Popisky anime 22
Další epická popisková mise na scéně! xD
Zadání úkolu zní:
Vytvořte popis dílu (česky nebo slovensky), ve kterém stručně shrnete, co se v něm dělo. Text popisku musíte sami vytvořit, takže žádné ctrl+c, ctrl+v z cizích webů! Nebojte se spoilerů a napište děj dílu, nejedná se o upoutávku na díl. Dejte pozor na opakování slov a jmen postav, pište stručně, ale aby to dávalo smysl, necpěte tam zbytečně názvy technik. Délka popisku by se měla vejít +/- do 400 znaků (u dvoudílu napište každý díl o cca 200 znacích a zvlášť do formuláře). A hlavně nezačínejte větou "V tomto díle jsme viděli..."
Podmínky uznání mise: Vytvořit popisky ke všem pěti dílům 131-135 základní série Naruta (nikoli Shippuuden). Popisky musí být v odpovídající kvalitě (nezapomeňte si to po sobě přečíst a také projet kontrolou pravopisu) a délce. Ze zaslaných popisků pak vybereme jeden ke každému dílu a ten použijeme (popisek bude samozřejmě označen vaší přezdívkou). Každý popisek zvlášť zašlete pomocí tohoto formuláře: Vložit popisek dílu. Pozor! Formulář lze odeslat jen 5x !!!
Pokud nemáte k dispozici staré díly, mrkněte sem: Díl 131-135
11 bodíků
Aha...mě ty staré díly chytli na tolik, že už jsem s popisky u dílu 198 ...tak nic
Jen upozorňuji, že tato mise je prozatím poslední, takže nemá cenu připravovat si popisky dopředu k dalším dílům =)
Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.
>(=^.^=)><(^..^)<
Hlavne nech už Prasátko vyhodnotí 15-ku a 16-ku
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Děkujeme za upozornění