manga_preview
Boruto TBV 08

Srazík pro otaku z NT 2010

Ohayou všichni skvělí lidišky z nej tábora na světě Smiling ... neni to ani týden po táboře a s pár lidma se nám stejská tak moc, že chceme uspořádat nějaký sraz, abysme se všichni viděli.

Organizátoři: Rukushi a Daisuke (hledáme ale další hlavně aspoň 1 senseie z NT)

Samozřejmě tahle nabídka platí JEN pro lidi z NARUTO TÁBORA 2010 !!!
...

YAHOO a všechno už je domluvené. Díky Daisukemu a jeho rodičům, kteří vlastní penzion tam můžeme být.Je to u Znojma, adresa penzionu je:

http://www.pension-grant-lux.com/kapitanagranta/indexnew.php?adr=uvod

Protože to bude jenom na víkend, tak to nebude drahé, takže nyní začíná oficiální přihlášení.
Kdo by nyní na 120% věděl, že pojede a rodiče mu to dovolí,ať mě (Rukushi) napíše zprávou: Jméno,přezdívku,věk,odkud je,z jakého sb.bodu pojede.
Bereme MAXIMÁLNĚ 39 LIDÍ !!!! (+ možná pár náhradníků)
Takže účastníky, které sem budu odteďka psát, mají účast 100% jistou !!

Datum: 1.-3.10.2010
Místo: Pension kapitána granta Znojmo - Kasárna
Cena: Pro ty,co přijedou v pátek 600,- na oba dva dny zatím bez stravy (Daisuke musí stravu domluvit s nájemci hospody Smiling)
Ti co přijedou v sobotu 350,- bez stravy.

Plánujeme udělat sběrné body v Praze,Brně a Ostravě Smiling Proto potřebujeme ,,organizátory" v těchto sběrných bodech, kteří si Vás spočítají, vyberou peníze atd., dohlédnou na Vás a bez problémů Vás odvezou až do penzionu.

,,Organizátor" z Prahy - Rukushi
,,Organizátor" z Brna - ???
,,Organizátor" z Ostravy - ???

PS: Bylo by zapotřebí, aby tam byl min. jeden ze senseiů, abychom byli pod dohledem dospělé osoby a aby nám to rodiče dovolili, protože nehodláme mít normální cosplay sraz, ale víkendový sraz v penzionu blízko Znojma.

Těšíme se na Vás Z láskyZ lásky

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Usagi-chann
Vložil Usagi-chann, So, 2010-08-21 10:54 | Ninja už: 5224 dní, Příspěvků: 342 | Autor je: Prostý občan

Jeeeeeeeeee *_*
Doufám,že se tolik lidí sejde,stálo by to za to ^^
Moc ráda bych vás zase všechny viděla(a to je teprve týden po táboře,aaaaa xD )