manga_preview
Boruto TBV 09

Zbraně & Jutsu

Zbraně & Jutsu

Ať už to jsou ninjutsu, taijutsu, genjutsu, fūinjutsu, juinjutsu, kinjutsu, jiná jutsu, přímá manipulace s chakrou, či všechny zbraně v Narutu, zde je místo pro jejich diskusi.
____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

Jutsu:Zbraně:
____________________________________________________________________
Jakékoliv diskuse o Jutsu technikách, elementech a zbraních spadají pod toto vlákno.Témata si zde sami navrhujte, ptejte se a prezentujte vaše názory.

Témata pro diskusi:
*Nejsilnější Ninjutsu/Genjutsu
*Oblíbená technika/zbraň
*Moje vymyšlená technika/vymyšlená zbraň
*Můj žebříček technik/zbraní
*Užívat/neužívat kinjutsu?
*Nejsilnější základní element (Doton, Fuuton, Katon, Raiton, Suiton)?

Pokud možno neodpovídejte na všechny otázky zaráz bodově, spíše vyberte jednu otázku, kterou podrobně rozeberete.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Út, 2013-08-13 12:45 | Ninja už: 5762 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Nad tímhle už přemýšlelo dost lidí a ta smutná odpověď je taková, že Kishimoto prostě nechce, aby Naruto zabil každého soupeře, kterého potká Sad

Už jsi dostal dost dobrou odpověď a já k ni přidám jen to, že výhoda lidí oproti materiálu je i v tom, že jsou odhozeni, dřív než to z nich stačí udělat salát

Obrázek uživatele jirkazagalski02
Vložil jirkazagalski02, Čt, 2014-06-05 06:27 | Ninja už: 4139 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Recepční v lázních

máš pravdu a navíc lidská těla jsou pružná

Obrázek uživatele jirkazagalski02
Vložil jirkazagalski02, So, 2013-11-30 23:20 | Ninja už: 4139 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Recepční v lázních

maly dodatek člověk je navíc pružný

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Čt, 2013-08-08 19:31 | Ninja už: 4551 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

ano, taky mi nějakou dobu trvalo, než jsem to strávil. Skončil jsem s tím, že jsem si řekl, že lidské tělo je zvláštní a to hlavně tělo ninjů. Chrání je do jisté míry chakra, zvláště ty zkušenější. A taky uživatel do jisté míry ovládá sílu útoku.
Sice to není žádné extra vysvětlení, ale alespoň jsem ti uklidnil ten hlásek, který mi šeptá, že je tu něco špatně....

Obrázek uživatele Tsunoko Nai
Vložil Tsunoko Nai, Čt, 2013-08-08 22:42 | Ninja už: 4152 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

A s tím jak často Naruto rasengan používá asi taky nechtěl mít Kishi na svědomí brutální mangu.

Jediná věc, která může zrušit koloběh nenávisti je odpuštění.

Obrázek uživatele Quick
Vložil Quick, Pá, 2013-08-09 09:20 | Ninja už: 4258 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Rasengan je rotující koule. Přirovnám ti to k vrtačce. Do dřeva ti vrtá bez problému. Dřevo je stabilní a neklade odpor rotujícímu vrtáku. Naproti tomu, lidská kůže, tkáň a svaly jsou do jisté míry roztažitelné. Kdybys vrtal do člověka, rozhodně bys neměl tak čistý vrt. Protože je kůže elastická, na rozdíl od dřeva, které je pevné, bude klást odpor, různě se roztahovat, kroutit.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2013-08-17 18:41 | Ninja už: 4551 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

s tou vrtačkou to není dobrý příklad, protože by člověku udělal mnohem větší škodu a rychleji než dřevu....

Obrázek uživatele Quick
Vložil Quick, So, 2013-08-17 20:12 | Ninja už: 4258 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Proč? Nemám s tím sice zkušenosti, ale mám základní vzdělání fyziky...

Obrázek uživatele Kiris123
Vložil Kiris123, Ne, 2013-07-14 20:41 | Ninja už: 4376 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Pěstitel rýže

Jaký je vztah mezi Ohněm a Zemí ? Laughing out loud

Co je silnější a co slabší ?

Obrázek uživatele Brado
Vložil Brado, Ne, 2013-08-11 17:51 | Ninja už: 3908 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

Podla mňa má jednoznačne doton (zem) lepšiu využitelnosť, a to vo všetkých smeroch.

Obrázek uživatele Keitaro T.
Vložil Keitaro T., Ne, 2013-07-14 21:27 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 217 | Autor je: Pěstitel rýže

Težko říct. Záleží na dané technice a na uživatelovi. Ale když si tak vzpomenu na různé techniky dotonu a katonu, tak bych asi víc sázel na doton.

We don't know what kind of people we truly are until the moment before our deaths. As death comes to embrace you, you will realize what you are. Uchiha Itachi

Obrázek uživatele Naruki-Nee-chan
Vložil Naruki-Nee-chan, Po, 2012-12-17 17:31 | Ninja už: 4153 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Pěstitel rýže

....by se měĺy zpraně mely řadit do kategorií
Kunaie:
1.:přemistovací př:yondaimeho na hirashim
2.:elementární př: myslim jako normální s větrnou potstatou chakry což je taky dost vražedný
.....
..normální
meče:
1.:nejostřejší jako....kusanagi???s elementem př.sasukeho blesk
2.:1,bez elementu
3.:.....

no,prostě od nejjednodušího přeseknutí pardon.........člověka
po tupej meč

nó a hvězdice´ty asi jenom do 2 skupin a to
1.:s elementem př:vítr
2.:bez elementu
no....,
a poslední skupina ostatní zbraně
asi takhle no a bylo by to přehledný a nemuselo se to dlouho hledat stačilo by znát skupinu a voalá je to

„Ve světě ninjů jsou ti,kteří porušují pravidla a nařízení považováni za odpad ale,ti kteří opustí své přátele jsou horší než to“.......bohužel se toto „pravidlo“ může pěkně vymstít

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, Po, 2012-12-17 17:44 | Ninja už: 6093 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Ja myslím, že tie Minatove kunaie boli normálne nože, len na nich bola pečať, ktorá umožňovala Hirashin. Ďalej kunaie nemajú elementárne vlastnosti, to len ten dotyčný človek ich môže napumpovať chakrou s podstatou. To isté shurikeny, meče a ostatné zbrane. Takže to má Neuro dobre.

~Jalapenos

Obrázek uživatele Doragon Uchiha
Vložil Doragon Uchiha, So, 2012-09-15 17:29 | Ninja už: 4254 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

Chtel jsem se zeptat co kdyz se smichat podstati cakry doton(zeme) a suiton(voda) vznikne mokuton(drevo), co vnikne kdyz spojime raiton(blesk) s katon(ohen) ??? Myslite ze to je Bakuton ?

Presunuté zo zbytočne vytvoreného vlákna(Rayzo)

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, So, 2012-09-15 17:51 | Ninja už: 5154 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Bakuton vznikne kombináciou Dotonu a Raitonu.
Popritom možná kombinácia Raitonu a Katonu je zase Enton, alebo inak Sasukeho Amaterasu

Mimochodom posielam ti odkaz na túto stránku, ktorá ti odpovie na tvoje ďalšie prípadne otázky. Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Naruki-Nee-chan
Vložil Naruki-Nee-chan, Po, 2012-12-17 17:34 | Ninja už: 4153 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Pěstitel rýže

anglicky???no tak to je fact vtipný jak to mam jako překládat
když si musim překládat i slovenčtinu-ttebayo

„Ve světě ninjů jsou ti,kteří porušují pravidla a nařízení považováni za odpad ale,ti kteří opustí své přátele jsou horší než to“.......bohužel se toto „pravidlo“ může pěkně vymstít

Obrázek uživatele Korag
Vložil Korag, Po, 2012-12-24 20:52 | Ninja už: 5850 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Namysleny cech, kedysi sme boli 1 narod a kazdy kazdemu rozumel, ani ja si neprekladam cestinu, ako sa da prekladat slovencina lol.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Po, 2012-12-17 18:29 | Ninja už: 5154 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Tak buď se musíš zlepšiť ve škole a nebo používej Google translate.
Ze slovenčtinou ti bohužel nepomohu...

Inak tahle téma je už v zásadě uzavřetá, takže to múžeš nechať plavať. Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Keitaro T.
Vložil Keitaro T., So, 2012-09-15 18:08 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 217 | Autor je: Pěstitel rýže

a to je oficiální?? já měl za to, že ohledně kombinací elementu na Bakuton a Enton jsou jen dohady Laughing out loud

We don't know what kind of people we truly are until the moment before our deaths. As death comes to embrace you, you will realize what you are. Uchiha Itachi

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, So, 2012-09-15 18:13 | Ninja už: 5154 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Tak Bakuton je oficiálny... o tom netreba pochybovať. Enton je z otáznikom ako už spomenula kolegyňa. Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, So, 2012-09-15 22:05 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Bakuton je oficiální? A to si prosím kde slyšel? Víme o tom, že Bakuton existuje, to ano... víme o tom, že má dvě formy (Dei a Gari), ale nikde nebylo řečeno, jaká přesně kombinace to je. Takže oficiální to opravdu není, stejně tak ani Enton není oficiální, nikdy nikde nebylo řečeno, jakou kombinací je...

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Ne, 2012-09-16 12:31 | Ninja už: 5753 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

Podle mě hodně kekkei genkai ani nejsou kombinací elementů, jako spíš jsou prostě samostatné a jedinečné. Něco jako zlatý písek Gaarova táty či magnetismus třetího kazekage. Ty také nejsou kombinací dvou elementů. Enton je podle mě určitě čistě samotným elementem a podle mě je to prostě element techniky Amaterasu (tedy že technika Amaterasu je jedna konkrétní variace entonu, řekněme základní, která má vlastní speciální jméno. Jiné variace se nazývají již s přidáním "enton" do jejich jména). No a explosivní jutsu opravdu vypadá jako nějaké kinjutsu, než aby to byla kombinace elementů.

Ono je vůbec divné jak se nějaké "pokrevní" techniky předávají. Např. Tsuchikageho kekkei dotai mu mělo být předáno učitelem, ne že se s tím narodil, tak třeba i Deidara se se svou schopností nemusel narodit.

Podpis:

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, Ne, 2012-09-16 12:41 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

No, přímo předávají bych asi neřekl, dědí je lepší Laughing out loud Pokud máš na mysli Tsuchikageho, taky mi to nedává smysl, napadá mě maximálně tak buď to, že to myslel tak, že Onoki Jinton měl v sobě (KT), a Tsuchikage ho naučil jen používat a nebo tak, že Onoki měl třeba nějaké dispozice či něco podobného a tak ho to Muu naučil, kdo ví... třeba je KT něčím speciální na rozdíl od KG.

A ano, máš pravdu. Některá spojení jsou opravdu zvláštní, ale na druhou stranu. U Magnetismu se člověk může vymluvit na to, že má prostě "magnetickou" chakru, stejně jako existuje například démonická chakra, normální chakra nebo léčivá chakra. To o čistém elementu, jako třeba Hyoton nemůžeme říct, že máme ledovou chakru Laughing out loud

Obrázek uživatele Neuro
Vložil Neuro, Ne, 2012-09-16 12:51 | Ninja už: 5753 dní, Příspěvků: 713 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prostý občan

http://www.narutobase.net/manga/Naruto/525/16

Na mě to tady působí docela jednoznačně. "Člověk co mě přenechal tajemství prašné techniky." Že by měli čistou náhodou dva lidi ze stejné vesnice ve stejnou dobu předpoklady pro stejné kekkei dotai a druhý Tsuchikage by jej to jen naučil, to se mi nezdá.

Tak že tak jde vysvětlit něco, tak fajn. Ale to mě moc upřímně nezajímá. Mě zajímá spíš na ten zbytek, který se zdá být mnohem víc problémový.

Podpis:

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, Ne, 2012-09-16 13:59 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Nikdo přesně neví, oč při Kekkei Tota jde, může být mnoho vysvětlení. To, že mu předal/přenechal tajemství nemusí nutně znamenat, že ho to čistě naučil, klidně to v něm mohl jen probudit či tak něco. A ve vesnici je myslím dost lidí na to, aby se tam našli dva lidé s KT, nicméně je to jen teorie a pravděpodobně špatná, ale i tak stále možná.

My vlastně netušíme, jak KT funguje, to, že to má být lepší než KG nemusí nutně znamenat, že je to též dědičné. Třeba stačí mít jen předpoklad ke třem elementárním podstatám, která akorát pasují, nějaký ten potenciál a poté může někdo, kdo to již ovládá KT naučit kohokoli s tou podstatou... kdo ví. Nicméně se určitě shodneme na tom, že ten, komu to chce aktuální nositel předat určitě musí splňovat nějaké určité, pro nás zatím neznámé podmínky.
______________________________

No, ten zbytek je celkem široký pojem. Pokud mluvíš o Entonu, nikdy nebylo oficialně řečeno, že se jedná o zlepšenou elementární podstatu, je to jen teorie založená na tom, co řekli v manze, klidně to může být jen forma tvarování plamenů amaterasu a nemusí vznikat žádným spojením. Konec konců samotné Amaterasu ani nemá klasifikaci entonu, nýbrž je o ní mluveno jakožto o "nejvyšší a nejmocnější ohnivé technice".

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, So, 2012-09-15 22:56 | Ninja už: 5154 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Takeru
Vložil Takeru, Ne, 2012-09-16 09:37 | Ninja už: 5252 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Pěstitel rýže

Omlouvám se, pokud to vyznělo nějak útočně Laughing out loud Ale za fráze "Kde jsi to slyšel" byla spíše informativní pro mě než jakkoli agresivní Laughing out loud Doteď jsem totiž s informacemi o elementech dost pracoval a fakt, že by to někde bylo oficialně řečeno mě celkem vyvedl z míry, protože by to zruinovalo nejednu důležitou část mého příběhu Laughing out loud Takže, pokud to vyznělo jakkoli špatně, tak nemělo Mrk

A v pořádku, já se taky častokrát spletu, jen jsem chtěl vědět, jestli to je či není pravda kvůli případným následkům do mého příběhu.

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, So, 2012-09-15 18:01 | Ninja už: 6093 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Skade vieš, že Enton je vôbec kombinácia Raitonu a Katonu? Ja, že je to len na "hýbanie" Amaterasu.

~Jalapenos

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, So, 2012-09-15 18:05 | Ninja už: 5154 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

S toho obrázka asi ne. Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, So, 2012-09-15 18:10 | Ninja už: 6093 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

To je neofic. ne? Ešte aj pri blaze je otáznik Smiling

~Jalapenos