manga_preview
Boruto TBV 09

Herbář 2

h1.jpg

Jo, fakt jsem zvědavá Laughing out loud Mise mě zaujala hned, ale zase jsem k ní nepřistoupila nějak moc akčně a před týdnem jsem zjistila, že mi část neošetřeného materiálu zplesnivěla... a to skládání fotek na poslední chvíli asi taky nebyla vhodná strategie... taky jsem těch bylin chtěla původně poslat jedenáct pro případ, že by s nějakou konkrétní byl problém, ale co nadělám, holt to zkusím takto.





Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2019-09-17 17:30 | Ninja už: 2685 dní, Příspěvků: 3012 | Autor je: Metař Gaarova písku

Pekne si vybrala, aj spracovala Kakashi YES Priznám sa, že Svízel som musela gúgliť, ale po našom Lipkavec pravý mi bolo hneď jasné, o akú zelinu ide Angel Už aj ho idem zakúpiť, lebo má vynikajúce účinky - ani som nevedela o všetkých, čo sa špecializujem na liečivé byliny - a nemá vedľajšie účinky Jump! Vďaka za inšpiráciu Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Ne, 2019-09-22 06:00 | Ninja už: 4189 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Původně jsem doufala, že posbírám více bylin, které mají i jiné než léčivé účinky, třeba jedovaté kytky by se k nindžům hodily. Ale rulík (ľuľkovec) a náprstník odkvetly, než jsem se rozhoupala. První jmenovaný by kvůli bobulím nešel vylisovat a druhému to bez pořádných květů v herbáři nesluší Laughing out loud Ale snad se povedlo aspoň to, že nemám půlku bylinek na stejnou chorobu a některé z nich nemá nikdo další.

Rahzel: Ani ne - já se s ní nijak nepiplala, jen ji strčila do knížky.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, Út, 2019-09-17 20:21 | Ninja už: 2325 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Och, vyylisovať svízel musela byť celkom fuška.

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Po, 2019-09-16 20:51 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Tak to tedy opravdu bylo, jak se lidově říká, o chlup. Smiling

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2019-09-17 22:33 | Ninja už: 4189 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Tož posledních 10 minut jsem řešila jen detaily, sice jsem je nedořešila (třeba texty pod obrázkem jsou v jiném pořadí, než obrázky samotné), ale rezervička tam byla. Kdyby byla ještě na Konoze Speedy, tak by to možná poslala půl minuty po mně Laughing out loud Díky za uznání!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.