manga_preview
Boruto TBV 09

Návod: Ochranná čelenka I.

Ahojte.
Každý komu sa páči Naruto vždy aspon raz si musel chcieť spraviť nejaký ten cosplay. Ja takysto. Skúšal som si robiť cosplay-e a takysto aj čelenky. Dnes vás ale naučím ako si spraviť vašu originálnu čelenku. Mám už pár čeleniek doma v zásobe no až táto posledná stojí za príspevok ^^.

Takže si zhrnieme čo nám na zhotovenie treba:

- pliešok (v mojom prípado to je kvalitný, pevný hliníkový plech)
- Látku
- Šiaci stroj, nitku & ihlu alebo iné veci na šitie ^^
- Kliešte / nožnice na plech
- Ploské klince
- Zverák
- Pílku na železo

V prípade že máte dierkovač vám Ploské klince, Zverák ani Pílku na železo netreba.
- Sekundové lepidlo, alebo iné podobné silné lepidlo
- Cif (V prípade že váš pliešok je špinavý)

Tak a teraz prejdeme na návod:

1. Obstrihneme si pomocou nožničiek, klieští pliešok originál 10x4 cm, já používam velkosť 12,5-13x6 cm. Končeky si obstrihneme podla nášho gusta. Oblé poprípade hranaté. Je veľa spôsobov. Na pliešok si dávame pozor. Je na niektorých častiach zradne ostrý! Ak máme špynavý plech neváhajte ho umyť. Ja by som vám radil CIF-om. Jednak krásne odstráni špinu a lahké rezy na čelenke. Ale aj po bokoch ako je pliešok tak zradne ostrý, tento CIF pekne uhladí. Naozaj využitelná vec ^^.

2. Zoberieme si klince. Vložíme ich do zveráku a pomocou pílky na železo odpílime hlavičku. Takto si popílime 6 alebo 4 klince. Každý ako to chce mať. Ja som zvolil variantu 4. Ak však máme dierkovač máme to zas o niečo lahšie. Za pár sekúnd máme z pliešku pekné kolieska ktoré neskôr využijeme. Ak sa vám stane že kolieska sú kryvé. Pomocou kladiva ich vyrovnáme.


3. Vyberieme si obrázok ktorý chceme mať na čelenke, poprípade si vymyslíme vlastnú ^^.
Chytíme pliešok a nakreslíme si tam daný znak pomocou centro fixky alebo laku na nechty.

4. Čelenka už vypadá takmer ako čelenka ^^. Teraz využijeme spomínané kolieska. Pomocou sekundového lepidla ich prilepíme na pliešok aby sa čelenka čo najviac podobala tej z Naruta ^^. Dávajte si pozor aby ste si nepolepili prsty. Ja som využil sekundové lepidlo: Loctite, ktoré nelepí prsty ^^.

5. Keď to máme ostáva už predposledná vec. Látka. To ja však ešte nemám. Až na druhý deň budem šiť, tak potom tento tutorial upravým. Zhruba čo by som vám povedal k tomu. Odstrihnite si čiernu, modrú, červenú alebo inej farby látku, podla toho ktorá sa vám páči. Na koncoch látky si kúsok zostupne odstrihneme. Smerom nadol. Aby sa nám na koncoch látka stenšovala. Presne tak ako je to možné vidieť na Narutovej čelenke. Keď to budeme mať zošijeme okraje látky aby sme to nemali škaredé.

6. Tak a je tu posledný krok. Opäť chytíme sekundové lepidlo a prilepíme si čelenku k látke. Opäť odporúčam sekundové lepidlo: Loctite. Nelepí prsty a kvalitne prilepí pliešok na látku.

Môj výsledok : Listová, Piesočná a moja vlastná Lestná ^^ http://img14.imageshack.us/img14/1181/dsc00870u.jpg

Tak toto je môj stručný návod na čelenku. Snáď to niekomu pomôže. ^^


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, So, 2011-09-10 20:20 | Ninja už: 4659 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

zaujimave, ale minat na to cas nebudem. Laughing out loud