manga_preview
Boruto TBV 09

Zlo nebo dobro? Kam byste se přidali?

Yosh...
Myslim, že nadpis mluví za vše
Docela by mě zajímalo, kdybyste byly ve světe Naruta, jestli by ste se přidali na stranu Naruta a jeho přátel proti zlu, nebo k těm co jsou na straně zla..?
Je to otázka hodna k zamyšlení, tak sem pište co chcete, diskutujte, ale prosím jen se tu nehádejte Smiling

Třeba já bych si nejdřív vyzkoušela obě dvě strany, pak zvážila co je pro mě lepší a výhodnější (jestli mi rozumíte Laughing out loud) a pak bych se rozhodla. Ale je to taková klasika...asi bych možná zvolila zlo, protože to má svoje výhody a tak Smiling
Co vy? Eye-wink
Eh, musim se opravit..někdo tu už psal, že chce bejt neutral. Ano i to se smí ^^ I když pochybuji, že ve světě Naruta si asi budeme moct vybrat neutral, tam záleží hlavně jestli si vyberete dobro či zlo


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, So, 2012-05-12 19:06 | Ninja už: 4569 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Dokud si Bůh neskusí žít na zemi, a neskusí si prožít všechno co my, tak neuznám jeho názor na dobro a zlo Laughing out loud ( Ale já na něho nevěřím, takže banáán :DDD )

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, So, 2012-05-12 20:15 | Ninja už: 5673 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Ah, ah, ty toho o křesťanství moc nevíš, co?

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, So, 2012-05-12 20:17 | Ninja už: 4569 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak určitě Eye-wink

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, So, 2012-05-12 20:27 | Ninja už: 5673 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Abych tak řekla, to mi vůbec nevadí (aby jsi mě nepochopila špatně xD). Jenom bych ti tím pádem radila, abys nemluvila o tom, co neznáš Eye-wink (jenom dobrá rada do života, samozřejmě xD)

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, So, 2012-05-12 19:18 | Ninja už: 5324 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

A on snad nějaký názor na dobro a zlo vydal, že už ho hodláš neuznávat?

Je to něco, jako bych napsal, že nevěřím teorii tvé mámy, že Jack Rozparovač byl John Lennon, dokud mi nedá důkaz, že žila v té době.
Ale tvoje matka tohle nikdy neprohlásila, ne?

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, So, 2012-05-12 19:25 | Ninja už: 4569 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Jééj, měla bych se vyjadřovat přesně Laughing out loud... Myslím to tak, že on má přece svůj určitý názor na to co je dobré a co špatné, ne ? ...Já nevím jak to mám říct Laughing out loud
Neprohlásila jelikož, Jacka Rozparovače neviděla Eye-wink

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, So, 2012-05-12 19:34 | Ninja už: 5324 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

Ano, má, ale pokud by byl ten názor správný, proč by jsi ho nepřijmula?
Jen, že nežil život, jako ty?
On jako stvořitel nemá povinnost žít tak bídný život jako my. Kdyby sis žila v přepychu, tak by jsi ani nebyla vědoma toho, že je bolest, bída, strach a jiný strašný vlastnosti, takže by jsi ten svůj luxusní život brala jako stereotyp.
Tenhle život je pouze jako zkouška, takže musíme vidět obě strany mince.
Pokud se podíváš na svět, tak je více toho dobrého, než špatného.
Je více zdravých lidí, postižení jsou výjímkou. Je více normálních lidí, než vrahů.
Proto by ses měla dívat na obě stran mince, né jen té špatné, té se chytit a ihned kvůli tomu kritizovat a popírat existenci boží.

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, So, 2012-05-12 19:47 | Ninja už: 4569 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Jenom jak to čtu, tak zatínám ruce v pěst... Neumím uznávat pořádně něčí názor, vím to, ale jsem na to nejspíš moc tvrdohlavá... Myslím, že máš pravdu, ale já... snad dospěju Laughing out loud

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Danatael
Vložil Danatael, So, 2012-05-12 19:08 | Ninja už: 4749 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

A Ježiš? Prišiel priamo na zem a žil ako jeden z nás.

Vtedy rozveselil sa Ježiš v Duchu Svätom a riekol: Chválim Ťa, Otče, Pane neba a zeme, že si toto skryl pred múdrymi a rozumnými a zjavil nemluvňatám. Áno, Otče, tak sa Ti ľúbilo. Lukáš 10; 21

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, So, 2012-05-12 20:04 | Ninja už: 4871 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Ježíš? Nebyl to náhodou Ra? Nebo Višnu...? Nerad bych tu vedl náb. debatu, ale "solární božstvo Ježíš" v podstatě je jen "replikou" starších pohanských bohů opírajících se o zimní Slunovrat (tři dny je slunce nejníže na obzoru = tři dny mrtvé a pak opět začíná stoupat nahoru = zmrtvýchstání). A mnoho dalšího ... nejen umučení Krista, ale i jeho narození je kompletně opsaný astrologický mýtus propojený s klasickými solárními (slunečními) bohy pohanského starověku... Ra je první doložený, ale tuším Višnu (či Krišna... no prostě jeden z nich) také... Kristus je prostě mýtus, populární mýtus, ale přesto mýtus.

Obrázek uživatele comablack
Vložil comablack, So, 2012-05-19 09:51 | Ninja už: 4472 dní, Příspěvků: 168 | Autor je: Prostý občan

Zvlastni... Koukam, ze v tom mas zcela jasno:-P! Vypada to, jako bys zil v jeho dobe, ze o nem vsechno tak presne vis:-D

comablack podpis

Obrázek uživatele Miharu Samidare
Vložil Miharu Samidare, So, 2012-05-12 21:17 | Ninja už: 4693 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

suhlas ALE aj nesuhlas ...

a ktoru stranu by som si vybral ?

Obrázek uživatele Danatael
Vložil Danatael, So, 2012-05-12 21:11 | Ninja už: 4749 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

Kristus je pravdou, určite nie je solárnym božstvom. Slnovrat, narážaš na jeho narodenie? Tak mám pre teba novinu, určite to nebolo v zime(pastieri a ich stáda, v zime to nemohlo byť). Mýtus? Ak neveríš biblii, čo rímske archívy, ktoré o ňom pojednávajú. Ježiš nie je replikou, ale spasiteľom, Ra a všetci ďalší, nikto neurobil pre človeka to čo Ježiš.

Vtedy rozveselil sa Ježiš v Duchu Svätom a riekol: Chválim Ťa, Otče, Pane neba a zeme, že si toto skryl pred múdrymi a rozumnými a zjavil nemluvňatám. Áno, Otče, tak sa Ti ľúbilo. Lukáš 10; 21

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, So, 2012-05-12 22:07 | Ninja už: 5324 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

Je ale v bibli mnoho nedomyšlených věcí, například to, že Ježíš vstane z mrtvých a hned to je jeden ze svatých, zatímco pokud nějaká chudák ženská vstane z mrtvých, tak to je hned čarodejnice a hned jí jdou upálit.

Obrázek uživatele Danatael
Vložil Danatael, So, 2012-05-12 22:10 | Ninja už: 4749 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

Vieš mi uviesť nejaký konkrétny príklad z Biblie kde nejaká žena vstala z mŕtvych a upálili ju?

Vtedy rozveselil sa Ježiš v Duchu Svätom a riekol: Chválim Ťa, Otče, Pane neba a zeme, že si toto skryl pred múdrymi a rozumnými a zjavil nemluvňatám. Áno, Otče, tak sa Ti ľúbilo. Lukáš 10; 21

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, So, 2012-05-12 22:23 | Ninja už: 5324 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

Ok, ok, napsal jsem to špatně.
Myslím jedince ve staré době, zkrátka obyčejní občané, kteří měli schváleno vládci v té době, v zemích podporující křesťanství, upalování a jiné různé tresty na lidech, kteří jsou podezřívání z čarodějnictví.
Ani nijak tímto nechci poskvrnit církev v té době, protože o tomhle fakt vím nic, jelikož se o to nezajímám, spíš bych chtěl poučit, jak to tedy bylo, protože čerpám výhradně z toho, co vidím na nejblíže dostupných zdrojích.

Obrázek uživatele Danatael
Vložil Danatael, So, 2012-05-12 22:43 | Ninja už: 4749 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

Myslíš inkvizíciu a tak? Je nutné si uvedomiť si jednu vec, aj tá najjednoduchšia myšlienka sa dá interpretovať rôznymi spôsobmi. Mocný tej doby si vybrali z Biblie to čo sa im hodilo aby potvrdili svoje názory. Prekrútili zákon a pod maskou kresťanstva páchali zločiny. Vybrali si tie veci, ktoré sa im hodili. Kto z obyčajných ľudí bude prekrucovať slovo Božie? Veď to hovoria kňazi, hovorí to sám Boh. A ako to ozaj je. "Kto je bez viny nech hodí kameňom." To je to čo Boh ozaj hovorí, to je viac ako názor nejakého kňaza, alebo biskupa.
Boh s tým nemal nič, oni pod jeho menom páchali ohavenstvo.

