manga_preview
Boruto TBV 21

Co vás nejvíce naštvalo na příběhu Naruta nebo i na postavách z Naruta???

Nazdar lidi, tak jsem tak přemýšlela o všem, co bych udělala jinak než Kishimoto a také, co mě kdy nejvíc naštvalo na příbehu Naruta. Moc by mě zajímaly vaše názory a jak by jste vše popřípadě změnili k obrazu svému?


Tak a co vy? Podělte se s ostatními s vašimi nespokojenostmi!
Dodám ale, že i když Naruto má pár věcí, které se mi nelíbí, přesto se mi toto Anime líbí a Kishimotovi jsem vděčná! :D


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, Ne, 2013-03-24 19:20 | Ninja už: 6515 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Posledná kapitola(624).

Rayzo: Beriem to ako áno! Eye-wink
: *

~Jalapenos

Obrázek uživatele Ryuunosuke
Vložil Ryuunosuke, Ne, 2013-03-24 16:24 | Ninja už: 4471 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Utírač Udonova nosu

To jak je Neji v normalnych dieloch genius a v shippudene z neho spravili vedlajsiu postavu

Obrázek uživatele Lukas IV. Baruto
Vložil Lukas IV. Baruto, Ne, 2013-03-24 09:37 | Ninja už: 4676 dní, Příspěvků: 521 | Autor je: Pěstitel rýže

To že jsem se dostal na konec anime a musím čekat týden na nový díl :DDD

Tvůrce, který pořádně neví, kdy přestat.

Obrázek uživatele ksiksel
Vložil ksiksel, Út, 2013-03-26 16:15 | Ninja už: 4688 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

asi tak Laughing out loud

Obrázek uživatele Cumiki
Vložil Cumiki, Pá, 2013-03-15 00:11 | Ninja už: 4591 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Recepční v lázních

Kankurovo nový oblečení a make up dřív mu to seklo víc ,)

Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, Čt, 2013-03-14 00:57 | Ninja už: 5452 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

To že Kakashi se jevil na začatku jako nepřemožitelny bylo asi tim že neměl zatím nějakého silnějšího soupeře. Pein ho rozmetl na prach protože(a teď mě budou nenavidět všichni Kakashiovci) rozdil mezi nimi byl katastrofalni, nemohl ho porazit už jen z toho důvodu že chytl nejsilnějšího z Peinu x) a navíc asi aji věděl že proti němu nemá absolutní šanci, tak se z toho snažil vytěžit aspoň nejvíce, tudíž použil Bleskový klon, který jak říkal mu sežral polovinu chakry a jestliže do toho použiva Raikiri a Sharingan tak musel byt sakra omezený v počtu technik. Ale právě diky němu, přišli na tu jeho schopnost. Ale chápu to xD všichni se zlepšujou, Narutem a Sasukem počínaje tak mohl i Kakashi. A zajimalo by mě proč nezkusil použit MS na něj, ještě když měl dost sil a zkusit ho vtahnout do jine dimenze Smiling Jen úvaha.

A dějově mi asi nic tak nějak šileně moc nevadi(spíše mi vadi jak po animaci, pos*ali ten souboj Pein vs. Naruto ale to už neni chyba Kishimota). Pro mě je ten serial takový jaký je a kdybych ho chtěl měnit, tak zkusím napsat asi FF Laughing out loud

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Ne, 2013-03-24 19:08 | Ninja už: 4539 dní, Příspěvků: 1074 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

to me taky naštvalo je to tak jak říkaš

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele -Hidan-
Vložil -Hidan-, So, 2013-03-23 17:23 | Ninja už: 5207 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

Kamaráde .. Vždyt Kakuzu ho uplně kosil .. Eye-wink.. Kdyby tam nebyl Naruto Kakashi i celej tým sou v p***li Smiling.

Budete Obětování Bohů Jashinovi Hehehehehe Laughing out loud Smiling.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2013-03-23 18:50 | Ninja už: 4973 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

na Kakashiho obhajobu: Kakashi byl schopen odolávat kombu Hidan a Kakuzu a zároveň ochraňovat ty tři. Dokázal přečíst Kakuzovy pečetě a jednou ho zabít. To není špatné! Přitom nepoužil MS. Kdyby použil MS, tak by dost možná dokázal Kakuza porazit sám, i když by ho to jistě taky silně poznamenalo.
Nutno říct, že kdyby měl o Kakuzovi informace, tak by ho nejspíš dokázal zabít hned napoprvé, protože by do něho prostě pouštěl raikiri a postupně zničil všechna srdce...

