Samurai 8 35
Vložil Ivanitko, Po, 2021-12-13 07:15 | Ninja už: 4424 dní, Příspěvků: 2099 | Autor je: Editor všeho, Manga tým
Hachimaru konečně získal licenci školy Kongou-Yasha. Ta ale obsahovala víc, než původně čekal...
Čištění a překreslování:
Editace:
Stažení kapitoly:
Chyba v Manze:
Je třeba být přihlášen, abys mohl informovat o chybách mangy.
Online čtení mangy:
Vďaka! Akurát som si hovoril, ako dlho už "nevyšla" ďalšia kapitola a hľa. Pri čítaní ma obchádzal asi taký výraz, ako tých dvoch, ale kvituje Schrodingera z opačnej perspetívy a závrečnú narážku na Exuperyho.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Jj, dlouho jsme nic nevydali. Jsme měli takovou menší přestávku. Příběh jsem si nespoilerovala, takže jsem zvědavá, jak se manga vyřeší a ukončí, když dílů je myslím 41.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
No hej, dúfal som, že sa v tejto kapitole dozviem viac o dvojici, čo uchmatla to dievčatko pred zničením planéty a miesto toho filozofovanie ... ak ostáva do konca už iba nejakých 95 strán ...
... tak väčšinu kľúčov už možno poznáme, len o tom nevieme ...
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...