Když Sakura s Ino šli spolu se Saskem a Kankurou udělat novou...
- chatku, techniku, žábu, skupinu, pózu
- vesnici, hádku, věc, techniku
- politickou stranu, kravinu, čepici, lemru, skupinu, polohu
Asuma se na Kurenai usmál. Nenápadně jí položil ruku kolem jejích ramen. Když si ničeho nevšimla, tak se přisunul blíž, stále nic. A tak se odhodlal a druhou rukou zabrousil k....
- stehnům, nepřístupnému místu, jejím vnadům, vlasům, mozku, rozkroku
- prsům, stehnům, zadku, nohám
- skrytému kunai, k jejím chodidlům, ke stehně, pupíku, skleničce, rukám,
lesu
Když po dlouhém boji mezi Narutem a Gaarou.. Gaara se zhluboka koukl Narutovi do očí. Naruto mu to oplatil a navzájem se....
- zčervenali, pohledem zavraždili, uškrtili, políbili,zabili, vojeli
- k sobě přiblízili, políbili, poprali, usmáli
- plácli přes p***l, zabili, uškrtili, rozsekali revolverem, objali,
poprali
Hiyashi zahlédl Nejiho, jak oknem prolézá do Hinatina pokoje. Brzy na to k němu začal doléhat pravidelný zvuk. Přiřítil se do pokoje a uviděl Nejiho jak...
- Leží na Hinatě, jí znásilňuje, krájí cibuli, spí
- dýchá, znásilňuje(obťěžuje) Hinatu, brečí, souložili
- se směje, opravuje podlahu, volá na skypu, posouvá postel, sedí na
záchodě
Sakura se sešla s Narutem, který nemohl spustit oči z jejích nově udělaných..
- vlasům, prsů, copánků,
- vlasů, prsů, nehtů, kostýmu,
- vlasů,kunaiů, dred, bradavic, nohou
Tsunade si stoupla k oknu a zamyšleně se podívala ven. Najednou nad sebou zaslechla šramot a ze střechy začaly padat kamínky přímo do jejího...
- výstřihu, kafe, pokoje, saké, oka, okna, xichtu
- výstřihu, saké
- malého výstřihu, pití, stolu, hrníčku, šuplíku, klína
Když starý poustevník byl v lázních, přišla k němu opravdu "nažhavená"(lázně->horko) dívka a říká "Hezoune, neměl by jsi pro mě trochu dobrého..."
- sexu, vína/saké, odbělání,másla
- znásilnění, souložení, saké, sexu,
- saké, uspokojení, důvodu být v dámských lázní, mléka, jídla
Hinata s Narutem v pokoji sama. Hrají si, jak se jim zachce, mají přece s čím. A najednou se to stalo. "Jakto, že to prasklo, když to bylo z gumy? To je nesmysl, vím, je to všude, že se to může stát, ale tady a teď? No to je hrozný!", naříká Naruto a Hinata mu odpoví, "Tak a máme po hraní, když nám praskl jediný..."
- kondom, (heliový)balónek, gumičky, vodní míček
- balónek, kondom, sexu
- granát, kondom, míč, bazén, kalhoty, koksu
Když poustevník viděl něco co si musel koupit. Bylo to měkké a akorád do ruky, no prostě podle jeho gusta a jmenuje se to...
- plyšáček, antistresový míček, míček, stan, nafukovací Anča
- umělá prsa, balón, míček, polštář, plyšák, náhradní žena
-ledvina, boty Nike, koule, antistresový míček
Ino se zářivě usmála, když do jejich květinářství vstoupil Kakashi-sensei a ukázala mu...
- ty nejdražší , nové květiny, kozy, svojí p***l, kytky, dveře
- čupr kytku, vnady, kaktus, uschlou sršeň, novou kancelář,
- dopis od Naruta, okna, mrtvolu Naruta, nový účes, tajnou techniku, červené mašličky, botu
Hinata s Narutem.. "Uáá", vypískne Hinata,"promiň Naruto, na chvilku mě omluv, musím odejít. Právě jsem dostala..."
- menstruaci, hlad, dopis od ctitele, sms-ku,
- dopis, menses, pusu od Nejiho,
- ženskou sexuální pomůcku, e-mail, měsíčky, hlad
Omlouvám se za vyrušení vaší debaty, a i když jsem se chtěl také původně přihlásit, což mi bohužel časově nevyšlo, byl bych vám velice vděčný, kdyby se tento již uskutečněný sraz přestal řešit zde.
Navrhuji proto lepší řešení, a to buď soukromá konverzace pomocí PM, nebo lépe, založení nového srazu, který se může konat klidně až za půl roku (jako je tomu v případě CKS atd.), kde se můžete bavit o všem, co se bude na srazu dít.
Můžete se tam bavit i o tom, co se na srazu dít nebude, protože kdo bude při, nebo po srazu zjišťovat co vše se dodrželo a co ne. Jen slušnou formou mířenou na sraz samotný.
Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
Takže tady jsou ty mý fotky, video je na mym profilu na fb ve videích...
http://www.facebook.com/media/set/fbx/?set=a.1714330694217.2089057.11166...
Moje a Hit fotky ^.^ -> http://www.facebook.com/media/set/fbx/?set=a.223671457646981.73880.10000...
http://xat.com/pokecoanimeninjasageana -> Klik a uvidíš ^.^ Stojí to za to ^.^ Tak neváhej a klikej ^.^