manga_preview
Boruto TBV 09

Ktorú postavu z Naruta zboznujete (niekedy az milujete :D ) tak, ze by ste ju dali do normalneho sveta?

A Yanai už píše ^.^...Ako teda začať???...Kebyže som mohla presunúť iba jednu tak by to bol 100% Gaara (skúste hádať prečo, ak na to neprídete tak si prečítajte moju FF-ku Paparazzi Naruto Smiling )...Ale ak viac tak by som presunula asi celú Konohu a posádku Slamákov k tomu Laughing out loud...No tak píšte a presadzujte svoje názory Kakashi YES
PS: Zbožňujem vaše komenty keď píšete prečo...často sa na nich nasmejem...môžeteichpísať častejšie, ja salen poteším Smiling Laughing out loud Eye-wink


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, Ne, 2012-02-19 13:18 | Ninja už: 4953 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Wow, úplně moje slova.
Já se snažím mít Sakuru ráda, už proto, že je jedna z hlavních postav, ale prostě to nejde. Možná by mi nevadila, kdyby tam nehrála tak často, ale když je ve skoro každém dílu....
A hlavně jí nenávidím proto, že pořád plete hlavu Narutovi a on se pak nemůže soustředit na to, co by opravdu chtěl. Sakura dřív pořád jen Sasuke-kun, Sasuke-kun, teď zase Naruto, Naruto.... To mě na ní fakt štve, ještě víc než ten její ukňápanej a vlezlej hlas a to ejí "Tentokrát to dokážu, tentokrát je všechny ochráním. S tím už je opravdu dost trapná. Opravdu nechápu, jak může někdo tvrdit, že Saku-baka je MILÁ dívka! To je ta nej blbost na světě.
A Ino. Taky mě občas štve svou neschopností, ale aspoň se neplete každýmu pod nohy a snaží se.

Uf, to jsem se rozepsala. Laughing out loud

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Ne, 2012-02-19 13:35 | Ninja už: 4548 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Naprosto moje slova Laughing out loud I s tou hlavní postavou, to jsem taky psala, že by mi nevadila, kdyby tam nebyla tolik... že bych radši viděla jako tu hlavní dívčí postavu někoho jiného.. třeba Hinatku, nebo případně Ino, páč ta není tak hrozná a mě třeba nevadí Laughing out loud
Ale Sakura mě fakt vytáčí... hlas v anime mě začíná taky pěkně štvát... když křikne "Narutó!" tak bych jí nejraději zabila ... viz. zničení Konohy... furt se na něj jenom spoléhá, ale aby přiložila ruku k dílu, to ne... Jasně, je lékařský ninja, ale měla by se podle toho chovat - Pro ní ochrana znamená to, že si před někoho stoupne a schytá rány za něj, ale tím ohrozí nejen sebe, ale i tamtoho,... tudíž tu sou dva lidi na ochranu, místo jednoho Laughing out loudLaughing out loud Prostě mi připadá, že spíš ohrozila víc životů, než zachránila Laughing out loudLaughing out loud
Jednoduše - naprostej souhlas.. Laughing out loud Je úplně zbytečná a hlavně trapnááá xD

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Po, 2012-02-20 17:06 | Ninja už: 5023 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Vy byste mohli založit samostatný téma co? Smiling Já mám teda Sakuru ráda nevím co proti ní máte, je pěkná a má úžasnou sílu Šanaróóó
No a já by jsem přivedla Orochimara, ten by tady udělal pořádek, ale víte co? Já chci všechny VČETNĚ SAKURY!!!!!


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Jokí
Vložil Jokí, So, 2012-02-18 19:17 | Ninja už: 5199 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

Naprosto s tebou souhlasím. Sakura není špatná holka. Vlastně, podívejte se co z toho malýho prcka, který jen překážel, vyrostlo za úžasnou, silnou a krásnou kunoichi! Narozdíl od Karin která se fakt chová s prominutim jako maniak.

Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, Ne, 2012-02-19 13:23 | Ninja už: 4953 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Úžasná, silná, krásná kunoichi!??? Tak to už je fakt něco....
Neschopná je pořád, ještě víc než předtím, hlavu má růžovou jak prase, tělo naprosto beztvaré, je namyšlená, otravná, vlezlá, vymatlaná. To i Chiyo-sama je hezčí než ona.
No nic, na tohle už nemám nervy.

Obrázek uživatele Dejvis111
Vložil Dejvis111, Ne, 2012-02-19 16:55 | Ninja už: 4662 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

Tak ji běž reklamovat Kishimu.Tvá oblíbená postava je Hinata...Ta jí může v tomhle konkurovat(neschopná,trapná...).Když napíšeš vymatlaná,fakt moc lidí nepochopí co si tímhle původně chtěla říct.Neschopná-není,druhý-třetí nejlepší lékař v Konoze.Vlezlá-nevím.Otravná,namyšlená-to ti nepopřu,to už je věc názoru.

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, Po, 2012-02-20 18:08 | Ninja už: 4750 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Hinata teda rozhodně není trapná. Stydli vá před Narutem možná, ale být stydlivá neznamená nutně trapná. Hlavně Hinata se chovala alespoň trochu na svůj věk, zatímco Sakura do naruta mlátila, jako nějaké dítě, co mu ukradli hračku. Přijde mi to, jako ve školce. V tomhle je teda Hinata o hodně lepší, protože ona se k Narutovi nechová, jako k fackovacímu panákovi. Sakura si o sobě myslí, že je skvělá a to z ní dělá strašně namyšleného člověka. Tady se ale baví o postavách, jaké jsou a ne o tom, jaké by měly být, protože, to jaké jsou určil Kishimoto a já to beru, ale můžu říct, nebo spíše popsat Sakuřinu povahu. Já přece netvrdím, že má být taková a taková, jenom se zastávám Hinaty, která není ani náhodou trapná a neschopná. Jo jenom, pokud budete mít na mě nějakou připomínku, tak klidně mějte, ale já tady nikoho neurážím, jenom říkám, co vidím Laughing out loud

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.



Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Ne, 2012-02-19 17:23 | Ninja už: 4548 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Mě Hinatka teda nepřipadá trapná vůbec... jasně, někdo nemá rád stydlivky, ale to pak o většině holek tvrdíš, že jsou trapné Laughing out loudLaughing out loud
Neschopná určitě není, možná není silná jako Neji, ale jinak je dost talentovaná... Nikdy neohrozila Narutův život, takže Saku je oproti ní dost neschopná...
Slovo vymatlaná nechápeš asi jenom ty, protože tohle je tak používaný slovo, že to každý pochopí, co tím myslela Laughing out loudLaughing out loud
To, že je jashinví jak dobrá v léčení neznamená, že není neschopná... Sice je talentovaná v léčení, ale započítej k tomu i to, kolikrát ohrozila Narutův život (sorry, že se pořád opakuju, ale je to tak Laughing out loud) a to by správnej lékařskej ninja neměl...

Obrázek uživatele Dejvis111
Vložil Dejvis111, Ne, 2012-02-19 19:08 | Ninja už: 4662 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

Ok,tvůj názor,ale chápeš špatně pojem slova neschopná.Kdyby byla neschopná tak by nedokázala díky absolutní kontrole chakry nashromáždit do ruky maximální množství chakry...Kdyby byla neschopná tak by neuměla léčit na takové úrovni...

Obrázek uživatele Sakura Sayuri Midori
Vložil Sakura Sayuri Midori, Ne, 2012-02-19 19:15 | Ninja už: 4613 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

jo ! souhlasím a nebyla by tak chytrá

Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Ne, 2012-02-19 19:12 | Ninja už: 4548 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Řikám, že je nějakým způsobem talentovaná, ale pak ty její "nedostatky" to vynulují, protože by to jako takovej lékařskej ninja neměla udělat... No, nebudeme to řešit, beztak sme tu moc neřešili její schopnosti, spíš to jaká je celkově... xD

Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, Ne, 2012-02-19 17:37 | Ninja už: 4953 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Díky moc za zastání. Smiling + Máš naprostou pravdu. V léčení je možná dobrá, ale tím, že chce Naruto pořád "ochraňovat" ho akorát ohrožuje a vždycky (řekněte mi jediný příklad, kdy to tak nebylo) pak Naruto musel chránit ji.
A Hinata? Ta je prostě nejlepší. Narozdíl od Sakury se před nikým nepřetváří. Ví o sobě, že je slabá a myslí to upřímně, narozdíl od NĚKOHO...

