manga_preview
Boruto TBV 11

o nejhorší postavu v Narutu

Napište mi nejhorší postavu v Narutu.Já nejvíce nesnáším zvučnou čtyřku,protože jsou hodně nadržený a myslí si,že jsou nejlepší.

Restart topicu. Ironhide


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2012-06-20 18:58 | Ninja už: 4617 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

nemyslím si, že byl zbabělý. On byl prostě taktik, který za mlada jistě taky dělal to, co ke stáru nařizoval svému Rootu.
Z pohledu chladné logiky dělal to, co považoval za nejlepší pro vesnici. Myslím, že se právě on jako postava nejvíce blíží realitě. Odstranit nebezpečí nebo překážky za každou cenu.....

On silný byl! Kdyby bojoval proti drtivé většině jiných ninjů, tak by jistě vyhrál. Navíc nepoužil proti Sasukemu svou nejsilnější techniku - Shisuiovo oko. Proti jiným soupeřům by vyhrál i bez této schopnosti. Dokonce si myslím, že proti řadovým ninjům (těm silnějším jako třeba Narutovi vrstevníci....) by vyhrál i bez sharinganu.

To, že využil ty sharingany bych mu vůbec nevyčítal, protože z jeho povahy taktika atd... přímo vyplývá, že by nemohl nechat takovou šanci na zvýšení své síly, a potažmo síly vesnice, jen tak být.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Po, 2012-06-18 18:42 | Ninja už: 4773 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Konoha klidně může být zničena, mě šlo o to, že bez oponenta by to asi nebylo ono. Sasuke by prostě vyvraždil Konohu a nazdar bazar. Ale na tom by se příběh postavit nedal.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Sillas
Vložil Sillas, Po, 2012-06-18 18:39 | Ninja už: 4472 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

Fajn: Shino, jsi na řadě!

We shall know no fear!
Who will stands with me shall be my brother!
It is better to die for the Emperor than live for yourself!

Humanity has always looked skyward for its true path
We stood at the edge of destruction and would have fallen
If not for the might of the God Emperor and his angels of death

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Út, 2012-06-19 09:49 | Ninja už: 4916 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Taky mě napadl někdo jako naboostovaný Shino.

Obrázek uživatele Akuri Senju 7.HOKAGE
Vložil Akuri Senju 7.HOKAGE, Út, 2012-06-12 21:16 | Ninja už: 4437 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

Kakuzu, je mi odpornej, nestará se o city, jen o peníze a je celej zašívanej, takže ho nemám ráda (omlouvám se těm kteří ho mají rádi, nebo jim tak moc nevadí)

Orochimaru, je celej hnusnej, bez špetky citu a myslel si o sobě bůhví co že je neporazitelný atd....

Tobi, prostě mě štve jak si říkal že je Madara a pak houby, pak začal říkat že je nikdo, prostě je to retard kterej to v hlavě nemá v pořádku. Ani nevíme kdo to je, až to zjistíme tak to bude větší retard než teď, beztak nějakej dědula kterej se snaží ovládnout svět. Je to ma-gór kterýmu to myslí ale špatně.

PS: Omlouvám se všem kdo tyto postavy mají rády, nebo s nimi nemají problém. Bohužel já jo!

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Po, 2012-06-18 12:26 | Ninja už: 4617 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Všichni tři do příběhu neodmyslitelně patří. Každý přinesl jiný pohled na svět, který měl něco do sebe...
Jen ten Tobi by v příběhu být nemusel, ale na druhou stranu je to skvělý způsob jak ukázat klan Uchiha v pravém světle, vyřešit jisté nejasnosti z minulosti. A v neposlední řadě, jak sjednotit všechny vesnice a zajistit mír...

Nejhorší postava je ta postava, která je zbytečná. Neposouvá děj, nemá význam ani pro příběh, ani nevnáší nějaké své zážitky z minulosti. Nebo nepřináší svou výjimečnou osobnost atd...
Sem třeba nepatří Konohamaru, ačkoliv si to mnoho lidí myslí. On má v příběhu sice trochu vedlejší, ale přesto neuvěřitelně významnou úlohu. Jako vnuk Třetího je předurčen k tomu jednou být Hokagem, nebo alespoň významně ovlivňovat dění ve vesnici. Navíc je to jediný Narutův žák (a věřím, že taky poslední), který dědí jeho vůli a taky rasengan. Bude to právě Konohamaru, kdo bude na konci celého příběhu pověřen předávat ohnivou vůli všem dalším generacím atd...