Jinak Kakuzu byl velmi silný a zkušený. Myslím, že vyčítat Kakashimu, že ho nebyl schopen dát, je stejné jako mu vyčítat, že by nedokázal porazit Kisameho nebo Itachiho.

Samozřejmě souhlasím, že v souboji s Peinem neměl šanci. Ale rinnegan je jiná úroveň, jak jsme viděli, tak na rovnocenný boj s rinneganem je zapotřebí MS (ale ne s Kakashiho chakrou a počtem technik). I tak ale Kakashi dokázal porazit jednoho Peina, což není špatné. Nikdo jiný v Konoze toho schopný nebyl...

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Ne, 2013-03-24 19:10 | Ninja už: 4539 dní, Příspěvků: 1074 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

ale bil konohamaru

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2013-03-24 21:18 | Ninja už: 4973 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

to je otázka, jestli dokázal porazit jednoho Peina, protože on potom byl přivolán a byl v pořádku, dokonce spravil Peina loutku...
Každopádně to byl jen jeden Pein a zrovna ten, který v přímém boji mohl použít jen taijutsu a tyče......

Obrázek uživatele Leon. S. Uchiha
Vložil Leon. S. Uchiha, Ne, 2013-03-24 17:20 | Ninja už: 4608 dní, Příspěvků: 1297 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ano súhlasím Kakashi je veľmi silný veď mohol byť aj Hokage keby sa do toho neplietol Danzou a keby nemal na starosti Ino Shikamara a Choujiho tak by dal Kakuzua. Ale Kakuzua nemožeš porovnávať s Itachim. Itachi bol silnejší (a ne nehovorím to preto lebo je to moj obľúbenec ) aj technikami aj inteligenciou veď kedˇmal osem rokov uvažoval ako Hokage

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2013-03-24 19:00 | Ninja už: 4973 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Itachi byl jistě silnější než Kakuzu, už jen proto, že by Kakuza snadno porazil pomocí svých genjutsu. Každopádně Susanoo to jistí...

S tou inteligencí bych to zase tak nepřeháněl. Jistě, byl velmi chytrý. Ale kdyby to byl génius, tak by dokázal nějak zabránit vyvraždění klanu atd...

Obrázek uživatele Leon. S. Uchiha
Vložil Leon. S. Uchiha, Ne, 2013-03-24 19:07 | Ninja už: 4608 dní, Příspěvků: 1297 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Tak, ale Danzou od začiatku nenávidel Uchiha clan a zúfalo túžil po Sharingane a Itachi sa potom dozvedel to so Shisuiom. Itachi podľa mňa nenávidel Danzoua aale keby ho zabil tak by to fakt bol zradca a keby nevyvraždil Uchiha clan tak by ho Danzou upodozrieval že sa k nim pridal a Itachi najviac miloval svojho brata a keby nevyvraždil Uchihou tak by Konoha rozmetala aj Sasukeho

Obrázek uživatele DannyKage
Vložil DannyKage, St, 2014-11-05 00:18 | Ninja už: 4443 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

Podle mě Itachi byl genius už jen v tom, že věděl i přes to všechno, že je Danzou pro Konohu nezbytný, on dělal tu černou práci a to si Itachi uvědomoval a proto jej nezabil Eye-wink určitě ho nesnášel, ale přemýšlel jako Hokage a to byl ten důvod proč to ho nezabil. (jinak Danzou byl kretén Laughing out loud )

Obrázek uživatele Aife
Vložil Aife, Ne, 2013-03-24 19:11 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 371 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Furt to nemění nic na tom, že kdyby to Itachi uhrál tak, že by zdiskreditoval Danzoa (a zbavil jej tak části jeho moci), spolu s Shisuim kdyby... vmanipulovali část konožského vedení tak, aby hráli na ruku klanu Uchiha, opravdu si myslíš, že by pak měli Uchihové důvod plánovat vzpouru?

Obrázek uživatele Leon. S. Uchiha
Vložil Leon. S. Uchiha, Ne, 2013-03-24 19:25 | Ninja už: 4608 dní, Příspěvků: 1297 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ale vedenie Konohy by verilo pravej ruke Danzouovi alebo Itachimu ktorý bol z klanu ktory chystal vzpúru ?