Obrázek uživatele Katsuyami
Vložil Katsuyami, Ne, 2012-02-19 17:17 | Ninja už: 4545 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Hinata je možná trapná před Narutem,ale neschopná určitě ne několikrát Naruta podpořila a povzbudila narozdíl od Sakury která ho umí jen srážet k zemi.
A navíc Hinata se nikomu neplete pod nohy naproti tomu Sakura se snaží naložit si všechnu tíhu světa na svá záda,ale výsledkem je že to "zesloní" a vyžerou si to ostatní.

Přirovnal bych ji k růžové kouzelné ocelové kouli u nohy


Sasuke udělal dobře,že se na ni vykašlal.S ní by uměl akorát tak škrábat brambory kunaiem.


Obrázek uživatele Sakura Sayuri Midori
Vložil Sakura Sayuri Midori, Ne, 2012-02-19 17:03 | Ninja už: 4613 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

jo, já mám ráda jak Sakuru, tak i Hinatu a to je pak těžký se rozhodnout jestli NaruHina nebo SakuNaru Laughing out loud

Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.

Obrázek uživatele Jokí
Vložil Jokí, Ne, 2012-02-19 14:38 | Ninja už: 5199 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

Věc názoru Eye-wink každý si to pobere jinak.

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Ne, 2012-02-19 15:19 | Ninja už: 4548 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jo, ale říkat o ní, že je silná, je fakt už pěkně mimo... Sice netuším, co na ní vidíš úžasného a krásného, ale to je "názor" jedince... Laughing out loud Ale silná rozhodně není, to že má nějakou ránu nic neznamená, ostatně je dost slabá oproti ostatním... Musíš totiž brát ohled na to, jak je zbytečná, jak ohrožuje neustále Narutův život apod.. tohle bych zařadila jako bezcennost, která se s tím co říkáš dost odpuzuje...

Obrázek uživatele Marcellus
Vložil Marcellus, Ne, 2012-02-19 15:31 | Ninja už: 5324 dní, Příspěvků: 167 | Autor je: Prostý občan

Hledíte jen na to kdo koho nejvíc zmorduje.Nemusí být silná.Ale je ted po Tsunade nejlepší léčitelkou v celé Konoze.A všechny léčitelé z písečné vesnice strčí do kapsy Eye-wink

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Ne, 2012-02-19 15:39 | Ninja už: 4548 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

A co do toho zatahuješ Písečnou?... Nevim, jestli je nejlepší léčitelskou ninjou po Tsunade, protože je tam ještě Shizune, která jak řikáš "strčí do kapsy" zase Sakuru...
+ Možná je dobrá v léčení, ale počet ohrožení Narutova života a ostatních lidí, je pomalu vyšší než počet lidí, které z ohrožení života dostala... :P

Obrázek uživatele Marcellus
Vložil Marcellus, Ne, 2012-02-19 15:45 | Ninja už: 5324 dní, Příspěvků: 167 | Autor je: Prostý občan

A proč bych nemohl zatahovat do toho písečnou?Patří vesnice do mangy?Patří takže ji budu klidne zatahovat Eye-wink.Shizune?Shizune nám ani nic moc neukázala.Stará se o papírování a při útoku na Konohu byla odrovnána hned.Ani se nepokusila o únik.Pokud čteš mangu víš kolik už zachránila ve válce jako léčitelka životů.Takže jich spíš víc zachránila.Ani si neuvědomujete že zachránila Kankura.Nefixoval bych se na to že vypadá jak prase a kolik toho pokazila.Ale koukal bych i na to co se jí povedlo...A to moc lidí teda nedělá.

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Ne, 2012-02-19 16:11 | Ninja už: 4548 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ježiš... však řikám, že "POMALU" vyšší počet... je mi jasný, že zachránila víc lidí,.. tu válku beru v potaz, ale je to její práce,snad ne? Za Kankura sem jí vděčná, ale to neznamená, že si jí hned oblíbím... Nezajímá mě vlastně jaký má schopnosti, ale samotnej její charakter... To je prostě děs a hrůza...
A neřikám, ať do toho Sunu nezatahuješ, jenom jsem řekla, proč jí do toho zatahuješ, že to s tím prostě nemá co dělat..

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Ne, 2012-02-19 16:50 | Ninja už: 5673 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

"Jo, ale říkat o ní, že je silná, je fakt už pěkně mimo... "

"Nezajímá mě vlastně jaký má schopnosti, ale samotnej její charakter..."

Ehm, o čem se vlastně bavíš? Ty kámo, co sis dal?!

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Marcellus
Vložil Marcellus, Ne, 2012-02-19 16:33 | Ninja už: 5324 dní, Příspěvků: 167 | Autor je: Prostý občan

Charakter?No...ona sama o tom neví...ale jak brečela a Naruto ji dal slib...tak potom slibu šel a chtel ho dodržet...a díky tomuto slibu se stal Naruto ješte silnější...chtel ho dodržet snažil se a díky tomu zesílil.Charakter....Každé anime má takový charakter a kdyby nebylo jí tak by to nemělo to štávu -.- ona brečí a dává najevo své city...Všichni Shinobi nejsou jen lidé bez pocitu xD a to je dělá lidštějšími.

Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, Ne, 2012-02-19 17:42 | Ninja už: 4953 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Ale není už to trochu trapné? Skoro pokaždé bulí a křičí:"Narutoo!!"
Naruto to ale nedělat tolik pro ni. Chtěl zesílit pro svou vlastní potřebu, pro to aby přivedl zpátky Sasukeho, pro to, aby nemusel spoléhat jen na lišku ve svém těle.
A ostatní nedávají najevo své city? Hinata, když se červená, Naruto, když všechny ochraňuje, Kakashi, který rozprává o další generaci.... a spousta dalších. Každý dává najevo své city, jen né tak vlezlým způsobem.

Obrázek uživatele Marcellus
Vložil Marcellus, Ne, 2012-02-19 17:45 | Ninja už: 5324 dní, Příspěvků: 167 | Autor je: Prostý občan

Každý projevuje svoje city.Ona je projevuje pláčem.Tak když ostatní jak píšeš je projevuje proč by nemohla ona taky?Ona právěže taky chtěla vrátit zpátky Sasukeho....A proto přišla za Tsunade aby ji učila léčitelským technikám.Takhle se zase snažila ona...Ale celé anime se vlastne jmenuje Naruto.Takže tam není prostor na zlepšování Sakury...

Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, Ne, 2012-02-19 17:59 | Ninja už: 4953 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

V tom, že i ona může projevovat svoje city máš pravdu. Ale srovnejme ji třeba s Hinatou. Hinata taky občas překáží, připadá si slabá a zbytečná. A brečí kvůli tomu? Ne.
Já nemluvím o tom, že i dřív byla Sakura špatná. Mám pocit, že když byla menší, šlo jí hlavně o vlastní zlepšení a to jí klidně uznávám. Ale co už je horší, je co se z ní stalo potom. Ta síla jí musela vážně stoupnout do hlavy, když si myslela, že zabije Sasukeho. A když k tomu nakonec nenašla odvahu (upřímně, co čekala?), prosila ho, aby jí dovolil se k němu přidat. To je to, co se snažím říct.

