Zkouška ctnosti
Že trpělivost je ctnost vám snad nemusím říkat. Správný ninja musí vydržet několik hodin bez hnutí při špehování nepřátel.
Jelikož tohle je velmi speciální mise, přesné instrukce se dozvíte až později. Nebude to nic těžkého, to slibuji, ale přihlášení s sebou nese risk neznáma. Kdo na to má, neprohloupí.
tak toto bolo geniálne ja som tušila, že najlepšie bude ak nič nebudem písať do komentárov, pre istotu
Talking to myself
Crying out loud
Only I can hear me
I'm stuck inside a cloud
ikonku mám od https://doodlingleluke.tumblr.com
Vyhodnoceno, reklamace pište do zpráv.
To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.
V tejto misii mali navrch ignoranti, ... alebo tí, čo sa zaregistrovali, prihlásili a už ich tu viac nebolo.
Inak, padli mi do oka dvaja nevyhodnotený za poštolkou. edit: a jeden pred ňou.Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
To rozhodně měli.
To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.
Tak jo, oficialne koncim misi. Jak mnozi uhadli, zadny ukol k rozeslani nebyl, pointa byla trpelive cekat. Kdo to zvladl, ma za trpelivost (apatii) body, kdo ne, ma smulu. Vyhodnotim ji hned jak se vyspim z kocoviny.
To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.
Dude... Aspon do toho 20. jsi to mel nechat...
Requiescat in pace...
Volunteer @ Akicon & Natsucon & Animefest
Autor Animefestí mobilní appky
Navrhujem ťa na hodnosť Ibikiho pobočníka.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
To Ibiki by sa mal od neho, čo učit.
~Jalapenos
Ano, chuuninska zkouska byla velka inspirace.
To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.
O co šlo? už tu čekám u té žídle pár měsíců a furt nic!
předpokládám správně, že v tom textu je někde schováno to, jak splnit tuhle misi, nebo ne?
Dobre, je 3. januára 2016..... o čom teda bola misia? nič, žiadný signál ani nič také neprišlo
Ako sa môžete pohybovať vpred, keď lutujete minulosť?
-Edward Elric
7.2 února stále nic, pochybuju, že nám ta mise bude vůbec někdy uznána
To vážně bylo vše?
Jak můžeš vidět, tak očividně ano. Chtělo by to aspoň uznání té mise. Už je to pár měsíců, bylo by podle mě blbé dávat zadání mise teď, když to neudělal hned.
Nevím kdo jsem,či jsem,kam jdu,čí jsem posel,čeká mě smrt nebo spása,ale i tak se usmívám...
http://my-diary-life-world.blog.cz/
Hrůza.
Prosím, týme co vymýšlí soutěže, příště až si nebudete vědět rady jakou udělat soutěž, tak mi řekněte a nepostujte tyhle ptákovinky. Děkuji.
Soutěž dávno jede.
To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.
A budeš uznávat tuhle misi nebo jí necháš "aktivní"?
Nevím kdo jsem,či jsem,kam jdu,čí jsem posel,čeká mě smrt nebo spása,ale i tak se usmívám...
http://my-diary-life-world.blog.cz/
Myslím, že tady se už dávno na trpělivost nehraje. Prostě už tu misi uznejte a dejte nám nějakou novou.
Nevím kdo jsem,či jsem,kam jdu,čí jsem posel,čeká mě smrt nebo spása,ale i tak se usmívám...
http://my-diary-life-world.blog.cz/
ja čekala že přez prázdniny budou alespon 3 a ono ne
Jé, ony jsou prázdniny? Ta dnešní mládež se ale má...
Ale jednu misi chystám. Pokud budu mít energii, mohla by se tu objevit do týdne.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
já myslela ty letní - ale ted pristi tyden maji byt tri dny prazdnin
Hurá!
Prázdniny? Co to je? A najdu to ve školním informačním systému, firemním intranetu, nebo normálním internetu? A ve svobodném formátu, nebo v .docu?
Requiescat in pace...
Volunteer @ Akicon & Natsucon & Animefest
Autor Animefestí mobilní appky
čekat mi už nevadí, jen je celkem škoda že nevyhlásí nějakou jinou misi - nevím co dělat se svím časem.
Učit se česky.
Requiescat in pace...
Volunteer @ Akicon & Natsucon & Animefest
Autor Animefestí mobilní appky
Něco zábavnějšího ?
Учите русский!
“THIS IS JAPANESE LUNCH TIME RUSH!!“ - Kagami Taiga
"The world would be dark without Light.
The world is just word without L." - Amane Misa
Да!
Что ? нет, спасибо