom zase takový rozdíl nedělal (vzhledem k tomu, k čemu tam každý den dochází). V takové pozici byl Itachi a Sasuke by to měl pochopit, zvlášť když už zná pravdu.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Ne, 2012-06-03 21:21 | Ninja už: 4704 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Heh, taky pravda. Mně byl ale osobně sympatičtější bez toho pláště. Ne že by mi šupiny vadily, ale ten jeho oblek byl dokonalej a navíc, on byl celej rozkošnej. (Třeba u boje na mostě ve Skryté travnaté. Slint. Laughing out loud )

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Uchiha Wasabi
Vložil Uchiha Wasabi, Ne, 2012-06-03 20:43 | Ninja už: 4366 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Recepční v lázních

je tu docela dlouhej seznam:
1) shizune- porad se tvari naprosto tupe a nerika nic jinyho nez tsunade sama tsunade sama, a porad tsunade otravuje
2)sakura- ta porad jede dokola naruto no baga, pritom sama skoro nic neumi a pokazde ji ostatni museji zachranovat
3)raikage-porad prudi beeho a mohli jsme uz videt beeho enka-rapovej koncerrt, kdyby tam raikage nevpadl
4)rada starsich- kdo by je nenesnasel?

Obrázek uživatele Puella
Vložil Puella, St, 2012-06-06 19:19 | Ninja už: 4361 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Mám otázku. Prečo si myslíš že Sakura nič nevie? No neviem, ale mne by prišlo ľúto keby Kankurou zomrel...

Obrázek uživatele suzzana17
Vložil suzzana17, Ne, 2012-06-03 20:41 | Ninja už: 4456 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

1.kabuto
2.ino
3.choji
4.raikage

KAŽDÝ, KTO JE ZA HOKAGE SASUKEHO (ČI UŽ Z RECESIE, ALEBO ÚPRIMNE), NECH SI OKOPÍRUJE DO PODPISU BEZ TÝCH HVIEZDIČIEK: [img*]http://th09.deviantart.net/fs71/150/f/2013/143/f/9/new_canvas_by_annria2002-d66ca3y.jpg[*/img]

Obrázek uživatele Vacaa
Vložil Vacaa, Ne, 2012-06-03 19:42 | Ninja už: 4595 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

1) Kiba- Otravnej, arogantní a prostě mi vadí jen když ho vidim Laughing out loud
2) Sakura
3)Konohamaru

Obrázek uživatele Falidea
Vložil Falidea, Ne, 2012-06-03 19:23 | Ninja už: 5639 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

Momentálně nemám ráda Kabuta a Sasukeho... Dříve jsem neměla ráda Peina, teď patří mezi mé oblíbence. Smiling

Obrázek uživatele kaculle
Vložil kaculle, Ne, 2012-06-03 19:22 | Ninja už: 4409 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

1. Konohamaru. -> úplně nejvíc. Je to ta nejzbytečnější postava. Fakt nechápu, proč už aj on umí rasengan? Stínový klony překousnu =D Ale proč rasengan? Proč? To bude umět aj za chvili Sennin mod? nebo co? Pak na tom nebude už nic vyjimečneho, když se to naučí i takovej Konohamaru. Strašně mě tam štve. =D
2. Kabuto. -> Už od začátku co se v Narutovi objevil jsem ho nesnášela. A teď se můj odpor k němu ještě stále více zesiluje Laughing out loud
3.Pak už mi nevadí nikdo Smiling

Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, Ne, 2012-06-03 19:21 | Ninja už: 5477 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

Naruto - Nadává do arogantních debilů a sám má pýchy dostatek. Taky se mi nelíbí ta jeho vůle. Je to až moc přehnané. Za boj x-krát padne na zem že už "nemá šanci se ani pohnout" a pak si vždycky zase vstane a vesele zmlátí "padoucha". Taky nemám rád to jeho dětinské přesvědčení, že může každého ukecat (a eště víc se mi nelíbí že to i funguje). Dalším důvodem je jeho stupidita, která by nemuseka vadit, kdyby byl stupidní takovým tím Luffyovským stylem, kdy se mu něco povede aniž by to plánoval. Našel bych těch důvodů víc, ale zrovna se mi moc nechce přemýšlet Sticking out tongue.

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele Brinth
Vložil Brinth, Čt, 2012-06-07 10:22 | Ninja už: 4387 dní, Příspěvků: 131 | Autor je: Prostý občan

+1000 skvele si to zhrnul.

Obrázek uživatele -Hinata-
Vložil -Hinata-, Ne, 2012-06-03 20:16 | Ninja už: 4393 dní, Příspěvků: 296 | Autor je: Prostý občan

ehm jen dotaz proč se teda na to díváš ???

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, Ne, 2012-06-03 20:18 | Ninja už: 5300 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

Dole už to máš vysvětlený, tak si příště radši přečti ostatní reakce na komentář, jelikož je dost velká šance, že ostatní firewill uživatelé se zeptali na tu stejně hloupou otázku.

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Ne, 2012-06-03 19:45 | Ninja už: 4408 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Souhlas. Nic víc se k tomu snad nedá napsat (taky se mi nechce přemejšlet nad dalšíma důvodama Laughing out loud).

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele Lorraine
Vložil Lorraine, Ne, 2012-06-03 19:23 | Ninja už: 4703 dní, Příspěvků: 522 | Autor je: Prostý občan

Prepac, ale ked ti tak Naruto vadi, preco pozeras anime o "Narutovi" ??

Moje FF Smiling


Dango, dango, dango, dango, dango, dango daikazoku

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Ne, 2012-06-03 19:34 | Ninja už: 4704 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Protože má rád třeba jiné postavy nebo se mu líbí příběh nebo svět nebo se nudí. (-SU- taky nesnáší Naruta a čte ho. Mě taky Naruto začíná štvát, ale u mangy mě drží jiné postavy. Např.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!