• 07 - Ghost (rozkoukané)
Aka no Kakera, opening 07 - Ghost patří k mým velmi oblíbeným a brzy se k němu připojí i toto anime, které mě nadchnulo. Takže s napětím hltám každý další díl.
**********
• Aki Sora, Aki Sora: Yume no Naka (+18) (zhlédnuto)
**********
• Bakuman (rozkoukané)
Anime s neobvyklým, ale velice dobrým námětem. Oddechovka s prvky romance.
**********
• Bus Gamer (OVA) (zhlédnuto)
Podle mého názoru příliš krátké OVA se zajímavým příběhem, charaktery postav a příjemnou hudbou. Navíc Nakajou Nobu je sexy frajer!
**********
• Darker than Black - Kuro no Keiyakusha (zhlédnuto)
Ze začátku mi toto anime, přišlo trochu jednoduché a ani mě nějak moc nezaujalo až na chytlavý opening, ale další a další díly byly zajímavější a anime, dostalo spád. Samotná kresba, postavy, ale i hudba mě oslnila, takže bych Darker than Black zajisté doporučila.
**********
• Death Note (zhlédnuto)
Death Note je anime s originálním nápadem. Napnutí sledujete díl za dílem, abyste se dozvěděli, co se bude dít, postupem času mi však toto anime nějak zevšednělo a konec už mě skoro vůbec nenadchnul. OST k tomuto anime je opravdu výborné a velmi často vytváří tu napnutou dramatickou atmosféru, kdy člověk hltá obrazovku a jen stěží dýchá.
**********
• Devil May Cry (zhlédnuto)
Toto dílo jsem si pustila jen ze zvědavosti, nýbrž nějak moc nemusím akční mlátičky, kde neustále stříkají hektolitry krve, ale po zhlédnutí prvního dílu jsem byla docela příjemně překvapena. Devil May Cry mi přišlo zajímavé, protože v každém díle bylo něco nového, i když pokaždé Dante jako největší borec všechny démony zničil s nezaujatým výrazem na tváři.
Na celé anime mi však stačil jen jeden den a musím uznat, že i když bylo jasné, jak to nakonec dopadne, tak scéna Patty a Danteho v posledním díle mne skoro až rozplakala.
**********
• Dogs: Stray Dogs Howling in the Dark (OVA) (zhlédnuto)
Sice to je jen čtyřdílné OVA, ale Dogs: Stray Dogs Howling in the Dark se mi velmi zalíbilo a zařadilo se mezi moje oblíbená dílka. Příběhy čtyřky Badou Nails, Heine Rammsteiner, Mihai Mihaeroff a Fuyumine Naoto byly zajímavé, oplývaly akcí a některé části byly dost vtipné! Pokud by bylo nějaké pokračování tak bych si toto anime jistě pustila.
**********
• Ergo Proxy (rozkoukané)
Temnota, deprese a vířící myšlenky. Ergo Proxy jsem ještě neshlédnula celé a zatím má u mne neutrální pozici, uvidím, jak se vyvine konec.
**********
• Gekijouban Naruto Shippuuden (Film) (zhlédnuto)
Bitky a bitky, ale docela jsem se u filmu bavila a odpočinula. Zvláště u souboje Leeho.
**********
• Gekijouban Naruto Shippuuden: Kizuna (Film) (zhlédnuto)
Kizuna! Kizuna! Kizuna! Tenhle Naruto film se mi zamlouval vice než předešlý, i když zde bylo méně akce, ale dostali zde prostor i jiné postavy než jen Naruto!
**********
• Final Fantasy VII: Last Order (zhlédnuto)
Nikdy jsem nebyla fanouškem Final Fantasy a na toto dílo jsem se podívala jen kvůli tomu, že se mi dostalo pod ruku.
**********
• Final Fantasy VII: Advent Children (Film) (zhlédnuto)
No…prostě Final Fantasy. Ani mě to nenadchnulo, ani jsem to nevypnula po 5 minutách. Zhlédnula jsem celý film a to několikrát, ale nějak to ve mně nezanechalo hlubší dojem. Až na to, že Vincent frajer!
