manga_preview
Boruto TBV 09

Sakura mrcha nebo správná holka ?A co Hinata ?

Co si myslíte o sakuře že je to fajnová holka jaká má být nebo naopak.A co hinata hodná holčiča nebo jen stydlivka s kterou se moc neužije ?ja osobne vidim ze vsichni spis hinatu ja proti ni nic nemam ale ani sakura no tak lidi je to taky postava z naruta a vsechny jeho postavy jsou dokonale chudak je taky dobra to oni z ni na internetu delaji .....(priklad. narusaku,sasusaku,kakasaku,gaasaku,sasosaku,itasaku a muzu jmenovat do aleuja)dyt je to slusna holka a bere svou misi vazne a neda dopustit ani na naruta ani na nikoho jineho a snazi se je ochranit vlastnim zivotem(coz se ji moc nedari pac vsichni chtej zachranit ji)
hinata
-milá,neviná,čistá takovej ariel
sakura
-rázná sebevědomá,brutální ale má i city


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, So, 2012-09-22 14:20 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Aha. Ty jsi opravdu ten typ člověk co dejchá jen a jen pro sebe Laughing out loud neskutečný sobec co se neohlíží na ostatní, nebo za sebe? vážně jsi takový člověk?....nejspíš to v životě s takovou máš lehčí a jednodušší, když máš ostatní na párku Eye-wink jestli takových je více, tak nám pomáhej Aláh...

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, So, 2012-09-22 15:17 | Ninja už: 4414 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Aha, takže člověk musí totálně dejchat za všechny cizí lidi, aby ti připadal OK? Laughing out loud Jedna věc je nelitovat každýho člověka na týhle planetě a druhá věc je někomu ubližovat a kašlat třeba na rodinu a kámoše. Brečíš pro každýho, kdo na týhle planetě umřel? Já tedy ne. Je mi to fuk a musí to tak bejt, jinak bych bulela nonstop.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, So, 2012-09-22 16:34 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Ne, ale pokud jsou všichni stejného názoru, jako ty ani se nedivím, že jsou lidi takové sv**ě Eye-wink na nikoho se nemůžeš spolehnout a nikomu se nedá věřit....

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, So, 2012-09-22 17:03 | Ninja už: 4414 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Naznačuješ, že jsem sv**ě, který se nedá věřit? Heh, jsem ráda, že nejsem jako ty, urážet lidi, který ani neznám. Nic, já končim. Zametej nejdřív u sebe a pak urážej ostatní.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, So, 2012-09-22 17:45 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Tvé názory tě z poloviny vystihují. Znát tě nemusím ani nechci. Tím končím já Eye-wink a hned se neurážej. Ber to sportovně ne? xD

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, So, 2012-09-22 14:33 | Ninja už: 4551 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Och, to mě hluboce ranilo... Ne nejsem typ člověka co dejchá jen pro sebe. Ale muselo by to být fajn, to by pak opravdu bylo všecko lehčí.
Neseru na všechny, v podstatě neseru na nikoho, už jen když vezmu v potaz, že je to nechutné, a rozhodně nehygienické. Laughing out loud
Ale neřeším lidi, co neznám, co sou cizí? Víš jak to myslím?
Záleží mi jen na těch, kteří si to eh zaslouží? Ne to zní sobecky... Záleží mi na mích blízkých. To zní líp.^^

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, So, 2012-09-22 15:00 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Ahhah! další takový konstruktivní názor jak prase Laughing out loud konec spamu tohle nemá cenu...

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele téars
Vložil téars, Pá, 2012-09-21 19:15 | Ninja už: 4948 dní, Příspěvků: 414 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Jako nevim, ale mě tohle připadá... Hnusné, dá se říct.
Já osobně bych tohle nikdy neřekla. Když někomu někdo umře, je to smutný, ikdyž to třeba není z tvé rodiny.
Zas každej je nějakej, ale musím přiznat, že nad tímhle jsem se opravdu pozastavila.
Chtěla bych být ty, holka. Smiling

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Pá, 2012-09-21 19:50 | Ninja už: 4551 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Možná je to hnusné, leč upřímné.
Netvrdím, že to není smutné, jenže já to prostě neumím řešit, dá se říct. Je mi to tak nějak jedno. Nebudu prostě litovat někoho, koho ani neznám, nemám jediný důvod.
Oh, trust me girl, u don't...

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, So, 2012-09-22 14:29 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Vůbec nejde o to, že někdo umře. Trošku jsi mě nepochopila....jde o to být v životě bojovník a občas tady být pro svou rodinu, nebo přátelé. Pro někoho

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Pá, 2012-09-21 13:50 | Ninja už: 4414 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

No, jsou na tom lidi mnohem hůř než Naruto, a jsou to reálný lidi. Z těch si lze brát příklad. Z Naruta ne. A ano, je to idiot. Bohužel je to pohádka a tak mu to prochází.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, So, 2012-09-22 14:22 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Pohádka co má dobrou myšlenku, kterou zdá se jste rozhodně nepochytily....geez nechci hrát tu stupidní hru, kdo je na tom hůř a z koho bych si měla brát příklad. No a co, že je to kreslená postavička. Člověk co jí tvoří tomu nejspíš věří, proto myšlenku přes tuto "kreslenou" postavičku posílá dál neasi....

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Scorcher
Vložil Scorcher, Pá, 2012-09-21 14:01 | Ninja už: 5414 dní, Příspěvků: 353 | Autor je: Prostý občan

Příklad si můžeš brát z koho chceš, reálného či nereálného.
Proč bohužel? Je to shonen manga určená dle autora hlavně pro "osmáky", tudíž pro staršího (tedy předpokládám, že už jsi starší) a znalejšího diváka to není takovej vejvar, to ale neznamená, že je něco špatně s mangou, jen že pokud chce člověk něco náročnějšího, nemůže to čekat tady.


Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, Pá, 2012-09-21 14:19 | Ninja už: 4414 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ano, příklad si můžeš brát z koho chceš. Ale reálný lidi mi připadaj lepší. Přece si nebudu říkat "Naruto to přeci taky zvládnul", když žádnej Naruto nežije a zvládne cokoliv, když je kreslenej.
Heh, jo, jsem poněkud starší. Bohužel jsem chorobně zvědavá a musim vědět, jak dopadne Kabuto. Ale to tu o mě všichni vědí, takže to nebudu rozebírat Laughing out loud.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele Scorcher
Vložil Scorcher, Ne, 2012-09-23 18:05 | Ninja už: 5414 dní, Příspěvků: 353 | Autor je: Prostý občan

No jak pro koho, reálný lidi zase nikdy nemůžeš znát do takový hloubky jako ty fiktivní charaktery, protože buď by si musela být jejich nejbližší osoba, nebo profesionální voayer a i tak by si o nich nemusela vědět ani zdaleka dost. U fiktivních charakterů znáš každý detail, každé jejich rozhodnutí a pocit a to na nich můžeš obdivovat.
Já to beru tak, že pokud takový vzor neexistuje v reálném životě, tak ho tam z toho fiktivního přenesu já, v něčem, co udělám, a někdo si pak bude moct vzít příklad ze mě. Já vím, je to naivní, ale jen kvůli tomu to přece nezabalím, ne? Smiling

Jej, nechtěl sem říct starší jako "starší", jen že už si za věkovým průměrem diváků Naruta Laughing out loud


Obrázek uživatele Scorcher
Vložil Scorcher, Po, 2012-09-17 23:52 | Ninja už: 5414 dní, Příspěvků: 353 | Autor je: Prostý občan

Nepovažuju se za milovníka Naruta, ale když napíšeš v jedné větě nějaký statement (řekněme kontroverzní), psát, že nechceš kontra-argumenty není zrovna ideální vyjádření názoru (Kapku zbabělé, nic osobního Smiling ).


Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Út, 2012-09-18 15:48 | Ninja už: 4551 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Tady jde spíš o to, že mě to nezájímá... Kdybych to tam nepsala a prostě by někteří začali hned argumentovat, že je přece naprosto dokonalej-dattebayo! Tak by bylo spíš zbabělé až to, že bych jim na to neodpověděla, navíc se mi nechce...
... No ták, dvakrát srozumitelné to není, ale doufám, že to pochopíš, ono to holt v hlavě zní lépe.

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Scorcher
Vložil Scorcher, Út, 2012-09-18 21:50 | Ninja už: 5414 dní, Příspěvků: 353 | Autor je: Prostý občan

Tož já sem to pochopil a ani ti ho nijak vyvracet nechci Laughing out loud
Spíš jde o to, že když přispíváš do diskuze, potkáš souhlasné i nesouhlasné reakce, říkat, že ty nesouhlasné slyšet nechceš, je velice upřímné, ale o to víc popudíš ty, co s tvým příspěvkem nesouhlasí, aby se ozvali a aby to bylo, co možné nejvíce oponujícím tónem.
Zkrátka názor se musí bránit Smiling

Jo, to je v celku normální, myšlenky jedou na jiné frekvenci, než schopnost mozku je přenášet do psaného projevu Mrk


Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, St, 2012-09-19 16:27 | Ninja už: 4551 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Já vím! Laughing out loud Když něco napíšu, tak prostě to už jako bych řekla; Ó čumte, všici, čtěte a napište co si o tom myslíte... (Cože? Ty vo*e, to zní v psané formě, tak neuvěřitelně pitomě)...
Jenže, já jsem občas, líný člověk a prosteee... Laughing out loud

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Orochimi
Vložil Orochimi, Ne, 2012-09-16 20:30 | Ninja už: 4374 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Asi máš pravdu, poslední dobou mně Naruto štve. A hlavně mně štve to jeho přesvědčování o dobru, každého dojme...Laughing out loud S Nagatem to byl extrém.

Obrázek uživatele něco divnýho
Vložil něco divnýho, So, 2012-09-08 10:35 | Ninja už: 4529 dní, Příspěvků: 444 | Autor je: Pěstitel rýže

no moc sympatická není, taková uječená, trochu hysterka, ale poslední dobou se lepší Eye-wink a určitě není neschopná, je dobrá medička.

všichni jste blázni, jen já jsem letadlo^_^

Obrázek uživatele Nozarashi
Vložil Nozarashi, So, 2012-09-08 00:22 | Ninja už: 4624 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Pěstitel rýže

Sakura ma prekvapila pri súboji proti Sasori,vydel som v nej schopnosti piatej (slzi mi išli ztočí ale keď to porovnám keď sa Hinata obetovala kvôli Narutovi kvôli láske tak jednoznačne Hinata je v mojich očiach budúca manželka 6-teho hokageho (Naruta)

Všetky osobné starosti mi píšte PM ďakujem !!!

Obrázek uživatele Zedar
Vložil Zedar, Pá, 2012-09-07 22:26 | Ninja už: 4256 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

ja si myslim tiež že sakura skoro nič nerobi až no teraz lieči v shippudene v narutovi nič ... podla mna je sprosta namyslena atd ..nenavidim ju takyslto jak sasukeho no ale na sasuikem sa mi par veci ale pači Smiling no a hinata odvažna placha proste ja nwm určite ju mam radšej než blb* sakuru ... keby sa sakure niečo stalo bol by som inač štastni XD ( mohla by skapat XD ) hinata ešte podla mna tenten teramri hinata su tam tie najlepšie z báb

Obrázek uživatele Brinth
Vložil Brinth, So, 2012-09-08 10:18 | Ninja už: 4393 dní, Příspěvků: 131 | Autor je: Prostý občan

Nenávidieť animovanú postavu ? To myslíš vážne ?

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Pá, 2012-09-07 22:45 | Ninja už: 4710 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Skoro nic nerobí? A řekni mi, kolik dívčích postav v originální sérii něco dokázalo. (Když nepočítáš Temari, která je jedinou vyjímkou.) Legrace, že? Nedíváš se objektivně, medici jsou úplně stejně důležití jako bojoví ninjové a v podstatě důležitější, protože b. ninjů je mnohem víc a jsou tudíž snadněji nahraditelní. Kdežto funkčních mediků je na světě ovela méně. A takových mediků jako je Sakura, ještě o mnoho míň. Navíc jestli něco není, tak není namyšlená. Celou originální sérii měla hrozně nízké sebevědomí a všichni na to nadávali a teď v shippudenu, když je rozhodnější, se to zase odsuzuje jako namyšlenost, já to nechápu. Když by Sakura umřela, přišla by aliance shinobi o velkou posilu. Nebudu se s tebou hádat, ale tvoje výtky mi prostě nepřijdou fér.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, So, 2012-09-08 09:59 | Ninja už: 4414 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Přesně. Lidi chtěj mraky megagrafickejch technik ničících všechno široko daleko, kdo je nemá je zbytečne a slabej Laughing out loud. To je teda přístup. Jo, medici asi nejsou supervraždící mašiny, ale k nepoužitelnosti maj daleko. (Schválně se zkuste na prohlídce zeptat doktora, jestli má zbroják, nebo černej pás. Když ne, prohlašte, že je na nic a jděte domů Sticking out tongue.)

Pak je tu fakt, že většina mediků je asi na úrovni řadovejch ninjů, který teď umíraj ve válce po tisících (ano, my je nevidíme, proto nám připadá normální úroveň, na který jsou hlavní postavy. Ale tak to neni). Jak dopadla třeba Hinata po boji s Nejim? Sakra, jí ošetřili tak, že jim málem umřela. Sakura je velmi zřetelně lepší.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele něco divnýho
Vložil něco divnýho, So, 2012-09-08 10:37 | Ninja už: 4529 dní, Příspěvků: 444 | Autor je: Pěstitel rýže

úplně souhlasím;)

všichni jste blázni, jen já jsem letadlo^_^

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, So, 2012-09-08 10:08 | Ninja už: 5005 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

No, ono Hyuuga techniky se nejspíš ošetřují hůř, než ostatní, to taky nemůžeš takhle brát, nevíš, jak by ji ošetřila Sakura, kdyby toho uměla tolik, co teď ve válce.

A to, co napsal, o tom, jak je Sakura nepoužitelná, docela naštvalo i mě, a to jsem si myslela, že je mi Sakura celkem ukradená. Koukám, že není, protože je musím říct, že je blbost, aby tohle někdo tvrdil, klidně může říct, že já nenávidí, ale tvrdit takovýhle lži, je fakt k*avina


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, So, 2012-09-08 10:16 | Ninja už: 4414 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ano, přesně. Řeknu "nemám ráda, nesedí mi" a konec. Nevymejšlim bludy. Ano, nevim, jak by ji ošetřila Sakura, ale třeba by alespoň poznala, že holka neni schopná se potulovat po vsi bez lékařskýho dohledu Smiling. Já chtěla jen říct, že dobrejch mediků zas tolik neni. Jsou desetitisíce ninjů (jo, teď ve válce o půlku míň Sticking out tongue) a kolik je těch skutečně silnejch? U mediků to je jistě stejný. Až na fakt, že jich nejsou desetitisíce.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele Erin-chan123
Vložil Erin-chan123, So, 2012-09-08 09:43 | Ninja už: 4329 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

Súhlasím s tebou presne ako si napísala. Je pravda,že mám radšej Sakuru,ale u mňa to nie je tak ,že by som Hinatu nenávidela.Proste jej povaha mi nesadla.Uznávam jej schopnosti, ale vačšina fanúšikov Hinaty koli svojej absolutnej nenávisti voči Sakure dakedy nevidia realitu a všetko si prikrášlujú.Vačšinou sa stretávam aj z teoriami typu : Kebyze je Sasuke v Konohe všade by sa ozývalo jej Sasuke-kun, Sakura je len záťaž ,ktorá nič nerobí (napíklad aj vo vojne ako si si už tiež prečítala)iba sa pozerá ako ostatný bojujú atd.