manga_preview
Boruto TBV 09

Kunoiči versus úroda

P1010008.JPG

Letos se urodilo hodně ovoce, takže jedna z misí, co teď plním, je nějaké to zavařování, sušení, případně i louskání ořechů.
Jo a... hádejte, kdo pletl ten košík vlevo?

Jinak jak jsem pod zadáním udělala drobnou reklamu, tak ještě plním další misi, pomoc s distanční výukou v jedné rodině. Pokud by o tom někdo z vás uvažoval, mohu doporučit. Dříve bych si nedovedla představit, že pubertální kluk bude opravdu vděčný za to, že mu dohlížím na vcelku nudné vyplňování úkolů v pracovním sešitě! Inu, doba se mění.
(Fotku z této mise jsem z pochopitelných důvodů nedělala... i když Palantir měl vtipný nápad, jak dodržet anonymitu.)


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Po, 2020-11-16 01:15 | Ninja už: 3886 dní, Příspěvků: 7448 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Paráda!
Obdivuju každoročně tvé zpracovatelské nadšení a úhledné výsledky. Já začínám a končím s houbama Smiling. Ba ne, letos mám na kontě dvě skleničky třešňových povidel a květový čaj.
Póza je špicová, taky jsem se lekla, jsi tam vůbec ty Laughing out loud?
Košík drží? Byla to rychlovka a uším jsem dávala tak 50%, že vydrží po seschnutí první zátěž.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Po, 2020-11-16 01:27 | Ninja už: 4196 dní, Příspěvků: 5845 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Doufám, že povidlíčka chutnají Smiling Uvnitř su opravdu já, možná mate, že mám shrnutou ofinu. I když spíš jsem si měla vrazit „kuklu“ víc do čela...
Košík drží Smiling Snažím se ho nepřetěžovat, ale naplnění do dvou třetin mu nic neudělalo. A pořád nádherně voní Úpa boží!!!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Po, 2020-11-16 02:09 | Ninja už: 3886 dní, Příspěvků: 7448 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Jsou ještě ve sklepě a čekají na svou chvíli. Co s nimi udělal Hromis, to nevím Smiling.
Košík prověř klidně cihlama, pokud se nerozpadl doteď, tak vydrží. jediné, co hrozí, je, že se rozplete povrch ucha, to byl čistý experiment.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Uchiha-Mariko
Vložil Uchiha-Mariko, Ne, 2020-11-15 23:51 | Ninja už: 3624 dní, Příspěvků: 1371 | Autor je: Manga tým, Minatův osobní výrobce kunaiů

Tak ty ještě nemáš hotovo?! Laughing out loud Tak snad ti to aspoň jde o ruky.
Hmmm...jablka...těch u nás není nikdy dost Laughing out loud
No po pravdě bych taky měla doučovat podobného kluka. Půjdu se s ním ve středu seznámit a dost se toho všeho děsím Whááá
A tebe taky! S tím nožem vypadáš děsivě Whááá

Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! Smiling, DA

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Po, 2020-11-16 00:17 | Ninja už: 4196 dní, Příspěvků: 5845 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Už mám otrháno. To v tom košíku jsou úplně poslední Smiling Na rozdávání toho ale moc není, možná tak patnáct bych ti mohla dát. Nebo se zeptám našich, jestli jsou na rozdávání i jablka z chalupy, která vydrží do zimy a tak se zatím nezpracovávala...

Držím palce! Že se děsíš, plně chápu, ale doufám, že to bude fungovat... pokud byl dosud na dálkovou výuku sám a nešlo mu to, možná bude taky vděčný.

Jo, snažila jsem se tam zaujmout postoj nindži na misi Laughing out loud Jsem ráda, pokud to vyšlo.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.