**********
• Final Fantasy: The Spirits Within (Film) (zhlédnuto)
Ač Final Fantasy nijak nemusím tak FF: The Spirits Within se mi zalíbilo! Konec toho filmu byl však pro mne dosti smutný…
**********
• Gravitation (2000) (zhlédnuto)
Ač zprvu mě to nějak neoslnilo, tak každý další díl byl lepší a lepší a já se příjemně bavila, zvláště když se na scéně objevil Shindou v některém ze svých geniálních převleků ^-^
**********
• Hakuouki (zhlédnuto)
Saitou Hajime, Okita Souji, Hijikata Toshizou, Yamazaki Susumu, Harada Sanosuke *-* jeden skvělejší než druhý! A já jsem celou dobu byla nalepená na obrazovce a užívala si anime plné rozkošných borců. Navíc tohle dílko se mi líbilo i z obsahové stránky. Takže anime Hakuouki je můj nový miláček.
**********
• Hellsing (zhlédnuto)
S mírnou nechutí jsem si pustila první díl, kterým mne ani nijak moc neohromil. Alucard mi přišel jako hodně namyšlený frajer, co nic neumí. Postupem z dílu na další díl jsem, ale v anime Hellsing našla jisté zalíbení a s nadšením jsem čekala, co se bude dít dál a dál. Můj názor na Alucarda se nezměnil, stále to pro mě je namyšlený frajer, který se mi však zalíbil stejně jako samotné anime.
**********
• Hyakujitsu no Bara (+18) (zhlédnuto)
Zajímavé dílko s báječným bonusem na konci.
**********
• Ichigo 100% (zhlédnuto)
Taková oddychová romantika s vtipnými scénkami. Už jen ten název Ichigo 100% mě zaujal a tak jsem si stáhla toto anime a poměrně rychle jsem ho i zhlédnula. Bohužel na konci jsem se nedočkala očekávaného rozuzlení.
**********
• Junjou Romantica (zhlédnuto)
Moje první setkání se žánrem Shounen Ai a ihned jsem si Junjou Romantica zalíbila. Zamilovala jsem si pár Junjou Romantica (Misaki Takahashi + Akihiko Usami) téhle dvojici jsem už od začátku fandila a Usagi (Akihiko Usami) se stal mým miláčkem. Navíc v přítomnosti medvěda Udona nechyběly vtipné a mazlivé scénky. Pár Junjou Egoist (Hiroki Kamijo + Nowaki) není tak romantickou dvojicí jako Misaki a Usagi, ale je trochu drsnějšího rázu, protože Nowaki jde pokaždé za svým cílem a tak všechny jejich rozpory končí v posteli. Poslední příběh páru Junjou Terrorist (You Miyagi + Shinobu) je zajímavý minulostí Miyagiho, který jen tak nechce podlehnout milostnému vyznání.
**********
• Junjou Romantica 2 (zhlédnuto)
Stejně jako první série Junjou Romantica tak i Junjou Romantica 2 mě nadchnula i když trochu méně, protože okolo Misakiho se motá až moc členů rodiny Usami. Přesto však nechybí vtip, romantika a mazlící scény.
**********
• Juuousei (rozkoukané)
Na Juuousei jsem narazila jen náhodou, ale svojí energií, napětím a zajímavostí mě Juuousei dostalo! Stejně jako postava Třetí z Okrového kruhu, který je sugoi!
**********
• K-Project (zhlédnuto)
Po delší době návrat k anime s tímto akčním dílkem plným soubojů, super schopností a zajímavých postav s jedinečnými charaktery a poutavými příběhy. Zajisté si nenechám ujít pokračování!
**********
• Kirepapa (OVA) (zhlédnuto)
Velmi vtipné OVA vhodné pro odpočinek a uvolnění.
