manga_preview
Boruto TBV 08

Itachiho nočná mora

Itachiho nočná mora

Ahoj Smiling Obrázok bol inšpirovaný námetom od Lightning_Blade


No rozhodol som sa to pojať po svojom a dať tomu znovu nejakú myšlienku, ako vždy. Hovoril si niekto niekedy..ako sa mohol asi cítiť Itachi ked sa jeho brat pripojil k Orochimarovi? K tak nebezpečnému človekovi? Určite musel mať obavy čo sa mu môže stať. Obrázok by mal teda predstavovať Itachiho najväčšiu obavu. Čo sa týka citátu, uznávam, že nie je asi najvhodnejší ale žiadny iný sa mi tam nehodil a sám som si žiadny vymyslieť nevedel. Ak má niekto nejaký nápad, rád ho zmením.
Inak na hada som použil Textúru hadej kože.
Tak, snáď sa niekomu bude páčiť Smiling

Výsledek

+++++++++-
Skóre: 9.4, Hlasů: 10

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Pá, 2017-09-15 21:31 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Dobrý! Poslední dobou mě z výběru tvých předloh docela mrazí Laughing out loud! Obrázek má tvé tradiční barvičky a jak je u tebe zvykem, i vážnou myšlenku, takže palec hore Kakashi YES. Nevím, nakolik Itachi bratra sledoval, ale je fakt, že sám měl s Oroušem zkušenosti ne zrovna příjemné Smiling. Taky bych se o jediného zbylého člena rodiny hodně bála, navíc, když ho tak bezmezně miloval, jak nám ukázaly poslední díly s nimi. Pěkný obrázek a zajímavá pozice, dobře sis s ní poradil. Možná jediné, co mi tam neladí, je to obtékání vody kolem těla. Neměla by to být přímka, ale měla by se zvlnit podle tvaru těla. To ale vůbec není jednoduché si vymyslet, na předloze je to jinak. A pak bych vynechala ty slzy. I bez nich je to dostatečně výmluvné Eye-wink. Děkuju, potěšil jsi mě Smiling.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Pá, 2017-09-15 22:03 | Ninja už: 3939 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

To ja ďakujem Smiling No, slzy a obtekanie vody..hm..tak čo sa slz týka..dávam si záležať na tých emociách..no k Itachimu sa ale slzy ako postave veľmi nehodia no, je to tak. I tak mi tie slzy nikdy nejdú nakresliť nejak realisticky a presvečivo, takže možno od nich upustím aj v budúcnosti. Emocie sa dajú vyjadriť aj inak...ešte sa nad tým zamyslím Laughing out loud No obtekanie vody je trošku väčší problém..nikdy som s vodou nejak veľmi nepracoval. A ked tak vyzerala divne..a aj táto voda vyzerá divne Laughing out loud Musím viac trénovať. No ešte raz Ďakujem za pekný komentár Smiling nabudúce už snaď prídem s niečím veselejším.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Pá, 2017-09-15 22:07 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Však říkám, že to vůbec není jednoduché, sama bych s tím měla velký problém. Ale líbí se mi, jak jsi vystihl tu ponořenou část, super. Budu se těšit!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE