Boruto 226
Chuuninská zkouška se blíží ke konci a nás čeká souboj Tsubaki vs Denki. Oba účastníci přijdou řádně připraveni, ale vyhrát může jen jeden. Také se má odehrát souboj Mitsuki vs Boruto, ale tam hrozí, že to kluci vůbec nestihnou včas na začátek.
Překlad je hotový.
Tento díl má několik nedostatků.
1) Hodně lidí asi hodně zklamaná že neproběhl souboj Boruta s Mitsukim. Pokud jejich nepostoupení Chunina jednoho z nich by nedávalo pravý smysl, tak pořád to autoři mohli udělat tak aby to byla remíza a nikdo z nich nevyhrál, nevím proč to takhle odflákli, nelíbí se mi to a celé postavené na hlavu. Navíc Boruto s Mitsukim řešili závažný případ i ani tento užitečný skutek nebyl nijak podpořen a naprostý nezájem jako kdyby jsi šli jen dát na cestu trochu toho hambáče a tím pádem to nikoho nezajímalo.
2) V předchozím díle 215 na konci měl první proběhnout souboj jiné dvojice, což úplně postrádá logiku předchozího dílu. Pokud by to dávalo smysl, měl v předchozím díle být zveřejněn jejich zápas a že to nestíhají, ale byl zveřejněn jiný zápas a oni řekli že by to mohli stihnout. Zajímavé na tom je že právě v tomto díle měli být na řadě první právě oni. Měli by si to dát autoři do pořádku. Doteď jsem na Boruta nijak nenadával, ale tady v tom díle rovnou selhalo tolik aspektů že jsem nemohl jen tak o tom mlčet.
Arigato
Diky
Díky
díky moc konoho
Hneva ma to jak stale to predlzuju vsak su este daleko od mangy
Keby išli iba podľa mangy tak by ju rýchlo dobehli preto toľko filerov
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
Naprosto souhlasím kdyby to udělali podle mangy tak by seriál skončil hodně rychle
este su daleko
Díky za překlad
Dekuji
Arigato
Ďakujem za preklad
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
Vďaka!
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Arigato
Díky