**********
• Loveless (zhlédnuto)
Po první dílu jsem byla úplně mimo a od Loveless jsem vyloženě utekla. Po nějakém čase jsem se však k anime navrátila a zhlédnula ho v krátkém čase celé. Podivně zezačátku vypadající dílo se přeměnilo na pro mne druhé nejlepší anime žánru Shounen Ai!
**********
• Naruto (zhlédnuto)
Můj začátek s anime!
**********
• Naruto Shippuuden (rozkoukané)
Více rozvinutý příběh a charaktery, mnohem více informací, famóznější bitky, lepší openingy a endingy, ale podle mého až trochu moc přehnané a roztahané. Naruto Shippuuden mi přijde jako až moc dlouhý maraton.
**********
• Nana (zhlédnuto)
Zajímavá zápletka, výborné charaktery postav, skvělá muzika! Mix romantiky a nevraživosti, občas pro mě trochu smutnější.
**********
• Okane Ga Nai! (OVA) (zhlédnuto)
Na mne občas až moc násilné dílko, i když byly i chvilky, u kterých se člověk může zasmát.
**********
• Paradise Kiss (zhlédnuto)
Skvělé anime! Výborný příběh, zajímavé postavy s vyrýsovanými charaktery, neobvyklá animace a geniální opening a ending! Paradise Kiss jsem si zamilovala a zajisté bych si to pustila znovu.
**********
• Seito Kaichou ni Chuukoku (OVA) (zhlédnuto)
Chiga měl skvělé hlášky, kterými mě vždycky rozesmál. A Kokusai - san byl rozkošné trdlo. Takže hodně zábavné a příjemné OVA.
**********
• Sengoku Basara (zhlédnuto)
Bitky, bitky, bitky! Zajímavé a plné akce někdy i vtipu, ale mě to moc nenadchlo.
**********
• Sensitive Pornograph (OVA) (zhlédnuto)
Zepředu, zezadu anebo jinak…
**********
• Shaman King (nedokoukané)
Viděla jsem jen několik dílu, ale nikdy ne celé a ani se nehodlám k tomu navrátit. Společně s Narutem to byl můj začátek anime, ale Shaman King mě vůbec nedostal svým příběhem, které mi přišel trochu jako pohádka.
**********
• Suki na Mono wa Suki Dakara Shou ga nai!! (zhlédnuto)
Poměrně pohodová blbost u, které se člověk docela dost zasměje.
**********
• Tales of Symphonia (OVA) (zhlédnuto)
OVA se skvělou animací a podle mého názoru i příjemnou hudbou. Postavy jsou trochu neopracované, ale na to, aby se mohl, rozvinou jejich charakter více tak je Tales of Symphonia krátké. Hlavně, ale Tales of Symphonia má nalákat na hru...
**********
• Togainu no Chi (rozkoukané)
Bitky, bitky a potemnělé uličky, kdy nevíte, kdo se kde objeví. Určitě stojí za to, se na toto anime podívat.
**********
• Uragiri wa Boku no Namae o Shitteiru (zhlédnuto)
Úžasné anime, úžasné postavy, úžasný opening a úžasný Luka
!
**********
• Vampire Knight (zhlédnuto)
Vampire Knight bylo při první zhlédnutí skvělé anime, ale když jsem to viděla podruhé tak mi to přišlo jako průměr, který už potřetí opravdu nepotřebuji vidět. Přesto jsem si však v něm dokázala najít oblíbené scény a to ty v, kterých se objevuje ředitel školy Kaien Cross!
**********
• Vampire Knight Guilty (zhlédnuto)
Druhá řada je dějově zajímavější než zdlouhavě protahovaná první. Konec anime, mě však vůbec neoslovil a spíše jsem z něj byla zklamaná. Alespoň, že ředitel nakopal několika upírům! ^-^
**********
• Zetsuai 1989 (OVA) (zhlédnuto)
Zetsuai není klasické OVA žánru Shounen Ai, ale příběh s hloubkou, je to smutný, tragický příběh v, kterém však nejde jen o to jedno. Příjemně překvapí hudba, ale i magický ending. Takže určitě toto OVA stojí za zhlédnutí.
**********