Obrázek uživatele Aife
Vložil Aife, Ne, 2013-03-24 19:37 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 371 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Danzo ani předtím neměl bůhvíjak dobrou pověst. A upřímně - kdyby Itachi promluvil před veřejností, že Danzo chystá eliminovat celý klan - klan, jehož schopnosti kolikrát musely ovlivnit výsledky válek - jak by na to asi zareagovaly *ostatní* klany?
V okamžiku, kdy by odsouhlasily Danzoovo počínání, vytvořily by precendens, že totální anihilace celých rodin, kolektivní trest a zabíjení dětí (pochybuju, že Sasuke byl nejmladší z Uchihů) je právně a morálně v pořádku. Žádný z klanů by tohle neodsouhlasil, protože je to precendens tak strašně snadno zneužitelný. Pouhé nařčení a obvinění několika jedinců z libovolného klanu by vedlo k popravám stovek lidí, kteří do toho ani nemuseli být zapojeny.

Jak Itachi tak Shisui byli velice schopní a inteligentní shinobi. Opravdu si myslíte, že by jim dalo takovou práci nashromáždit důkazy, kdyby se o to aspoň pokusili?

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2013-03-24 20:04 | Ninja už: 4973 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

nějak se to zvrhlo!

Kdyby kdokoliv přišel s tím, že by měl být klan Uchiha vyvražděn nebo cokoliv podobného, tak by to znamenalo občanskou válku. Vždyť přece právě toto byl důvod, proč Itachi svůj klan vyvraždil.
K žádné obecné shodě, jak píšeš, by určitě nedošlo!

Itachi mohl víc tlačit na Třetího, který by zase dokázal držet Danza. A na druhou stranu se mohl Itachi zapojit do klanových porad, kde by se je snažit nepřímo odradit od jakékoliv akce. Kdyby byl dostatečně obratný a měl čas, tak by zmohl velmi mnoho, protože nakonec on a Shisui byli nejsilnější z celého klanu a tedy by je klan nechtěl ztratit jako potencionální bojovníky. S dostatkem času by se Itachi dokonce mohl stát i vůdcem celého klanu, čímž by klan dokázal zachránit. To neudělal a nejspíš udělat ani nemohl, protože na to neměl schopnosti ani čas. Myslím, že to jasně svědčí o tom, že sice byl velmi chytrý, ale neviděl všechny možnosti... Nakonec byl vlastně taky narušen zážitky z války...

Obrázek uživatele Aife
Vložil Aife, Ne, 2013-03-24 20:17 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 371 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Proč se domníváš, že Itachi byl jediný, kdo si přál mír? Občanská válka by byla situace bezprostředně ohrožující všechny. Člověk nepotřebuje IQ nad 130, aby to pochopil. Pochybuji, že by se hlavy klanů pustily do otevřeného konfliktu s vedením vesnice. Proč?

Jaký by byl osud klanu, který by se vyvázal z organizace vesnice? Tzn, měl by dostatečný příjem? Obstál by v konkurenci s celými vesnicemi, tzn. organizacemi několika různých klanů? A co víc - jak by si zajistil *ochranu* proti ostatním vesnicím? Byla by to situace antilopy, která ztratila své stádo. Okamžitý terč dravců. Takže ne, opravdu si nemyslím, že by ta situace zašla tak daleko.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2013-03-24 21:25 | Ninja už: 4973 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Nevím o čem mluvíš.
Tady už by nešlo o vedení vesnice, protože to je nakonec voleno resp. respektováno klany ve vesnici. Každý klan by si mohl vybrat, na které straně chce stát, zda s Uchihy nebo proti nim. Určitě tady bylo spousta vazeb... Určitě by nešlo o jeden nebo dva klany, ale zhruba o polovinu klanů v Konoze. Nesmíme zapomínat, že Uchiha a Senju byli zhruba stejně silní a když vytvořili Konohu, tak každý přivedl podobnou vojenskou sílu, tedy podobný počet vazalů-klanů. Dá se předpokládat, že by se vesnice rozštěpila a občanská válka by ji zničila celou.

Nevěřím, že by se jakýkoliv klan dokázal vyvázat ze své vesnice. Jednak zná slabiny vesnice (což si žádná vesnice nemohla dovolit) a potom by se stal obětí jiné vesnice, jak píšeš. Otázka financí by byla ta poslední, co by takový klan mohlo zajímat.
Taky jsem o tom nepsal ani stalo.

Obrázek uživatele Quick
Vložil Quick, Ne, 2013-03-24 17:11 | Ninja už: 4680 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Na boj s rineganem je třeba MS?

Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, Ne, 2013-03-24 17:12 | Ninja už: 5452 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

Tak dle mého názoru, schopný uživatel MS by s nim krok dokázal udržet.Např Itachi.

