Mario - předehra
Čtyřstránková upoutávka na Kishimotovu jednorázovku.
Mario je jednorázová manga od Kishimota Masashiho, kterou začal vymýšlet ještě před pravidelným vydáváním Naruta a vrátil se k ní, když se Naruto chýlil k závěru (bližší informace v rozhovoru, který vydáme zároveň s mangou). V Japonsku vyšla 2. května 2013. Krátce poté byla na Konoze přetlumočena a rozhodlo se, že bude i finální překlad. Ale ten trochu vázl Každopádně po více než čtyřech letech práce jsme ho dotáhli do konce. Ještě před vydáním samotné mangy vám přinášíme čtyřstránkovou upoutávku, stejně jako tomu bylo při japonském časopiseckém vydání. Samotnou mangu najdete zde.
Ten Naruto-Sama
Inak, len ja mám pocit, že Kishimoto je nejako fixovaný na hojdačky? Či už visacie alebo váhadlové.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Možno to patrí medzi obľúbené manga výrazové prostriedky, alebo je to Kishimotove osobné čosi
FF BY HAGIKU
YURI FAN Ano i já jsem Yurifanista
Máš niečo čoho sa chceš zbaviť, alebo naopak niečo hladáš, tak neváhaj a pridaj sa do fb skupiny Anime a Manga Burza!
http://www.facebook.com/groups/478036032208994/
To je skvost ! Chcem víc !
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
super
Kishi a jeho BOZSkE ruky ...
Ukončená sériovka SASUSAKU 699:
Sériovka TEAM Konohamaru
Paráda. Připravte se, že příště to bude