manga_preview
Boruto TBV 15

Anime, které vás zklamalo (na celé čáře) ☺

Zdarec lidi, když jsem si tak pročítala diskuse o různých anime, všimla jsem si, že když někdo celkem populární anime negativně okomentuje, tak ostatní mu napíšou, ať ,,mlčí" (no však my všichni víme, že to dost lidí píše tou hrubší formou Laughing out loud). Ale já si myslím, že každý má právo projevit svůj názor - no, ne snad? - vždyť k čemu by bylo, kdyby tady každý psal jenom ,,moc se mi to líbilo, fakt super. Nechápu co se na tom může někomu nelíbit..."? Ten kdo by si to pak četl, by si musel říct, že jsme úplně zaslepený! Víte, jak se to říká: Mít rád neznamená jen užívat si krásu, ale i najít chyby a smířit se s nimi.
Fajn, netvrdím, že si musíme zkusit všechno zprotivit. Ale něco jako: "Fajn, chyby jsem hledal. A chyby jsem nenašel." by byl docela dobrý přístup.

No nevím, jestli jste pochopili to, co se vám tu snažím vysvětlit, ale každopádně při vstupu sem si můžete být jistí že:
1)se tu na vás nebude nikdo zlobit, za váš názor( i kdyby ostatní byli jiného názoru - nebo to aspoň zkuste - jsme přece lidi, né?) - respektujte názor ostatních!!
2)tu bude hlavně samá kritika (takže kladný komenty o svým oblíbeným anime tu raději nehledejte XD)
3) já samozřejmě začnu XD


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Čt, 2011-11-17 09:07 | Ninja už: 4770 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Víceméně jsem to napsal už výše.
Ale:

1) děj okolo Rukie? Jaký děj? Vždyť tam vlastně nic není. My se do poslední chvíle nedozvíme, proč se to všechno děje. Neříkám, že to není jedna z nejlepších částí Bleach. jestli vůbec ne nejlepší. Ale kromě přátelství, tam není asi žádná další myšlenka.

2) už jsem psal výše: Svoboda, mír, pomsta. Snaha to nějakým způsobem řešit, nějaké myšlenky, postoje atd... Navíc taky jak dětství ovlivní charakter a cíle postav.

3) originalita je právě ve spojení bodu 2) s vytvořením "skoro reálného" světa, kde se normálně umírá. I když pochopitelně schopnosti atd... jsou poplatné žánru.

4) Bleach má fillerů víc, ale hlavně je na ně kladem skoro větší důraz než na hlavní děj. Vždyť kolik souvislých celků patří v Bleachi hlavnímu ději?

6) No, podle mě je dost jasné heslo. Schopnosti jsou pochopitelně neskutečné atd.. to je společné všech podobným anime. Ale tím se Naruto právě liší, že postavy mohou zemřít. V Bleachi zemře maximálně opravdu záporná postava, i když i tak je smrt jen jakási cesta k dalšímu životu (ta věc s recyklací duší ......).

Obrázek uživatele Lorraine
Vložil Lorraine, Po, 2011-11-14 18:49 | Ninja už: 4926 dní, Příspěvků: 522 | Autor je: Prostý občan

Naprosty suhlas.Moje slova !! Eye-wink

Moje FF Smiling


Dango, dango, dango, dango, dango, dango daikazoku

Obrázek uživatele ---Itachi---
Vložil ---Itachi---, Po, 2011-11-14 17:24 | Ninja už: 5658 dní, Příspěvků: 303 | Autor je: Prostý občan

všichni říkají že je to nej, ale nejhorší Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Gliamerder
Vložil Gliamerder, Po, 2011-11-14 18:14 | Ninja už: 6123 dní, Příspěvků: 1290 | Autor je: Prostý občan

Hmmm jenže Naruto je teď na stejné úrovni proto tohle nadávání na Bleach nechápu když Naruto an tom není o moc lépe.

Děkuji bohu za OP

Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke

Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM

Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, Po, 2011-11-14 18:32 | Ninja už: 4764 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

Prečo myslíš že je Naruto na tom podobne?

Obrázek uživatele Gliamerder
Vložil Gliamerder, Po, 2011-11-14 18:43 | Ninja už: 6123 dní, Příspěvků: 1290 | Autor je: Prostý občan

Já vím že vi přiznivci Naruta to nemáte rádi ale manga v poslední době tak upadla že je na stejný úrovni jak Titeho co se týče Shounenu, naví jsou tu anime i mangy tisíckrát lepší jak tohle například Op, Kenichi, Beelzebub.....

Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke

Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM

Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, Po, 2011-11-14 20:18 | Ninja už: 4764 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

No ja Naruto mangu nečítam už. Mne sa zas viac páči Tenjō tenge od Kenichiho, a Naruto od OP...

Aj keď som toho z OP moc nevidel mi to proste nesadlo. Naruto ma v anime sklamal najviac terajšou animáciou. Boj Sasuke vs Kakashi bol otrasný+teraz sú fillery ktoré ani nepozerám (radšej nech nerobia nič ako fillery).

U mňa môže Narutovi konkurovať zatial jedine DN a FMA. A mne neprekáža tvoj názor k porovnávaní Naruta a Bleacha XD je to tvoj názor ktorý ti ja nezoberiem, len som sa pýtal.

Naviac som nevedel že myslíš mangu.

Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, Po, 2011-11-14 20:42 | Ninja už: 5031 dní, Příspěvků: 2426 | Autor je: Prostý občan

Tak Tenjou Tenge je oproti Kenichimu odpad Laughing out loud Anime TT je v podstatě jeden velkej nudnej flashback Laughing out loud Nevím jak je na tom TT manga tu jsem radši nečet... Kenichi anime je takový ucházející neurazí prostě... u Kenichiho je škoda, že končí cca ve 1/4 mangy... protože jakmile se v manze začne řešit minulost mistrů a objeví se Yami, tak se jedná mezi shounenama o hodně podařenej kousek...

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, Po, 2011-11-14 21:03 | Ninja už: 4764 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

Mne sa Tenjō tenge práveže velmi páčil. Na to mám už svoje osobné dôvody XD Kenichi sa mi nepáčil... Hlavne v tom že tam skoro stále boli tie "srandovné" xichty aj pri vážnejších udalostiach...

Obrázek uživatele Gliamerder
Vložil Gliamerder, Po, 2011-11-14 21:06 | Ninja už: 6123 dní, Příspěvků: 1290 | Autor je: Prostý občan

Nechápu co s elidem může líbít na Tenjou Tenge no chápu ale spíš nechápu jak dokázali snést toho hlavního hrdiny........

Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke

Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM

Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.

Obrázek uživatele Gliamerder
Vložil Gliamerder, Po, 2011-11-14 21:04 | Ninja už: 6123 dní, Příspěvků: 1290 | Autor je: Prostý občan

Přikivuji a souhlasím a nezapomeň že já četl Tenjou Tenge a konec byl naprostá blbost.

Ale všimni si všem co se líbí TT se nějakým způsobem nelíbí Kenichi a DTB čím to je???

Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke

Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM

Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.

Obrázek uživatele Broook
Vložil Broook, Po, 2011-11-14 17:27 | Ninja už: 5031 dní, Příspěvků: 2426 | Autor je: Prostý občan

Good one Laughing out loud

https://discordapp.com/invite/WX8gVZn - (pokec) Anime/Manga komunita

Obrázek uživatele Gliamerder
Vložil Gliamerder, Po, 2011-11-14 03:20 | Ninja už: 6123 dní, Příspěvků: 1290 | Autor je: Prostý občan

Yoichi při představě SHounen Harem Ecchi jsem si nějak představil něco jiného anime jsou docela jenom zklamáním...... nebylo to vůbec originální (příběh viděn milionkrát). No bylo to plné klišé. Prostě jako vždy kluk se zamiluje do největší prsatice a násilnice tam (viděno už ve stovkách Ecchi ale to nestačí musíme přece přidat další) navíc je to děsná postava a pak jsou tu několik další hlavní záporák anime nic moc a ten blonďatej debil co tam lezl byl opravdu něco děsného. NO ale zbytek postav tak příšerný nebyl nebo mám spíč říct že to bylo jediné plusko tyhle hrůzy....... ano je to tak přesto že se dost často stává že Tsundere moc nemusím tady jsem postavu oblíbil nejvíc (Ayame). 4/10 celkové hodnocení

Poznámka k Originalitám (Hlavně Kenichi ten špatný není přesto že si něco od Tenjou Tenge vzál, naštěstí to nebyl hlavní hrdina který je naprosto děsný)

Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke

Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM

Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, Út, 2011-11-15 07:30 | Ninja už: 5623 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

Ja už ani neviem ako sa pi...prsatka volala, ale viem, že som mal pri každej scéne s ňou to anime chuť dropnúť. Ayame to ako tak zachraňovala.

Obrázek uživatele Gliamerder
Vložil Gliamerder, Út, 2011-11-15 17:39 | Ninja už: 6123 dní, Příspěvků: 1290 | Autor je: Prostý občan

Ayame to skutečně zachraňovala to je pravda.

Ale je neoblíbenější postava s celého toho aime i mangy která je taky podobně ukončená jako anime ale jsme rád že to skončilo takhle protože představa že by ona měla být s tím blonďatým volem no dělá se mě poněkud zle. Obzvlášť když ten její vztah s Yoichim byl naprosto hezky udělán. A nebyl takový klišé jako to s tou kozaticí (Ibuki nebo tak nějak se jmenovala)

Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke

Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM

Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.

Obrázek uživatele caddarn
Vložil caddarn, Po, 2011-11-14 03:41 | Ninja už: 5331 dní, Příspěvků: 174 | Autor je: Prostý občan

toršku mi to připadá jako chtít po pornu aby mělo dobrej děj Smiling

Obrázek uživatele Gliamerder
Vložil Gliamerder, Po, 2011-11-14 04:26 | Ninja už: 6123 dní, Příspěvků: 1290 | Autor je: Prostý občan

Pozor viděl jsem hentai který určitý děj měl. Sice to nebylo nic světoborného ale měl..... Laughing out loud

Jo ale kdyby aspoň to anime mělo nějaký překapvivý prvek ale nic. School Rumble mně překpailo tím že co se týče párování takže to nedopadlo tak jak jsem si zezačátku myslel. Ale Yoichi.... no Yoichi ten má skončit s Ibuki a Ayame měla s tím blonďatým blbcem (jméno nevzpomínám ani nechci, měl stejnou mysl jako Harima Kenji) ani se k sobě nějak zvlášť nehodí prostě dává to k sobě jenom protože hlavní hrdina má skončit s hlavní (kozatou) hrdinkou a přesto nejede vlak. Ale taková je většina anime co jsem viděl.

Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke

Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM

Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, Ne, 2011-11-13 23:07 | Ninja už: 4764 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

Soul Eater- to už je taká kopirácia by som povedal... nevidel som tam moc originality (až na ten štýl kresby).
Kenichi- taktiež si rovno zapnem Tenjō tenge.
Darker than black- moc ma to nezaujalo, možno v budúcnosti tomu ešte dám šancu.
One Piece- uznávané anime/manga ale proste ma to nechytilo! Taktiež tomu možno dám v budúcnosti šancu.

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Po, 2011-11-14 00:14 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Ani jedno z anime, které jsi zmínil není originální. To vlastně není žádný skoro shounen, který vyšel za posledních 30 let, protože shounen v jádru kopíruje jednu a tu samou linii dokola. Samozdřejmně liší se ve spoustě věcí, ale hlavní strukturu a myšlenku mají stejnou (přátelství a snaha nás přenese přes všechno). Ono když se podíváš na Ashita no Joe, což je manga z šedesátých let, tak stejně uvidíš většinu prostředků, která je použita v Narutu, OP atd... Nebo třeba Lupin III.
Chtít od shounenů něco originalitu, je něco jako chtít od pornografické literatury, aby se spolu nevyspali.
Zrovna Soul Eater patří k těm pokrokovějším shounenů, a to z jednoho prostého důvodu - Maka. Maka je čistě neshounenovská hrdina, která je schopná bojovat sama a nikdo jí nemusí zachraňovat. (Samozdřejmě přátelství a snaha tam furt je.) Navíc má i mírně odlišnou gradaci (místo klasického na RPG systému, level - boss, během toho postup na další úroveň, level - boss..., i když i SE má tyhle prvky, zlatý FMA.) Je dobře, že se zmiňuješ o animaci, která je rozhodně originální a hlavně jedna z nejlepších co jsou k vidění. Jako SE se všem líbít nemusí, co si budeme povídat, to anime má plno much, pomalý rozjezd, slabý závěr, natahované části, přílišné tlačení na pilu ve vypjatých momentech... ale neorginalitu bych mu moc nevyčítal.
OP je čistý shounen, vlastně žijící prototyp a protot se lidem co mají slabost pro shounen líbí. Pokud jí nemá, budeš se na to dívat jako na dobré anime/mangu s plno klišé...

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, Po, 2011-11-14 00:58 | Ninja už: 4764 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

Máš pravdu, ale aj keď sú anime/manga rovnakého typu kde ide stále o to isté... Tak niektoré proste niečím zaujmú a niektoré nie. Yu Yu Hakusho je toho príkladom (aspoň u mňa)rovnaký žáner ako Bleach ale až tak ma nedostal. Dobre Bleach je fail, ale tie postavy a atmosféra... Pôsobí to rešpektom keď príde nejaký "silák". Zato v YYH nie (asi to bude aj tou animáciou predsa len je to staršia anime). Záleží to od mnoho faktorov čo človeka zaujme a čo nie. Ďalej som nepochopil čo si myslel tým že "Maka je čistě neshounenovská hrdina, která je schopná bojovat sama a nikdo jí nemusí zachraňovat." Veď ani Naruta nemusí nikto chrániť nie ? A Maka bojuje spolu so Soulom. FMA je fakt výborná anime súhlasím (ak si to takto myslel "zlatý FMA" XD). Ja viem že OP by ma začal baviť a možno sa stal aj mojou oblúbenou anime, ale mne sa to proste NECHCE rozkukávať XD Stačí mi Naruto a trochu toho Bleachu z takýchto druhov.
"Chtít od shounenů něco originalitu, je něco jako chtít od pornografické literatury, aby se spolu nevyspali." Máš pravdu s tou originalitou som sa zle vyjadril, proste mi tieto anime neprišli na chuť.
BTW dobré prirovnanie XD

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Po, 2011-11-14 12:16 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Víš větu "Maka je čistě neshounenovská hrdina, která je schopná bojovat sama a nikdo jí nemusí zachraňovat" je o tom, že je to holka, což Naruto není.
Jako jinak tě chápu. Každému nesedne všechno.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele caddarn
Vložil caddarn, Po, 2011-11-14 04:15 | Ninja už: 5331 dní, Příspěvků: 174 | Autor je: Prostý občan

u shonenu je děj děsně nalinkovanej jestli ti to vadí začni koukat na seineny které se pravda občas také podobají ale dokáží i překvapit

Soul Eater - jsem napřed dropnul ale nakonec to dokoukal .u mě to dojelo na to že nesnáším uřvané charaktery . ale je fakt že tak v pulce to bylo docela zajímavé

Darker than black - nadpruměrné anime sice než se divák začne chytat voco jde tak to docela trvá ... mě se líbila hlavně 2 serie

One Piece - má extremě pomalej start ale je to anime které za to sojí .. a chce to mít tak 3 měsíce volna Smiling protože jak tě tohle anime chytne tak ho už budeš muset dokoukat ... teď myslím je na 525 dílu

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, Po, 2011-11-14 16:03 | Ninja už: 4764 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

Dal by si mi nejaký dobrý typ na seinen?

Díky x)

Obrázek uživatele caddarn
Vložil caddarn, Po, 2011-11-14 19:10 | Ninja už: 5331 dní, Příspěvků: 174 | Autor je: Prostý občan

Mushishi
Ghost in the Shell
Baccano!
Seirei no Moribito
Cowboy Bebop
The Twelve Kingdoms
Kenpuu Denki Berserk
Samurai Champloo
Haibane Renmei

i když někdy nechápu podle čeho to určujou třeba Neon Genesis Evangelion považuji za jedno z nejdospělejších anime co jsem vyděl a je to shounen a taková lehčí ptákovina bez jednihé hlubší myšlenky working je seinen takže ani podle tohodne se nedá při výběru řídit

Obrázek uživatele Tan.
Vložil Tan., So, 2011-10-01 20:01 | Ninja už: 5255 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

Myslím, že už to tu zaznělo. Bokura ga ita - kresba mě nějak nenadchla, a moc to protahovali, sem tam jsem usnula ^^'' Minami-ke *už ani nevím proč jsem začala na to koukat*

Hehe, Tan se dala na k-pop~
^-^

Obrázek uživatele caddarn
Vložil caddarn, So, 2011-10-01 17:02 | Ninja už: 5331 dní, Příspěvků: 174 | Autor je: Prostý občan

konec Eureka Seven jsem moc nepobral ... jde o moc pěkné anime a proto si myslím že by si na závěr zasloužilo něco lepšího než tuhle nelogickou hatmatilku ...

Obrázek uživatele Yelaflash
Vložil Yelaflash, Pá, 2011-09-30 17:51 | Ninja už: 5836 dní, Příspěvků: 1084 | Autor je: Pěstitel rýže

Kenichi je fajn že tam občas hádžu tie xichty typu FMA ale už to preháňajú fakt som to musel proste vypnúť!

Obrázek uživatele squall 87
Vložil squall 87, So, 2011-10-01 17:45 | Ninja už: 5673 dní, Příspěvků: 149 | Autor je: Prostý občan

To aby ses kouknul na One piece ten si zamiluješ Laughing out loud

Obrázek uživatele Kinji-sama
Vložil Kinji-sama, St, 2011-09-28 19:38 | Ninja už: 5719 dní, Příspěvků: 858 | Autor je: Prostý občan

soul eater - nuuda

Obrázek uživatele Mayako-chan
Vložil Mayako-chan, St, 2011-09-28 19:30 | Ninja už: 6178 dní, Příspěvků: 436 | Autor je: Prostý občan

Ao no Exorcist - úplně samý případ jako u Kuroshitsuji, začnou dělat anime z mangy s minimálním počtem kapitol, a pak z toho na konci vytvoří takovou s**čku, že by jim i Hollywood záviděl Sad