manga_preview
Boruto TBV 07

Hijutsu: Makyou Hyoushou

Český název: 
Skrytá technika: Zrcadla ledového krystalu
Název ve znacích: 
秘術・魔鏡氷晶
Typ (úroveň): 
Kekkei Genkai
Kdo ho používá: 
Haku
První objevení: 
13. díl anime, 24. kapitola mangy, str. 12-13
Popis: 

Ohromná a hrozivá schopnost, která byla předávána po generace v klanu Yuki. Jednalo se o techniku zahalenou mnoha tajemstvími a nedokázal ji nikdo porazit. Během okamžiku se okolo nepřítele vytvoří velké množství ledových zrcadel, ve kterých se zrcadlí Haku. Protivník je uvězněn v kupoli dvaceti jedna vznášejících se ledových zrcadel. Dvanáct zrcadel je na úrovni povrchu, dalších osm je nad nimi a zaoblují se směrem k vrcholu, poslední je úplně na vrcholu a směřuje směrem k zemi. Jakmile Haku vstoupí do zrcadel, může se rychle přemisťovat mezi zrcadly. Je skoro nemožné sledovat jeho útoky. Díky tomu, že každé zrcadlo zrcadlí jeho odraz, nelze rozeznat, ze kterého zrcadla Haku útočí. Pokud se protivník pokusí zaútočit na pravé tělo, Haku se rychle přemístí jinam. Bez očí jako Sharingan je nemožné ho sledovat.

Pokud je zrcadlo, ve kterém je Haku, rozbité, může Haku zaútočit i z rozbitého kousku nebo se přemístit do dalšího zrcadla. Technika vyžaduje velké množství čakry, takže se jeho pohyby postupně zpomalují podle toho, jak dlouho svoji techniku udržuje.

Haku také může vytvořit jednotlivá zrcadla, nemusí vytvořit celou formaci. Může je vytvořit vysoko ve vzduchu, což mu dovolí dostat protivníky, kteří se dokáží pohybovat ve vzduchu. Chlad, který zrcadla vydávají, může způsobit sněžení. Ačkoli jsou vytvořena z ledu, zrcadla odolávají ohnivým technikám.

Překlad od CRWE: Skrytá technika: Ledová zrcadla démonů

Obrázek: 
makyo hosho.png