Vianočková misia
Príspevok do vianočnej misie pre Uchiha-Mariko. Dúfam, že to splnilo zadanie aspoň tak na 5 %. Je tam veľa neorginálnych detailov a referencií na veľa vecí nie len z Naruta. Môžete si pokojne zahrať niečo ako "knižnú šifru" a hádať. Zopár ľudí mi kvitovalo metalové tričká, takže boli zapojené tiež. Plus sú tam tri veci, ktoré nepatria ani k Vianociam a ani k japonskej kultúre, tiež môžete hľadať. (Po 150-krát, prepáčte za kvalitu)
Výsledek
Skóre: 9.8, Hlasů: 15
Ehm Děkuji
myslím, že už všichni všechno zmínili. (Snad je tam tolik detailů i postav, tak kdo ví? možná jen ty ) Ale seš dobrá, já bych na to trpělivost neměla (mě stačily jen ty dvě, abych z toho byla nevrlá )
Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! , DA
Ďakujem. Teším sa, že je spokojnosť.
Supr prácička, myslím, že Mariko může být spokojená . Vánoční atmosférou to skutečně přetéká. Hrozně se mi líbí Oro (já vím, to není nová informace ), ale tady je fakt perfektní. Asi nemám šanci rozšifrovat veškeré deaily, odkazy a poslání, co jsi do toho zakomponoval, ale moc pěkné jsou i ty typicky japonské věci, které jsi zvolil a krásně i v těch miniaturních detailech namaloval, jako je ta bonsai, venku ta Boží muka, či jak to u nich nazývá, sakurové květy a pak...to vyšplouchlé akvárko - to mě dostalo, to je jako živé, po takovém léta toužím . Takže mise splněna na jedničku a doufám, že ještě nekončíš a urveš občas nějakou tu hodinku denně. Pokud to jedeš z hlavy, jak říkáš, tak se to zvládnout dá .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Ďakujem. Naruto je téma, ktorá ma pri kreslení celkom baví a nevadí mi a potrebujem sa dostať späť do formy, takže určite toho bude viac.
Ten Madara na plakátu fakt dobrý, jak mu žhnou oči Máš tam moře detailů, opravdu vyvedené
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
ďakujem za všímavosť a námahu si to prescrollovať
Nemôžem si pomôcť, ale Kisame v tvojom podaní je fešáčisko ako hrom Dlho som ho obzerala aj v minulom obrázku a neskutočne mi pripomína Elvisa Presleya
Ďakujem, popravde je kreslený len tak by očko v oboch prípadoch.
Můj favorit je rozhodně Deidara, jen na málo fanartech nepůsobí jako emo-Ino, nýbrž celkem mužně... k té hrstce se teď přidal i tenhle! ...A panenka Chucky na Sasoriho tričku je to nejlepší na světě!
Ďakujem, mne sa tiež zdá, že sa mi najviac zdaril Deidara, bol nakreslený ako prvý, ak si dobre spomínam (je to už 5 dní, tak hlboko moja pamäť nesiaha). A ďakujem aj za Chuckyho. Jeden z mnoha trhlých nápadov na tomto obrázku. Ostatné súvislosti možno vidím len ja, keďže mám znalosti z populárnej kultúry na bode mrazu a dosť divný humor.
Tak vyjmenovávat všechny ty úžasné detaily by zkazilo radost z hledání ostatním, ale buď si jistej, že jsi pěkně polechtal moji geeky side... Obdivuju tu trpělivost, nápad a úsilí. Laťka nastavená takhle vysoko se bude jen velmi těžce dorovnávat.
Ďakujem. Ja nikomu nenastavujem latku, skôr sa len bavím a cvičím si kreslenie po veľmi dlhej nečinnosti. Ktokoľvek ma tu môže za nejaký čas prekonať, len sa tomu musia venovať. Ja mám za sebou odkreslených skoro 30 rokov.
Tak to je naprosto super! Zetsu jako vánoční stromeček mě fakt dostal.
FF série ->Souboj o lásku-01-02-03-04-05-06-07
Ďakujem, to bol jeden zo zúfalých a núdzových nápadov, priznám sa.