Kaichou wa Maid-sama
Tohle anime je super! Doporučuju, dost jsem se nasmála a v každý chvíli byla napnutá až dokonce. Toto anime není moc dlouhé, ale ani krátké, zlatá cesta ...
Příběh
Ayazawa Misaki je 16tiletá studentka 2. ročníku, která je předsedkyní střední školy Seika. Nesnáší kluky, protože jejich otec je opustil. Kluci jí mají za příšeru, která si nedá pokoj, bohužel z ní mají taky strach, když se naštve tak začnou lítat blesky (prostě není radno si s ní zahrávat). Snaží se zlepšit školu k lepšímu, chce aby na školu začali chodit i holky, protože jich tam moc není.
Její rodina není bohatá je chudá. Žije se sestrou Suzunou a s matkou. Pro sebe nemá vůbec čas, protože je předsedkyní + má práci v Maid Kafe, kde pracuje jako Maidka. Svou brigádu se snaží udržet v utajení, ale jednou se to pár lidí stejně dozví. Přestože má plné ruce práce a skoro nespí, nemá peníze si koupit něco pořádného na sebe a povyrazení s přáteli už nepřipadá v úvahu.
Zbylé informace...
Manga
celkem: 75 kapitol
přeloženo v EN
ONLINE: mangareader.net
Anime
žánry: Humor, romantika, Shoujo
Dílů: 26
endingy: 2
opening:1
délka dílu (jeden): 24:29 min.
Hodnocení: 8/10
Přeložili: tým Faraujde
DOWNLOAND: uložto
Anime se mi moc líbilo, nádhera doporučuju, jen ten konec byl takovej no... Prosím nepište spoilery nebo je aspoň vždy schovejte. Těm co to ještě neviděli přeji příjemnou zábavu při sledování.
A to je ode mě asi vše, co bych k tomu řekla.
Doporučuji, právě jsem to dokoukala a moc se mi to líbylo
„Dattebayo“
YAY! Moji oblíbenci :33 Klidně bych se na to koukala pořád dokola :3 Doporučuju!! Hlavně ro ty, co se rádi smějí a mají rádi romantiku :33
the sun is a deadly laser
jsem docela sarkastická ale hej, umím se s lidma docela kamarádit muah
Je tu special a ale nevidela som to cele pretoze to nieje cele prelozene. A este je tu jedno ouran high school host club je to dobr ale tiez som to nevidela cele.
„Nedôveruj ľuďom, ktorí ti hovoria o tajomstvách iných ľudí.“-Daniel Howell
„Život je kreslenie bez gumy.“-Albert Einstein
Chyby nikdy nezmiznú no môžeš ich napraviť.
the sun is a deadly laser
jsem docela sarkastická ale hej, umím se s lidma docela kamarádit muah
Nejvíc libec anime < 3 Lepší fakt neznám:)
Sekai Ni Itami O!
-Pein
Toto anime som práve skončila a... je úplne geniálne!
Presné takýto typ romantického anime som hľadala. Nádherní bishíci(sexi chlapi), hrdinka, ktorá mi nelezie na nervy a nie je naivná alebo otravná, práve naopak... Zápletky tiež stáli za to (aj keď niektoré diely, priznám sa, by som najradšej preskočila /-<). Ale rozhodne to stálo za to!
Výborné charaktery postáv, romantika, komédia (a že fakt som sa nasmiala )
Rozhodne doporučujem^^ Anime, ktoré by som si neváhala pozrieť znova ^^
"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."
Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA
Nejlepší anime! ale neznáte někdo něco podobného? s pěkným klukem jako je Usui? :DD 3:)
Tohle anime zbožňuju je na prvnim místě u mě :3 dokonce se mi líbí i víc než swort art a to je co říct ... :3 pak ještě doporučuju loveli complex taky je roztomilí :3 tak moc bych chtěl bejt usuiem že sem to zkouknul 20x a klidně bych pokračoval :') moc moc moc doporučuju a taky ještě je díl ova v češtině ho neseženete )
swort art online, loveli complex, Kaichou wa Maid-sama!, naruto, bleach, fairi tail, Campione!, Accel World, Tasogare Otome x Amnesia, Zero No Tsukaima << chci pokračování
Taky jsem se na to dívala 2x, mohu jen doporučit. :k:
Pouze život, který žijeme pro ostatní stojí za to.
Einstin
vážně úžasné anime, doporučuji
Život je šance - využij ji
Život je sen - uskutečni ho
Život je výzva - přijmi ji
Život je hra - hrej ji
Život je slib - splň ho
Život je smutek - překonej ho
Život je boj - přijmi ho
Život je život - ŽIJ HO!
Upřímně několik dílů jsem už viděla tolikrát, až to hezký není
Vřele doporučuju, ale pozor - vysoce návykové (pro dívky převážně )
Dá se to tak říct mě se mooc líbilo a díly strašně utíkali a kolikrát jsem padala ze židle málem . Hmmm ale nej hláška je San baka .
Zastávám názor, že v Narutu musí být pár NaruSaku a SasuHina, ale na čem se shodnem všichi - TemaShika SaiIno. (má někdo proti TemaShika, SaiIno?)
Tohle ani mám hrozně ráda :333
Katty-Hinata
Roztomilý anime
Pokaždý co ho sleduju mě tak nějak potěší
DOPORUČUJU!!! :D
Nemusíš mi odpouštět.
Ať se od teď stane cokoliv...
Vždycky tě budu milovat.
Poslední slova vyřčená s úsměvem. ^/_\^
Tohle anime jsem už viděla a teď se na něj dívám podruhý. Je vážně super, miluju ho !
Jsem totálníě šílená yaoi fangirl a jsem hrozně úchylná - tak pozor na mě!!!