Naruto On-line RPG
Vítej, cizinče. Pohleď do tajů Světa Naruta. Objevuj jeho krásy i strasti, vytvoř si svou postavu a dej se na toulku po zemi, po které se prohánějí silní a více než silní Shinobi.
!Na našem webu byla oficiálně vytvořena nová On-line RPG hra s tématikou Naruta!
Jistě někdo z vás zná netová RPG, kde si vytvoříte vlastní postavu a následně za ni hraje, rozvíjíte ji a mnohem více. Teď tuto možnost máte i zde na Konoha.cz a to právě zde. Základem je vytvoření vlastní postavy, zbytek je už jen na vás. Vše se dozvíte na přiloženém linku.
S pozdravem se loučí tým NFFORPG.
ehm než budu hrát chtěl bych se zeptat jak akademi-studenti můžou získávat body a když píšu třeba že mluvím s hokagem tak musím čekat až mi odpoví?
Body se získávají podle toho jak tvoje postava vyvine úsilí ve splnění úkolu, ale jak i ty jako hráč splních dané úkoly.
Ano, na Hokageho musíš čekat. Hokage je postava nějakého hráče (admina místnosti) proto musíš čekat na jeho odpověď.
díky moc za radu
Právě jsem se zaregistroval mohl bi se mě nikdo ujat ? :DDDD
Dawe Hylmar
No pro začátek je dobré si přečíst informace o hře a pravidla, které jsou na této stránce vypsané -> https://konoha.cz/?q=node/73559 , pokud by si měl nějaké dotazy tak samozřejmě by ti někdo z adminů rád otázky zodpověděl
hej lidi mám problém snažím se přihlasit do hry a něják se to zaseklo nebyla nějáká pomoc?
jak to hrajete me se nikde nic neukazuje... pls poradte mi kde nebo jak ji mam hrat
Podívej se sem -> https://konoha.cz/?q=node/73559
je to super hra