Obrázek uživatele Marcellus
Vložil Marcellus, Ne, 2012-02-19 18:09 | Ninja už: 5324 dní, Příspěvků: 167 | Autor je: Prostý občan

No hej...toto zvládá horšie ale prečo práve kvoli tomu má byt o niečo horšia než ostatný?Pretože vela plače?Ona sa snaží....Aj ked je to tažké -.- no uznávám niektoré postavy su lepšie.

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Ne, 2012-02-19 16:43 | Ninja už: 4548 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

To chápu... já sama jsem děsná citlivka, ale prostě jí nepochopim... každej to svádí na citlivost, jenomže já jelikož taková jsem, to neberu... Nevadilo mi, když brečela Ino... bylo to jednou za čas a tak, ale Saku bulí kvůli všemu... prostě mě s tím už začíná štvát.. Laughing out loud Chápu, že to tak nevidí každý, ale já ano...
A kvůli tomu slibu se sice Naru stal silnějším, ale hodně trpěl... A o tom tady vlastně ani nemluvím... prostě se mi nelíbí to, jak pořád spoléhá na Naruta... to, jak chce někoho ochránit, ale přitom se dostane do větších potížích, při kterých ji pak musí zase Naruto zachraňovat a kolikrát málem přijde o život...
Většině vadí to, jak mlátí Naruta... to mě moc nevadí třeba... ale prostě jak je tam pořád, ukazují se hodně její nedostatky, které jsou u většiny postav zajímavé apod... ale u ní je to prostě něco jinýho... Kdyby nebyla v každým díle, tak bych na to pohlížela zřejmě jinak, ale jak je tam furt, tak si k ní pěstuju nenávist xDD -- Doufám, že se v tom komentu vyznáš xD

Obrázek uživatele Marcellus
Vložil Marcellus, Ne, 2012-02-19 17:38 | Ninja už: 5324 dní, Příspěvků: 167 | Autor je: Prostý občan

No ano ._. sice brečí hodně ale to více holek....Ale když si to tak řekneš.Ona nemuže za to že ji Naruto zachranuje.Ona se o to neprosí jen je Naruto vždy na správném místě.A ona sama s tím nic moc neudělá.Zaměřovala se na léčitelské techniky né na boj takže s tím nic nezmůže.Ale díky ní přežilo už hodně lidí.A v tom je ta postava duležitá.Charakter má přátelský ikdyž se chová krutě k Leemu.....Který ji tak moc miluje T___T xDDDDD

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Ne, 2012-02-19 18:01 | Ninja už: 4548 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Šla sama za Tsunade, to je fakt... Ale to nic neznamená...
Neřve: "Prosím zachraň mě," ale to neznamená, že o záchranu nestojí... A nebejt jeho je už milionkrát tuhá...
+ Zničení Konohy..... To "Narutóóó!!" bylo co? Řvala, ať přijde bojovat... takže svým způsobem "prosila" o záchranu xD Někdy je přátelská, to nevyvracím, ale spíš všechny mlátí, což přátelské není Laughing out loud Na Saie taky nebyla milá, na Naruta už vůbec a o Leem nemluvě... Laughing out loud Sice teď s nimi vychází, ale dřív to tak nebylo...
A ohledně breku,... to Saku beztak brečí nejvíce... ostatní dívky pláčou když je to vážný, ale né neustále...

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Ne, 2012-02-19 19:06 | Ninja už: 5174 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

" Šla sama za Tsunade, to je fakt... Ale to nic neznamená... "
Že to nič neznamená? Práve naopak je to veľká zmena, konečne sa rozhodla to zobrať do vlastných rúk a taktiež byť trochu napomocná...
To, že za nou išla bol z jej strany obrovsky posun vpred.

K tomu ostatnému sa ani nevyjadrujem. Napíšem len to, že každý je iný. Sakura je proste taká, ale od vtedy sa veľa zmenilo... hlavne keď je ta vojna.
Už tak často "nereve", je sebavedomá a už sa nespolieha len na ostatných ale aj na seba. Taže sa nepozerajte na to čo bolo, ale na to čo je teraz...

A dúfam, že ste už stou nesmyselnou diskusiou skončili...

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “