manga_preview
Boruto TBV 09

Město beze mne 14

E014.png

Satoru se vrátil do roku 2006 a hned se dostal do hledáčku policie pro podezření z vraždy vlastní mámy. Podaří se mu policii setřást, nebo skončí v cele jako se stalo Yuukimu osmnáct let před ním?

Čištění a překreslování: 
Stažení kapitoly: 
Download RAR (konoha.cz)
Download PDF (konoha.cz)
Chyba v Manze: 
Je třeba být přihlášen, abys mohl informovat o chybách mangy.
Online čtení mangy: 
Manga (jednodušší čítárna)

(Toto je konožský překlad.)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, Út, 2020-01-21 08:49 | Ninja už: 2328 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Tak sme späť. Z blata do kaluže. Autorovi sa darí stupňovať pocit bezmocnosti, márnosti a zúfalstva na hranicu znesitelnosti. Až kým sa neobjaví Airi. Ona mi príde ako taký svetlý prvok, nečakaný, neočakávaný. No Satoru jej pomoc a vieru potrebuje ako soľ. Vnímam, že Airi mu pomáha z presvedčenia, vystavuje sa riziku ako keby mu to dlhovala. Napadla mi, čo ak Hinazuki prežila. Možno preto hovorí o Airi v tretej osobe...scestná myšlienka, nie?

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2020-01-21 14:14 | Ninja už: 4192 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Tuto myšlenku, že Airi je jakousi Kajinou reinkarnací, do děje vědomě podsouvá i sám autor. Ostatně Airi je oproti Satoruovi o dvanáct let mladší a Kajo zemřela v jedenácti. Jestli se ta teorie v ději potvrdí jako pravdivá, nebudu spoilovat, ale obě hrají roli v tom, že se Satoru z člověka, který trpně přežívá vlastní osud, mění v někoho, kdo se s osudem rve a vědomě ho přetváří. Myslím, že tento typ „múzy“ by se hodilo potkat i mnohým z nás... i když možná je potkáváme, jenom zavíráme oči, protože se nám rvát nechce.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.