Vtedy rozveselil sa Ježiš v Duchu Svätom a riekol: Chválim Ťa, Otče, Pane neba a zeme, že si toto skryl pred múdrymi a rozumnými a zjavil nemluvňatám. Áno, Otče, tak sa Ti ľúbilo. Lukáš 10; 21

Obrázek uživatele adabo
Vložil adabo, So, 2012-05-12 22:55 | Ninja už: 5324 dní, Příspěvků: 806 | Autor je: Horší než odpad

Děkuji, tohle jsem chtěl slyšet. Tohle bylo jediný, u čeho jsem u křesťanství pochyboval, ale teď už proti tomu nemám nic, ale i přesto si zachovám svou víru.

Přeji příjemnou diskusi.

Obrázek uživatele Tekku
Vložil Tekku, So, 2012-05-12 21:30 | Ninja už: 4743 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

A čo Flying Spaghetti Monster? Ten dal hladným pirátom špagety aby zahnal ich dlhotrvajúci hlad Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele comablack
Vložil comablack, So, 2012-05-19 09:54 | Ninja už: 4472 dní, Příspěvků: 168 | Autor je: Prostý občan

Jo, to je moje nabozenstvi Laughing out loud!

comablack podpis

Obrázek uživatele -Hinata-
Vložil -Hinata-, So, 2012-05-12 22:11 | Ninja už: 4417 dní, Příspěvků: 296 | Autor je: Prostý občan

jo to jo Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, So, 2012-05-12 21:15 | Ninja už: 4728 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Myslím, že zrovna jeho nepřesvědčíme. (Nicméně samozřejmě netvrdím, že by to bylo tvým cílem, o tom nemám potuchy.) Nicméně máš můj obdiv, argumentuješ mnohem lépe než já a evidentně tomu i lépe rozumíš. Je hezké vědět, že na Konoze nejsou jenom nevěřící.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Danatael
Vložil Danatael, So, 2012-05-12 21:24 | Ninja už: 4749 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

My nie a toto nie je o argumentácii. Ako vidím celkom sa vyzná vo filozofii a nový zákon berie len ako akúsi filozofickú príučku, takto sa Biblia čítať nemá, preto mu uniká podstata.

Vtedy rozveselil sa Ježiš v Duchu Svätom a riekol: Chválim Ťa, Otče, Pane neba a zeme, že si toto skryl pred múdrymi a rozumnými a zjavil nemluvňatám. Áno, Otče, tak sa Ti ľúbilo. Lukáš 10; 21

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, So, 2012-05-12 20:27 | Ninja už: 4728 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Četls nějaké knihy na toto téma? Konkrétně ohledně křesťanství a tak? Protože to, že ze sebe vzájemně čerpali ještě není argumentem pro nepravdivost. Koneckonců Ježíš je historická osoba. To nelze popřít. To čemu nemusíš věřit je jeho zmrtvýchvstání, zázraky atd. Nicméně jsou jen dvě možnosti. Existuje i pramen, který se zmiňuje o Ježíši a nikterak nepopírá, že Ježíš dělal zázraky. Pouze to přisuzuje ďáblu nikoli bohu.
Takže můžeš prohlásit Ježíše za vyslance ďábla, nebezpečného šílence, manipulátora, co toužil po moci nebo ho můžeš nazvat Kristem a vyznat, že je Bůh.

Takže z tvého pohledu se evidentně spíše jedná o první možnost. Nicméně je to jen tvůj pohled a nikdy se ti nepodaří dokázat těm hromadám lidí, co věří, že nemají pravdu. (A předpokládám, že nám se nepodaří přesvědčit tebe. Uvidíme po smrti. Eye-wink )

(Nedalo mi to nereagovat, ale vím, že když by to protáhlo mohl by z toho být celkem slušný maglajz, proto tady nebudu vést delší debaty. Kdyby tě táhlo se o tom s někým pohádat, jsem k dispozici.)

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, So, 2012-05-12 20:45 | Ninja už: 4871 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Existence muže jménem Ježíš Nazaretský (Ješua Nazaretský) není spolehlivě prokazatelná a je možné, že šlo o pozdější židovský "mýtus", který byl politicky využit o několik desetiletí později při Kar Kochbově povstání proti Římanům jehož následkem byla židovská diaspora a praktická destrukce Jeruzaléma římskými legiemi. Co je pravda a co mýtus je těžké určit, ale dle toho co lze vyčíst z Nového Zákona víme, že mezi 12tým a 33tím rokem byl jmenovaný Ješua Nazaretský "někde mimo" - podle seriózních historiků byl patrně v jednom z klášterů na Sinaji - zde se mohl též seznámit s Jidášem Iškariotským, který byl mnohem později církví démonizován, ostatně stejně jako Ježíš "projevuje" jisté filosofické "manýry" (podobně též Jan)... Jan, Ješua a Jidáš jsou oproti ostatním zmiňovaným hlavním postavám fikce jménem Nový Zákon spíše filosofové vycházející jednak z helenistického světa, druhak z židovských klášterů na Sinaji, které tehdy sloužily jako velmi vážené vzdělávací instituce. Otázka je jak si mohli Josef a Maria dovolit zaplatit Ješuova studia, i když... Josef byl řemeslník což bylo tehdy celkem výdělečné a vážené postavení.... no bylo by to nadlouho... o tomhle se můžeme pobavit jindy a jinde.

Obrázek uživatele Miharu Samidare
Vložil Miharu Samidare, So, 2012-05-12 21:40 | Ninja už: 4693 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

zaujimave Smiling zas suhlas ale zas tam je to slovo mytus Laughing out loud nepaci sa mi Laughing out loud nenazyvaj veci mytom len preto ze to nazval iný clovek ...tiez nazyvaju jednu knihu ktoru sa snazim studivat roznymi nazvami ale su to len ludia nikto nevie ci ju naozaj napisali sumeri ...ale to ti samozrejme nepovedia narovinu Laughing out loud ... dam ti otazku len tak co si otom myslis OK Laughing out loud Co si myslis o Anunnaki ? su tiez mitus? su to predsa len prvy bohovia co kedy clovek oznacil za bohov a aj ich tak uctieval... no Smiling ?

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, So, 2012-05-12 21:50 | Ninja už: 4871 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Annunaki jsou sumerští bohové vyobrazení a popsaní v textech Enuma Eliš (což je "něco jako sumerská bible")... bohužel o nich toho moc nevím, ale to málo co znám mi stačí na to, abych tě odkázal k tomu, že jde o klasický starověký mýtus o bozích. Btw... indická Mahábharáta (též mýtus) o indických božstvech popisuje jak sestrojit raketový motor a jak funguje atomová zbraň (a to jsem četl překlad z roku 1898 do angličtiny - já četl český překlad z tohoto anglického z roku 1911 - tedy dávno předtím, než vědci mohli vůbec pomýšlet na sestrojení takových zbraní)...

... podívej... EXISTUJÍ BÍLÁ MÍSTA v historii lidstva, o tom žádná... indická, sumerská, egyptská a další civilizace popisují věci a archeologové objevily věci (kupř "božské míče" což jsou kamenné koule vážící několik tun vyrobené tak dokonale, že by s tím měl moderní průmysl problém nalezené nadto v místech stovky ne-li tisíce kilometrů daleko od nalezišť materiálu, ze kterých jsou vyrobeny), že by jeden žasl... je možné... že tu předtím, než kam sahá "paměť našich dějin" byly jiné civilizace - teoreticky jsme třeba ještě neobjevily všechny. Atlantida atp... které mohly být vyspělejší - teoreticky ovšem - a zanechaly ve svém dědictví odkazy svým potomkům (které již dějiny znají), kteří tyto odkazy zčásti využili pro vlastní vzestup...

...ale bohové? Sotva.

Obrázek uživatele Miharu Samidare
Vložil Miharu Samidare, Ne, 2012-05-13 00:29 | Ninja už: 4693 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, So, 2012-05-12 21:12 | Ninja už: 4728 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

"A předpokládám, že nám se nepodaří přesvědčit tebe."

Ha, můj předpoklad se vyplnil. Myslím, že oba jsme k tomu řekli svoje a skutečně vyšlo najevo, že o kompromisu či lehké shodě nemůže být absolutně řeč. Ty seš o své pravdě absolutně přesvědčený a já jsem se při čtení tvého příspěvku neubránila smíchu. (A to nemyslím zle, pouze poukazuji na rozdílnost našich názorů.)
Takže děkuji za kratičkou debatu, která možná nepřinesla výsledků, ale opět mi ukázala odvrácenou stranu mince.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, So, 2012-05-12 20:25 | Ninja už: 5673 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Tady nejde vůbec o to, jestli je Bible pravdivá a Bůh existuje nebo ne. Nevím, jak ty, ale já jsem z toho komentáře, na který ten Danataelův reaguje, pochopila, že to bylo "kdyby existoval Bůh (ten křesťanský)". A tudíž by existovala celá trojice. (Ano, ani já se nemíním pouštět do žádných náboženských debat xD)

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”