manga_preview
Boruto TBV 07

Ares

Áres je jméno Řeckého boha války a také hlavního hrdiny této shounen manhwy, která je v mnoha ohledech naprosto jedinečná. Autor Ryu Geum Chel vytvořil příběh, který se v mnoha ohledech odlišuje od Japonských (a co mohu říct, tak i od Korejských) shounenů.

Áres je mladý potulný šermíř, potuje se od města k městu, věčně mu kručí v břiše a hledá práci. Do oka mu padnou náborové plakáty Templářských Námezdníků; žoldácké skupiny, která se zapojuje do bojů všemožně po zemi.
Než se ale vydá nechat se zapsat, zajde do místního hostince se najíst. Odtud je prvně vyhozen, pak mu dcera hostinského dá milosrdně jídlo a on jí pak, společně s dalších z hlavních hrdinů Michaelem zachrání. Naprosto běžná scéna s shounenu, kdyby nebylo jedné maličkosti. Áres je všechny zabije a pak se jakoby se nic nestalo, spolu s Michaelem vydá zapsat.
To že v přijímacím testu uspěje a je přijat snad ani říkat nemusím. V jednotce do které byl, zařazen se setkává s dalšími hrdiny - Michaelem, Barunou a Gohem.
Jejich prvním úkolem je ochránit vesnici před bandity a tak se vydají na cestu a příběh může začít. Objevují se první silní nepřátelé a pravé boje začínají. Postupem času se objeví další hrdinové jako je, jednoruký Jack, tvrdá Helena, vznešená Ariadne, generál Ikarus nebo němý lučištník Robin.


Postavy

No abych řekl pravdu, tak první část je docela slabá, ale pak se to rozjíždí. A jakmile se tam objeví Cygnus…

V čem je tedy tahle manhwa tak jedinečná? Něco už jsem zde načrtl. Hlavní hrdinové rozhodně nepřátele nešetří, nemilosrdně zabíjí své soupeře. Jen málokdy nechají někoho přežít. (Áres svého prvního člověka zabil v osmi, jeho mistr byl krutý muž.) Mnohokrát vlastně ani nevíte komu fandit, protože těch chudáků co se dostanou do rukou Áresovy, Barunovy nebo Michaelovy (zvláště Michaelovy) je vám občas i líto. To je na rozdíl od One Piece, Naruta, nebo Bleache docela rozdíl, který potěší (alespoň mě).
Další věc je motivace postav, jako ve všech shounenech je jednoduchá, ale na rozdíl od ostatních to není žádná ochrana přátel, mír, či cokoliv podobného. Ne, Áres jde za pomstou a ani ostatní na tom nejsou lépe.
No a pak je to umírání, umírají i hlavní postavy a to i v nečekaných momentech. Válka je prostě krutá.
Další věc jsou souboje. Ty jsou přehledné, různorodé a odsýpají a hlavně postavy nevedou moc řečí, tak maximálně se urážejí. Také nevykřikují jména technik ani nic podobného. Realistické to sice není (aneb postavy vyskakující do osmi metrů a přežívající ztrátu krve, která by položila i slona), ale zábavné ano. Navíc souboje pokaždé něčím překvapí (mám rád, když se do toho nezatahuje nic jako chakra atd…)
V neposlední řadě jsou to pak charaktery. Představím jen tři základní.
Ares je sice do jisté míry klasický shounen hrdina. Tak trochu zoufalec, mozek moc nepoužívá, všechno řeší impulzivně, umí se vyhecovat nad hranice lidských možností, je důvěřivý, rychle si dělá kamarády… No znáte to, ale jeho hnací síla je msta, chce zabít červenookého šermíře (proč by byl spoiler na jeden z nejlepších flashbacků, pokud jsou Korejci v něčem doopravdy lepší než Japonci tak jsou to právě flasbacky.) Život pro něj rozhodně také není posvátný (čtěte: je schopen během kapitoly zabít víc lidí než zatím umřelo v Narutu.)
Michael je jeho nejlepší přítel. Je chytrý, cílevědomí, silný a bezcitný. Pokud Ares zabíjí bez mrknutí oka, tak Michael se u toho i směje. S Aresem je jen proto, že ho to s ním baví a navíc se zdá, že Ares přitahuje silné lidi a Michael s nimi chce bojovat. Postupem času se ukazuje, že to s ním není až tak jednoduché a jeho plány jsou daleko komplikovanější, než se zpočátku mohlo zdát.
Pak je zde Baruna, ani jeho minulost nebudu prozrazovat. Na rozdíl od Arese a Michaela nebojuje mečem, ale dvěma dýkami spojeními provazem. Je málomluvný a vnímavý a skvěle doplňuje oba hlavní hrdiny.

Délka: 26 volume; 206 kapitol
Autor: Ryu Geum Chel
Žánr: Shounen (divnej), akce, dobrodružství - no prostě fantazy bez magie.
Online k dostání: http://www.mangafox.com/manga/ares/
Český překlad (nedokončený): http://www.mangacesky.wz.cz/vypis_detail.php?page=vypis


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, So, 2018-10-06 06:57 | Ninja už: 4786 dní, Příspěvků: 2437 | Autor je: Prostý občan

Kdyby někdo chtěl...

1. kapitola přeložena, další už čekají na editaci!

https://www.anime-manga.cz/ares-0

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, Po, 2012-07-23 14:36 | Ninja už: 4786 dní, Příspěvků: 2437 | Autor je: Prostý občan

Tak dočteno no Smiling

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, St, 2012-07-11 14:37 | Ninja už: 5627 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Manhwa, kde si člověk občas až nadává, koho si to zase oblíbil; autor, který se postavy nebojí zabíjet; a děsný měkkoň akai. Ne, to není dobrá kombinace...

Navíc mám pocit, že při této písničce už si na Arese vzpomenu snad napořád... Smiling (Oni celkově Blind Guardian se k tomu hodili skvěle.)

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, St, 2012-06-27 17:25 | Ninja už: 5566 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Veeeľmi dobra mahnwa. Prečítal som ju za nejaké tri dni, zo začiatku ma mrzela ta kresba, ale to prešlo. Neviem či sa zlepšila alebo som si na ňu zvykol.

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Mayako-chan
Vložil Mayako-chan, St, 2012-06-27 18:10 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 436 | Autor je: Prostý občan

konec byl kapku sentimentální, ale je to vážně jedna z nejlepších, které jsem četla Laughing out loud
Jinak můžeš zkusit i Nephilim John od stejného autora. Není to zdaleko tak skvělé jako Ares, ale i tak stojí za přečtení... Smiling



Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, St, 2012-06-27 18:27 | Ninja už: 5566 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Tak Nephilima Johna mám v pláne, dám tomu pár dní, dočítam nejaké knihy a pustím sa do neho a popri čítaní budem dúfam v pokračovanie Áresa Laughing out loud

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>

Obrázek uživatele Mayako-chan
Vložil Mayako-chan, Po, 2011-11-14 22:39 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 436 | Autor je: Prostý občan

Jedno z nejlepších, co jsem četla....



Obrázek uživatele Elaivii
Vložil Elaivii, Po, 2011-10-31 17:00 | Ninja už: 5595 dní, Příspěvků: 282 | Autor je: Prostý občan

Takže rozhodla som sa pustiť do Aresa Smiling To, čo momentálne čítam alebo pozerám ma prestáva baviť ^^ a potrebujem zmenu, potrebujem znova zažiť to napätie, keď sa predo mnou rozvíja nový príbeh Laughing out loud Laughing out loud Tak som vážne zvedavá Smiling
Po prvej kapitole musím povedať, že to vyzerá veľmi zaujímavo! Laughing out loud

Obrázek uživatele tonko
Vložil tonko, Ne, 2011-10-30 20:58 | Ninja už: 5180 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Utírač Udonova nosu

najlepšia manga ktora sa da lachko okomentonat a mne sa nanej poači iba jedina vec a to je kresba ako je to spracovane /NAKRESLENE/to plati na všetky mangy=)

Obrázek uživatele Kerakera
Vložil Kerakera, Ne, 2011-10-30 21:57 | Ninja už: 5023 dní, Příspěvků: 420 | Autor je: Prostý občan

Úžasná manhwa... Rozhodně nejlepší kterou jsem zatim četla Smiling Jinak četl někdo Nephilim ? Je to dobrý? Laughing out loud

"Imperfection is beauty, madness is genius and it is better to be absolutely ridiculous than absolutely boring..." - Marilyn Monroe.

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Ne, 2011-10-30 22:03 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Četl jsem; no je to podobný, trochu víc fantazy, občas opakuje už viděné z Arese, ale potěší. Konec je docela dobrý a hlavně jedna příběhová linka rozhodně nedopadně tak jak bys čekala.
Jako autora, ale asi někdo krouhnul a tak musel ukončovat rychleji než chtěl a nechal si tam dvířka (co dvířka, vrata) pro pokračování (to by mohlo být zajímavé).
Za přečtění, pokud se ti líbil Ares, to rozhodně stojí.
PS: Pokud to přečteš, napiš mě pak prosím PM s nějakým menším popisem, já to připojím k týhle recenzy. Tedy pokud se ti bude chtít.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Kerakera
Vložil Kerakera, Po, 2011-10-31 19:25 | Ninja už: 5023 dní, Příspěvků: 420 | Autor je: Prostý občan

Jo děkuju moc Smiling

Pokusim se ale nic neslibuju ^^

"Imperfection is beauty, madness is genius and it is better to be absolutely ridiculous than absolutely boring..." - Marilyn Monroe.

Obrázek uživatele eCkoo
Vložil eCkoo, Čt, 2011-09-29 19:23 | Ninja už: 4983 dní, Příspěvků: 140 | Autor je: Prostý občan

skvela recenze ke skvely manhwe:), btw nejvic se me libil prave fajt s Cygnusem:)

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Čt, 2011-09-29 18:19 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

četl sem a stálo to za to Smiling

Jojo, kočko, vždycky tu pro tebe budu.

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Čt, 2011-09-29 18:38 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Zrovna tohle bych viděl jako úlitbu žánru. Přeci jen shounen je založen na dvou věcech a to je snaha a kamarádství a to autor prostě nemůže jen tak odbourat.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Čt, 2011-09-29 19:10 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jojo, kočko, vždycky tu pro tebe budu.

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Čt, 2011-09-29 19:27 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Čt, 2011-09-29 19:57 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jojo, kočko, vždycky tu pro tebe budu.