Ale takových jich moc není(bohužel)

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele Quick
Vložil Quick, Ne, 2013-03-24 17:27 | Ninja už: 4680 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Boj ET Nagato vs ET Itači, Bee a Naruto není relevantní. Bylo to 3 na 1 (když už nic, tak ti dva dělali aspoň křoví) a Nagato nebojoval za sebe, nýbrž jako naprogramovanej stroj. Itači je bezesporu jeden z nejsilnějších charů, ale s Nagatem (chdícím Nagatem) by nejspíš prohrál.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2013-03-24 19:05 | Ninja už: 4973 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Já s tebou samozřejmě souhlasím. Nagato byl silnější než Itachi. Jen jsem psal, že na rovnocenný boj proti rinneganu je potřeba MS.
Viděli jsme, že především rychlá kombinace všech schopností rinneganu zajišťuje uživateli dokonalou obranu i útok. A také jsme viděli, že jediný, kdo dokázal Nagata porazit resp. překvapit byl Itachi s MS. Nikdo předtím nebyl schopen Nagata porazit, ani Jirayia ani Naruto. Takže myslím, že můj příspěvek byl na místě.

Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, So, 2013-03-23 18:43 | Ninja už: 5452 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

Tak ještě ten Smiling ale nemít těch několik srdcí tak by určitě prohrál. Kakashi už tam dostaval řádně, na to jsem zapoměl Smiling i v boji proti Itachimu Smiling kdyby ho chtěl Itachi zabiít, tak Kakashi ani nemrkne, bohužel tomu tak je Smiling Žadny ninja se Sharinganem nemuže porazit Uchihu s tzv "Uchiha tělem" Smiling Takže teď jak se na bojišti v manze ukazalo že Tobi je vlastně


Spoiler nečíst pokud nečtete mangu!!!!!!!!!!!

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Ne, 2013-03-24 19:14 | Ninja už: 4539 dní, Příspěvků: 1074 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

kakashi ho dá ikdyž si


tohle neni pro animáku Laughing out loud

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele schwarz007
Vložil schwarz007, Út, 2013-03-12 21:25 | Ninja už: 4587 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Pěstitel rýže

tie postavy by mohli byt trosku namakanejsie vsedci su tam nejaky vychudnuty, aj ten lee stale trenuje iba taijutsu,.,.,. mali by mu uz dokreslit nejake tie svaly a nie len jemu vsedkym !!! asi najnormalnejsie vyzera ten darui ,... no a raikage tych nepocitam

Obrázek uživatele Laillis
Vložil Laillis, Út, 2013-03-12 15:29 | Ninja už: 4496 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Horší než odpad

Tak nejako nemusím to že s Naruta spravili nechápavého blbca. Ale na druhej strane keď príde na nejaký vážny rozhovor napríklad s Nagatom tak akoby zjedol všetku múdrosť sveta. Ďalej tie jeho techniky, všetko sa točí okolo rasenganu to mi tiež lezie na nervy. A Darui keď bojoval s Ginkakom a Kinkakom sa mi zdá divné že si s obidvomi poradil dá sa povedať že sám. (Takýchto súbojov tam je viac) ale musím priznať že ma baví nato pozerať Smiling Aj tak najlepšie je keď "58 900" ninjov nevie poraziť nejakého týpka a pribehne naruto a rozbijeho na jedno jutsu(rasengan)Laughing out loud Ale aj tak ma to baví Smiling

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Út, 2013-03-12 20:51 | Ninja už: 5577 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

" A Darui keď bojoval s Ginkakom a Kinkakom sa mi zdá divné že si s obidvomi poradil dá sa povedať že sám. "
Tak sám by ich určite nikdy nedal.
Síce sa im zo začiatku ako jediný postavil, no hneď na to tam nabehla Samui z bratom a hlavne vďaka ním dokázal jedného zapečatiť. Bez nich by totiž neprišiel na to ako proti ním bojovať. Mimoto v tom súboji mal aj kusisko štastia. Eye-wink
Z Druhým mu taktiež musela pomôcť "formácia" Ino-Shika-Chou + nesmieme zabúdať na to, že mu občas "kryl chrbát" aj veliteľ/generál Kitsuchi. A v neposlednom rade, nepriamo samozrejme pomohol aj Shikaku z veliteľstva, ktorý mu tam tú pomoc vôbec poslal.
Takže asi ťažko si s nimi "poradil da sa povedať sám"! Eye-wink

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “