Nová generace
Nedávno jsem se dívala na díl Boruta a zavzpomínala jsem si na své dávné časy, kdy jsem vymýšlela různé postavy, novou generaci. Takže jsem vzala své staré skicy a přetvořila je do dnešního stylu.
Dole je Yuki Uzumaky na pravé straně jsou dvoujčata Kuro a Mizu Uchiha. Nad nima je Ju Nara. Na levé straně od Yuki je její starší sestra Hin Uzumaky, nad ní je Hana Yamanako, Kira a Xue Inuzuka a Shinky A...(Shinovo dítě )
Jména jsem nechala původní, jaké jsem jim před lety dávala, takže některé se vůbec nehodí, nebo jsou strašná
Nejsem si jistá jestli to vůbec sem můžu dávat, když ne tak to smažu..
Technika akvarel.
Ps: omlouvám se za kvalitu foceno mobilem (v reálu to vypadá o dost lepé )
Výsledek
Skóre: 9.7, Hlasů: 9
Super , dost mi to připomíná Vexxe , atd .
Rozhodně překvapila technika a styl zpracování, moc hezké
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Super dílko a super technika! Pokud tě ještě něčím šuplík překvapí, neváhej se určitě podělit .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Podľa mňa je to perfektné. Zaujímavý štýl postáv. Páči sa mi myšlienka dvojčiat Uchihovcov a dievčina je riadna kosť Tiež je fajn, že si Shina nenechala osamelého. A Inuzuka s mačkou? To je riadna rebélia.
Je dobre, že si nechala pôvodné mená. Vieš presne dátum vyhotovenia tejto maľby? Lebo meno Shinki sa v oficiálnej Next Generation naozaj objavilo. Aj keď v iných súvislostiach.
Děkuji , původní kresba s jmény je asi cca 4-3 roky stará.