manga_preview
Boruto TBV 09

4. Velká válka ninjů

Jako čtenáři mangy víte, že světem ninjů právě otřásá 4. Velká válka shinobi. Válka mezi Madarou a jeho stoupenci proti spojeným silám zbytku ninja světa.
A mě by zajímalo: Jak podle vašeho názoru tato válka skončí a jak se bude vyvíjet?
Pište své názory!


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nikdo654
Vložil Nikdo654, Ne, 2012-08-26 00:34 | Ninja už: 6074 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

Podle mě se Naruto a Sasuke dočasně spojí, aby porazili Madaru. Jiné řešení současné situace mě nenapadá, tedy pokud ho Kishimoto nechce nechat žít i po válce.

Obrázek uživatele PCoky
Vložil PCoky, Út, 2012-07-31 22:07 | Ninja už: 4299 dní, Příspěvků: 168 | Autor je: Prostý občan

Podle me bude naruto bojovat se sasukem, ale i kdyz umi sasuke mnohem vic technik, zatimco
Naruto ma porad ty same jako kdyz byl mensi, pokud nepocitam fuuton:rasen shuriken, kterej
Nemuze pouzivat, pokud neni v senin modu, tak se vsadim, ze zahadne vyhraje. Ale spis bych byl radsi, kdyby sasuke prokouknul madaru, a nakonec proti nemu bojoval s narutem. Taky je docela zajimavy, ze kabuto rika, ze nemuze
Povolart ani jednoho hokageho, protoze sou jejich duse pozreny bohem srmti, ale pri napadeni listovy, se orochimaru
Snazil ozivit tri lidi, a podle napisu na treti rakvi, to byl ctvrtej hokage, ale jeho duse byla davno pozrena, tak by mi zajimalo, co je na tom. NEBO TO SKONCI VSE JAK RECKA TRAGEDIE, A VSICHNI SE POZABIJEJI NAVZAJEM

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, St, 2012-08-01 12:03 | Ninja už: 5773 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

S tím oživováním 4tého Hokageho Orochimarem. Obecně se má za to, že i kdyby došlo k bodu kdy už by ho chtěl oživit, tak by jutsu selhalo.

A ber, že Sasukeho techniky se taky víceméně jen vyvinuli z toho co už měl kdysi + získal k tomu MS a techniky z něj.

Obrázek uživatele Sasori no danna
Vložil Sasori no danna, Út, 2012-07-31 19:06 | Ninja už: 4388 dní, Příspěvků: 144 | Autor je: Prostý občan

nevím co vy ale mě se zda že ti co byly vyvolani pomocí edo tensei tak jsou o dost slapší než v originale např:Sasori vyubec nepředpovídal ty loutky co měl kankuro a měl to přece vědět nebo zabuza haku taky slaby fight a nebo bratři Kinkaku a Ginkaku kecalo se o nich jako o neparazitelnych bozích co porazily 2 hokage a 2 raikage a pak je porazí děcka tak lehce a co vy ? co si myslíte ? Smiling

Edit Rayzo: Presunuté so zbytočne vytvoreného vlákna.

Obrázek uživatele Shunsui
Vložil Shunsui, Ne, 2012-08-26 00:46 | Ninja už: 5396 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Pěstitel rýže

Asi sa tvorcovia s nimi nechceli dáko hrať Laughing out loud

Realita je relatívna rovnako ako čas - definujeme ju vlastným meraním.

Obrázek uživatele SasoriSensei
Vložil SasoriSensei, Út, 2012-07-31 18:27 | Ninja už: 4494 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

Tohle mě taky napadlo...
Ale není to jen teď při válce ale i když bojoval orochimaru proti 3 hokage tak si přivolal přes ET 1 a 2hokage a to 1 hokage je nejsilnější ze všech hokage a dokázal je porazit 3 hokage...

Obrázek uživatele V1K1NG
Vložil V1K1NG, Čt, 2013-03-07 19:20 | Ninja už: 4154 dní, Příspěvků: 414 | Autor je: Pěstitel rýže

Spis bych rekl ze je nepovolal v plne sile. Ted jak je povolali znovu tak Tobirama rekl ze Edo Tensei vylepsil az prilis ze je povolal v plne sile.


Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, Út, 2012-07-31 20:18 | Ninja už: 5314 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

Keitaro uvažuje špatně ohledně Hashiramy a Tobiramy, jelikož Hashirama, člověk, co porazil Madaru, prostě není slabší, než Hiruzen, když ještě k tomu mu pomáhá brácha s časoprostorovym jutsu a suiton masterem.
Šlo o to, že je ovládal Orochimaru, takže nevyužili svoje schopnosti naplno, jak jsou třeba zvyklí, nebo tak. Kdyby je nechal, ať ovládají své tělo sami, tak ho porazí.

Obrázek uživatele Keitaro T.
Vložil Keitaro T., Út, 2012-07-31 21:16 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 217 | Autor je: Pěstitel rýže

a já snad někde psal, že je Hiruzen silnější než ti dva??....

We don't know what kind of people we truly are until the moment before our deaths. As death comes to embrace you, you will realize what you are. Uchiha Itachi

Obrázek uživatele Keitaro T.
Vložil Keitaro T., Út, 2012-07-31 19:39 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 217 | Autor je: Pěstitel rýže

ale tak 3. taky není žádný ořezávátko, navíc měl Shiki Fūjin, s tím Minato dokázal zapečetit Kyuubyho.. navíc bojovali na vcelku malém prostranství ohraničeném bariérou a možná Oro podcenil Hiruzena a proto nepoužil jejich plnou sílu...

... ale je fakt, že co se ET Kishū Shōdō Shōtai, tak Sasori bez svýho loutkového těla a svých vychytávek a bez svých loutek tam byl dosti do počtu a Deidaruv nevyužitý výbušný potenciál tu jednotku celkem zabil... ale co se ostatních týče, tak díky nesmrtelnosti, vyvolancum mnohdy ubírá na ostražitosti, proč by se starali, když se zase zregenerují, navíc bez vlastního důvodu a motivaci jsou jen loutky, což není tak nepodstatná slabost a co víc, měli o mnohých info, což je slušná výhoda

We don't know what kind of people we truly are until the moment before our deaths. As death comes to embrace you, you will realize what you are. Uchiha Itachi

Obrázek uživatele Sasori no danna
Vložil Sasori no danna, Út, 2012-07-31 20:49 | Ninja už: 4388 dní, Příspěvků: 144 | Autor je: Prostý občan

ale i tak si myslím že jsou slabší i když sasori neměl ty vychytavky atd... ale pořad předpovídal phyby kankura a jeho loutek a nakonec ho kankura hned chytl

Obrázek uživatele VALGGAV
Vložil VALGGAV, So, 2012-07-28 02:38 | Ninja už: 5411 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

skoda ze se ve valce neobjevili temer zadni ztraceni nindzove vsichni bud oziveni nebo par so jso nepratele ale zadni co by byli v alienci napr svoboda nukeninu co se pripoji k alianci vyprazdneni listoveho vezeni a tak ozivit to jimy apr kdyby se objevil mizuki bylo byto zajimave rajin a fujin atd
nukeninu ve svete neni urcite malo ajejich otazka neni doresena protoze se ve valce jedna i one akorat se objevuje par zaporaku nic vic

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, Ne, 2012-07-29 01:21 | Ninja už: 5384 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

slyšel jsi někdy o interpunkčních znaménkách?

Raijin a Fūjin jsou fillerové postavy, resp. celé to vyprázdnění listového vězení bylo pouze a jen v anime

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Ne, 2012-06-24 23:59 | Ninja už: 4861 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Čtvrtá válka shinobi?

Dvěma slovy: Nudnej kýč.
Třemi: Děsně nudnej kýč.

Laughing out loud

Obrázek uživatele Brinth
Vložil Brinth, Po, 2012-06-25 07:13 | Ninja už: 4401 dní, Příspěvků: 131 | Autor je: Prostý občan

+1, súhlasím.

Obrázek uživatele Numennes
Vložil Numennes, Ne, 2012-06-24 22:21 | Ninja už: 4477 dní, Příspěvků: 397 | Autor je: Prostý občan

No těším se jak to bude dál,...a jaké to bude mít spojení s tím novým Naruto : Road of ninja (nebo jak to je) filmem. Prý tam nějaká spojitost má totiž být, navíc příběh a postavy bude nyní navrhovat přímo Kishimoto Ty kámo, co sis dal?!

NaruHina Fan!
Jinsei wa kantan dewa arimasen
Nesuď knihu podle obalu.
Naruto RPG

Obrázek uživatele 45kubik45
Vložil 45kubik45, So, 2012-06-02 09:36 | Ninja už: 6069 dní, Příspěvků: 120 | Autor je: Utírač Udonova nosu

uplne zbytocne sa to natahuje Sticking out tongue koho zaujima jaku mal minulost ten chudak kabuto... aj tak seci cakaju hlavne na to jak skonci nakoniec spor naruto-sasuke a kdo je tobi ale dufam ze tam pomru nejake hlavne postavy, vsak to nema zmysel ked seci preziju to bude dost shitne...

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, So, 2012-06-02 12:20 | Ninja už: 4423 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Jestli tě to uklidní tak mě to zajímá. Naruto si může klidně exnout Smiling.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele Sheval
Vložil Sheval, So, 2012-06-02 19:30 | Ninja už: 5782 dní, Příspěvků: 82 | Autor je: Prostý občan

Moje řeč =)

Obrázek uživatele Šánnaró
Vložil Šánnaró (bez ověření), Pá, 2012-06-01 20:27 | Ninja už: 19847 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Nemám tušení jak se to bude vyvíjet. Ale dle mého názoru si myslím, že Sasuke pochopí hodně věcí o jeho klanu a o Itachim. Pak si myslím, že ted má Naruto celkem slušnou šanci stát se Hokagem (aspon to tak zatím! vypadá). A pak si ještě myslím, že bude konečný a rozhodující boj Naruto - Sasuke. Ale jestli budou spolu opravdu bojovat a jak to dopadne a jestli se Naruto a Sasuke stanou znovu přáteli se můžem ledatak dohadovat. Ale tak ten kdo si počká, ten se taky dočká, ne?

Obrázek uživatele Ellasse Era
Vložil Ellasse Era, St, 2012-05-23 14:13 | Ninja už: 4464 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

Takže. Máme tu 3 druhy bojov. Alebo niečo také.
1.: Uchiha: Itachi+Sasuke vs Kabuto.
Podla mna to vyhraju Uchihovia. Lebo Kabuto je v iluzii. A Iatachi pozna zakazanu techniku jeho klanu. Takze...

2.: Kage vs Madara: Tam to bude drsnejsie, lebo je to aj vyrovnanejsie. Podla mna zomrie Tsuchikage, ale nakoniec to aj tak vyhraju. Ved OOOnoki je uz dost stari a ppotrebovali by noveho vodcu. Akoze ni v zlom proti nemu, ale viac krat mal uz slabe chvilky, kde mu naozaj horelo za patami. Ale on da posledny uder Madarovi. Samozrejme predtym ako zomriue vdaka co mu vyhraju spojene sily schinobiov.

3.: Naruto+Bee(+Kakaschi+Gai) vs Tobi+Jinchuuriky: Tak tu je to najtazsie. Lebo toto rozhodne vlastne o tom kto vyhra a prehra, lebo ano, Akatsuki mozu prehrat vojnu, ale ak ukoristia Bijuu tak ju maju takmer vyhratu. Ale osobne si myslim, ze Naruto odpadne a bude mat blizko smrti, lenze ho niekto zachrani. A s Tobiho prinútia sa stiahnut. Lenze s touto teorio som si najmenej ista.

Obrázek uživatele Puella
Vložil Puella, St, 2012-05-23 19:11 | Ninja už: 4375 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Oonoky nezomrie Laughing out loud Jeho len tak ľahko niečo nezabije Laughing out loud Podľa mňa bude o tomto zápase ešte rozprávať svojim pra-pra-pra-pravnúčatám Laughing out loud

Obrázek uživatele Puella
Vložil Puella, St, 2012-05-23 19:23 | Ninja už: 4375 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Takže,momentálne sme pri troch bojoch nad ktorými zatial môžeme len uvažovať ako skončia. A ako vždy, určite sa budu naťahovať tak dlho, ako sa budú dať -.-

Itachi, Sasuke vs. Kabuto:

Itachi ho chytil do Izanam. A čo teraz? Pravdepodne ho donutí uvolniť ET. Medzitým si stihne dať kávu a srdcervúzco sa porozprávať so Sasuke o tom ako sa má vrátiť do Listovej Laughing out loud. Ten inteligent si ale z toho zoberie akurát to, že sa vráti do listovej. Ale zničiť ju. Keď Kabuto uvoľní ET Itachi a všetci oživený zmiznú a zostanú tam mŕtve telá NoName ninjov.

[left]2) 5 kage vs. Madara Uchiha
Tsunade je na Madaru dosť nahnevaná, čiže sa bude pravdepodobne biť hlava-nehlava. Boj zrazu skončí ako keď utne- Kabuto bol prinútený zrušiť ET. A potom tie zmätené výrazi 5/4-kageov Laughing out loud
3)Naruto vs. Tobi
Tí sa tam začnú biť, budú veľa kecať... Medzitým prídu ostatný a všetci sa pustia do Tobiho. Chudák Tobi to psychicky nezvládne a zdrhne vďaka časopriestorovej technike, alebo jak sa to volalo Laughing out loud A aby sa nezabudlo, vojna skončí prospech Aliancie.

Obrázek uživatele Sheval
Vložil Sheval, Čt, 2012-04-26 22:14 | Ninja už: 5782 dní, Příspěvků: 82 | Autor je: Prostý občan

Nu,4.velká válka se na začátku tvářila hezky. =) Vesměs vypadalo že je ve všem jasno.