Kdo ale zbyteční jsou (tedy nejhorší postavy): Ino, Tenten, Kiba, Shino. Mají takového prostoru v příběhu, ale nepřinesli vůbec nic nového. Místo nich by tam stejně dobře mohly být postavy bez obličejů a nic by se nestalo. Jsou to prostě normální řadoví ninjové, kterými se to v příběhu jen hemží. Zbytek Narutových kolegů z chuuninské zkoušky má nějaký význam. I když u řady z nich by se dalo taky ještě polemizovat....

Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, Po, 2012-06-18 15:14 | Ninja už: 4542 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

Hodlám s tebou s částí nesouhlasit. Kiba neni špatný, děj sem tam ovlivnil. No bez obličejů? Pokud se nepletu tak třeba Ino nějakou tu úlohu má v ději, rivalka Sakury.
Shino- pravda moc se tam neukázal, ale sem tam něco udělá...
Tenten- moc tam neni, ale je to dobrý charakter.
Pokud by měla být nejhorší postava podle tvého souzení tak nevim. Možná Shino, Tenten, ale tamti dva boužel nějakou tu úlohu měli.

Když to takhle říkáš tak neni žádná nejhorší postava...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Po, 2012-06-18 16:14 | Ninja už: 4617 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Ino: právě, že jediná její role je rivalka Sakury (resp. to byla její role, teď už jen nejlepší kamarádka Smiling ), to mohl být kdokoliv. Ino je naprosto průměrná, ničím nevyčnívá. Když ji srovnám třeba s Choujim. Ten je taky dost zbytečný, ale on alespoň přinesl své dětství odstrkovaného tlouštíka, a navíc ještě pravé, ničím (ani rivalitou) nefalšované přátelství s Shikamarem, to snad ani u jiné dvojice nebylo.
Kiba: zbytečnější postavu jsem neviděl, navíc je strašně nezajímavý. Neměl na nikoho vliv, měl šťastné dětství atd...

Jo, jesště jsem zapomněl na Udona a Moegi, kteří jsou taky naprosto zbyteční, ale v jejich případě je omlouvá, že se skoro neukazují a když tak jen jako jakási kulisa Konohamaru.

Obrázek uživatele Gliamerder
Vložil Gliamerder, Po, 2012-06-18 14:35 | Ninja už: 5970 dní, Příspěvků: 1290 | Autor je: Prostý občan

Nesouhlasím halvně záleeží na charakteru postavy znám sposutu víceméně tkaových přebytečných (hlavně je to haremový anime) ale stejně většinou jsou mnohem lepší jak ty hlavní hrdinky či hlavní hrdinové. Ano Ino je víceméně zbytečné postava nebo Shino, ale celkově jsou oba mnohem lepší než Sakura, osobně kdyby dostali prostor tak mají potenciál být dobrýma postavama, jen škoda nevyužitého potenciálu.

Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke

Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM

Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Po, 2012-06-18 16:16 | Ninja už: 4617 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

i kdyby dostali prostor, tak by se nic nezměnilo. Oni nemají žádné zkušenosti, žádné trauma z dětství. jsou z dobrých rodin, jejich rodiče ještě žijí. Válku si nepamatují. Vyrůstali v míru a bezpečí. Nikdy neměli nedostatek, nikdy nečelili žádné překážce.... Prostě naprosto průměrní, obyčejní lidé. Co by mohli příběhu dát???

Obrázek uživatele Gliamerder
Vložil Gliamerder, Út, 2012-06-19 04:43 | Ninja už: 5970 dní, Příspěvků: 1290 | Autor je: Prostý občan

To musí mít každý podle tebe traumatické dětství? Když má bude v příběhu suprový a když nemá stojí za h***o špatný názor. Oni potencial mají bohužel nejsou vůbec využiti.

Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke

Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM

Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Po, 2012-06-18 17:59 | Ninja už: 4773 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

A to že nezažili v dětství žádné trauma snad znamená, že nemohou příběhu nic dát? (Díkybohu že jsou tam i postavy, co v dětství nezažili traumata.)

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Sillas
Vložil Sillas, Po, 2012-06-18 16:57 | Ninja už: 4472 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

jsou to ninjové sakra, v míru a bezpečí byli možná naposled na Akademii.
když nic nedělaj, aspoň hlavní postavy hecujou a příběh je o něco vtipnější

We shall know no fear!
Who will stands with me shall be my brother!
It is better to die for the Emperor than live for yourself!

Humanity has always looked skyward for its true path
We stood at the edge of destruction and would have fallen
If not for the might of the God Emperor and his angels of death

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Po, 2012-06-18 19:39 | Ninja už: 4617 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

no, to je pravda, ale to se dá říct o drtivé většině ninjů, proto by bylo úplně jedno, jestli by tam ty vybrané postavy byly nebo ne. Vyšlo by to na stejno, jako by tam byl kdokoliv, klidně i bez tváře.

Když je postava naprosto nezajímavá, tak přece ztrácí v příběhu smysl. její jediná role tam je zdržuje děj např. svými "vtipnými" hláškami (to se naštěstí Naruta zase tak netýká, ale v jiným anime je to hrůza...)

To hecování by dokázal každý a při těch důležitých soubojích tam stejně nikdy nikdo nebyl a když byl, tak akorát překážel (viz. Ino při souboji s Kakuzu, na druhou stranu neříkám, že nepomohla soupeře najít...)

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Út, 2012-06-12 21:36 | Ninja už: 4478 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Asi jedinej člověk, co se za něco takovýho kdy omluvil Smiling. Zrovna na Kakuzua mám dost smíšený názory. On je v podstatě docela stylovej (to sešívání je super). Vypadá líp v manze (a fanartech), kde mu dělaj černý "bělmo" a ne červený. Jinak musim uznat, že je to magor. Ne kvůli penězům, v podstatě je jeho přístup takovej.. temně realistickej. Na lidi neni spoleh, ale prachy platěj pořád a všude... Spíš mi vadí, jak masakruje všechno kolem, včetně svejch parťáků. (V manze mi nepřipadalo, že by měl s Hidanem nějaký rozepře a bylo jasně řečeno, že všechny předchozí partnery taky zabil, takže se tak viditelně chová vždy a ke všem.)

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, Út, 2012-06-12 21:23 | Ninja už: 4542 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

No chápu, hold ti jsou nesympatický, já je tak nevidím, no asi ty nevidíš stejný uhel, ale máš v něčem pravdu Smiling.

Obrázek uživatele Yumíí
Vložil Yumíí, Út, 2012-06-12 21:25 | Ninja už: 6080 dní, Příspěvků: 596 | Autor je: Prostý občan

holT

So... You thought it was the start of something beautiful? Well, think again.

Obrázek uživatele Gliamerder
Vložil Gliamerder, Út, 2012-06-12 20:20 | Ninja už: 5970 dní, Příspěvků: 1290 | Autor je: Prostý občan

Budu psát i některý postavy, který se tu objevují.

Takže Konohamaru je otravný, je bzytečný, ale na durhou stranu to bylo děcko a pořád je a totéž i jeho parta, akorát se mně dělá trochu zle s toho debila co má nudly u nosu.

Hinata hm nic moc postava, mohla být udělaná stokrát líp, možná by potřebovala více prosotru ale totéž platí pro Temari a TenTen.

Pro Ino platí totéž co pro Temari a TenTen jen envynechám poznámku Ino sice soupařila o Sasukeho se Sakurou ale někteří zdá se zapomněli na to že Sakura se vykašlala na jejich přátelství ne Ino.

Sakura měla dostatek protoru a přesto to co z ní autor udělal, je naprosto blbá a děsná postava, jedna z pěti nejhorších postav co jsem kdy viděl.

Kabuto tenhle člověk je naprosto nepředvidatelný ( i kdž poslední kapitoli mangy Sad ) což se mnoha lidem nelíbí, nechápu proč by měl každý záporák mít vyšší dobrý cíle, totéž platí i u Orochimara oba vidím jako jediný skutečný záporný postavy v Narutovi.

Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke

Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM

Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.

Obrázek uživatele Kono
Vložil Kono, Út, 2012-06-12 20:06 | Ninja už: 4540 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Pěstitel rýže

Nechcem nikoho uraziť ale je to Sasuke nesnašam ho

Obrázek uživatele Ithorak
Vložil Ithorak, Ne, 2012-06-10 18:57 | Ninja už: 5640 dní, Příspěvků: 341 | Autor je: Prostý občan

nejhorší? Laughing out loud to nevím spíš o nejnudnější Laughing out loud Ino, Chyio ti staří páprdové a někdy Shikamaru Laughing out loud ale rád je mám akorát mě moc nebaví Laughing out loud

Žádné příběhy, které si o mně lidé vyprávějí,
nemohou změnit to, kým jsem doopravdy.
- Luke Skywalker

kulturistika a fitness |
Sportovní výživa, posilovací stroje

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Ne, 2012-06-10 17:35 | Ninja už: 4778 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Hm... Tak i já se připojím k této nesmírně zajímavé debatě Smiling (Jojo, lidičky, máte důvod, proč se bát) Laughing out loud
Pokud jde o to, koho nemám ráda... Nemůžu jednoznačně odpovědět. Byla doba, kdy jsem nesnášela Naruta, byla doba, kdy mi vadila Hinata, stalo se i, že jsem milovala Kabuta, Orochimara a Peina, jakožto geniální zločince. Byla i doba, kdy jsem nemohla vystát Shikamara nebo Jiayru.
Takže, abych to nějak shrnunla...
Mě ani nejde o dlouho dobou nenávist nebo tak, mě spíš vadí postacy a jejich chování v určitých situacích, takže, abych tu nespamovala, napíšu to třeba tam...

Sems e nějak rozepsala... No nic, tak já běžím... Čau lidičky (Už jste zjistily, proč se bát?)

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Sillas
Vložil Sillas, Ne, 2012-06-10 19:52 | Ninja už: 4472 dní, Příspěvků: 265 | Autor je: Prostý občan

Tak se Sasukem souhlasim do puntíku, je fakt na zabití
Naruto: to už souhlasim míň. Jeho dlouhý vedení je sice otravný, ale zase kdyby přestal dělat blbiny, tak je to první krok k tomu, aby se z NARUTA stal flegmatickej suchar=už to nebude ono
Hinata: taky mi přišla ze začátku navíc, ale nedovedu si jí hned představit sebevědomou
a k Sakuře: to se nebudu vyjadřovat, mam z ní smíšený pocity

We shall know no fear!
Who will stands with me shall be my brother!
It is better to die for the Emperor than live for yourself!

Humanity has always looked skyward for its true path
We stood at the edge of destruction and would have fallen
If not for the might of the God Emperor and his angels of death

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Po, 2012-06-18 14:58 | Ninja už: 4778 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Hm, to je asi věc názoru Smiling

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele suzzana17
Vložil suzzana17, Ne, 2012-06-10 16:49 | Ninja už: 4525 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

musim sa sakury zastat:

podla mna je sakura dobra neni horsia nez sasuke nikdy by
nezradila konohu a nesnaží sa ju zničit ...
ako niekto moze napisat ze je uplne neschopna??? . JE 2 naj lekarsky
k ninja hned po tsunade má super silu a mlaty naruta aby sme sa zasmiali niečo ako vsuvka a jedna z hlavných postáv ale myslim ze by mohla uz konečne ukazať aj niečo viac.
A to ze mam rada sakura to automaticky neznamena ze musim nenavidiet hinatu.
hinata je podla ma v pohode .
ma svoje negativa ale aj opizita tak isto ako sakura, ako vsetci.

KAŽDÝ, KTO JE ZA HOKAGE SASUKEHO (ČI UŽ Z RECESIE, ALEBO ÚPRIMNE), NECH SI OKOPÍRUJE DO PODPISU BEZ TÝCH HVIEZDIČIEK: [img*]http://th09.deviantart.net/fs71/150/f/2013/143/f/9/new_canvas_by_annria2002-d66ca3y.jpg[*/img]

Obrázek uživatele Dipper
Vložil Dipper, Ne, 2012-06-10 17:49 | Ninja už: 4561 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Pěstitel rýže

Je 2 naj lekarsky
k ninja hned po tsunade
... a co shizune? Laughing out loud

Obrázek uživatele Tekku
Vložil Tekku, Ne, 2012-06-10 17:52 | Ninja už: 4789 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

A Kabuto.

Obrázek uživatele suzzana17
Vložil suzzana17, Ne, 2012-06-10 18:23 | Ninja už: 4525 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

ozaj na kabuta som zabudla sory takze tretí naj ninja podla mna shizune je horsia nič v zlom Smiling

KAŽDÝ, KTO JE ZA HOKAGE SASUKEHO (ČI UŽ Z RECESIE, ALEBO ÚPRIMNE), NECH SI OKOPÍRUJE DO PODPISU BEZ TÝCH HVIEZDIČIEK: [img*]http://th09.deviantart.net/fs71/150/f/2013/143/f/9/new_canvas_by_annria2002-d66ca3y.jpg[*/img]

Obrázek uživatele Sakura Sayuri Midori
Vložil Sakura Sayuri Midori, Ne, 2012-06-10 17:57 | Ninja už: 4659 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

,,lékařky´´ a dole děkuju za souhlas XDD

Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.

Obrázek uživatele Sakura Sayuri Midori
Vložil Sakura Sayuri Midori, Ne, 2012-06-10 17:51 | Ninja už: 4659 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

3, ta na Sakuru nemá, Sakura už se naučila všechno stejně jako Shizune a má víc talentu, takže je ještě lepší (nesnáším slovo talent ale tady to patří, protože je na tom i podle Tsunade lépe)

Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Po, 2012-06-18 17:56 | Ninja už: 4773 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Sakura nemá větší talent, Tsunade zde říkala, že naposledy viděla takový talent u Shizune.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!