Bohužel se stalo několik událostí které považuju vcelku za chyby.
První z nich je že ET postavy se v poměrně velké části zrušili samovolně. Zbytek moc velkou roli nesehrál a u některých se i přes zmíněné techniky o nichž by se dalo předpokládat že jsou velice silné vůbec nedostalo.
Vesměs se vyplnilo přesně to, co Kabuto řekl, jediné pořádné s čím ET přišlo bylo zahýbat emocema.
Poumírala nám pulka bojiště v podobě zbytečných zetsů a no-name ninjů které považuju za civilisty určené jen k tomu aby aliance měla nějaké ztráty.
Naruto má prolomit jakýsi nekonečný koloběh nenávisti o kterém z mého soudu též neví zhola nic. Sice mu zemřel učitel, ale oběkt jeho nenávisti, tedy Nagato též zemřel, sice ne jeho rukou, ale stalo se tak. Tím spíš že mu nedokázal odpustit. Což je pochopitelné. Přesto jako jakýsi druh vykoupšení můžeme brát Nagatovu oběť a oživení všech zemřelích ve vesnici.
Dále Sasuke, který místo, aby se nyní řezal se svými ex-spolužáky na kterých by mohl krásně ukázat svou sílu a z kterých by mohl pár poslat pod kytky, na místo toho bojuje s Kabutem a tedy tu máme nádherné klišé kdy se nám mezi sebou začínají řezat záporné postavy a Sasuke se nyní zdá být zase o něco víc ... hodný. Kabuto se mi nyní začíná jevit jako předskokat pro Narutovo talk-no-jutsu které použije na Sasana. Upřímě bych mnohem raději viděl souboj Sasukeho se spolužáky a až pak Sasukeho s Narutem. A to z jednoho prostého důvodu. To by totiž bylo skutečné prolomení koloběhu nenávisti z Narutovo strany. Moment kdy by Naruto bojoval se svým přítelem, který poslal pod drn jejich společné známé. K tomu se ale neblížíme ani omylem.

Naruto překonal Čtvrtého Raikageho v rychlosti v Kyubimodu, načež mu tento mod na Třetího Raikageho nestačí a porazího v rychlostním souboji v Sage modu. Byl jsem rád že se Sage mod vrátil, ale okolnosti za jakých se tak stalo mi moc nesedí.

Černý Zetsu pad ani nevěděl jak a jeho druhá půlka se jeví jako k ničemu.

Tím nejlepším na této válce shledávám Mizukágeho a Madaru.

Podle mne si tvůrce mangy na sebe naložil příliš mnoho. Nevím jak bych to co udělal, udělal lépe, možná bych se do něčeho takového ani nepustil a smekám před tím, jak s tím bojuje. Obávám se však že by válka měla být trošku o něčem jiném, než jak nám ji tvůrce líčí.
Počítám tedy že dojde na porážku všech záporáků a Sasuke jakožto vice či méně neposkvrněný nakonec bude obrácen na stranu dobra. Protože k ničemu jinému celý tento velký konflikt nemíří.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, St, 2012-05-23 21:29 | Ninja už: 4718 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

+1

Upřímě bych mnohem raději viděl souboj Sasukeho se spolužáky a až pak Sasukeho s Narutem. A to z jednoho prostého důvodu. To by totiž bylo skutečné prolomení koloběhu nenávisti z Narutovo strany. Moment kdy by Naruto bojoval se svým přítelem, který poslal pod drn jejich společné známé. K tomu se ale neblížíme ani omylem.

Tak tohle jsi vystihl přesně. Souhlasím.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele alexander4
Vložil alexander4, Čt, 2012-04-26 05:55 | Ninja už: 6153 dní, Příspěvků: 136 | Autor je: Prostý občan

me by zajimalo co se stalo stemi demony ktery naruto osvobodil sli zpatky do sochy gedo mazo nebo kde jsou?

Obrázek uživatele Hebi
Vložil Hebi, Čt, 2012-04-26 08:56 | Ninja už: 4687 dní, Příspěvků: 520 | Autor je: Prostý občan

Jo, jsou v Gedo Mazo.

Marnyë Ambaresse i Ambar úva ëa úlúme.

Obrázek uživatele alexander4
Vložil alexander4, Čt, 2012-04-26 08:57 | Ninja už: 6153 dní, Příspěvků: 136 | Autor je: Prostý občan

ale ja myslel ze je naruto osvobodil od te sochy?

Obrázek uživatele Hebi
Vložil Hebi, Čt, 2012-04-26 08:58 | Ninja už: 4687 dní, Příspěvků: 520 | Autor je: Prostý občan

Ne, neosvobodil.

Marnyë Ambaresse i Ambar úva ëa úlúme.

Obrázek uživatele alexander4
Vložil alexander4, Čt, 2012-04-26 09:36 | Ninja už: 6153 dní, Příspěvků: 136 | Autor je: Prostý občan

ale uz je nema jak ovladat kdyz ty cerny tyce zmizeli co?